Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako sushipalaa syöt yleensä kerralla?

Vierailija
24.08.2019 |

Minä yleensä 15-20.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-25 riippuen nälästä. 25 on kyllä aikalailla maksimi.

Vierailija
42/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua oon niin out kun en tykkää sushista. En syö yhtäkään sen ekan maistamisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerrallaan ne menee suuhun, 15 kuulostaa aika törkeältä

Vierailija
44/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lounasbuffassa tulee 12-18 vedettyä riippuen siitä, tekeekö mieli siihen päälle vielä kinkkimättöä.

Kinkkimättöä japanilaisessa?? Sama kuin kävisit syömässä suomalaista ruokaa italialaisessa.

Vierailija
45/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lounasbuffassa tulee 12-18 vedettyä riippuen siitä, tekeekö mieli siihen päälle vielä kinkkimättöä.

Kinkkimättöä japanilaisessa?? Sama kuin kävisit syömässä suomalaista ruokaa italialaisessa.

wt

mitä oikein odotat noilta 

Vierailija
46/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeää mautonta merilevää, kasa riisiä joka ei pahemmin maistu miltään, keskellä onnettoman pieni palanen lohta ja tämän kun dippaa jossain suolasessa soijassa, niin tämä on jotain suunnatonta herkkua?

Vierailija
47/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15.

Vierailija
48/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitkeää mautonta merilevää, kasa riisiä joka ei pahemmin maistu miltään, keskellä onnettoman pieni palanen lohta ja tämän kun dippaa jossain suolasessa soijassa, niin tämä on jotain suunnatonta herkkua?

Niitä on paljon erilaisia. En itsekään välitä niistä joissa on merilevää.

Vierailija
49/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne kuuluvat samaan buffettiin niin miksi ei ottaisi?

Vierailija
50/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua oon niin out kun en tykkää sushista. En syö yhtäkään sen ekan maistamisen jälkeen.

Kokeile toinen kerta. Mä en myöskään tykännyt ekalla maistamisella, mutta sitten kaverit halusivat sushille ja maistoin uudelleen kun ei muutakaan syötävää ollut. Ja sen jälkeen sushi on maistunut! Tiedän ainakin kolme muuta joille käynyt samalla tavalla, ekalla ei iskenyt mutta tokalla kerralla ihastunut.

Ja vastaus kysymykseen. Lounasbuffassa ehkä 15 kpl, riippuen palojen koosta. Itse tehtynä menee reilusti yli 20 palaa.

Vierailija
51/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 koska aina on jotain muuta tarjolla sushin ohella. En muista että olisin koskaan syönyt sushia yksinään, ainakaan Suomessa.

No, Japanissa kerran meni sushia yksinään mutta se ei ollut ihan normaali ateria, pääsi kerran elämässä maistamaan aitoa kunnon sushia jonka jälkeen kaikki Suomessa myytävät sushit maistuu pahalle. Osakan parhaita sushi-paikkoja. Helposti taisi mennä yli 25.

Vähän harmi koska tuon jälkeen kaikki euroopassa myyty sushi on maistunut pahalta, ei ole lähelläkään aidon tuoreen japanilaisen sushin makua.

Vierailija
52/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai graavi kalaa ja riisipuuroa? No melkein joka toinen päivä sellaset 150g kalaa. Riisipuuroa tulee syötyä harvemmin.

Vierailija
53/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkaasta ei riitä palat. Se on LEVY kerralla.

Vierailija
54/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla

Vierailija
55/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida juuri lounassushipaikoissa käydä. Lähes poikkeuksetta niistä löytyy sushin lisäksi kiinalaista sapuskaa. Toisekseen: aika vähissä on japanilaiset lounasravintolat Suomessa. Sushi ei tee ravintolasta japanilaista.

Vierailija
56/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä nolla. Minä en rupea raakaa kalaa  syömään.

Vierailija
57/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 - 16. Enkka 22 ja se oli ihan liikaa

Vierailija
58/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. Teille raa'an kalan välttelijöille tiedoksi, että kasvissusheja on olemassa. Itse en esim. ole ikinä syönyt kalasushia. 

Vierailija
59/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennätys on 100 ja muutenkin lähemmäs 40.  Otin kerran japanilaisen naisen mukaan ja hän söi 40 , joten ketju vaikuttaa valheelta .  Kyllä olen nähnyt sushibuffissa naisilla lautasen täynnä ainakin 6 kertaa joka on noin 50 tai enemmän.

totuuden mies

Vierailija
60/99 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko todella saletti mitä niissä oikeasti on?

lisäksi häiriintynyt taka-aasikko ei kyennyt seurailemaan muihin kuin kopio - paikkoihin.  japanilaisesta majatalosta sellainen ollisi lentänyt ulos nopeammin. mutta uuk. kadulta lensi myös kinalaisesta meluamasta.