-7kg kuukaudessa (jee) mutta kukaan ei huomaa eroa.
Missä vaiheessa ihmiset yleensä huomaa? Olen siis joillekin sanonutkin että laihdutan mutta eivät ole kommentoineet mitään.
Ylipainoa on 35 kg.
Kommentit (16)
No ne, jotka näkee sua lähes päivittäin, ei huomaa eroa. Ja muut tuskin kehtaa tulla sanomaan mitään sun painosta.
Hieno suoritus, mutta eikö vauhti ole liian nopea?
Jos ylipainoa on paljon, ei laihtumista heti huomaa.
Anna mennä vain, kyllä ystävät vielä heräävät. Tsemppiä.
Painon kommentoiminen ei ole kovin kohteliasta. Ja jos ylipainoa on paljon, 5-10 kilon pudotus ei vielä juurikaan näy ulkopuolisen silmiin. Etenkään jos laihduttajaa näkee joka päivä.
Älä nyt kuitenkaan lannistu, hieno alku sinulla! Jatka vain samaan malliin. Itsesi takiahan sinä ensisijaisesti laihdutat.
Jos 35kg on ylipainoa niin siinä 20kg pudotuksen kohdalla alkaa ihmiset huomata.
Jatka samaan malliin. Hieno pudotus \0/ Tärkeintä on et tunnet itsesi virkeäksi ja pudotus tuntuu arjessa.
Minä kyllä näen herkästi muutokset ihmisten painossa, mutta en halua kommentoida asiaa ellei ihminen ota sitä itse puheeksi. Ihan sen vuoksi, että en tiedä, kuinka herkkä asia painonpudotus ko ihmiselle on. Itse ylipainoisena haluan pitää todella matalaa profiilia painonpudotuksestani, en ole puhunut siitä kellekään, enkä halua kenenkään muun sitä kommentoivan. Nyt on lähtenyt noin 20 kg, saman verran pitäisi vielä lähteä.
Kun mietin itseäni 7 kg kevyempänä kuin nyt, niin ei sitä eroa kyllä huomaa muut kuin minä itse. Ja ihan normaalipainon sisällä olen liikkunut.
Hieno tulos! Minä sain ekat kommentit vasta kun painoa oli lähtenyt 20 kiloa. Yhtäkkiä kaikki huomasivat yhtäaikaa muutoksen. Ylipainoa oli n. 40 kiloa ja jonkun verran alussa hämää vanhat vaatteet jotka on isompaa kokoa.
Onhan se vähän junttia mennä kommentoimaan kenenkään painosta. Eikä tuo välttämättä niin päällepäin vielä näy.
Kiitos tsempeistä kaikille! Ehkä muutosta ei vielä huomaa.
Vauhti on ollut kovaa mutta en ole mitenkään näännyttänyt itseäni. Jättänyt kaikki herkut pois, syön viisi kertaa päivässä ja paljon kasviksia. Joka ilta 30 min kävelylenkki. Olen itsekin vähän ihmeissäni kuinka nopeasti tippuu mutta onhan tässä pudotettavaakin.
Onnea! Todella hyvä saavutus!
Itse en kommentoi ikinä muiden ihmisten ulkonäköä enkä varsinkaan painoa, koska se on mielestäni epäkohteliasta.
Hei, paljon tsemppiä, kyllä se kohta alkaa näkyä. Olet itse pudottanut vastaavia määriä, ja ekat kymmenen kiloa ei vielä juuri ulkopuolisille näy (tai eivät kehtaa kommentoida), mutta kun vaatekoko vaihtuu pienempään ja/tai mallit tyköistuvampiin, niin joku jo kehtaakin kehaista.
Nyt haen taas motivaatiota, koska valitettavasti kaikki pudotettu on vuosien varrella tullut takaisin... Taidanpa tästä ketjusta poimia yhden kimmokkeen, olokin on niin paljon parempi, kun saa painoa vähän alemmas!
Siis OLEN itse pudottanut, piti edellisen kirjoittaa.
Mä en uskalla sanoa mitään kenenkään laihtumisista tai lihomisista,ettei vaan pahoita mieltään. Sellaisiakin on, joille ei saa sanoa vaikka "Sä olet laihtunut! Näytät hyvältä" koska sehän tarkoitaa että hän näytti ennen mielestäni rumalta läskiltä.
Työkaveri taas voi laihduttaa vaikka 10kg ennen kuin huomaa eroa ja sitten miettii että onko se laihtunut ja kuinka paljon muttei kehtaa kysyä.
Tosi kurjaa,että kukaan ei ole kannustanut ja kehunut sinua.Kaikki eivät kestä sitä,kun ihminen haluaa tehdä posittivisia muutoksia.Ole itse tyytyväinen saavutukseesi ja jatka samaan malliin :)