Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 16v 158cm pitkä ja en nää itseöni minkään arvoisena.

16vmiehrnalku
28.08.2019 |

Vihaan itaeäni 158cm pätkä. Vielä pienestä pohjoissuomen kaupungista. Toivoton olo. Lääkärin mukaan kasvan vileä 20 vuotiaaakssi itse en usko

Kommentit (184)

Vierailija
141/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kari Ketonen

Dustin Hoffman

Tom Cruise

Onhan noita vetäviä.

Kun sinua häiritsee, niin mene terkkarille tai lääkörille kysymään jos voisi jotain tehdä. Ehkä mies ymmärtää paremmin?

Olet hyvä sellaisena kuin olet.

Nuo ovat julkkismiehiä. Harvasta tulee kv. filmitähteä.

Vierailija
142/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat voimistelijat ja monet tanssijat, taitoluistelijat yms. on tuota kokoluokkaa. Jos urheilu ja liikunta kiinnostaa, aloita vaikka katutanssin harrastaminen; voisit kehittyä siinä todella hyväksi. 

Hyvä ryhti, ravinto ja maltillinen painojen nostelu myös auttaa omaan kehonkuvaan. 

Toki kannattaa tarkistaa onko hormoneissa jotain pielessä, mutta se onkin jo sanottu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa, ap! Itse olen 28-v mies ja 168cm. Opiskelen yliopistossa, käyn aktiivisesti salilla, luen paljon kirjoja myös vapaa-ajalla, olen pidetty tyyppi (ns. "kaikkien kaveri") kavereiden keskuudessa ja kavepiiriin kuuluu myös paljon naisia. Kaikki on päällisin puolin kunnossa, mutta parisuhteessa en ole koskaan ollut ( ja poikuuden menetin 26-v baaripokalle). Tinderissä tulee mätsejä n.2/kk, mutta iso osa poistaa itsensä kuultuaan pituuteni. Elämä on ollut viime vuodet jatkuvaa emotionaalista yksinäisyyttä, enkä enää usko tämän tästä paremmaksi muuttuvan.

Ohjeeni onkin, että kannattaa luopua hyvin nopeasti parisuhdehaaveista jo nuorena. Mitä enemmän ylläpidät niitä aikuisiällä, sitä kovempi se todellinen isku tulee olemaan. Keksi elämälle muuta tarkoitusta esimerkiksi työ, harrastus, matkustelu, kaverit, kalja, pleikkari... Naiskavereita kannattaa olla, mutta älä ryhdy kenenkään olkapääksi ja kamumieheksi, jolle naiset voivat turvallisesti avautua mieskokemuksistaan. Vedä selkeä raja ja pidä kiinni itsekunnioituksestasi. Tsemppiä!

Tunnen monta pituistasi kaveria, joilla on ihan normaalisti perhe. Et vaan ole tavannut sitä omaa vastinpariasi, jolle pituutesi ei merkkaa mitään ja jotenkin en usko Tinderin tapaisen pinnallisiin seikkoihin perustuvan palvelun olevan se paras mahdollinen tapa häntä löytää.

Ja livenä ulkonäöllä ei ole merkitystä?

Vierailija
144/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se homma nyt ihan niin mene, että terveelle 158-senttiselle aloitettaisiin kallista kasvuhormonihoitoa, eiköhän se ole varattu vaikeasti lyhytkasvuisille. Miksi ap:lla olisi joku jumalainen oikeus olla pitkä?

AP muistelee tätä mahdollisuutta hänelle jo aiemmin tarjotun. Eli ilmeisesti olisi perusteita hoitoon.

Vierailija
145/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa, ap! Itse olen 28-v mies ja 168cm. Opiskelen yliopistossa, käyn aktiivisesti salilla, luen paljon kirjoja myös vapaa-ajalla, olen pidetty tyyppi (ns. "kaikkien kaveri") kavereiden keskuudessa ja kavepiiriin kuuluu myös paljon naisia. Kaikki on päällisin puolin kunnossa, mutta parisuhteessa en ole koskaan ollut ( ja poikuuden menetin 26-v baaripokalle). Tinderissä tulee mätsejä n.2/kk, mutta iso osa poistaa itsensä kuultuaan pituuteni. Elämä on ollut viime vuodet jatkuvaa emotionaalista yksinäisyyttä, enkä enää usko tämän tästä paremmaksi muuttuvan.

