Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
4461/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti sitä herättääkin usein tuhmimmat mielikuvat nämä päällisin puolin ”kilteimmät ja kunnollisimmat”. 😂

t. eri

Jostain syystä tuon kiltin ja kunnollisen dominoiva luonne saa minussa sellaisen vastareaktion aikaan, 

että haluttais komentaa se polvilleen, ottaa tukasta kiinni ja... 

...sitten seuraavaksi voisin käskeä häntä "kutsumaan" minua kahdella sormella luokseen. 

Tämä on hyvin kaukana oikeasta elämästäni, mutta joku tuossa Mr. Domissa minua provosoi. 

Auktoriteettikammoa varmaan. 😂

Vierailija
4462/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen että Eevis on vienyt yläasteen discossa jonkun av-mamman poikakaverin ja tämä muistaa sen vieläkin.😠💔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4463/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Tarina ei oo ton tankimpi vaikka syö KOKO ajan? Itse asiassa ei ees oo tankki, varmaan normaalipainoinen.

Samaa oon täs ihmetellyt,sillä on lautanen mukana lähes koko valveilla olon ajan.

Kumma kun ei ole sairastunut diabetekseen?

Luuletko oikeasti että diabetes tulee ruuasta?? Lihavuus on suurin riski ja tarina on normaalipainoinen.

Mä en ollut lihava kun sain kakkostyypin diapeteksen itseasiassa mulla loppui menkat tosi aikaisin ja sen jälkeen puhkesi eli oon sitä mieltä että nuo menkat suojaa monelta taudilta niinkuin sanotaan että mekkojen loputtua sydän tautien riski nousee! Sorry meni kyllä ihan aiheen ohi!!

Vierailija
4464/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihana, että lähtivät esittämään. Mukava piristys kaikkien päivään talossa.

Vierailija
4465/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on aivan loistavaa viihdettä! Tarina ja Kevin

Vierailija
4466/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis on todenäk asperger-nainen

Mä olen nainen ja mulla on asperger, enkä ole tollanen epähygieeninen, vaikeasti artikuloiva ja olemattoman huumorintajun omaava kuin Eevis. Sosiaalisesti olen kyllä yhtä huono. Ja tunnistan siitä kyllä useitakin aspi-piirteitä mutta en sopii myös autistiin, ja musta tuntuu et Eevis on lähempänä just autismikirjon toista päätä kuin aspergeria. On kuitenkin älykäs ja lahjakas ilm. matemaattisesti, ja monet autistithan juuri ovat tällaisia. 

Eeviä ei ehkä niin ymmärrä mitä puhuu jos on vähän koulutettu. Hyvinhän hän puhuu ja aika paljon. On matemaattinen.

En tarkoittanut etteikö hänen sivistyssanojaan ymmärtäisi, vaan sitä että viiden sekunnin asian kertomiseen menee aikaa 2,5 minuuttia koska ulosanti on vaan niin vaikeaa.

Jotkut autistit puhuvat tuolla tavalla: hirveän virallista koukeroista kieltä, kuin kirjoittaisivat kirjaa. Eevis itse sanoi ettei voi sille mitään, eli kyse ei ole itsekorostuksesta vaan aivojen erilaisesta toiminnasta. Autismikirjolla varmaan on. 

Vierailija
4467/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

villestä saisi seksikkään ehkä jos ottais rillit pois ja kasvattaisi pitkän letin, ei muutoin.

ja se jeesusteippi tosiaan suun eteen.

😂😂😂😂😂 kyllä makuja on monia😂😂😂 ei herranjestas mä räkätän ääneen😂😂😂

Kyllä olis Ville entistä seksikkäämpi pitkällä letillä. Siihen vielä parta ja värjäät ne tummaks niin sehän on Jeesus ite.

Vierailija
4468/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo vaikeeta arvata kenet tuotanto tiputtaa (ihan sama mitä äänestätte)

Emma tippuu!!

Vierailija
4469/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkaan jotkut äänestäjät ei lue ohjeita tarkasti ja äänestääkin sitä, kenet haluaa ulos, eikä sitä kenen toivoisi jäävän! Pian saa Turina jäädä tonne kun monet oikeesti haluais sen pois mutta ei oo tajunnut tota äänestämistapaa...

Vierailija
4470/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuo noiden kahden jokapäiväinen makoilu... löhöily kielto olisi hyvä

Vierailija
4471/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelenko oikein, oliko ennen säännöissä, että talossa tulee puhua vaan suomea eikä saanut laulaa? Onko nämä nyt poistettu säännöistä?

Vierailija
4472/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh kirjoitti:

Kuitenkaan jotkut äänestäjät ei lue ohjeita tarkasti ja äänestääkin sitä, kenet haluaa ulos, eikä sitä kenen toivoisi jäävän! Pian saa Turina jäädä tonne kun monet oikeesti haluais sen pois mutta ei oo tajunnut tota äänestämistapaa...

Onko täällä todella vielä niin sinisilmäistä porukkaa että uskoo rehelliseen äänestykseen,tuotanto ei anna Tarinan todellakaan tippuvan vielä mielummin joku harmaavarpunen!(Johan sen joku insinööri tais aikoinaan laskea kun oli nää äänestykset että kusetusta on)

Vierailija
4473/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä epäilen että Eevis on vienyt yläasteen discossa jonkun av-mamman poikakaverin ja tämä muistaa sen vieläkin.😠💔

luuletko oikeesti että se ois koulun discossa käynyt.

Vierailija
4474/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ville kun ei tiennyt mitä mp tarkoittaa

Vierailija
4475/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että äänestetään sitä kenen haluaa JÄÄVÄN, eikä niinkään LÄHTEVÄN. Voi tulla tasaisempi ja sitä myöten jännempi äänestys, kun kukaan ei oikein tiedä ketä äänestää. :D

Mitä sä selität?!

Tottakai se on päivänselvää kaikille että Timoa äänestetään!

Tottakai! Äänestin Timoa 5 eurolla.

Vierailija
4476/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen tuo yksi ei osallistu leikkiin koska on laiska aikaan saamaton p.

Vierailija
4477/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt heti äänestäkö Turinaa pois, se itse kilahtaa parin viikon sisällä joko itselleen tai muille ja lähtee vapaaehtoisesti. Tai sitten jollain rasahtaa sille ja saadaan draamaa, älkää tehkö tästä taas sohvalla möllöttämiskautta

Vierailija
4478/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

löllösössö se vain makaa, miten ton ikänen jaksaa maata ja maata luulis selänkin tulevan jo kipeeksi. jos jukka joutus ton kanssa olemaan vuosia, ois kohta samanlainen veltto selkärangaton ameeba.

Vierailija
4479/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla aiemmin ihmetteli kuinka Kevin ei saanut yhtään ääntä?

Mielestäni se johtuu nykyisin vallalla olevasta syrjimis pelosta, ts vaikka joku olisikin halunnut äänestää Keviniä ei voinut sitä vielä näin alussa tehdä ettei leimaannu koulukiusaajaksi ja erilaisuuden syrjijäksi.

Vierailija
4480/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs Helmerin tekosyy nyt oli olla osallistumatta tuohon leikkiin?

Heppu on strategialla ettei tee mitään eikä sano mitään ni ei ärsytä ketään,

istuu tai makailee vaan ja hymyilee. 

Ketju on lukittu.