Kertokaa siitä kerrasta kun saitte oikein isoa kalua
Kaikkihan on ainakin kerran saanut jättimäistä mulkkua. Millainen mies oli muuten ja saitko. Missä tapasitte haitko isoa munaa vai oliko iloinen yllätys?
Kommentit (46)
Olen kuullut likkafrendeiltä isoista, mustista, ihanista peniksistä. Päätin sitten tilata talvilomalle viikon Kenian loman.
Ensimmäisenä aamuna olin hotellin uima-altaalla aurinkoa ottamassa. Viereeni tuli esittäytymään todella pitkä ja todella musta mies, ehkä masaiheimoon kuuluva. Hän puhui kohtalaisen hyvää englantia ja esittäytyi Jomoksi. Kun kiinnitin huomiota hänen simmareihinsa, hän kysyi, haluaisinko tutkia tarkemmin. Yes! Keräsin varusteeni ja menimme huoneeseeni. Kaivoin käsilaukustani isoimman kondomin ja tarjosin hänelle. En halua, hän sanoi, haluan tuntea sinut. Olin laskenut jo matkaa tilatessani, että minulla on sillon varmat päivät ja onhan minulla kuparikierukka.
Olin jo tuon upean jortikan nähdessäni kostunut todella märäksi, joten en laittanut hanttiin, kun hän alkoi varovasti työnnellä lyhyitä vetoja emättimeni alkupäässä. Kun hän yritti mennä syvemmälle, kielsin. Kun sitten minun orgasmini oli lähestymässä ja myös Jomon, kieltoni eivät enää tehonneet. Hän painoi monta kertaa pohjaan asti, niin että minua sattui aivan sietämättömästi. Huusin, kuin tapettava. Lopulta hän laski myös spermansa emättimeni pohjaan ja nytkähdellen löystyi ja vetäytyi pois. Hän veti simmarit jalkaansa ja sanoi: "Thank You! You are very handsome slut! " Sitten hän lähti.
Minä jäin makaamaan koko alapää kuin tulessa. Minulta valui veristä spermaa ja valkovuotoa koko loppuloman ajan ja söin kaikki särkylääkkeeni.
En tullut raskaaksi, mutta päätin, että minulle riittää ihan normaalit suomalaiset peniksen.
Perse oli kipee monta päivää. -winner-
Joku urpo keksii tänne tarinoita. Yritä edes vähän saada niistä todentuntuisia.
Neitsyys meni aikoinaan pojalle, jolla oli todella iso varustus. Ei sitä tosin silloin tiennyt, kun ei ollut muista kokemusta, mutta kivulias kokemus se oli.
Miehen tuli kotiin jonkun vieraan miehen kanssa , kertoi olleensa bubissa ja törmänneensä vanhaan tuttuun , he olivat aika kännissä vaikka olinhan minäkin ottanut . He jatkoivat juomista ja minäkin istuin heidän kanssaan kun mieheni sanoi , lämmitetään saunan ja sen lämmittyä minunkin piti heidän kanssaan lähteä . Saunassa katseeni kiinnitti vieraan miehen kulliin se oli levossakin iso ainakin parikytsenttiä , mielikuvitukseni laukkasi ja ajattelin minkä kokoinen tuo kulli on kun se seisoo . Kyllähän tämä mieskin katseli minua varsinkin rintojani , kun istuin jalat lauteilla niin mies kävi välillä suihkussa ja kun tuli takaisin saunaan levitin oikein jalkojani että hän näkisi kunnolla pilluni , olin ajanut karvani pois alapäåstäni edellisenä päivänä , kyllä mies katsoikin jalkojenväliåni kun näkin pilluni ja olin vähän levittänyt häpyhuuliani jotta ois kiinnostavempi ja olihan se mies sipaisi kädellään pilluani kun nousi lauteille , sävähdin kosketuksesta ja kostuin heti , alkoi niin tekemään mieli miehen isoa kullia että . Saunan jälkeen istuttiin vielä jonkin aikaa kunnes mieheni sanoi sopertaen lähdetään nukkumaan . Vierashuoneessa oli peti pedattu ja sanoin sen vieraallemme ja menimme kaikki nukkumaan . Minä en saanut unta mutta mieheni kuorsasi vieressä , aloin sivelemään pilluani ensin pöksyjen päältä ja sitten alta kuvittelin miten vieraamme nai isolla kullilllqan minua , olin ihan märkänä vaistomaisesti riisuin pöksyni mikä oli ainut vaate päälläni ja nousin , hiivin vierashuoneeseen ja siellä vieraamme nukkui kuorsaten selällään menin hänen viereensä ja raotin peitto ja näin bokserit laitoin käteni niiden sisään ja otin kullista kiinni runkkasin sitä hiljalleen ja rohkaistuin niin että otin kullin suuhuni ja runkkasin kädellä ja immin kullia huomasin miten kulli alkoi seistä ja nousin kullin päälle ja ohjasin sitä sisääni , sain sitä isoa pikkuhiljaa menemään pilluuni ja kyllä pilluni tuntui täydeltä kun sain sitä syvemmälle . En ollut huomannut kun kuorsaus oli loppunut ja mies sanoi , mitä sä teet sanoin vaan , ratsastan sun kullilla ja lisäsin vauhtia , mies ei enään sanonut mitään vaan antoi minun ratsastaa rauhassa ja oli kyllä ihana tunne kun pilluni oli täynnä kullia ja sainkin orgasmin hetken aikaa olin paikoillani ennenkuin jatkoin kohta kuului nyt tulee ja mies päästi siittiönsä pilluuni , hetken makasin hänen päällään ennenkuin nousin ja menin omaan sänkyyn nukkumaan . Joskus aamupäivällä heräsin nousin ja kiedoin aamunakin ympärilleni ja meni keittiöön missä miehet jo istuivat kaljapurkit kourissaan , hymyilin miehelle ja vilautin pilluani hänelle ettei mieheni nähnyt . Join myös kaljan ja lisää päivällä ja väkevämpiäkin . Mieheni sammui jo iltapäivällä , samantein kun oltiin saatu mieheni sänkyyn lensi aamutakkini pois ja vierashuoneeseen lähdettiin vieraamme kanssa nyt ei tarvinnut ratsastaa vaan mies pani minua ja oikein kunnolla , senjälkeen oli vähän mahanpohja hellä sillä mies oli työntänyt kullinsa niin syvään kun sai . Sovimme ennenkuin mies seuraavana aamuna lähti että tuleen hänen luokseen ainakun on mahdollista ja niin olen tehnyt . Nyt olen raskaana jommalle kummalle miehelle mutta vaikka ois vieraalle synnytän sen enkä anna isyystestiå tehdä jos vieras mies haluaisi .993