Ohjeeni onkin, että kannattaa luopua hyvin nopeasti parisuhdehaaveista jo nuorena. Mitä enemmän ylläpidät niitä aikuisiällä, sitä kovempi se todellinen isku tulee olemaan. Keksi elämälle muuta tarkoitusta esimerkiksi työ, harrastus, matkustelu, kaverit, kalja, pleikkari... Naiskavereita kannattaa olla, mutta älä ryhdy kenenkään olkapääksi ja kamumieheksi, jolle naiset voivat turvallisesti avautua mieskokemuksistaan. Vedä selkeä raja ja pidä kiinni itsekunnioituksestasi. Tsemppiä!

Tunnen monta pituistasi kaveria, joilla on ihan normaalisti perhe. Et vaan ole tavannut sitä omaa vastinpariasi, jolle pituutesi ei merkkaa mitään ja jotenkin en usko Tinderin tapaisen pinnallisiin seikkoihin perustuvan palvelun olevan se paras mahdollinen tapa häntä löytää.

Ja livenä ulkonäöllä ei ole merkitystä?

Vähemmän kuin tinderissä. Livenä ne muutkin jutut vaikuttaa. Se että tuo edellinen on mukava ja pidetty kaveri on hyvä juttu. Ehkäpä hänen suurin ongelma on ,ettei jotenkin saa vietyä sitä juttua NS. Nextille levelille ja näin hänen kiinnostuksen kohteensa ei tajua, että tämä tyyppi on kiinnostunut esim seurustelemaan. Itse en ainakaan tajunnut, että mieheni on juuri minusta kiinnostunut kun samassa kaveriporukassa pyörittiin. Ajattelin, että hän on vaan mukava niinkuin kaikille muillekin.

Vierailija
146/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni poika venähtää armeijassa. Mitä olen tässä naapuruston ja suvun nuoria seurannut, niin pojilla kasvu tosiaan jatkuu sinne parikymppiseksi, jos tytöillä pituuskasvu loppuu kuukautisiin.

Oma broidikin oli vielä kuusitoista vuotiaana luiseva 150 senttinen, mutta ennen parikymppiä roteva 176 cm.

Vierailija
147/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se homma nyt ihan niin mene, että terveelle 158-senttiselle aloitettaisiin kallista kasvuhormonihoitoa, eiköhän se ole varattu vaikeasti lyhytkasvuisille. Miksi ap:lla olisi joku jumalainen oikeus olla pitkä?

No jos naisella on jumalainen oikeus olla tissitön ja kasvattaa parta niin miksei jollain miehellä olisi oikeutta olla edes 160+ pitkä? Jos kokee, että olisi enemmän sinut itsensä kanssa ja onnellisempi pitkänä.

Sellaista oikeutta ei Suomessa naisella ole vaan ainoastaan naisen kehoon syntyneellä miehellä. Heille yritetään saada oikeutta omaan pituuteensa, mutta hoidot pitäisi siinä tapauksessa aloittaa jo n. 11-vuotiaana, mutta heille ei sitä suoda.

Juujuu.. vain transmiesten asiat ovat niin tärkeitä, että niihin sopii käyttää"kalliita hirmonihoitoja". Hörökorvatkin leikataan yhteiskunnan piikkiin. Mut naurettava ajatuskin, että miehen pituuskasvua avitettaisiin senttiäkään, kaikkea sitä kuuleekin.. hahhahhahhaa!!

Vierailija
148/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 16 v. noin 198 cm. Kasvoin vielä muutaman sentin, mutta onneksi en sentään kymmentä senttiä.

Vierailija
149/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalja pois ja pleikka kohtuudella niin paremmat mahdollisuudet naisiin.

Vierailija
150/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö vai poika?

Nimimerkki on miehenalku mutta eihän siitä voi tietysti mitään päätellä nykyaikana.

Nykyaikana ja nykyaikana. Tyypillinen kommentti ikääntyneeltä kehityksen vihaajalta. Nykyaikana nimenomaan paljon voi päätellä siitä, mitä ihminen itse sukupuolekseen sanoo. Tässäkin tapauksessa on siis syytä luottaa kirjoittajan omaan ilmoitukseen.

Vierailija
151/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin toki kannattaa ap:n mennä, mutta ei hormonien saanti ole mitenkään varmaan. 16-v ja 158 ei kuulosta mitenkään sairaalta JOS kasvu ei jossain vaiheessa ole pysähtynyt.

Oma poikani on nyt n. 150 cm, 15 v. Käy kasvuseurannassa puolen vuoden välein, kaikki tutkimukset on tehty ja kaikki on kunnossa. Ei ole kasvuhormonin puutetta, murrosikä on vasta alkamassa ja kasvupyrähdys edessä päin. Ennuste 168 cm, mikä on normaali pituus. Jos poika pysyy "omalla käyrällään", jolla on ollut syntymästään (47 cm) asti, on 15 v 151 cm, 16 v 158 cm, 17 v 164 cm ja 18 v 167 cm ja kasvaa edelleen tuonkin älkeen.

