Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
39641/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka veikkaatt talon neliöiksi yli 200 tai peräti 300 neliömetriä, niin mihin perustatte arvionne?

Itse veikkaan olohuoneen neliöiksi 20-25 m2 ja siitä sitten karkeasti arvioin koko talon olevan about 80m2

Itse asun n. 80m2 asunnossa. En missään nimessä saisi asuntooni mahtumaan tavaranpaljoutta, mitä talossa on. Esimerkiksi makuuhuoneessahan on 14 sänkyä.

Vai oliko 13?

Yksi sänky on alle metrin leveä ja 2 pitkä. 7 kertaa 5 on 35.

Okei. Makkari onkin noin 35 neliötä.

Ja makkari on pienempi kuin olkkari.

On talossa varmasti sitten enemmän kuin 80 neliötä.

Vierailija
39642/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu on kaukana kauniista kuten joku väitti. Synkän ja aneemisen näköinen. Huono tukka ja silmäpussit vaikka on vasta kolmekymppinen. Jollain suhteilla päässyt taloon , kait mielenkiintoisempia siellä hakemuksissa oli.

Meikattuna Mira on talon nätein, Tarina myös. Kroppa on kaikilla huono, mutta eihän tuo missikisa ole. Hyvä että on normaaleja naisia eikä peili mukana käveleviä.

Olen ihmetellyt tätä Anun ns. kauneutta. En ääneen, mutta kun täällä jaksetaan hänestä kaunottarena puhua.

Verrattuna kokonaisuutena muihin. Anulla on ainoa hyvä tasapainoinen kroppa. Millalla on parhaat hiukset ja iho (hienoa että sai sen kuntoon). Mira naamasta söpöin kun saisi ruokatottumukset kuntoon ja röökin pois (ihon kunto ja kilot). Tarinan kasvonpiirteet jopa mallimaisen kauniit kun ei puhu kiihkeästi tai toljota tyhjyyteen.

Samaan syssyyn olisit miesten hiukset, ihot ja kilot ruotinut. Miten arvostelisit miesten vartalot?

Järkyttävää kuinka naisia arvostellaan aivan epäasiallisesti ulkonäkö yms asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39643/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ymmärsin oikein Ville haaveilee siitä että kaikille saisi sanoa asioista. Esimerkiksi läskeille pitäisi saada sanoa läskeistä.  Hieman yllättävää.

Et ymmärtänyt oikein

Vierailija
39644/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Tarina ainut joka uskaltaa vastustaa Krisua ? MItä vastustamista se on kun valittaa ,jauhaa jne silti samasta aiheesta !!! Antaisi asian olla :Noiko se talon ulkopuolella ???

Nimenomaan, ainoa joka uskaltaa sanoa ääneen ajatuksensa ja olla eri mieltä esim. Krisun käytöksen hyväksymisestä. Minustakin Krisu kättäytyy todella törkeästi ja aikuinen ihminen voisi opetella puhumaan muutenkin kuin kiroilemalla ja puhumalla törkeyksiä.

Krisun käytös häiritsee muitakin, mutta eivät ota asiaa puheeksi toisin kuin Tarina.763

Sanoohan muutkin siitä kiroilusta ja terskaläpistä jatkuvasti. Ville varsinkin. Kaikkien naisten ja myös Kevinin olen kuullut aiheesta puhuvan Krisulle. Useat äänestävät jaloillaan, kun Krisun jutut alkaa mennä yli. Eivät aina viitsi enää vaivautua sanomaan asiasta, vaan lähtevät pois. Ville vielä jaksaa ilmottaa asiasta joka kerta, että kohta hän poistuu, jos suu ei siisteydy.

Krisua ei vaan kiinnosta, koska oma perse on tärkein. Se on kuvottava.

Olihan se heti mukana siinä kiroilukiellossakin. Sanoi, että tekisi hyvää hänelle. Tiedostaa kyllä, että puhuu törkeästi ja pitäisi himmailla. Mutta taitaa olla niin tottunut, ettei helposti pääse irti tuosta puhetyylistä. Krisu on kuitenkin ryhmätehtävissä täysillä mukana. Eli veikkaan, että häneen tehoaisi paremmin, jos hänen kiroilunsa vaikuttaa koko ryhmään. Isoveljeltä siis voisi oikeasti tulla jotain kunnon sanktiota, mikä motivoi paremmin olemaan kiroilematta, eikä mitään asukkaiden omia kylmiä suihkuja, jotka olivat heille jopa hauskoja.

Vierailija
39645/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pelkkä olohuone näyttää isommalta kuin koko 36 neliön kämppä, jossa ennen asuin. Talossa on varmasti yli 100 neliötä.

Vierailija
39646/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka veikkaatt talon neliöiksi yli 200 tai peräti 300 neliömetriä, niin mihin perustatte arvionne?

Itse veikkaan olohuoneen neliöiksi 20-25 m2 ja siitä sitten karkeasti arvioin koko talon olevan about 80m2

Itse asun n. 80m2 asunnossa. En missään nimessä saisi asuntooni mahtumaan tavaranpaljoutta, mitä talossa on. Esimerkiksi makuuhuoneessahan on 14 sänkyä.

Sullahan on seiniä ja kämppä on jaettu pienempiin osiin. Helposti 80 neliöön mahtuu moinen määrä kamaa, kun ottaa seinät veks,

Seinien pois ottaminen ei lisää neliöitä.

Vierailija
39647/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa toki muitakin Krisun käytös päähän ja jopa Ville sanonut ,mutta ei helvetti asioista koko ajan puhuta.Ville jopa sanonut ,mutta ei koko toista asioita ja jopa Kevin taisi sanoa haista paska Krisulle.Kundi ei silti koko ajan ole Krisun kimpussa ....minä loukkaannuin minä loukkaanui

Vierailija
39648/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän Milla ei edes yritä korostaa pieniä rintojaan

Vierailija
39649/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää turhaan tuhlatko rahojanne Tarinaan se ei tipu se on varma!!!!

Aina on tasaisesti ollut naisia ja miehiä,tuotanto tiputtaaa miehen tänään!!

Nyt ääniä Tarinalle sikana pannaan jompikumpi pojista kotilaitumille.

Vierailija
39650/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Millalla on aina pyöräilyshortsit hameen alla?

Vierailija
39651/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on seiniä ja kämppä on jaettu pienempiin osiin. Helposti 80 neliöön mahtuu moinen määrä kamaa, kun ottaa seinät veks,

Onhan tuollakin seiniä. Yhtä monta huonetta minullakin on - pk huone olisi sauna ja varastohuone kodinhoitohuone, mutta tämä menee jo ohi aiheen. En millään jaksa uskoa, että talo on alle 100 m2. Varsinkin, kun kuvittelee omaan asuntoon 14 henkilöä.

Vierailija
39652/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millalla hyvä bylly vai mitä pojat?

Vierailija
39653/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakaan ei Tarina ärsytä yhtään. Toivon ettei lähtis talosta.

Eikö edes se että kesken bileidenkin hänen oli pakko alkaa valittaa omasta epävarmuudestaan ja ulkopuolisuuden tunteesta pilaten samalla muiden tunnelma? Tai se kun hän puhuu ihan ristiin miten itse toimii? Tai että hän vaatii muita muuttamaan huumorintajuaan, äänensävyään ja sanavalintoja hänen seurassa? Tai eikö edes "vau miten ihanaa! mä oon oikeesti ihan superkiitollinen tästä! tosi hieno kysymys! mä oon niin innoissani! mua jännittää! ii vau jee superkivaa jeejee mä oon niin kiitollinen musta tää on niin mahtavaa!"

Minusta hän on ihan todella rasittava ja raskas ihmistyyppi

Tarina ei osaa lukea muita ihmisiä. Varsinkaan Krisua. Tarina haukkui, että Krisu alensi häntä sillä nuolisin sun tissejä -kommentilla. Mutta eikö se ollut Krisulta ihan suora kuittaus nimenomaan Jukalle, joka alkoi löpisemään, että ainut syy miksi Krisu on mukava Tarinaa kohtaan (juttelivat siis paljussa aiemman kireyden jälkeen asiallisesti tässä vaiheessa) on, koska on kiinnostunut tästä seksuaalisesti? Mun mielestä Krisu siis tarkoitti sen kommentin nimenomaan torppaamaan tuon Jukan vihjauksen. "Joo Tarina (juttelen sun kanssa vaan, koska) haluan nuolla sun tissejä". Näin itse käsitin tuon tilanteen.

En tykkäis minäkään jos joku törkyturpa mainitsisi yhtään missään yhteydessä tissieni nuolemisen.

Joo, no se on tullut selväksi, että Krisun kielenkäyttö inhottaa Tarinaa. Mutta Tarina pääsisi itse helpommalla, jos ei luo liian hätäisesti omia johtopäätöksiään tuon tietynlaisen häntä ärsyttävän kielenkäytön takia. Sillä en oikeasti usko, että Krisu tuossa tilanteessa halusi yhtään mitenkään aiheuttaa Tarinalle inhottavaa oloa. Vaan vastasi Jukan seksistiseen läppään samantyylisellä vedolla, mutta sarkastisesti. Mun mielestä Tarinan ja Krisun erimielisyydet monesti johtuvat siitä, että Tarina näkee tuon Krisun räikeämmän kielenkäytön olevan jo itsessään todistusaineistoa siitä, että Krisu tarkoittaa sanomansa asiat pahasti. Vaikkei se tilanne itseasiassa niin olisikaan.

Tottakai, taas pitää muiden sopeutua Krisun törkyiseen ulosantiin, Krisu on vain viaton uhri joka ei voi muuttaa omaa toimintaansa vaikka näkee että muita ahdistaa. Miksi pitää puhua tuollaisia, jos ei kerran halua aiheuttaa inhottavaa oloa muille? Ei voi olla niin vaikeaa vähän miettiä mitä suustaan ulos päästää.

