BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee tuo ajatus kun Hemmi on niin seksy ja Kimmo mahdollisimman epäseksikäs mies sekä fyysisesti että henkisesti. Ajatus että noilla olis jotain sutinaa 🤢🤮.
Olen ilmeisesti vähän sapioseksuaali, kun Kimmo on minusta viehättävä just siksi, koska on Kimmo.
Kimmo ei ole kansikuvapoika, mutta olen tykännyt hänestä ensimmäisestä päivästä alkaen.
Hemmi oli ihan alussa minulle neutraali, mutta vaikka on jo kuumin, niin kuumenee edelleen päivä päivältä.
Paitsi että Hemmi on hyvä tyyppi, niin sekin on osa Hemmin viehätystä, että hän ei ikinä poseeraa, pullistele eikä esittele tietoisesti upeaa kroppaansa.
Päivittäin yllättyy uusista ihastuttavista kohdista Hemmin fyysisessä olemuksessa.
Yleisesti hyvän boogin lisäksi siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu?
Helmeri sanoi yhtäkkiä et mul on kauheet mustelmat sisäreidessä, haluutko nähä johon Kimmo et no näytä. Sit Hemmi raottaa viltin välistä Kimmolle (Anun mekko päällänsä) -oho, ne onki parantunu
Onks tää joku Anun juttu vai mikä?
Anu näytteli Helmerille sisäreisien mustelmia aikaisemmin.
Tätä Anun normaalia Hemmi katso mua -käyttäytymistä, mitä harrastaa päivittäin.
Hemmikin näköjään rekisteröinyt sen.
Okei, eli antoi taas Kimmolle vähän lisää vaan signaalia. Vaikea kyllä ajatella että Helmeri tekis niin tarkoituksella jos ei olisi yhtään kiinnostusta Kimmoon
Mua häiritsee tuo ajatus kun Hemmi on niin seksy ja Kimmo mahdollisimman epäseksikäs mies sekä fyysisesti että henkisesti. Ajatus että noilla olis jotain sutinaa 🤢🤮.
Mitä väliä sillä on, mitä sinä pidät seksikkäänä? Miten se liittyy mitenkään Helmeriin tai Kimmoon? Tiedätkö kun ketkään ihmiset eivät pariudu toistensa kanssa tyydyttääksen sinun tai jonkun muun random tyypin himoja. Ei heidän tarkoitus ole tarjota sulle jotain runkkumateriaalia. Riittää jos he itse tuntevat vetoa toisiinsa.
On se kumma, että aina vedetään tuo katkeruuskortti. Se ei ole katkeruutta, jos jostakin ihmistyypistä ei pidä. Anun tyyppisistä ihmisistä en pidä, oli ne lihavia, laihoja, naisia, miehiä, rumia, kauniita, rikkaita, köyhiä... En arvosta lisäksi äitejä, jotka tuosta vaan jättää pienet lapset niin, ettei edes yhteyttä saa.
Nyt kun kaikkien kamat on pakattuja, niin lähtevätkö sille luvatulle matkalle?
Joo Helmeri on kyllä ihana, voiko tuollaisia ihmisiä olla olemassakaan. Ei yhtään ihme että Kimmo on ihastunut.
Ellei ole YHTÄÄN miehiin kallellaan, niin tekee kyllä mielestäni väärin kun antaa tuollaisia signaaleja ja suoraan kysyttäessä ei kommentoi mitään, vaikka voisi sanoa että tykkään vain tytöistä. En jaksa uskoa, että Helmeri tekisi tälleen Kimmolle.
Vierailija kirjoitti:
On Kimmo mun mielestä ihan seksikäs mies, tuskin homopiireissä koskaan ilman jää 😅
Ei varmasti jää ilman.
Ja jos loppukausi menee yhtä hyvin kuin tähän asti, niin tulee saamaan miehiä niin paljon kuin haluaa.
Kimmo on Äijä hyvällä tavalla.
Ottaisin Kimmosta ukon itselleni ihan mielelläni,
vaikka olen hetero ja nainen (valitettavasti hän ei minusta ottaisi akkaa :D).
Ystäväksi tai kaveriksi myös, milloin vain.
Kimmo <3
Häätö tulee Miralle, hahaahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Kimmo mun mielestä ihan seksikäs mies, tuskin homopiireissä koskaan ilman jää 😅
Ei varmasti jää ilman.
Ja jos loppukausi menee yhtä hyvin kuin tähän asti, niin tulee saamaan miehiä niin paljon kuin haluaa.
Kimmo <3
Omasta mielestäni heti Hemmin jälkeen kuumin, sopisivat hyvin pariksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti jää ilman.
Kimmo <3
Ootko nähnyt Kimmon käytöstä bileissä? Haluaisin tykätä Kimmosta mutta se on sen takia ihan mahdotonta.
Mistä nää on keksineet, että Helmeri ei olis nimeämisäänestyksessä? Tai olis immuniteetti häätöäänestykseen joutumisesta?
Lähteeks ne häädön jälkeen reissuun?
Noihan ei edes tiedä missä niiden vaatteita on tuolla joka puolella😂
Miten voi kaikki olla samanlaisia huithapeleita..Luhtakikin lahjoittaa vaatteet niin Kevin ei kai ota niita,eiköhän ne jollekkin ystävälle kelpaisi,itse kyllä tykkään että kaikki on järjestyksessa noilla näyttää olevan niin kiire makoilemaan etteivät jaksa pedata eikä pitää vaatteista huolta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Anu pitää noita ihan hirveitä lisäkkeitä? Luulin, että ne on jotain talon rekvisiittaa Helmerillä, mutta nyt Anu suoristelee niitä raudalla ja ilmaisesti aikaa käyttääkin?
Varmaankin oma hius niin ohut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu?
Helmeri sanoi yhtäkkiä et mul on kauheet mustelmat sisäreidessä, haluutko nähä johon Kimmo et no näytä. Sit Hemmi raottaa viltin välistä Kimmolle (Anun mekko päällänsä) -oho, ne onki parantunu
Onks tää joku Anun juttu vai mikä?
Anu näytteli Helmerille sisäreisien mustelmia aikaisemmin.
Tätä Anun normaalia Hemmi katso mua -käyttäytymistä, mitä harrastaa päivittäin.
Hemmikin näköjään rekisteröinyt sen.
Okei, eli antoi taas Kimmolle vähän lisää vaan signaalia. Vaikea kyllä ajatella että Helmeri tekis niin tarkoituksella jos ei olisi yhtään kiinnostusta Kimmoon
Samaa mieltä Kimmosta..
Mihin kellonaikaan talosta häädetään asukas? Näkyykö häätöäänestys tilanne jossakin koska BB sivuilla ei näkynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Anu pitää noita ihan hirveitä lisäkkeitä? Luulin, että ne on jotain talon rekvisiittaa Helmerillä, mutta nyt Anu suoristelee niitä raudalla ja ilmaisesti aikaa käyttääkin?
Varmaankin oma hius niin ohut
Niinhän se onkin, muttei silti selitä, miksi se käyttää noita hirveitä lisäkkeitä. Onhan maailmassa laadukkaampiakin.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Noihan ei edes tiedä missä niiden vaatteita on tuolla joka puolella😂
Miten voi kaikki olla samanlaisia huithapeleita..Luhtakikin lahjoittaa vaatteet niin Kevin ei kai ota niita,eiköhän ne jollekkin ystävälle kelpaisi,itse kyllä tykkään että kaikki on järjestyksessa noilla näyttää olevan niin kiire makoilemaan etteivät jaksa pedata eikä pitää vaatteista huolta.
Älä muuta viserrä,aikaa noilla on ja paljonz mutta eivät jaksa pedata,
vaatteet sikin sokin,
tiskit jätetään joka puolelle eikä jakseta hoitaa edes omaa osuutta,
en pystyisi olemaan tuolla olenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mietityttää miltä itse mahdat näyttää jos pidät Kimmoa seksikkäänä. Olet varmasti joku lihava itsestään huolta pitämätön valas 😷
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni heti Hemmin jälkeen kuumin, sopisivat hyvin pariksi
Samaa mieltä.
Tulikin just kun kysyin!