Miksi aina naiset valittavat jos on pelkkiä poikalapsis
Kommentit (31)
Pojat ovat kovempi urakka kasvattaa. Itse ainakin ajattelen mahdollisten surkuttelijoiden tarkoittavan nimenomaan sitä, että tyttöjen kanssa pääsee helpommalla.
Oma isäni toivoi tyttöä, koska "pojat reuhovat". No en nyt tiedä ovatko tytötkään aina niin rauhallisia :D
Vierailija kirjoitti:
No, tytöt nyt yleensä ovat tunnollisempia, siistimpiä, menestyvät elämässä, auttavat vanhempiaan ja pärjäävät yksin.
Tämä siis silloin, kun vanhemmat eivät osaa kasvattaa lapsiaan vaan luotetaan biologisen sukupuolen ominaisuuksiin sen sijaan että työstettäisiin lapsesta täysipäinen kansalainen
Vierailija kirjoitti:
Pojat ovat kovempi urakka kasvattaa. Itse ainakin ajattelen mahdollisten surkuttelijoiden tarkoittavan nimenomaan sitä, että tyttöjen kanssa pääsee helpommalla.
Minä taas olen aina kuullut asian olevan toisin päin. Ja kun katson kavereideni lapsia, niin ne tytöt ovat tosi rasittavia, kiukuttelevia, manipuloivia, itkijöitä.... pojat ovat niin rauhallisia ja leppoisia. (Jos ei ole siis erityislapsia).
Ei minulla suurta otantaa ole, mutta 6-7 perhettä.
Vierailija kirjoitti:
No, tytöt nyt yleensä ovat tunnollisempia, siistimpiä, menestyvät elämässä, auttavat vanhempiaan ja pärjäävät yksin.
Eikös miehet yleensä menesty paremmin? Paremmat urat, palkat jne...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ovat kovempi urakka kasvattaa? Perustele!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta, ovathan pojat kuitenkin tyttöjä arvokkaampia. Sehän on lottovoitto jos tulee "vain" poikia
XD Mitä just luin...
Kolme poikaa ja onnellinen heistä. Sukupuolella ei ole ollut väliä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan täälläkin niitä aloituksia tyyliin ”itken kolmatta päivää kun ultrassa sain tietää odottavani poikaa”. Minä olen aina ajatellut näiden valittajien olevan niitä samoja naisia, jotka välttämättä tahtovat sen päivän prinsessana eli isot häät morsiamenryöstöineen kaikkineen. Sitten halutaan lapsiksi vain tyttöjä, jotta voidaan näiden kanssa jatkaa niitä prinsessaleikkejä, pukea ne pinkkeihin röyhelöihin, harjata hiuksia ja lakata kynnet jne.
Sellaiset naiset eivät lapsia ansaitsisi ollenkaan.
Millaiset naiset ansaitsevat lapsia? Sellaiset jotka leikkivät tyttöjensä kanssa pyssyleikkejä ja metsästävät?
Miksi kaikki se mikä monesta naisesta ja tytöstä on kivaa on aina niin halveksuttavaa? Jopa niin, ettei sen takia ansaitse lapsia?
Itse pikkutyttönä leikin miss Universumia ja äitini mahdollisisti minulle nuo leikit antamalla rekvisiittaa käyttöön. Ja minulla oli oikein onnellinen lapsuus. On ihan väärin kuvitella, että pikkutytöt pakotetaan prinsessaleikkeihin. Kyllä he niitä ihan itse haluavat. Tyllimekoista ja pikkutiaroista lähtien.
Jaa, no me eletään täällä suomalaisessa kulttuurissa, ainakin toistaiseksi.