Ap: n kasvussa ei siis välttämättä ole mitään "hoidettavaa".

Vierailija
152/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin toki kannattaa ap:n mennä, mutta ei hormonien saanti ole mitenkään varmaan. 16-v ja 158 ei kuulosta mitenkään sairaalta JOS kasvu ei jossain vaiheessa ole pysähtynyt.

Oma poikani on nyt n. 150 cm, 15 v. Käy kasvuseurannassa puolen vuoden välein, kaikki tutkimukset on tehty ja kaikki on kunnossa. Ei ole kasvuhormonin puutetta, murrosikä on vasta alkamassa ja kasvupyrähdys edessä päin. Ennuste 168 cm, mikä on normaali pituus. Jos poika pysyy "omalla käyrällään", jolla on ollut syntymästään (47 cm) asti, on 15 v 151 cm, 16 v 158 cm, 17 v 164 cm ja 18 v 167 cm ja kasvaa edelleen tuonkin älkeen.

Onko teillä jo äänenmurros? Milloin alkanut?

Vierailija
153/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä jo äänenmurros? Milloin alkanut?

Ai "meillä"? Siis meidän 15-v:lla? Ei ole äänenmurrosta vielä.

Vierailija
154/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista hyvä lapsi koulutuksen tärkeys. Älä jää rypemään itsesääliin senttejäsi. Pituutesi on hyvä juuri sellaisena kuin on. Kehitä persoonaasi ja kouluttaudu.

Eräs pituisesi lääkäri on aivan mahtava persoona ja hänellä on upea perhe. Samoin insinöörillä jne.

Pituus on vain senttejä. Empatia, äly ja ystävällisyys valloittaa sydämiä.

Vierailija
155/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista hyvä lapsi koulutuksen tärkeys. Älä jää rypemään itsesääliin senttejäsi. Pituutesi on hyvä juuri sellaisena kuin on. Kehitä persoonaasi ja kouluttaudu.

Eräs pituisesi lääkäri on aivan mahtava persoona ja hänellä on upea perhe. Samoin insinöörillä jne.

Siis lyhyellä lääkärillä on perhe ja tämä on todiste, että empatia, äly ja ystävällisyys ohittaa pituuden. :D Tietäisittepä naiset, kuinka pahasti ammutte itseänne jalkaan näillä möläytyksillä.

Vierailija
156/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lyhyellä lääkärillä on perhe ja tämä on todiste, että empatia, äly ja ystävällisyys ohittaa pituuden. :D Tietäisittepä naiset, kuinka pahasti ammutte itseänne jalkaan näillä möläytyksillä.

"Ihastuin Kimi Räikkösen tavallisuuteen..."

Vierailija
157/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itse olisit asian muotoillut?

Nyt kannattaa pojan keskittyä itsensä kehittämiseen ja ymmärtää etteivät sentit tee hänestä sen parempaa ihmistä. Hyville tyypeille on ottajansa... oli sitten pitkä tai lyhyempi.

Kouluttautuminen on itsesäälissä rypemistä tärkeämpää. Itsesääli johtaa ongelmiin helpommin kuin kouluttautuminen. Oli siinä insinöörikin mainittu ja voisin lisätä mukavan siivoojankin. Hän tosin oli lääkär kotimaassaan ja vielä toivottavasti täälläkin.

Vierailija
158/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Olin yläasteella muistaakseni 160cm. Nyt 30-vuotiaana olen 175cm. Nuoret lisääntymisikäiset naiset yksinkertaisesti halveksuvat alle 185cm pitkiä miehiä. Ei tarvitse vaivautua perheitä perustamaan. 

M33

Vierailija
159/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulta kuulostaa. Olin yläasteella muistaakseni 160cm. Nyt 30-vuotiaana olen 175cm. Nuoret lisääntymisikäiset naiset yksinkertaisesti halveksuvat alle 185cm pitkiä miehiä. Ei tarvitse vaivautua perheitä perustamaan. 

M33

Kyllä sinua ei estä pariutumatta pituus vaan luonne. On tosi surullista että märehditte koko ikänne täysin normaalia pituutta kun omaa vuorovaikutustyuliä ja ajatymusmaailmaa tutkailemalla olisi voinut jotain muuttuakin.

Vierailija
160/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Näin kerroppas sitten miten monet, monet lyhyemmätkin miehet löytävät ja saavat kauniin ja mukavan puolison ja sinä et? Mikä on heidän menestyksensä salaisuus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi