BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Panitteko merkille eilen, asukkaiden nimeämisten jälkeen, kun Tarina mökötti yksin makuuhuoneessa, kuinka vapauuneesti muut asukkaat pelasivat sitä "minä olen"-peliä. Ensimmäistä kertaa kaikki tuntuivat yhtenäiseltä ryhmältä, kukaan ei jäänyt ulkopuoliskeis eikä kukaan määräillyt muita.
Aika isoon osaan asukkaista Tarinan paikallaolo vaikuttaa lamaannuttavasti ja jäävät syrjään.
Horina ”meditoi” makkarissa
Tarina pelottaa ihmisiä tuolla psykologisella otteellaan mikä keskusteluissa on. Hän menee liian ihon alle joka herkemmille voi olla pelottavaa varsinkin kameroiden edessä.
Krisu oli eilen illalla kyllä ihan liekeissä, onneksi pääsivät lopulta nukkumaan väsymyksen pois.
Totta!
Illalla, kun BB ilmoitti katsojaäänestykseen joutuneet Tarina pyysi Timoa ulos juttelemaan ja syöksyi sitten ulkona ajatuksiaan tuulettaneen Emman luo: -Haluaisitko sinäkin tula mun ja Timon kanssa puhumaan tästä, mä just pyysin Timon ja säkin voit tulla.
Ja kun asukkaita kertyi paikalle, äänessä oli vain Tarina antamatta muille suunvuoroa, Timo seisoskeli sivussa ja Emma lähti kokonaan pois Kimmon tullessa tupakalle ja siirtyi tämän viereen, jonne tuli myös Mira ja Milla.
Tarinan pois lähteminen tekii hyvää muille asukkaille ja koko ohjelmalle! Äänestän Emmaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun ystävättäreni isä lopetti juomisen. Oli alkoholisti. Sitten alkoi toinen ääripää. Juoksi joka päivä itsensä näännyksiin. Elikkä ääripäät, juoppo ja rapakunnossa. Sitten raitis ja juokseminen oli ainut mitä teki. Siitä saarnasi kaikille ja joka paikassa. Kaikkien muidenkin olisi pitänyt juosta.
Miksi Ville ei voi olla keskitien kulkija. Olisi hiljaa omassa kuplassaan uskovainen, Vai meneekö se niin, että kun hän käännyttää taas yhden sielun, taivaspaikka on entistäkin varmempi !
Ihminen korvaa aina yhden riippuvuuden/pakkomielteen toisella... jostain syystä alkkiksista tulee aika usein himouskovaisia..
Toivottavasti Emma ei tipu tällä viikolla, sais viikon lisäaikaa näyttää mikä on mimmejään. Jotenkin sääli, että aina se alkuun vetäytyvin on ulkona myös ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panitteko merkille eilen, asukkaiden nimeämisten jälkeen, kun Tarina mökötti yksin makuuhuoneessa, kuinka vapauuneesti muut asukkaat pelasivat sitä "minä olen"-peliä. Ensimmäistä kertaa kaikki tuntuivat yhtenäiseltä ryhmältä, kukaan ei jäänyt ulkopuoliskeis eikä kukaan määräillyt muita.
Aika isoon osaan asukkaista Tarinan paikallaolo vaikuttaa lamaannuttavasti ja jäävät syrjään.
Horina ”meditoi” makkarissa
Ei se mököttäminen ja kiukkuilmeet mitään meditointia kyllä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ystävättäreni isä lopetti juomisen. Oli alkoholisti. Sitten alkoi toinen ääripää. Juoksi joka päivä itsensä näännyksiin. Elikkä ääripäät, juoppo ja rapakunnossa. Sitten raitis ja juokseminen oli ainut mitä teki. Siitä saarnasi kaikille ja joka paikassa. Kaikkien muidenkin olisi pitänyt juosta.
