Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta eilen vaikutti Prismassa ostoksilla ollessani, että yks vartija olis jotenkin tarkkaillut minua.

Vierailija
02.09.2026 |

No, mut jos tarkkaili, nii ei kyl ollut ihan kaikista selväpäisin. Sillä mulla oli ostoskori täynnä tavaraa, niin, että jos mä lappaan ostokset siihen koriin, ruokatavaraa, niin miten ihmeessä mä sitten olisi joku näpistelijä, että jotain sitte tunkisin kuitenkin niin kuin jemmaan ja jättäisin maksamatta.

No, ehkei se mua sitten tarkkaillutkaan vaikka siltä vaikutti.... Ei noin tyhmää voi olla... paitti tietenkin Turussa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko pukeutunut rahtihameeseen?

Vierailija
2/11 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on ihastunut suhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko kaunis? 
Tarkkailu on niiden työtä. Sen varjolla voivat tuijottaa myös kauniita naisia. 

Vierailija
4/11 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole varastanut mitään,  eipä tarvitse olla huolissaan, jos joku tarkkailee.

Vierailija
5/11 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että myymälädekkari varjosti minua Salessa. Se olikin Mossadin mies. Ei paljon uskalla enää kirjoitella tänne. 

Vierailija
6/11 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin nuorena eräässä tavaratalossa, vartija seurasi aina koko ajan, ja piileskeli välillä pylväiden takana. Oli aika huvittavaa, varsinkin kun en taatusti näyttänyt myymälävarkaalta.

Vierailija
7/11 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijan työhän on tarkkailla asiakkaita. Myymälävaras-tyyppi ei näy päällepäin. Voi olla rikas kleptomaani tai köyhä....

Vierailija
8/11 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa SDP:n haalimien muuttajien maailmaan.

Vierailija
9/11 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyyläsit sitä niin paljon että tuijotti takaisin?

Vierailija
10/11 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna menin prismaan myöhään kunnosti haalia viimeiset joululahjat. En oikein keksinyt mitä ostaisin veljelle. Ja tuliaiseksi ja pientä lisää lapsille suvussa, pyörin ympäri kauppaa ja katselin juttuja. Rihmakorut ja kynttilöitä ja sevettejä ja glögiä jne… kesti puolisen tuntia ja vartija lampsi perässä 

Sitten vielä kassa avoimesti töräytti maksettuani että joi tuli ne rihkamatkib maksettua. Näin Kaaressa eli ihan tökerösti vain. Oon mieluummin sitten mennyt cittariin

Vierailija
11/11 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Marinille tästä. 
Kiitos Marin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi