Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro millainen olisi unelmaelämäsi

Vierailija
28.08.2019 |

Mitä siihen kuuluu? Ketä ihmisiä siihen kuuluisi? Missä asuisit ja millaisessa kodissa? Olisitko töissä? Missä? Yms.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin kuukausittain saman verran rahaa kuin nyt, ilman että tarvitsisi käydä töissä. Harrastaisin, liikkuisin, nauttisin elämästä.

Vierailija
2/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto Tampereelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän sitä juuri: työelämä takana ja lapset elää omaa elämäänsä, heillä kaikki hyvin. Papan kanssa lähdetään ensimmäisen kerran jouluksi pois kaikesta hässäkästä. Lasten perheille lahjat ja sit vaan pois.

Vierailija
4/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin aloittaa itse.

Unelmissani minulla olisi mies (sama kuin nyt) ja yksi poika. Asuisimme kerrostalossa, jossain arvokiinteistössä Turussa tai Tampereella.

Mieheni olisi töissä jossain rahoitusalalla ja minä myös jossain hienossa toimistotyössä. Palkka molemmilla noin 5000/kk. Noin 40 vuotiaina jäisimme pois työelämästä ja eläisimme lottovoittorahoilla. Lapsemme harrastaisi mitä ikinä haluaa ja minä itse harrastaisin pilatesta ja joogaa. Meillä olisi naantalissa hieno huvila ja vene.

Olisimme terveitä kaikki.

Vierailija
5/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutto Tampereelle.

Sama täällä. Haluan pois täältä vtunreiästä.

Vierailija
6/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että elän joidenkin unelmaelämää. Olen kotirouva ulkomailla, saan palkkaa kotona olemisesta. Ei tämä vain sovi suomalaiselle joka on lapsesta asti oppinut että ihmisen arvo mitataan siinä paljonko hän tekee töitä. Tunnen itseni aika turhaksi. En oikein osaa enää haaveillakkaan mitä voisin tehdä. Tuntuu turhalta tehdä mitään.

Vierailija
7/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi väh 10 miljoonaa euroa eikä tarvitsisi koskaan tehdä töitä ellen itse halua. Plus perus olisin terve jne jotta voisin nauttia rahoistani.

Vierailija
8/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko 6. lisää palkastasi? Täytyy neuvotella mieheni kanssa, jotta kotitöiden tekeminen alkaisi maistumaan. Mies tekee uraa ja kaikki muu vain kaatuu niskaani. Ulkomailla sinulla saattaa olla aputyövoimaa? Minä en ehkä ota, jos vain saan motivoitua itseni. Tai jos otan, niin vain siivoojan.

Vierailija
9/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin päinvastainen mitä se on nyt: olisin menestynyt uranainen, hyväpalkkaisessa arvostetussa työssä, olisi edes muutama hyvä ystävä ja pieni lemmikkikoira, asuisin hyvällä/rauhallisella ja turvallisella asuinalueella. Nyt olen pitkäaikaistyötön(loppua ei näy tilanteelle), masentunut, kyhjötän yksinäni vuokrayksiössä surkealla, meluisalla vuokrakasarmialueella, joudun syömään(ja tavallaan olisi "lupa" köyhänä)vain jotain tarjouslanttuja ja kaurapuuroa(yäk, inhoan kumpiakin) lähinnä saadakseni työmarkkinatuen riittämään"elämiseen"eli tähän toivottomaan kituuttamiseen:(

Vierailija
10/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmaelämäni olisi sellainen että voittaisin lotossa ja niillä rahoilla ostaisin mökin lapista keskellä erämaata. Lapissa voisin elää omaa elämää rauhassa kalastaen,metsästäen ja vaeltaen.

Minulla olisi koira tai kaksi ja voisin jotain ammattia harjoittaa siinä samalla.

Sukulaisiini pitäisin toki yhteyttä aktiivisesti.

Mökki olisi hulppea kaikilla herkuilla ja siihen kuuluisi rantasauna sekä iso palju myös.

Jos en voittaisi lotossa niin haluaisin olla jossakin äijä ammatissa kuten poliisina tai palomiehenä, haluaisin olla se kuka auttaa muita, tietynlainen supermies haluaisin olla.

No todellisuudessa olen duunari kuka asuu rivitalossa ja elän onnellista elämää näin.

Vierailija
11/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko 6. lisää palkastasi? Täytyy neuvotella mieheni kanssa, jotta kotitöiden tekeminen alkaisi maistumaan. Mies tekee uraa ja kaikki muu vain kaatuu niskaani. Ulkomailla sinulla saattaa olla aputyövoimaa? Minä en ehkä ota, jos vain saan motivoitua itseni. Tai jos otan, niin vain siivoojan.

Mitäs siitä palkasta? Se tulee perheen yrityksen kautta. Olen virallisesti joku avustaja. Todellisuudessa tapan vain aikaa.

Vierailija
12/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljardööri ja 1000 naisen haaremi

Vierailija
13/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko 6. saat palkkaa? Kerro vaikka kuukausitulo ja kertyykö eläkettä?

Vierailija
14/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tiettyä palkkaa. Sen verran kuin tarvitsee. Eläke kertyy ihan normaalisti.

Vierailija
15/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että suuret tulot ei tee ihmisestä onnellista.

Vierailija
16/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt mitään mahdottomia, sellainen normaali toimistotyön palkka yleensä. Jos tarvii enemmän niin sitten enemmän. En tarvitse rahaa paljon mihinkään.

Vierailija
17/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisin kuukausittain saman verran rahaa kuin nyt, ilman että tarvitsisi käydä töissä. Harrastaisin, liikkuisin, nauttisin elämästä.

Sama. En tarvitsisi enempää. Tekisin vapaaehtoistyötä, matkustelisin, ostaisin pienen mökin jossa voisin viettää kesät kaukana ruuhkista, hälinästä ja ekstroverttien palavereista.

Vierailija
18/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljardööri ja 1000 naisen haaremi

Kuka mies oikeasti kestäisi tuhatta naista?

Vierailija
19/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ unelma ammatissani yrittäjänä, jossa voisin auttaa muita ja vaikuttaa yhteiskunnallisiin epäkohtiin edes jonkin verran omalla työlläni, säädellä itse työaikani. Koti meren tai järven rannalla. Rahaa niin että voisin välillä matkustella, eikä joka pennosta tarvitsisi laskea, mutta ei liikaa jotta ahneus ei iskisi ja raha muuttuisi tärkeimmäksi osaksi elämää. Sijoitus asuntoja/ asunto, joka takaisi taloudellisen turvan, yrittäjälle. Hyvä mies, lapsi, muutama koira.

Vierailija
20/62 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kaikkien harrastuksieni guru. Tällä hetkellä jack of all trades.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä