Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
24121/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä Eeva-Leenan vanhempia. Päivittäisiä lööppejä suuhunkus*misesta, anaal*seksistä, vessapano*sta jne. 

Toivottavasti ei ole talon ulkopuolella kaikki häiriintyneet ton kimpussa. On nyt antanut itsestään sellaisen kuvan, että moni varmaan lähestyy kun tunnistaa. Onko tuolla naisella seksiaddikti? Aika epätoivoista menoa, kun pakko suorittaa vehtaukset vaikka missä. Jukka vaan käyttää tilaisuutta hyväkseen ja oisko vähän ihastunut?

Kauheeta, että nainen haluaa seksiä ja vielä ilmaisee sen!!!!

Oot varmaan ympärileikkausten ja kasvojen peittämiseen puolesta.

Vierailija
24122/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omomomomom kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä on kovia myrrkyjä ihan sen takia kun ne on tarkoitettu jätekäyttöön..

Mistä näitä idioot...sikiää tänne kommentoimaan?

En tiedä mistä tulit kommentoimaan,  Kouvolasta tai Lahdesta ? 

Tottakai niissä on kaikki mahdolliset muovi- ym myrkyt koska elintarvikelaki ei koske niitä millään tavalla. Onko sun pää jo pahasti pehmennyt, nuoletko niitä roskapussejasi vielä iltaisin että pääset iltatunnelmaan ?? 

Tottahan tuo on. Hyvin kommentoitu.

Nuuh nuuh, oma kehu haisee!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24123/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat muutamat Eeva-Leenan sukulaiset ja kaverit suoltavat puolustuspuheita tänne. Ilmainen neuvo: ei auta. Valtaosa ohjelman katsojista ei voi sietää Eeva-Leenan puheita ja tekoja talossa. Siinä ei vetoaminen mihinkään seksuaaliseen vapauteen tai Mensan jäsenyyteen auta. 

Vierailija
24124/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te joista seksin harrastaminen on noin kuohuttavaa, oletteko itse niitä jotka ei ikinä pane vai mistä tässä hysteriassa on kyse?

siis onko sun mielestä paneminen omassa rauhassa kahden ihmisen välillä sama kuin paneminen bb-talossa kaiken kansan nähden?

Niin! Kun kaksi kunniallista aviopuolisoa voi panna omassa rauhassa vain pimeässä makuuhuoneessa lauantai-iltaisin saunan ja lottoarvonnan jälkeen. Kaikki muu on hirvittävää, kamalaa riettautta!!!

Vierailija
24125/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä panevat. Ei haittaa minua. Se häiritsee, että täällä on joku eeviksen läheinen 24/7 puolustamassa hänen käytöstään. Vois kysyä onko hänellä muuta elämää, kun tuo seksin ja laiskottelun ilosanoman julistaminen.

Vierailija
24126/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat muutamat Eeva-Leenan sukulaiset ja kaverit suoltavat puolustuspuheita tänne. Ilmainen neuvo: ei auta. Valtaosa ohjelman katsojista ei voi sietää Eeva-Leenan puheita ja tekoja talossa. Siinä ei vetoaminen mihinkään seksuaaliseen vapauteen tai Mensan jäsenyyteen auta. 

Eikös joku täällä eilen kommentoinut, että sukulaiset ja tutut pitää jättää kommenteissa rauhan kun eivät liity tähän mitenkään. Veikkaanpa ettei Eeviksen sukulaisia kiinnosta teidät horinat paskan vertaa. Kauhistelkaa vaan keskenänne mutta muistakaa burkasovitus iltapäivällä ettette myöhästy!!!

Vierailija
24127/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä panevat. Ei haittaa minua. Se häiritsee, että täällä on joku eeviksen läheinen 24/7 puolustamassa hänen käytöstään. Vois kysyä onko hänellä muuta elämää, kun tuo seksin ja laiskottelun ilosanoman julistaminen.

Eeviksen läheinen 😀. Kun argumentit loppuu.

Vierailija
24128/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitään muuta elämää, kun kerrot olleesi täällä 24/7 vahtimassa eeviksestä kommentointia.

Saattais tehdä sulle ihan hyvää käydä vaikka ulkona kävelemässä välillä.

Vierailija
24129/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtäväalueella samat pollukat.

Vierailija
24130/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun huolestuneena läheisenäsi kehottaisin nyt sinua sulkemaan liven ja harkitsemaan vakavasti jatkossakin, kannattaako katsoa kun noin paljon järkyttää sekä poistumaan vauva-palstalta, joka myöskin näköjään vahvasti menee tunteisiisi. 

Vierailija
24131/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te joista seksin harrastaminen on noin kuohuttavaa, oletteko itse niitä jotka ei ikinä pane vai mistä tässä hysteriassa on kyse?

siis onko sun mielestä paneminen omassa rauhassa kahden ihmisen välillä sama kuin paneminen bb-talossa kaiken kansan nähden?

Niin! Kun kaksi kunniallista aviopuolisoa voi panna omassa rauhassa vain pimeässä makuuhuoneessa lauantai-iltaisin saunan ja lottoarvonnan jälkeen. Kaikki muu on hirvittävää, kamalaa riettautta!!!

Ei kaikki muu ole hirvittävää, kamalaa riettautta, mutta Eeviksen ja Jukan jatkuvat runkkailut muiden läsnäollessa kyllä ovat. Ihan sama, mitä tekevät kahden kesken, mutta ei oikeasti todellakaan ole ok pakottaa muita ihmisiä osallisiksi heidän esileikkeihinsä.