Miksi Ville ei voi olla keskitien kulkija. Olisi hiljaa omassa kuplassaan uskovainen, Vai meneekö se niin, että kun hän käännyttää taas yhden sielun, taivaspaikka on entistäkin varmempi !
Ihminen korvaa aina yhden riippuvuuden/pakkomielteen toisella... jostain syystä alkkiksista tulee aika usein himouskovaisia..
Eikö se Ville joku aamu rukouksessaan kertonut iskälleen että vastusti jotain kaljatölkkejä jossain?
Rasittava Tarina pois. Niin kuultu jo hänen tarinansa.
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi nyt Emmaa :(
Nyt kun Emma on alkanut vapautua ja päästä kuorestaan, niin hänestähän on kuoriutunut oikein hauska ja sanavalmis yksilö. Olis kyllä kiva jos Emma sais jatkaa vielä. Samoin Tarina tuo taloon tunteita ja järjestää puheenaiheita ja ohjelmaakin. Timo päinvastoin jatkaa samaa monotonista ja melko tylsää möllötystä näin katsojien kannalta, joten hän vois palata takaisin ulkomaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarina pelottaa ihmisiä tuolla psykologisella otteellaan mikä keskusteluissa on. Hän menee liian ihon alle joka herkemmille voi olla pelottavaa varsinkin kameroiden edessä.
Tarinan seurassa on todella vaikea olla luontevasti oma itsensä, suurin osa asukkaista muuttuu ihan täysin kun Tarina puuskuttaa paikalle. Olisi kaikille parasta että Emma ja Timo jäisivät taloon ja siksi äänestänkin Emmaa ja Timoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi nyt Emmaa :(
Nyt kun Emma on alkanut vapautua ja päästä kuorestaan, niin hänestähän on kuoriutunut oikein hauska ja sanavalmis yksilö. Olis kyllä kiva jos Emma sais jatkaa vielä. Samoin Tarina tuo taloon tunteita ja järjestää puheenaiheita ja ohjelmaakin. Timo päinvastoin jatkaa samaa monotonista ja melko tylsää möllötystä näin katsojien kannalta, joten hän vois palata takaisin ulkomaailmaan.
24/7 seurattaessa Timo on yksi parhaista keskustelijoista. Ei tyrmää kenenkään ajatuksia ja kyselee jokaiselta lisää. On paljon elämänkokemusta ja osaa olla suvaitsevainen. Näyttää, että hänen seurassaan on helppo olla. Helmeri on avautunut aika lailla itsestään juuri Timolle.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Emma ei tipu tällä viikolla, sais viikon lisäaikaa näyttää mikä on mimmejään. Jotenkin sääli, että aina se alkuun vetäytyvin on ulkona myös ensimmäisenä.
Ei ollut kovin vetäytyvä puhuessaan peräpukamistaan ja niiden hoidosta yksityiskohtaisesti.
Tarina on just hyvä talossa kun muut
Joutuvat olemaan vähän kusi sukassa. Emma ulos!
Jaa taas täällä haukutaan Villeä hihhuliksi ja mielenterveysongelmaiseksi. Kevin selvästi provosoi tahallaan. Kannattaisi herjaajien ja solvaajien katsoa peiliin ennenkuin haukkuu uskovia hihhuleiksi. Tuolla talossa on paljon enemmän henkilöitä jotka mielestäni tarvitsi hoitoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiäville kirjoitti:
Aivan kamalaa miten jotkut on niin kamalia että viitsii Villelle nauraa. Mut näinhän se on et me uskovaiset joudutaan vihan ja pilkan kohteeksi. Kaikkea muuta saat olla paitsi et uskovainen
En ole uskovainen, mutta olen samaa mieltä. Jos jotain saa tässä maassa luvan kanssa pilkata niin kristittyjä.
Minä ainakin pilkkaan ihan kaikkia uskontoja tasapuolisesti. Maailma olisi parempi paikka jos uskontoja ei olisi ollenkaan. Mieti paljonko ihmisiä on tapettu maailman sivun uskotojen takia...ihan naurettavaa, jonku satusedän parituhatta vuotta vanhojen jorinoiden takia..
