Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 16v 158cm pitkä ja en nää itseöni minkään arvoisena.

16vmiehrnalku
28.08.2019 |

Vihaan itaeäni 158cm pätkä. Vielä pienestä pohjoissuomen kaupungista. Toivoton olo. Lääkärin mukaan kasvan vileä 20 vuotiaaakssi itse en usko

Kommentit (184)

Vierailija
1/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö vai poika?

Vierailija
2/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!! <3 Voit hyvin kasvaa vielä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä oli myöhäinen kasvu, yläasteella luokan lyhin, aikuisena 185 cm.

Vierailija
4/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö vai poika?

Nimimerkki on miehenalku mutta eihän siitä voi tietysti mitään päätellä nykyaikana.

Vierailija
5/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näkenyt itseäni minkään arvoisena tuonikäisenä poikana myöskään, koin olevani niin ruma ja epäsuosittu. Kuuluu tuohon ikään ja menee kyllä ohi ne fiilikset, vaikka maailma tuntuisikin kaatuvan päälle.

Vierailija
6/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö vai poika?

Jos nimimerkki on 16v miehenalku?

Vierailija
7/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö vai poika?

m

Jos nimimerkki on 16v miehenalku?

Kuinka moni teistä saa*anan valopäistä aikoo vielä tähän kommentoida? En huomannut nimimerkkiä ja vastasin jo ap:lle. Move on.

Vierailija
8/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne näkee niistä käppyröistä milloin kasvu lakkaa joten usko vaan. Sitä paitsi pohjoisessahan naisetkin on lyhyitä.

Vierailija
9/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks siellä ylhäällä kaikki ole pätkiä?

Vierailija
10/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, ehdit kasvaa vielä. Ja vaikka et kovin pitkäksi kasvaisikaan niin ruumiinrakenteesi voimistuu ja saat miehisiä piirteitä. Miehisyyttä ei mitata pituudella vaan sillä mutta minkälainen ihminen sinusta henkisesti kasvaa. Murrosikä on hankalaa aikaa mutta hyvä susta tulee. Tsemppiä sulle! 💙

Vierailija
11/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riittävän pituinen sinusta tulee, usko pois.

Vierailija
12/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisia on vanhempasi? Sehän sen kertoo, mutta muuten jos kasvu kokonaan tyrehtyy ja mitään ei tapahdu vuoteen niin sitten kääntyisin lääkärin puoleen jotta saisi testosteroiinia tukemaan kasvua. Suomessa on tämä usko, että kaikkien pitää vaan kärsiä itsestään, mutta kun on lääketiede joka voi auttaa niin ei sellaiseen tarvitse tyytyä. 

Vierailija
13/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä aloitus nyt on totta (tällä palstalla on pari erittäin tuotteliasta miesulisijaa, joiden vakioaiheisiin miesten lyhyys kuuluu), niin tämä on asia, josta sun pitää päästä yli. Miehen lyhyys ei tee hänestä epäviehättävää, vaikka varmasti on ihmisiä, jotka haluavat niin sulle uskotella (ja ehkä itsekin haluat). Mä oon 40, enkä edes nuorempana tajunnut, että pituus on joidenkin mielestä jollain tavalla hirveän merkittävää, ja mä sentään tajuan aika paljon asioita.

Oon n. 170 cm pitkä, ja olen aina katsellut ennemmin lyhyitä kuin pitkiä miehiä. Tai ehkä tuo on väärin sanottu, mun mielestä jokainen ihminen on kokonaistaideteos, ja jossakussa pituus saattaa olla todella viehättävä ominaisuus, mutta jossakussa toisessa lyhyys. Kun muistelen miehiä, joita olen pitänyt elämäni aikana viehättävänä, mulle nousee mieleen enemmän lyhyitä kuin pitkiä miehiä mieleen. En voi olla ainoa näin ajatteleva.

Sinä olet kokonaistaideteos. Omista se, mitä olet, älä anna ulkopuolisten, ehkä kuvitteellistenkin ihmisten määritellä jotakin kummallista markkina-arvoa pituudellesi. Jos tunnet, että senttien määrä jollain tavalla syö miehuuttasi, suosittelen salilla käymistä. Ei tarvitse pumpata, mutta lihaskuntoharjoittelulla saat tuotua kehon hyviä puolia esiin. Varmasti on naisia, joita et viehätä siksi, että olet lyhyt, mutta ei sun tarvitse kaikkia naisia miellyttää. Vaikka olisit pitkä, et siinäkään tapauksessa viehättäisi kaikkia. Opettele tykkäämään itsestäsi, niin löydät jonkun, joka tykkää susta.

