Nenän takia yksin ja lapseton
Moi!
Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Oon koko ikäni toivonut ja yrittänyt löytää miestä, mutta muutamaa lyhyttä parin kuukauden tapailua lukuunottamatta oon ollut aina yksin.
Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään.
Oon miettinyt, että mikä voi olla syynä epäonneeni ja oon miettinyt, että syyn täytyy olla mun nenä, joka on oudon muotoinen. Se on vähän niinkuin koukkunenä, jossa on tavallaan liian jyrkkä kulma....nenä näyttää porrasmaiselta.
Musta jotenkin tuntuu, että tällainen epänormaali piirre kasvoissa on syy sinkkuuteeni. Miehet joista pidän, ei ehkä halua itselleen naista, jolla on kasvoissa tällainen poikkeava piirre.
Menisittekö nenäleikkaukseen tilanteessani?
Olisin aina halunnut saada myös lapsia, mutta jotenkin oon alkanut jo vslmistautua siihen, että tuon nenäni epämuotoisuuden vuoksi en pysty saamaan kumppania ja lapsia.
Ja olen miettinyt sitäkin, että entä jos saisin ihanan oman palleron ja sitten lapsi perisi multa tuon omituisen nenän ja joutuisi kiusatuksi ja torjutuksi elämässään samoin kuin itse. Mun sydän särkyisi, en nimittäin haluaisi, että kukaan joutuisi käymään tällaista polkua läpi :/
Mitä tekisitte tilanteessani?
Kommentit (215)
Alkajaisiksi menisin nenäleikkaukseen. Jos joku asia vaivaa noin paljon niin miksi ei.
"Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään."
Niin se vaan menee..
Varaa aika nenäleikkaukseen. Sillä selvä. Nykyaikana turvallinen toimenpide ja lopputulos palkitsee kun ei tarvitse hautoa asiaa enää ikinä.
Veikkaan, että vikaa löytyy korviesi välistä kyllä, mutta ei nenästä. Kaikki eivät tarvitse rakkautta.
Kelpaat kyllä noinkin, eli ei sinun TARVITSE mennä nenäleikkaukseen. Mutta jos asia on muodostunut pakkomielteeksi joka tekee sinun oman olosi vaikeaksi, niin sinä myös SAAT mennä leikkaukseen. Kun pidät mielessä, että aina ne eivät eka kerralla onnistu, yleensä toki. Tsemppiä.
Menisin leikkaukseen. En siksi, että ongelmat oikeasti johtuisivat nenästä. Leikkauksen jälkeen sitten joko löytäisi seuraa tai alkaisi miettimään missä se ongelma oikeasti on.
PLUS pidä mielessä, että yllättävän moni myös tykkää erikoisista nenistä erityisen paljon. Toisaalta voi olla sääli menettää persoonallinen piirre.
-edellinen
Menisin nenäleikkaukseen. Mun yksi tuttu teki niin ja nyt on oudon näköisen sijaan todellinen kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että vikaa löytyy korviesi välistä kyllä, mutta ei nenästä. Kaikki eivät tarvitse rakkautta.
Nämä veikkaajat ovat ihme meedioita. Et ole nähnyt kuvaa ja muutaman rivin perusteella osaat diagnisoida nenän normaaliksi ja vian löytyvän korvien välistä.
No mulla on tosi iso nenä mutta miehiä silti on riittänyt ja kauniiksikin mua on aina välillä kehuttu. Pakkejakin olen toki saanut. Oon naimisissa ja on kaksi lastakin siunaantunut. Joten ei se nenä varmasti ole este parisuhteelle! Asenne ratkaisee.
Eli miehet kyllä kiinnostuu sinusta, mutta he eivät kelpaa sinulle. Nenässä tuskin on syy, vaan sen kantajassa.
Hanki apua itsetunto-ongelmiisi, niin johan alkaa yksi jos toinenkin prinssi jonottamaan oven takana viedäkseen sut treffeille. Tsemppiä!
mulla on ok kasvot, ehkä sen takia en taas itse ole tehnyt vartalon eteen paljoa, eli joskus oon hyvinki ylipainoinen, eli periaatteessa itse valinnut sen, etten oo kaikkien makuun, ja saanu tietysti myös huonojakin kommentteja siitä mikä tietenkään ei oo myöskään oikein. Ja silti en ajattele, ettenkö ketään vois löytää... tuol näkee niin erinäkösii ja kokosii ihmisii parisuhteissa ja onnellisinakin, joten mikään ulkonäön piirre ei mun mielestä oo syy sellaselle että elämän pitäis jotenki kärsiä sen asian takia..
nenä on vaan pieni yksityiskohta, jopa missit käy nenäleikkauksissa turhamaisuuttaan. nenä ei oo mun mielestä kovin iso juttu ihmisen ulkonäössä, ja myös meikin avulla voi luoda erilaista muotoo nenään jos haluaa ja se on helppoa..
kannattaa ajatella positiivisesti, ja ajatella et persoonallisuus on kaunista, ite ainaki ajattelen niin et ne kohdat jotka erottaa ihmisen muista, on ne jotka tekee ihmisen omaksi itsekseen ja ne erottaa sut muista.
Vierailija kirjoitti:
PLUS pidä mielessä, että yllättävän moni myös tykkää erikoisista nenistä erityisen paljon. Toisaalta voi olla sääli menettää persoonallinen piirre.
-edellinen
Joopa joo. Yllättävän moni tykkää erikoisista nenistä? Varmaan lohduttaa Ap:tä. Herää tähän maailmaan. Jos leikkauksella saa itsevarmuutta eikä asiaa tarvitse miettiä ja murehtia enää niin luuletko tosiaan, että jälkeenpäin alkaisi harmittaa tuon persoonallisen piirteen menetys?
Todennäköisesti et ole mutantti vaan perinyt piirteesi isältäsi tai äidiltäsi ja he omilta vanhemmiltaan. Luultavasti sinulla on aivan yhtäläiset mahdollisuudet rakastua kuin heillä oli. Noilla perustein en leikkaisi, mutta itse päätät.
Minulla se varmaan johtuu korvista etten ole löytänyt ketään. Minulla on Shrekin korvat ja ne vasta oudot ovat. Pitäisikö leikata ja sitten mies löytyisi? Mutta sitten... Ne korvat voisi periytyä lapsille ja sitten mies saisi selvää että olen salannut häneltä korva menneisyyteni. Kinkkinen tilanne. Mitä teen?
Ei johdu nenästäsi, vaan epävarmuudestasi tai huonosta miesmaustasi. Minulla on hyvin erikoinen ja ruma nenä ja silti miehiä on riittänyt. Ja nykyään minulla puoliso ja lapsia. (Lapsilla on hyvät nenät :)
Ehkä leikkaus auttaisi löytämään itsevarmuutta tai sitten ongelma onkin jossain muualla. Yritä hurmata älykkäitä miehiä, joita ei pelkkä pinta kiinnosta.
Tiedän tuskasi. Itse olen kalju mies ja tämän takia jää perhe haaveet toteutumatta.
Ei johdu nenästä. Minulla ei ole ylähuulta oikeastaan lainkaan. Olen silti naimisissa ja kolmen lapsen äiti. Asenne ratkaisee, ei kannata uhriutua jonkun 'epätäydellisyyden' vuoksi.