Kertokaa siitä kerrasta kun saitte oikein isoa kalua
Kaikkihan on ainakin kerran saanut jättimäistä mulkkua. Millainen mies oli muuten ja saitko. Missä tapasitte haitko isoa munaa vai oliko iloinen yllätys?
Kommentit (29)
Gambian matkalla katseemme kohtasivat tumman, pitkän ja erittäin timmiin kuntoon treenatun nuoren miehen kanssa. Yhteistä kieltä meillä ei ollut, mutta heti ensi silmäyksestä oli selvää, että välillämme oli kehittymässä suuri rakkaustarina. Jäimme hiekkarannalle katsomaan auringon laskua...
No joo, taitaa olla ollut melkoisen keskikokoista porukkaa nuo minun kumppanini. Ihan tavallisia suomalaisia miehiä. Suurin on varmaan ollut yhdellä rekkakuskilla, jonka kanssa meillä oli oikein mahtavaa kaikin puolin. Koolla ei ollut mitään merkitystä tuossakaan suhteessa.
Aika vähän kerrottavaa. Olen ollut miesten kanssa vain kahdesti, ja molemmilla kerroilla miekkosilla oli kyllä selvästi omaani pienemmät pelit. Mutta ihanan terhakoita kyllä olivat!
1. Yhden illan juttu norjalaisen kanssa 19-vuotiaana oli ensimmäinen iso (ja kolmas yleensä). Tuntui ja näytti todella isolta, en tiedä oliko vain kokemattomuutta, liekö oikeasti niin kookas kuin muistikuvissa. Tässä iässä olin epävarma, en saanut miesten kanssa yleensäkään.
2. Fwb, mies 23, itse 30. Iso tasapaksu pötkylä, tiukka esari, ei mikään esteettinen näky mutta tuntuva.
3. Lyhyt suhde koripalloilijan kanssa kun itse 40, osasin jo ottaa kaiken ilon irti.
Ei niitä oikeasti isoja niin paljon ole vastaan tullut, eikä noillakaan elämäni parhaita seksituokioita ole taiottu. Ulkomaalaisia en ole kokeillut. Nyt oon yhdessä ihan normikaluisen miehen kanssa, jonka kanssa kyllä tulen...
N44
Vierailija kirjoitti:
1. Yhden illan juttu norjalaisen kanssa 19-vuotiaana oli ensimmäinen iso (ja kolmas yleensä). Tuntui ja näytti todella isolta, en tiedä oliko vain kokemattomuutta, liekö oikeasti niin kookas kuin muistikuvissa. Tässä iässä olin epävarma, en saanut miesten kanssa yleensäkään.
2. Fwb, mies 23, itse 30. Iso tasapaksu pötkylä, tiukka esari, ei mikään esteettinen näky mutta tuntuva.
3. Lyhyt suhde koripalloilijan kanssa kun itse 40, osasin jo ottaa kaiken ilon irti.
Ei niitä oikeasti isoja niin paljon ole vastaan tullut, eikä noillakaan elämäni parhaita seksituokioita ole taiottu. Ulkomaalaisia en ole kokeillut. Nyt oon yhdessä ihan normikaluisen miehen kanssa, jonka kanssa kyllä tulen...
N44
Korjaan, muita ulkomaalaisia (viittaan siis tummiin)!
Ei jättimäistä, siihen ei ole kiinnostusta, mutta isoa.
Pitkä ja ohut oli tylsä kokemus, hiukan lyhyemmät mutta paksut hyviä.
On joskus ollut niin paksua, että p*llu on ollut aina pari päivää kipeä sen jälkeen. Ei muuta kuin Bepanthenia!
Olen tiennyt nämä paksuudet etukäteen.
Onpa tuntenut vielä pitkään jälkeenpäin saaneensa.
N50+ kirjoitti:
On joskus ollut niin paksua, että p*llu on ollut aina pari päivää kipeä sen jälkeen. Ei muuta kuin Bepanthenia!
Niin tuttua sulle..T.17.4
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä koskaan unohda.
Kokekmuksesta kertominen kuitenkin unohtui.
Tuntu ihanalta tollanen 6/22....puolikova, pinta lämmin ja pehmeä , isot suonet , lempeästi otti lantiosta kiinni ja runsaasti liukuvoidetta , todella hitaasti hivuttaen , terskan päätä liuuteli sulkijalihaksen ympärillä , tuntui ihanalta kun pohjassa liike lakkasi ja lopulta lämmin lasti laskeutui uumeniin , ihana litinä kun tanko vedettiin hiljaa ulos ja lämmin lasti valui reisiä pitkin joista ne nuoltiin lämpöisellä kielellä ja samalla imettiin ja kieliteltiin roikkuvia kivespussejani.
Tuntui, että sulkijalihakseni repeää sillä hetkellä.
"Kontalallaan" - sinulla on paitsi seksi- myös kirjallisia lahjoja! Kirjallisuuden naimakuvaukset ovat yleensä miesten tekemiä, naisten kuvauksia näkee harvemmin. Kirjoitapa lisää!
Ihan oikeasti - kun luin uudelleen niin huomasin että olet mies. Komento takaisin!
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Joo, ei aloitusta aiheesta josta N50+:lla olisi ollut kokemusta. Mitä jos häipyisit typerine kommentteinesi vaikka johonkin Gambiaan, jossa joku teurastaisi sut jätillään lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Joo, ei aloitusta aiheesta josta N50+:lla olisi ollut kokemusta.
KIITOS, joku muukin on huomannut tämän saman! Joka ketjussa jakamassa seksin ylipapittaren kokemuksiaan, ja aina samalla hämmästelee kun joku tekee asioita eri tavalla kuin hän. Ei jumankauta jaksa enää!
Vierailija kirjoitti:
Peniksen kokokeskustelu rides on!
Niin kauan se jatkuu kun runkkarit viihtyy vauva-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Joo, ei aloitusta aiheesta josta N50+:lla olisi ollut kokemusta.
KIITOS, joku muukin on huomannut tämän saman! Joka ketjussa jakamassa seksin ylipapittaren kokemuksiaan, ja aina samalla hämmästelee kun joku tekee asioita eri tavalla kuin hän. Ei jumankauta jaksa enää!
Totta, että voikin olla ihmisellä ärsyttävä tyyli lytätä muiden kokemuksia ja tietää aina paremmin.
Kerran festareilla sain isoa teltassa, jossa ei ollut maapohjaa.
Kaveri meni makuulleen ja minä ratsastin.
Ei meinannut heti mahtua sisään, mutta kun onnistui tuntui upealta.
Fiilis laski siihen, kun kaveri pyyti, että oisko nyt mun vuoro tuon kannon jälkeen?
Ïso oli ja löysä. Varsinkin juuresta. Ei saanut sitä sisälle, olisi varmaan tarvinnut kenkälusikan tai jonkin impotenssituen. Pano jäi kesken, onneksi.
Sain eräältä hierojalta ukosta salaa kahdesti. Eka kerran lattialla ja toisen kerran kyljelläni takaapäin hieronta pöydällä.
Eka kerta sattui toinen kerta ihana.
24senttiä ja paksu oli mua 20vuotta nuorempi.
Jos ois yläpää ollut miehellä parempi oisin voinu jatkaa. Kokemusta hain ja sain. Nykyisin löysin kivan ikäiseni normi kalun miehen. Siitä hyvä kun annan hieroa alasti niin ei tartte maksaa..
Tampereella sain mustaa makkaraa, oli maukasta.
M55
Peniksen kokokeskustelu rides on!