Miten ennen nettiä tutustuttiin vastakkaiseen sukupuoleen ja sovittiin treffeistä yms?
Tietysti soittamalla tms. mutta miten soittaa jollekin uppo-oudolle tyypille jota ei ole koskaan tavannutkaan? Tai jollain kirjeellä, mutta niillähän kestää tai ainakin ennen vanhaan kesti ikuisuus saapua perille.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Kotikaupungissani 70-luvulla nuoriso lähti iltaisin "kartsalle", ts. kerääntyi keskustaan norkoilemaan. Ne, joilla jo oli ikää ja auto alla, ajoivat ns. pillurallia. Kyllä siinä muutamakin tuttavuus solmittiin.
Minua ei moinen kiinnostanut, mutta kasarilla innostuin järjestötoiminnasta ja sieltä löytyi ekat kumppanit.
Nykyiseni on kyllä jo nettiajalta, mutta ei mistään Tinderistä vaan ircistä.
Supisuomalaisten jonnejen ajama pilluralli ei juurikaan poikennut nykyählämien groomauksesta. Tyttöä ja sen ulottuvuuksia kehuttiin, tyttö suostui sormipilluasteelle. Viinaa tarjottiin ja monesti saatiin pimpiä oikein porukalla. Datsun 100A:n takapenkillä
Enpä tiedä. Olen 42v enkä tutustunut kehenkään silloin aikaisemmin, enkä tänäkään päivänä. En ole tinderissä tms., mutta on jäänyt harvinaisen epäselväksi kuinka toiset ne tutustuvat ihmisiin ja itse en.