Vierailija
39654/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Tarina ainut joka uskaltaa vastustaa Krisua ? MItä vastustamista se on kun valittaa ,jauhaa jne silti samasta aiheesta !!! Antaisi asian olla :Noiko se talon ulkopuolella ???

Nimenomaan, ainoa joka uskaltaa sanoa ääneen ajatuksensa ja olla eri mieltä esim. Krisun käytöksen hyväksymisestä. Minustakin Krisu kättäytyy todella törkeästi ja aikuinen ihminen voisi opetella puhumaan muutenkin kuin kiroilemalla ja puhumalla törkeyksiä.

Krisun käytös häiritsee muitakin, mutta eivät ota asiaa puheeksi toisin kuin Tarina.763

Sanoohan muutkin siitä kiroilusta ja terskaläpistä jatkuvasti. Ville varsinkin. Kaikkien naisten ja myös Kevinin olen kuullut aiheesta puhuvan Krisulle. Useat äänestävät jaloillaan, kun Krisun jutut alkaa mennä yli. Eivät aina viitsi enää vaivautua sanomaan asiasta, vaan lähtevät pois. Ville vielä jaksaa ilmottaa asiasta joka kerta, että kohta hän poistuu, jos suu ei siisteydy.

Krisua ei vaan kiinnosta, koska oma perse on tärkein. Se on kuvottava.

Olihan se heti mukana siinä kiroilukiellossakin. Sanoi, että tekisi hyvää hänelle. Tiedostaa kyllä, että puhuu törkeästi ja pitäisi himmailla. Mutta taitaa olla niin tottunut, ettei helposti pääse irti tuosta puhetyylistä. Krisu on kuitenkin ryhmätehtävissä täysillä mukana. Eli veikkaan, että häneen tehoaisi paremmin, jos hänen kiroilunsa vaikuttaa koko ryhmään. Isoveljeltä siis voisi oikeasti tulla jotain kunnon sanktiota, mikä motivoi paremmin olemaan kiroilematta, eikä mitään asukkaiden omia kylmiä suihkuja, jotka olivat heille jopa hauskoja.

Mikä pointti olla kiroilukiellossa mukana, jopa masinoida semmoinen kun ei ole sitoutunut? Sehän kiroili ensimmäisen viiden minuutin sisällä. Ei yhtään yritystä.

toisaalta jos hän onnistuisi vähentämään kiroiluaan, niin hän itse näyttäytyisi paremmassa valossa. Eli hänelle olisi etua siitä. Tietenkin hän on silloin kiinnostunut, ei häntä muut kiinnosta vaikka niin välillä esittääkin.

Vierailija
39655/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu ja Ville päättivät just että kiusaaminen on 100% kiusatun omassa päässä.

Pelkkä valhe taas. Ville sanoi, että oli lapsena pyöreä poika ja sai kärsiä siitä.

Aiemmin puhuivat loukkaantumisesta ja Krisu sanoi, että loukkaantuminen on hyvin pitkälti jokaisen omien korvien välissä.

Vierailija
39656/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu on kaukana kauniista kuten joku väitti. Synkän ja aneemisen näköinen. Huono tukka ja silmäpussit vaikka on vasta kolmekymppinen. Jollain suhteilla päässyt taloon , kait mielenkiintoisempia siellä hakemuksissa oli.

Meikattuna Mira on talon nätein, Tarina myös. Kroppa on kaikilla huono, mutta eihän tuo missikisa ole. Hyvä että on normaaleja naisia eikä peili mukana käveleviä.

Olen ihmetellyt tätä Anun ns. kauneutta. En ääneen, mutta kun täällä jaksetaan hänestä kaunottarena puhua.

Verrattuna kokonaisuutena muihin. Anulla on ainoa hyvä tasapainoinen kroppa. Millalla on parhaat hiukset ja iho (hienoa että sai sen kuntoon). Mira naamasta söpöin kun saisi ruokatottumukset kuntoon ja röökin pois (ihon kunto ja kilot). Tarinan kasvonpiirteet jopa mallimaisen kauniit kun ei puhu kiihkeästi tai toljota tyhjyyteen.

Olet oikeessa. Mutta olemus vaikuttaa myös kauneuteen ja kaikki taloon valitut naiset on kuin torpan äijiä. Anu suht normaali eikä miesnainen, mutta aneeminen.

Vierailija
39657/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seinien pois ottaminen ei lisää neliöitä.

Siellähän se sherlock olikin! :D

Vierailija
39658/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskittyy peräpään esittelyyn.

Vierailija
39659/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni on kaunista

Vierailija
39660/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Tarina tekee ihan oikein, kun ei hyväksy Krisun roisia kieltä, vaan sanoo jos on tullut loukatuksi. Tulee muutkin loukatuksi, mutteivat vaan kehtaa sanoa, kun pelkäävät, että joutuvat pilkan kohteeksi liiallisen herkkyyden vuoksi. Tarina ei pelkää, vaan on sellainen kuin on.

Ketju on lukittu.