Vierailija
24132/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle joka sanoit miettikää eeva-leena vanhempia. Me ei kuule olla vastuussa heidän onnellisuudesta 😋

Vierailija
24133/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noissa Jukan ja Eeviksen puuhissa pelkästään se riso, että jatkuvasti harrastavat seksiä. 

Mutta - he ovat menneet BB-taloon kilpailemaan ja osallistumaan. Koko ajan vaan röhnötetään vaakatasossa jossakin nurkassa. Ei osallistuta mihinkään. Rikotaan sääntöjä ja muut voivat saada tästä rangaistuksia. 

Miksi BB on niin munaton, että eivät iske kunnon rankkua`? Esim. Eevis vaan meni soittelemaan päiväkirjahuoneen ovikelloa, vaikka käskettiin nukkumaan (en ole katsonut 24/7). 

Miettikääpä kuinka viihdyttävä ohjelma olisi, jos kaikki tekisivät Jukan ja Eeviksen tavoin? Maattaisiin vain pitkin lattioita päivät pitkät ja yöt naitaisiin? 

Vierailija
24134/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitään muuta elämää, kun kerrot olleesi täällä 24/7 vahtimassa eeviksestä kommentointia.

Saattais tehdä sulle ihan hyvää käydä vaikka ulkona kävelemässä välillä.

Lisään että se sama käskee aina jonkun menemään ulos kävelylle. Olen nyt kuumeessa, en voi ulkoilla. Olen seuraamassa kommentointia muista mielenkiintoisista henkilöistä. Eeviksen panemiset ja makaamiset ei kiinnosta.

Helmeri voittoon!

Vierailija
24135/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä Eeva-Leenan vanhempia. Päivittäisiä lööppejä suuhunkus*misesta, anaal*seksistä, vessapano*sta jne. 

Toivottavasti ei ole talon ulkopuolella kaikki häiriintyneet ton kimpussa. On nyt antanut itsestään sellaisen kuvan, että moni varmaan lähestyy kun tunnistaa. Onko tuolla naisella seksiaddikti? Aika epätoivoista menoa, kun pakko suorittaa vehtaukset vaikka missä. Jukka vaan käyttää tilaisuutta hyväkseen ja oisko vähän ihastunut?

Kauheeta, että nainen haluaa seksiä ja vielä ilmaisee sen!!!!

Sitä vois vähän miettii, että esim missä sitä haluaa. Ihan sama koskee miehiä sekä naisia.

Oot varmaan ympärileikkausten ja kasvojen peittämiseen puolesta.

Vierailija
24136/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole törmännyt tuollaisiin lööppeihin. Voihan olla että Eeva-Leenankin vanhemmat lukevat jotain muuta kuin sinun seuraamiseksi ”uutiskanavia”.

Lehdet Ilta-Sanomat ja Ilta-lehti. Suomen suurimpia molemmat. Vaikket niitä seuraisikaan, muutama miljoona suomalaista seuraa.

Paskapuhetta taas, ei oo ollut lööpeissä mitään,

jossain iltapäivälehtien nettisivujen sivujutuissa, uuu, ketä kiinnostaa??!

Ei ollut paskapuhetta taaskaan. BB-jutut nousseet lähes aina viiden luetuimman jutun joukkoon ja pysyneet niillä sijoilla useita tunteja.

Kuka lukee jotain iltapäivälehtiä ja muuta seiskatasoista juorupaskaa, hah, ompahan on ongelmanne jos tuota pidätte jonain mittarina, mutta muutama miljoona ei todellakaan niitä lue. Jotain realismia edes kun mediakriittisyyttä ei ole. 

Vierailija
24137/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka mies tarvitsee oman Eeviksen. Ihanaa

Vierailija
24138/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Jukka saattaa hieman aavistella että heidän panopuuhat eivät välttämättä nauti talon ulkopuolella suurta suosiota, ehkä ymmärtää jollain tasolla että Eeviksen puheet on aika erikoisia kenen tahansa suusta päästäminä. Ei vain osaa/pysty enää peruuttelemaan suhteesta. Eevis ei varmaan ajattele yhtään, mitä ulkopuolella heidän panosuhteestaan ollaan mieltä eikä varmaan häpeäkkään, pois tullessakaan. Mikä tietysti hänelle hyvä.

Vierailija
24139/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun huolestuneena läheisenäsi kehottaisin nyt sinua sulkemaan liven ja harkitsemaan vakavasti jatkossakin, kannattaako katsoa kun noin paljon järkyttää sekä poistumaan vauva-palstalta, joka myöskin näköjään vahvasti menee tunteisiisi. 

En katso liveä eikä minua järkytä. Johan kirjoitin että siinäpä panevat, ei kiinnosta eevis eikä jukka eikä heidän panemiset. Täysin yhdentekeviä ihmisiä minulle.

Vierailija
24140/90773 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki muu ole hirvittävää, kamalaa riettautta, mutta Eeviksen ja Jukan jatkuvat runkkailut muiden läsnäollessa kyllä ovat. Ihan sama, mitä tekevät kahden kesken, mutta ei oikeasti todellakaan ole ok pakottaa muita ihmisiä osallisiksi heidän esileikkeihinsä.

Tämä. Jos olisivat alusta asti runkanneet toisiaan vain kun ovat kaksin, asia olisi ok, toisten seurassa se on törkeää.

Ketju on lukittu.