Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-markettien valvonta nykyään

Vierailija
07.01.2023 |

Onko heillä hävikkiä kaupassa isompi. Tuntuu, että myyjät kyttää asiakkaita ja valvontakopista kutsutaan aspa heti kun jonoja alkaa tulla kassoille. Tämä toistuu nykyään aina asoidessa siellä. Isohko s-market kyseessä. Ennen noissa saattoi vartija seistä kassojen edessä, noita vartijoita ei ole enää näkynyt. Myyjät on laitettu hoitamaan niiden tehtäviä? Jotenkin epämiellyttävvä asioida siellä nykyään. Ymmärrän, että valvonta täytyy olla, mutta tuossa menty yli. Itsepalvelukassan "vahtimyyjä" kurkii välillä hyllyjen päässä, jos kauemmin valitsee tuotetta, jostain on käsky käynyt käydä tarkastamassa tilanne.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana tutkia tuoteselosteita ja vertailla joten hyllyjen välissä kuluu aikaa. Olenkin kiinnittänyt huomiota samaan asiaan. Myyjä käy katsomassa vähän väliä. Turhaan juoksee, rahat riittävät maksaa enkä saa varastamisesta mitään seksuaalista tyydytystä.

Vierailija
2/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä S-market?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tapana tutkia tuoteselosteita ja vertailla joten hyllyjen välissä kuluu aikaa. Olenkin kiinnittänyt huomiota samaan asiaan. Myyjä käy katsomassa vähän väliä. Turhaan juoksee, rahat riittävät maksaa enkä saa varastamisesta mitään seksuaalista tyydytystä.

Sama, vähänkään jos mietit ja vertailet, kohta myyjä pyörii lähettyvillä. Mutta jos tarvitset myyjän apua, silloin ei ketään tahdo löytyä varsinkaan ilta-aikaan. Sama juttu, rahat riittää hyvin ostoksiin ei tarvetta epärehellisyyteen. Olen vaan hiljaa siirtynyt naarurikaupan asiakkaaksi tämän takia. Usein tullut sähköpostiin jotain kyselyjä missä voisimme parantaa jne...en ole lähtenyt vastaamaan noihin. Olen ollut heidän pitkäaikainen asiakas, mutta en enää. :)

Vierailija
4/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata varastella eikä asua kaupoissa. Monesti ainakin omassa lähikaupassa (Smarket) vanhemmat eläkeläiset tyyliin asuvat siellä kaupassa aamut kun ei muuta tekemistä ole... Mä tiedän että se on ilkeesti sanottu mutta kauppa ei ole ajanviettopaikka.. Nopeesti omat ostokset ja muiden tieltä pois, niin ainakin itse toimin. 

Ja syy miksi otin puheeksti ton vanhemmat ihmiset koska tunnen erään joka kerjää rahaa muilta ja myöskin käy laittelemassa taskuunsa tavaraa Smarketissa, myyjät tietävät tämän myös. 

Tähän päälle sitte vielä ne nuoret ketkä ei kunnioita mitään. 

Vierailija
5/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas mietityttää se, miksi aamulla siivous ja illaksi ei oikein mitään. Koska asiakkaita käy tuhansia ja samat korit, kärryt, käsidesi oli loppu. Luulisi että joku firma voi tehdä 18 aikaan siivouskeikan, koska tilanne voi muuttua aika likaiseksi, myös pihan puolella. K marketissa siivous on taas liian myöhään klo 20 aikaan, siivoojat kyttäävät ja tulevat kohti. Vaikka siivousta arvostaakin.

Vierailija
6/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oikea syy ei ole hyllyttäminen kun on vähän asiakkaita vaan valvonta. Olen ihmetellyt milloin mahtuisi lähi s-marketissa liikkumaan sujuvasti kun on joko paljon asiakkaita tai metrin välein joku edessä hyllyttämässä.

S-market voisi uudistua siten että laittais vartijan kävelee ja hyllytykset siirtäis aamuun ennen kuin kauppa aukeaa.

Vierailija
7/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata varastella eikä asua kaupoissa. Monesti ainakin omassa lähikaupassa (Smarket) vanhemmat eläkeläiset tyyliin asuvat siellä kaupassa aamut kun ei muuta tekemistä ole... Mä tiedän että se on ilkeesti sanottu mutta kauppa ei ole ajanviettopaikka.. Nopeesti omat ostokset ja muiden tieltä pois, niin ainakin itse toimin. 

Ja syy miksi otin puheeksti ton vanhemmat ihmiset koska tunnen erään joka kerjää rahaa muilta ja myöskin käy laittelemassa taskuunsa tavaraa Smarketissa, myyjät tietävät tämän myös. 

