BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaahan kuin Kimmo tsemppaa Kimmoakin omissa jutuissaan vailla kteutta niin tajuatte ettei narsisti todellakaan toimi noin.341
Ööö? Eikö narsisti just tekis noin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Kevin-parkaa kun alkoi itkemään ja paniikkikohtaus meinasi iskeä päälle. Tuo paniikkihengitys on kauheaa kuultavaa.
Kivan teatteriesityksen Kevin taas veti. Sen kun hengität kunnolla sisäänpäin itkiessäs ni saat samanlaisen äänen aikaiseksi.
Kuule, Kevin taitaa kärsiä paniikkikohtauksista. Pelästyin kun kuulin hänellä saman äänen, kun itse sain kohtauksen alkaessa. Kohtaukset syntyivät erittäin traumaattisten asioiden käsittelyvaiheissa, kun tuntui että seinä oli vastassa. Sain niitä muutaman vuoden ajan, mutta en enää kun jätin traumanaiheuttajat taakseni pitkän prosessin lopuksi.
Kuule, kärsin itse paniikkikohtauksista enkä koskaan ole ulissut tai vinkunut niiden aikana. Pikkulapset hyperventiloi itkiessään samalla tavalla kuin Kevin.
Minä en kärsi paniikkikohtauksista mutta ahdistukseen olen taipuvainen, ja jokusen kerran kun ahdistanut oikein paljon ja olen itkenyt, olen alkanut hyperventiloimaan. Kyllä se hyperventiloiminen kertoo siitä, että ihminen on aika voimakkaiden tunteiden vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaahan kuin Kimmo tsemppaa Kimmoakin omissa jutuissaan vailla kteutta niin tajuatte ettei narsisti todellakaan toimi noin.341
Tarkoitat varmaan että Krisu tsemppaa Kimmoa. Ei noi kumpikaan ole narsisteja. Talossa on vain yksi, joka pitää itseään muita ylempänä, halveksii ja tuomitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla haluaa antaa rahat jollekkin ja vaikuttaa pelin kulkuun.
Näin kertoi yöllä.Eli Kevinille. Kelle kertoi tuon?
Eiköhän sen Milla kertonut eikä Kelle. Kuka ihme edes on Kelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Kevin-parkaa kun alkoi itkemään ja paniikkikohtaus meinasi iskeä päälle. Tuo paniikkihengitys on kauheaa kuultavaa.
Kivan teatteriesityksen Kevin taas veti. Sen kun hengität kunnolla sisäänpäin itkiessäs ni saat samanlaisen äänen aikaiseksi.
Kuule, Kevin taitaa kärsiä paniikkikohtauksista. Pelästyin kun kuulin hänellä saman äänen, kun itse sain kohtauksen alkaessa. Kohtaukset syntyivät erittäin traumaattisten asioiden käsittelyvaiheissa, kun tuntui että seinä oli vastassa. Sain niitä muutaman vuoden ajan, mutta en enää kun jätin traumanaiheuttajat taakseni pitkän prosessin lopuksi.
Kuule, kärsin itse paniikkikohtauksista enkä koskaan ole ulissut tai vinkunut niiden aikana. Pikkulapset hyperventiloi itkiessään samalla tavalla kuin Kevin.
No opettelet sitten ymmärtämään, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä. Perusymmärrys hoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisuko ei siis tiedä että Anu osti hältä äänen pois? Mitähän Anulla sitten oikein on mielessä, luulisi että on nuoleskellut Krisua. Aika hassua tosiaan, että pelasi itsensä äänestykseen :D Toivottavasti paljastuu Anulle jossain vaiheessa peliä (tietenkin viimeistään sitten kun tulee pois talosta).
Krisu eilen sikarikerhon keskustelussa piti äänien pois ostamista typeränä, toisaalta on itse rahaton, niin saattaa vain pelata sanomalla noin ;) Helmerikään ei ole kertonut, että on ostanut kaksi ääntä pois itseltään.
Millan olis kyllä kannattanut käyttää rahojaan tuohon, voivoi. Mutta ehkä haluaa jo kotiin tuolta.No Millahan oli varma jo ennen nimeämisiä, että joutuu siihen häätöön. Olisi ollut hänelle kuulemma yllätys, jos ei joutuisi.
Joko haluaa kotiin tai sitten ajattelee, että parempi kokeilla onko kannatusta tässä vaiheessa. Jos siis sinnittelee enää vain mahdollisten voittorahojen eikä kokemuksen takia.
Milla haluaa pysyä ja olla talossa mutta ei näe järkeä vaikuttaa rahnalla tilanteeseen. Haluaa pelata mahdollisimman rehellisesti.
Anu haluaa pysyä myöskin talossa ja on valmis vaikuttamaan siihen rahnan avulla koska vain voitto mielessä.
Kuin yö ja päivä nämä kaksi naista.
Hemmi kans rahna ihmisiä osti äänen vai pari. Tuo Hemmi voi olla ovelampi ku luulemmekaan. Anu ei kuulu elämään talon ulkopuolella mitä eilen kuulin. Eli ei oo hölmö.
Onko Hemuli siis sanonut, että ei halua olla Anun kanssa talon ulkopuolella?
Tuotannosta puhuminen kielletty nuo ainakin puhuu vähän väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en oo saanut ja näin eilen Kevinin kohtauksen niin oli aitoa. Uskon. Koska näin 247.
Mitä ihmeen väliä sillä on minkälaisia unia kukin näkee? Ainahan unet on enemmä tai vähemmä hölmöjä ja ikään sopimattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisuko ei siis tiedä että Anu osti hältä äänen pois? Mitähän Anulla sitten oikein on mielessä, luulisi että on nuoleskellut Krisua. Aika hassua tosiaan, että pelasi itsensä äänestykseen :D Toivottavasti paljastuu Anulle jossain vaiheessa peliä (tietenkin viimeistään sitten kun tulee pois talosta).
Krisu eilen sikarikerhon keskustelussa piti äänien pois ostamista typeränä, toisaalta on itse rahaton, niin saattaa vain pelata sanomalla noin ;) Helmerikään ei ole kertonut, että on ostanut kaksi ääntä pois itseltään.
Millan olis kyllä kannattanut käyttää rahojaan tuohon, voivoi. Mutta ehkä haluaa jo kotiin tuolta.No Millahan oli varma jo ennen nimeämisiä, että joutuu siihen häätöön. Olisi ollut hänelle kuulemma yllätys, jos ei joutuisi.
Joko haluaa kotiin tai sitten ajattelee, että parempi kokeilla onko kannatusta tässä vaiheessa. Jos siis sinnittelee enää vain mahdollisten voittorahojen eikä kokemuksen takia.
Milla haluaa pysyä ja olla talossa mutta ei näe järkeä vaikuttaa rahnalla tilanteeseen. Haluaa pelata mahdollisimman rehellisesti.
Anu haluaa pysyä myöskin talossa ja on valmis vaikuttamaan siihen rahnan avulla koska vain voitto mielessä.
Hemmi kans rahna ihmisiä osti äänen vai pari. Tuo Hemmi voi olla ovelampi ku luulemmekaan. Anu ei kuulu elämään talon ulkopuolella mitä eilen kuulin. Eli ei oo hölmö.
Ei kun toisteppäin puhuivat viime yönä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ja heti kun Krisu poistui tupakalle oli Ville juoruamassa muille että miten toi kaveri kiroilee paljon...manipuloi heti.
Anu ollut miesten kanssa raksalla töissä aiemmin. Miten en ole yllättynyt?
Toi Anun kotelomekko ja helminauha -look on alusta asti ollut feikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta olis hyvä, jos nyt putoais vielä nainen ja sitten tulis viikkotehtävä missä femiineistä ominaisuuksista olisi etua :D Esim. joku hienomotorisia taitoja vaativa tehtävä.
Mä en sitten yhtään tajua tätä nainen-mies -vastakkainasettelua. Tää BB on tänä vuonna suurelta osin ollut pelkkää sukupuolineutraaliuden ja homouden ilotulitusta, jossa ei ole olemassa tyttöjä, poikia tai muunsukupuolisia, on vain henkilöitä.
Kun minä äänestän, niin äänestän henkilöä! Se on sitten ihan sama mitä sukupuolta hän fyysisesti tai henkisesti edustaa, vai edustaako mitään.
No ole hyvä vaan ja äänestä, itse en äänestä ollenkaan. Totesin vaan, että olis hauskaa jos tuo naisten vähyys kolahtaisi jotenkin asukkaiden nilkkaan ;) Vaikka todennäköisesti Kevinillä on samoja kykyjä kuin naisilla, mutta tulispa kerrankin tehtävä, jossa esim. hienomotoriikka tai kielelliset taidot tai tunteikkuus olisi etuja. Näissä siis ihan todistetusti neurologisia eroja miesten ja naisten välillä (hormonien vaikutuksesta).
Tuo vastaukseni ei ollut itseasiassa tarkoitettu juuri sinulle. Nais-mies-vastakkainajattelu vaan herätti minussa tällaisen ajatuksen ja unohdin tuon alkuperäisen kommenttisi tuohon kirjoitukseeni.
Ehdottamasi viikkotehtävä voisi olla ihan kiinnostava testi ja hauskaa katseltavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Puhu ainoostaan ettei parisuhteeseen hypätä suoraan talossa olon jälkeen. BB:n sivuilla on klippi ja juttu aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Anuhan oli vahvempi ku Ville radalla. 😂😂😂
Ratahan mittasi lähinnä ketteryyttä ja aerobista voimaa, joka voimaa on toki sekin. Mutta kyllä esim jotain raskasta painavaa nostamaan halutaan yleensä mies ja keskimäärin mies siitä paremmin suoriutuu kuin keskimäärin nainen. Mitä tuosta nyt turhaa vääntämään, päivänselvä fakta. Tässä mielestäni Ville oli oikeassa. Siinä taas olen eri mieltä Villen kanssa että treenattu nainen ei pärjäisin treenaamattomalle miehelle. En ymmärrä miten Ville tuon pystyi noin näkemään, eikö jotenkin tajunnut asiaa vai mitä. Mielestäni päivänselvä fakta tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan että saat paniikin......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun toisteppäin puhuivat viime yönä!!!!
Eli Anun päätös. Kuka tietää mitä Hemuli ois ite halunnut.
Ottakaa viikoksi kaikki peilit pois, niin että olisi pakko luottaa toisten arvioon itsestään.
Toinen idea laittaa nuo veisaamaan virsiä.
Kolmas tuo jonkun ehdottama oikeudenkäynti jostain oikeasta talon asiasta.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 Ei v*ttu näitä teijän juttuja😂 Kimmo tsemppaa itteään mutta ei oo narsissi ja vielä numerot perään👍
Anu mainitsi viime vkl:na nähneensä unta pelleistä. Edellisinä päivinä ja öinä Ville oli puhunut pelleistä ja sitä myötä muutkin asukkaat