Kaikki usonnot eivät ole aggressiivisia ja sotaisia uskoon pakottajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiäville kirjoitti:
Aivan kamalaa miten jotkut on niin kamalia että viitsii Villelle nauraa. Mut näinhän se on et me uskovaiset joudutaan vihan ja pilkan kohteeksi. Kaikkea muuta saat olla paitsi et uskovainen
En ole uskovainen, mutta olen samaa mieltä. Jos jotain saa tässä maassa luvan kanssa pilkata niin kristittyjä.
Minä ainakin pilkkaan ihan kaikkia uskontoja tasapuolisesti. Maailma olisi parempi paikka jos uskontoja ei olisi ollenkaan. Mieti paljonko ihmisiä on tapettu maailman sivun uskotojen takia...ihan naurettavaa, jonku satusedän parituhatta vuotta vanhojen jorinoiden takia..
Uskovaisia ei pilkattaisi sen enempää kuin muitakaan ihmisiä, elleivät he itse omalla toiminnallaan aiheuttaisi niin paljon pahennusta. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Eli jos haluat että sinua kohdeltaisiin arvostavasti, kunnioittavasti ja hyväksyen, niin käyttäydy itse samoin muille. Ei kukaan jaksa ottaa paskaa niskaan jatkuvalla syötöllä ja olla vaan takaisin ystävällinen ja suvaitsevainen. Jos uskikset kokee että heitä kohdellaan epäreilusti tms. niin sitten ei ole kuin peiliin katsomisen paikka.
Tämä koko kausi on sieltä ja syvältä. Typeriä tehtäviä, ei oikeasti seurata asukkaiden elämää vaan meno on kuin jossain pako- tai tehtävähuoneessa. Ja jo pelkkä "rahna"-sana saa aikaan v itutuksen aallon.
Äänestyksessä ääni annetaan suosikille, eikö loogisempaa olisi äänestää sitä jonka haluaa tippuvan, kun kyseessä kuitenkin on _häätö_äänestys?
Talosta ei näytetä kuin pikkupätkiä, loppuaika katsotaan sitten jotain random-tyyppiä sohvalla jauhamassa p askaa. Ketä kiinnostaa?
Alkoholia säännöstellään eikä seksuaalisväritteistä toimintaa näytetä lainkaan. Eli niitä, mitkä kerää katsojia, sanokaa mitä sanotte.
Lähetyksen äänet päin h elvettiä.
Menetin kiinnostukseni jo toisena päivänä, mies seuraa niin sivusilmällä olen vilkuillut muiden tekemisten ohessa.
Ei iske.
Vierailija kirjoitti:
Tarina on just hyvä talossa kun muut
Joutuvat olemaan vähän kusi sukassa. Emma ulos!
Tarina on kiusaaja ja manipuloija.
Jatkuvasti Kevininkin kimpussa syöttämässä ideoitaan ja ajatuksiaan kun ei nuorukaisesta ole vastaan väittämään. Kevinkin on paljon fiksumpi mutta ei saa Tarinan kanssa olla oma itsensä. Esim joka kerralla, kun varkaita etsittiin kuulusteluringissä, kuka tiesi ainoana oikeat varkaat? Kevin. Mutta Tarina heti puhui päälle ja mesosi kuinka ei voi olla ja hän on aivan varma ettei ole.
Tarina vatvoi illalla ja yönä monta tuntia sitä häätöäänestykseen joutumista. Oli todella hämmästynyt, että on äänestyksessä eikä millään saanut rauhaa asiassa. Ihmettelin sitä, kuinka nimeämisistä sai puhua niin vapaasti. Eeviskin sanoi suoraan esim. Jukalle, että "en todellakaan äänestänyt Tarinaa". Luulin, että näistä ei saisi puhua, mutta näköjään saa.