Kuulin, että on soitin, jonka nimi on sello!
Onko joku vapaaälyinen päättänyt oikeesti nimetä soittimen kauppakeskuksen mukaan?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Soitin on kauppakeskuksen muotoinen. Kauppakeskus on saanut nimensä Ass-Poon saman nimisen kylän mukaan.
Onko oikeesti? Tätä en tiennyt...
Apocalypticasta pidän: heidän musiikki saa minut rauhoittumaan.
Mietin joskus (vuosiavuosia sitten), et onkohan sellaista yhtyettä, missä olisi 4 kontrabassoa? Menin jo niin pitkälle, et mietin, et rupeaisinko itse soittamaan, ostaisin T-kaupasta sähkökontran. Kehittelin mielessäni sitä ideaa.
Sitten, su-iltana tuli puhelinsoitto: Muistisairas äitini oli löydetty haahuilemasta metsästä, viety päivystykseen. Soitto tuli siis päivystyksestä. Voi luoja!
Se mun haihattelu loppui sitten siihen.
Ja on myös sellainen soitin kuin ruosteinen pasuuna.
Jatkan tuosta: Yksi maailman hienoimmista biiseistä, versioista ja videoista:
Vierailija kirjoitti:
Apocalypticasta pidän: heidän musiikki saa minut rauhoittumaan.
Mietin joskus (vuosiavuosia sitten), et onkohan sellaista yhtyettä, missä olisi 4 kontrabassoa? Menin jo niin pitkälle, et mietin, et rupeaisinko itse soittamaan, ostaisin T-kaupasta sähkökontran. Kehittelin mielessäni sitä ideaa.
Sitten, su-iltana tuli puhelinsoitto: Muistisairas äitini oli löydetty haahuilemasta metsästä, viety päivystykseen. Soitto tuli siis päivystyksestä. Voi luoja!
Se mun haihattelu loppui sitten siihen.
Linnanjuhlissa oli muutama vuosi sitten joku kontrabassoyhtye
Soitin Triangeli on keksitty lapissa Angelin kylässä, lähellä kolmen valtakunnan rajaa. Siitä saanut nimensä.
Hoh hoijaa, sello on 1500 luvulla jo ollut
Kyllä. Soitin on kauppakeskuksen muotoinen. Kauppakeskus on saanut nimensä Ass-Poon saman nimisen kylän mukaan.