Olen tavallinen työssäkäyvä, eikä minulla ole aikaan jäädä viettämään Smarkettiin aikaa, se mitä nyt ostokseni vaatii. On vaan alkanut jurppia tuo heidän valvontasysteemi. Rauhallinen market, en ole ikinä nähnyt siellä mitään häiriöitä. -ap

Vierailija
8/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, vähänkään jos mietit ja vertailet, kohta myyjä pyörii lähettyvillä. Mutta jos tarvitset myyjän apua, silloin ei ketään tahdo löytyä varsinkaan ilta-aikaan. Sama juttu, rahat riittää hyvin ostoksiin ei tarvetta epärehellisyyteen. Olen vaan hiljaa siirtynyt naarurikaupan asiakkaaksi tämän takia. Usein tullut sähköpostiin jotain kyselyjä missä voisimme parantaa jne...en ole lähtenyt vastaamaan noihin. Olen ollut heidän pitkäaikainen asiakas, mutta en enää. :)

Kleptomania ei katso varallisuutta. Rikkaatkin varastelee kutkutuksen takia

Vierailija
9/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-aikaan ei myyjiä näy myymälän puolella muuta kuin siellä valvontakopissa! Illalla olisi hiljaista hyllyttää, mutta kun ne iltalisät pitäisi myyjille maksaa.

Vierailija
10/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kleptomania ei katso varallisuutta. Rikkaatkin varastelee kutkutuksen takia

Jos hoitaisivat valvonnan jotenkin muulla tavalla. Mielummin vartijoilla tai reilusti laukkutarkastus, jos noin heillä on tarvetta. Henkilökunta on kurssitettu tehostettuun valvontaan.

Vierailija
11/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käy vielä 2023 ruoka kaupassa tilatkaa ruuat kotiin niin pääsette paljon helpommalla.

Vierailija
12/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole huomannut, mutta en myöskään harrasta varastelua.

Vierailija
13/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käy vielä 2023 ruoka kaupassa tilatkaa ruuat kotiin niin pääsette paljon helpommalla.

Ei tänne "maalle" toimiteta ja noutopalvelut ovat vielä ihan liian kankeita

Vierailija
14/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilta-aikaan ei myyjiä näy myymälän puolella muuta kuin siellä valvontakopissa! Illalla olisi hiljaista hyllyttää, mutta kun ne iltalisät pitäisi myyjille maksaa.

Tämähän se ongelma. Pitäisi rukata monellakin alalla nuo lisä jutut uusiksi. mm. katujen auraukset sunnuntai iltaan.

Vierailija
15/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna ensimmäistä kertaa todistin varkautta, juuri s-marketissa. Huppupäinen mies pokkana lastasi reppunsa täyteen alkoholijuomia ja käveli kassojen ohi. Myyjä yritti estää poistumasta mutta mitäpä 150cm nainen isolle miehelle voi. Vartijat eivät ehtineet paikalle.

Kaduttaa etten heti mennyt myyjälle sanomaan kun tilanteen huomasin, ikinä en ole vastaavaa todistanut niin oletin että kai se ne kuitenkin meinaa maksaa.

Vierailija
16/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mun lähikaupoissa tuollaista.

Vierailija
17/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan jokaisessa smarketissa olekaan.

Vierailija
18/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuossahan sulla olisi ollut oiva keino antaa sama palaute, mutta ei. Ei varmasti mikään muutu, jos eivät tiedä mikä asiakkaita häiritsee.

Vierailija
19/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn ruokakaupassa oli kyse Prisma, Sitymarket,KKK-kauppa tai S-market tai alepa.LIDI.Asun yksin ei miehen rahoja taloudessani,ei kelan etuksia.Joten seuraan tarkkaan kaikkien ruoka kaupojen tarjoukset täällä Itä Helsinki.Valinan varaa on eri kaupat tarjouksissa mitä tarvitsen yksin asuvana joka ei elä kelan tuki viidakossa. Syy en tilla mitään kotia,vaikka olisi kuinka helpoa ja kätetvää.Ostokseni kaikessa teen  kaupoissa oli kyse ruoka, vaatet,kengät ymm.Mitä omat silmäni näkevät.Niin ei tarvitse edes palutuksia tehdä kun ei tilaa itään netin kautta.

Vierailija
20/21 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se järjestyshäiriöitä aiheuttaa, kun ostaria pidetään jonain ajanviettopaikkana.  Ei S-marketissa ole ikinä ollut ongelmia, muualla.  Voi hiukan istahtaa, kun on kävelystä väsynyt, mutta nuo eivät edes asioineet.  Ei yhtään väärin jos sanotaan.