BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellään tietoa leipien ja sämpylöiden säilyttämisestä roskapusseiksi tarkoitetuissa muovipusseissa?? Mua kummeksuttaa talon asukkaiden tapa pitää leivät roskapusseissa, onko ne edes elintarvikekäyttöön tarkoitettuja, lilan ja vihreän värisiä ainakin näkynyt leipäkoreissa.
Sua hämmentää kun porukka joka nousee likaisine sukkineen keittiöntasolle istumaan, säilyttää ruokaansa puhtaassa roskapussissa?
Mua hämmentää lähinnä se, että yleensä elintarvikkeiden ja jätteiden säilytystarvikkeille on eri vaatimukset. Minkälaisia väri- ja muita aineita nuo roskapussit sisältää, jne. Mutta tee kuten tykkäät, en tuomitse.
Enhän mä ole tehnyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan nähnyt Ewiksen osallistuvan mihinkään ns. kotitöihin? Aina vaan makaa viltin alla
247 katselijana en arvosta bb talossa kotitöitä vaan ihan muuta. Eeviksen skaala on laaja ja osaa hyvin keskustella ja perustella. Häätöön Villke Anu Tupu. Kaikki yhdellä ovenavauksella kotimatkalle.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä Eeva-Leenan vanhempia. Päivittäisiä lööppejä suuhunkus*misesta, anaal*seksistä, vessapano*sta jne.
Nehän voi olla ihan että hyvä Eeva-Leena!
Mistäköhän Eevis on löytänyt nuo 70-luvun paidat tai mistä on tiennyt ottaa tuonne mukaan retro teemaiset asut kuten tuo sisustaminen on??
Niin tyypillistä, että kaikki elämäänsä kyllästyneet viimeksi vuonna kivi ja miekka mu••a saaneet kotkat haukkuvat Eevistä täällä koko ajan.
Jos Jukan kainaloon olisi päässyt/joutunut vaikka Milla tai Anu tai ihan kuka vaan naispuolinen, tilanne olisi sama.
Ja miks ton Tarina pitää napapaitaa kun sen vatsa vaan siellä paljaana pullottaa 🤮 muuten on kyllä kaunis nainen, mutta napapaidasta iso miinus
Ootan niin sitä päivää kun Eevis tulee talosta ulos. Häpeäidentiteetin kanssa elävät on ihan että KYLLÄ NYT EEVIS HÄPEÄÄ ja sitten Eevis on ihan että ei hävetä yhtään :D.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä Eeva-Leenan vanhempia. Päivittäisiä lööppejä suuhunkus*misesta, anaal*seksistä, vessapano*sta jne.
Itse en ole törmännyt tuollaisiin lööppeihin. Voihan olla että Eeva-Leenankin vanhemmat lukevat jotain muuta kuin sinun seuraamiseksi ”uutiskanavia”.
Vierailija kirjoitti:
Ootan niin sitä päivää kun Eevis tulee talosta ulos. Häpeäidentiteetin kanssa elävät on ihan että KYLLÄ NYT EEVIS HÄPEÄÄ ja sitten Eevis on ihan että ei hävetä yhtään :D.
No joo ei varmaan tajua hävetä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leidit Lavalla = kaksi l-kirjainta, jolloin asukkaille vihjeeksi tarvitsee enää antaa kirjain i.
Ollut jo myös lasimestarin silli, likaiset lautaset ja lonkeroita kukkapenkissä. Tuo leidit lavalla on ehkä vähän kaukaa haettua ainakin kun miettii sitä, että asukkaiden pitäisi osata se yhdistää kahteen l-kirjaimeen.
Vähän toivottomalta näyttää muutenkin, ovat keksineet varmaksi vain o-kirjaimen.
Niin? Tähän mennessä aikaisempina päivinä on tullut kirjaimet T, R, O ja L ja tänään tuli se toinen L.
Mitä et ymmärtänyt, ei leideistä kahta ällää vaan sanassa TROLL on 2 L-kirjainta. Hankalaa?
Tällä logiikalla sanassa TROLLI on myös useampi T-, O- ja R-kirjain koska kaikki on esiintynyt useampana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Kellään tietoa leipien ja sämpylöiden säilyttämisestä roskapusseiksi tarkoitetuissa muovipusseissa?? Mua kummeksuttaa talon asukkaiden tapa pitää leivät roskapusseissa, onko ne edes elintarvikekäyttöön tarkoitettuja, lilan ja vihreän värisiä ainakin näkynyt leipäkoreissa.
Hyi helvetti tekeekö ne niin? Niissähän on koviakin myrkkyjä kun on tarkoitettu jätekäyttöön.
Eevis kaljuuntuu. Ihmeellinen kalju valkoisena loistaa... Pitäisikö pestä päätä joskus ja hangata verenkiertoa nuppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo ei varmaan tajua hävetä!!
Onneksi. Kaikkien kannattais ottaa siitä oppia. On niin 1800 olla koko ajan häpeissään seksin harrastamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole törmännyt tuollaisiin lööppeihin. Voihan olla että Eeva-Leenankin vanhemmat lukevat jotain muuta kuin sinun seuraamiseksi ”uutiskanavia”.
Lehdet Ilta-Sanomat ja Ilta-lehti. Suomen suurimpia molemmat. Vaikket niitä seuraisikaan, muutama miljoona suomalaista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuin voi olla noin idiootti kuin Milla jos joskus ajattelis ennenkuin sanoo mitään!!!
Milla oli vähän aikaa sitten bbssä.?
Nyt kuulutettiin Ville sinne niin Milla totee miksi kaikki mut kuulutetaan mutta ei mua kunnes muisti että hänhän oli siellä viisi minuuttia sitten💤👀💤
Eiks Milla oo bb:ssä koko ajan, samoin Ville? Päiväkirjahuoneseenhan niitä välillä kuulutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Parithan harrastaa anaaliseksiä ja suikkiin ottamisesta. Monille ihan normia. Hätätilassa voi mennä veskiin kuten tuolla. Seksin harrastamisesta sinäkin oot saanut alkunsa elket sitten koeputkessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on noita samoja pusseja ja käytän niitä myös juurikin leivän sun muun säilytykseen jos ei ole muita pusseja hyvin ollut hengissä monta vuotta ja tuskin syöpäkään noista tuloillaan?
Roskat myrkkybussiin ja on olemassa nk elintarvikebusseja. Tiedoksi vaan.
Te joista seksin harrastaminen on noin kuohuttavaa, oletteko itse niitä jotka ei ikinä pane vai mistä tässä hysteriassa on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Niin tyypillistä, että kaikki elämäänsä kyllästyneet viimeksi vuonna kivi ja miekka mu••a saaneet kotkat haukkuvat Eevistä täällä koko ajan.
Jos Jukan kainaloon olisi päässyt/joutunut vaikka Milla tai Anu tai ihan kuka vaan naispuolinen, tilanne olisi sama.
Minä taas veikkaan, että kaikki Eevistä puolustelevat täällä kokevat suurta samaistumista häneen, koska itse käyttäytyvät samalla tavalla.