Vierailija
14/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet pojat kasvavat myöhemminkin. Tämä kasvujuttu on jokaisella vähän erilaista. Mun tyttärellä on hyvä kaveripoika päivähoidosta lähtien. Peruskoulun loppuessa tämä poika oli noin 35 cm tytärtäni lyhyempi . Tytär on ollut koko yläaste iän sen noin 180 cm pitkä. Montaa senttiä ei hänelle sen aikana tullut lisää. Nyt 5 vuotta myöhemmin tämä poika on hieman tytärtäni pitempi.

On hyvin todennäköistä , että kasvat pitemmäksi kuin vanhempasi.

Vierailija
15/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toista, älä dissaa itseäsi! Tuo ikä on tosi hankala, mutta menee ohi. Älä murehdi, olet vielä kasvuiässä ja voit vielä kasvaa ja hyvin todennäköisesti kasvatkin! Nätti päivä tänään 😊

Vierailija
16/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että lyhyessä varressa lihakset erottuvat paremmin, joten on siitä hyötyäkin.

Vierailija
17/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks siellä ylhäällä kaikki ole pätkiä?

Kaukoidässä voisi olla enemmälti samaa kokoluokkaa, oheisen keskipituustaulukon mukaan Indonesia, miesten keskipituus 163, Japanikin voisi menetellä, tosin siitä annettu kaksi arvoa

http://users.jyu.fi/~hmojala/TIEA361/op2/keskipituus.pdf

Vierailija
18/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu kouluterveydenhoitajalle, joka lähettää koululääkärille. 

Tai voit ihan suoraan mennä myös terveysasemalle puhumaan. Saat kasvua edistävää hormonia ihan varmasti. 

Mutta älä viivyttele asian kanssa. Hormoni tehoaa vain niin kauan kuin sinulla on itselläsi vielä kasvukausi. Todennäköisesti se on ainakin kaksi vuotta vielä, mutta tee tämä nyt heti. 

Vierailija
19/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä aloitus nyt on totta (tällä palstalla on pari erittäin tuotteliasta miesulisijaa, joiden vakioaiheisiin miesten lyhyys kuuluu), niin tämä on asia, josta sun pitää päästä yli. Miehen lyhyys ei tee hänestä epäviehättävää, vaikka varmasti on ihmisiä, jotka haluavat niin sulle uskotella (ja ehkä itsekin haluat). Mä oon 40, enkä edes nuorempana tajunnut, että pituus on joidenkin mielestä jollain tavalla hirveän merkittävää, ja mä sentään tajuan aika paljon asioita.

Oon n. 170 cm pitkä, ja olen aina katsellut ennemmin lyhyitä kuin pitkiä miehiä. Tai ehkä tuo on väärin sanottu, mun mielestä jokainen ihminen on kokonaistaideteos, ja jossakussa pituus saattaa olla todella viehättävä ominaisuus, mutta jossakussa toisessa lyhyys. Kun muistelen miehiä, joita olen pitänyt elämäni aikana viehättävänä, mulle nousee mieleen enemmän lyhyitä kuin pitkiä miehiä mieleen. En voi olla ainoa näin ajatteleva.

Sinä olet kokonaistaideteos. Omista se, mitä olet, älä anna ulkopuolisten, ehkä kuvitteellistenkin ihmisten määritellä jotakin kummallista markkina-arvoa pituudellesi. Jos tunnet, että senttien määrä jollain tavalla syö miehuuttasi, suosittelen salilla käymistä. Ei tarvitse pumpata, mutta lihaskuntoharjoittelulla saat tuotua kehon hyviä puolia esiin. Varmasti on naisia, joita et viehätä siksi, että olet lyhyt, mutta ei sun tarvitse kaikkia naisia miellyttää. Vaikka olisit pitkä, et siinäkään tapauksessa viehättäisi kaikkia. Opettele tykkäämään itsestäsi, niin löydät jonkun, joka tykkää susta.

Minulle naiset ovat ainakin kettuilleet lyhyydestä, haukkuneet hobitiksi jne. ja olen 19v mies. Pituuteni on 166cm.

Kukaan mies ei ole minua ikinä haukkunut.

Vierailija
20/184 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle naiset ovat ainakin kettuilleet lyhyydestä, haukkuneet hobitiksi jne. ja olen 19v mies. Pituuteni on 166cm.

Kukaan mies ei ole minua ikinä haukkunut.

Niin? Mikä on pointtisi? Haluatko, että yksityiskohtaisesti kerron, miten miehet ovat eri tavoin haukkuneet ulkonäköäni elämäni aikana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi