Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina naiset valittavat jos on pelkkiä poikalapsis

Vierailija
25.08.2019 |

Mutta eivät jos on vaikka kaksi tyttöä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun olen onnellinen lapsistani. Terv kahden pojan äiti

Vierailija
2/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans säälittiin kun sain toisen pojan. Siis toiset naiset säälivät. Olen kyllä saanut tytönkin sen jälkeen. Yksi kaveri sanoi olevansa tosi kateellinen ja olisi toivonut myös tyttöä - hänellä kolme poikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyl ikinä valittanut, enkä kuullut kenenkään muunkaan valittelevan poikiaan. Täähän on helppoo kun mikä, isän kans puuhailevat paljon.

Vierailija
4/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille surkutellaan jos pelkkiä tyttöjä.

Meillä tyttö ja poika, ja meidän lapsia surkutellaan kun ei ole veljeksiä tai sidoksia. Jäävät kuulemma jostain olennaisesta paitsi.

Eli aina on huono, saitpa mitä vain.

Vierailija
5/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille surkutellaan jos pelkkiä tyttöjä.

Meillä tyttö ja poika, ja meidän lapsia surkutellaan kun ei ole veljeksiä tai sidoksia. Jäävät kuulemma jostain olennaisesta paitsi.

Eli aina on huono, saitpa mitä vain.

Siis siskoksia.

Vierailija
6/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut kenenkään valittavan. Naapurissa asuu perhe jossa on viisi ihanaa poikaa.

Itselläni sekä tyttöjä että poikia, ajattelen heitä ensisijaisesti omina lapsinani ja minulle tärkeinä ihmisinä, en sukupuolen mukaan.

Vierailija
7/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne varmaan valittavat jotka olisivat halunneet jotain toisen sortin lapsia. Ihmiset jotka ovat tyytyväisiä elämäänsä ja rakastavat lapsiaan, eivät varmaan erikseen sitä huutele. Siksi sinusta voi tuntua tuolta.

Vierailija
8/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täälläkin niitä aloituksia tyyliin ”itken kolmatta päivää kun ultrassa sain tietää odottavani poikaa”. Minä olen aina ajatellut näiden valittajien olevan niitä samoja naisia, jotka välttämättä tahtovat sen päivän prinsessana eli isot häät morsiamenryöstöineen kaikkineen. Sitten halutaan lapsiksi vain tyttöjä, jotta voidaan näiden kanssa jatkaa niitä prinsessaleikkejä, pukea ne pinkkeihin röyhelöihin, harjata hiuksia ja lakata kynnet jne.

Sellaiset naiset eivät lapsia ansaitsisi ollenkaan.

Vierailija
9/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajana olen nähnyt, että 99% se on tytär joka vanhusta käy katsomassa ja huolehtii hänen asioistaan.

Vierailija
10/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei poikalapsiakaan haluta jonkun lapinrinteen taka-aasian parturin kanssa kun ei muutenkaan siedetä henkilön jatkuvaa häirntää,

Vierailija
11/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajana olen nähnyt, että 99% se on tytär joka vanhusta käy katsomassa ja huolehtii hänen asioistaan.

Epäilen vahvasti. Kyllä vanhempiaan käy katsomassa ne lapset joilla on hyvät välit toisiinsa. Jos perheessä on suosittu yhtä lasta sorsimalla muita, jokainen varmaan ymmärtää etteivät nämä muut lapset halua vanhempiaan käydä moikkaamassa.

T.kokemuksen syvällä rintaäänellä

Vierailija
12/31 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen vahvasti. Kyllä vanhempiaan käy katsomassa ne lapset joilla on hyvät välit toisiinsa. Jos perheessä on suosittu yhtä lasta sorsimalla muita, jokainen varmaan ymmärtää etteivät nämä muut lapset halua vanhempiaan käydä moikkaamassa.

Kyllä olen myös hoitajana huomannut saman. Mutta näin siis niissä perheissä joissa sekä tyttöjä että poikia. Jos pelkkiä poikia, niin kyllä heistä yleensä joku ottaa sen vastuunkantajan roolin.

Sitä olen kyllä miettinyt (itselläni vasta yksi poikalapsi ja toiveena olisi saada vielä toinenkin lapsi), että onko niin että isovanhemmat läheisiä tyttöjen lasten kanssa? Meillä siis suvussa näin.

Vierailija
13/31 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen myös hoitajana huomannut saman. Mutta näin siis niissä perheissä joissa sekä tyttöjä että poikia. Jos pelkkiä poikia, niin kyllä heistä yleensä joku ottaa sen vastuunkantajan roolin.

Sitä olen kyllä miettinyt (itselläni vasta yksi poikalapsi ja toiveena olisi saada vielä toinenkin lapsi), että onko niin että isovanhemmat läheisiä tyttöjen lasten kanssa? Meillä siis suvussa näin.

Tarkoitus oli kirjoittaa LÄHEISEMPIÄ.

Vierailija
14/31 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin mies pelkäsi että saa pojan? Saivat (onneksi!) kaksi tyttöä. Kaveri haluaisi vielä yhden lapsen, mutta mies ei uskalla tehdä jos saavatkin pojan... Mistä voi johtua tuollainen?

Vierailija
15/31 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverin mies pelkäsi että saa pojan? Saivat (onneksi!) kaksi tyttöä. Kaveri haluaisi vielä yhden lapsen, mutta mies ei uskalla tehdä jos saavatkin pojan... Mistä voi johtua tuollainen?

Pojilla saa aina tyttäriä, jos se poika on hetero.

Vierailija
16/31 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta, ovathan pojat kuitenkin tyttöjä arvokkaampia. Sehän on lottovoitto jos tulee "vain" poikia

Vierailija
17/31 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolta, ovathan pojat kuitenkin tyttöjä arvokkaampia. Sehän on lottovoitto jos tulee "vain" poikia

Pojat arvokkaampia? Oletko jostain 1800-luvulta vai mitä oikein hourailet?

Vierailija
18/31 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut kenenkään valittavan, oli sitten kuinka monta poikaa. Tai tyttöä.

N50

Vierailija
19/31 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat arvokkaampia? Oletko jostain 1800-luvulta vai mitä oikein hourailet?

Pojat ovat arvokkaampia varmaan 90 prosentissa maailman kulttuureita. Ihan 2000-luvulla.

Ohis

Vierailija
20/31 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tytöt nyt yleensä ovat tunnollisempia, siistimpiä, menestyvät elämässä, auttavat vanhempiaan ja pärjäävät yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi