Aion käräyttää ”yyhoon” joka asuu lastensa isän kanssa
Hah, siinä saa maksella ”köyhä” asumistukensa takaisin kun puoliso on koko ajan tienannut keskituloisesti.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä nyt käräytellään!
Köyhän kansan köyhiä huveja.
Tuskin miehen kirjat on naisen luona. Ja silloin kela ei voi tehdä yhtään mitään asialle.
Ai virallisestiko asuvat? No käräytä ihan rauhassa jos saat siitäparemman mielen,ei se välttämättä heidän elämään vaikuta mitenkään.
Jos sillä yh:lla on kirjat jossain muualla niin ilmiantosi on yhtä tyhjän kanssa. Täysin kiistettävissä.
Lakatkaa kyttäämästä naapureitanne, ja tehkää niinkuin kreikkalaiset; keksikää oma tapanne hyötyä systeemistä. Jääpä vähemmän verorahoja Rinteen hallitukselle Afrikkaan lähetettäväksi.
Noita tapauksia on kuulemma paljon.
Kaverin kaveri, 4 lapsen isi, ei saanut ikinä laittaa kirjoja naisensa kotiin, koska rahaa sai enemmän, kun miehellä kirjat muualla. Kelan mielestä kai oikeutettua, koska eivät asiasta mitään huomauttaneet, vaikka lapsia tuli samalle isille lisää saman yyhoon kanssa.
Oleppa kyseiselle laitokselle rehellinen, saat kyllä keppiä. Eiks ookkin järkevää.
Mun puolesta ihmiset kupatkoon niin kauan sitä kuin vain voivat. Kohta se lopetetaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa kakkiainen.
Niin, onko kakkiainen se, joka tekee väärin, vai se, joka ei sulje siltä silmiään?
Minusta on tehty Kelaan monta tuollaista ilmoitusta. Kela ei pyydä edes selvitystä asiasta, se ei heitä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa kakkiainen.
Niin, onko kakkiainen se, joka tekee väärin, vai se, joka ei sulje siltä silmiään?
Kaikki diktatuurit ovat perustaneet olemassaolonsa ja hirmutekonsa kaltaisiisi kakkiaisiin, ilmiantajiin.
Veli siirsi kirjansa meille. Meillä kun on tilaa, eikä tarvita tukia. Hän perusteli sen noin, jotta saavat itse isommat tuet.
En ole oikein varma, mitä mieltä mä tästä olen.
Käräytä vaan. Kuinkahan paljon tälläsiä kaikkien tukien kerääjiä oikein on? On muka erottu ja kuitenkin asutaan yhdessä. Kuvottaa tollaset ihmiset, tukirahoilla eletään leuhkasti ja toinen asunto tyhjänä, sitäkin voisi joku todella tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä yh:lla on kirjat jossain muualla niin ilmiantosi on yhtä tyhjän kanssa. Täysin kiistettävissä.
Lakatkaa kyttäämästä naapureitanne, ja tehkää niinkuin kreikkalaiset; keksikää oma tapanne hyötyä systeemistä. Jääpä vähemmän verorahoja Rinteen hallitukselle Afrikkaan lähetettäväksi.
Tämä oli hyvä :D En itse käytä hyväksi, mutta ajatuksena jotenkin kutkuttava, kun on tämä touhu niin surkuhupaisaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki diktatuurit ovat perustaneet olemassaolonsa ja hirmutekonsa kaltaisiisi kakkiaisiin, ilmiantajiin.
Näin paljastuu aito kakkiainen. Syyttää muita siitä mitä itse tekee. LOL 😂
Vierailija kirjoitti:
Toi on vähän sama kuin ampuis omaan jalkaan tarkistaakseen sattuuko.... no sattuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa kakkiainen.
Koskeeko tämä ajattelutapa mielestäsi kaikkea väärinkäytöstä, mitä yhteiskunnassa tapahtuu?
(Systeemin väärinkäyttäjät kun käyvät oikeudetta muitten kukkarolla, -sinunkin, jos veroja maksat.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli hyvä :D En itse käytä hyväksi, mutta ajatuksena jotenkin kutkuttava, kun on tämä touhu niin surkuhupaisaa.
Työttömänä hengailu ei ole koskaan ollut yhtä tyydyttävää ja moraalisesti OK kuin nyt. Toki rahaa jää vähemään kouraan mutta on lohduttavaa tietää että en ole mukana rahoittamassa tätä järjetöntä ja turhauttavaa sirkusta.
Vierailija kirjoitti:
Käräytä vaan. Kuinkahan paljon tälläsiä kaikkien tukien kerääjiä oikein on? On muka erottu ja kuitenkin asutaan yhdessä. Kuvottaa tollaset ihmiset, tukirahoilla eletään leuhkasti ja toinen asunto tyhjänä, sitäkin voisi joku todella tarvita.
Tästä tulikin mieleen, että tuo samainen veljeni nuorena vapaana kollina asu alivuokralaisena yhden isännän luona, joka asuikin perheensä kanssa. Tukihuijari sielläkin siis. On opit haettu.
hoksaa
Ihan oikein, niin minäkin tekisin!