Olen mies eikä parisuhde naisen kanssa kiinnosta
Syy on yksinkertaisesti se, että en halua olla kenenkään komenneltava juoksupoika. Aina saa pelätä jotain raivaria tai mököttämistä, jos asiat ei mene naisen pillin mukaan tai sattuu olemaan jostain eri mieltä. Kiitos ei. Mihin on kadonneet miestään arvostavat naiset?
Kommentit (9)
Ei ole naisten vika jos olet ottanut tuollaisen hirviön itsellesi. Naiset keskimäärin on leppeämpiä kuin miehet.
Eihän parisuhde ole pakollinen, monet elävät tyytyväisinä yksin. Varsinkin naiset.
Minä taas en halua ketään äijän käppyrää riesakseni! Mihin on kadonneet aidot, fiksut herrasmiehet ?? Ovat varmaan sukupuuttoon kuolleet kun ei heitä enää mistään löydy. Siksi olen mielummin sinkkuna.
Mä olen samasta syystä sinkkuna :D.
Hienoa! En minäkään mitään kitisevää miestä ota vaivoikseni. Niin paljon mukavampi ilman mitään huomiota vinkuvia riippakiviä on elää. Toivottavasti mahdollisimman moni tämän tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Syy on yksinkertaisesti se, että en halua olla kenenkään komenneltava juoksupoika. Aina saa pelätä jotain raivaria tai mököttämistä, jos asiat ei mene naisen pillin mukaan tai sattuu olemaan jostain eri mieltä. Kiitos ei. Mihin on kadonneet miestään arvostavat naiset?
Olet vain liikaa täällä Av-palstalla pyörinyt😄
Ei ne naiset oikeassa elämässä ole samanlaisia kuin täällä🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Niin, olet homo. Minulla on aina tuo sama ajatus, että parisuhde on tosi hankala elämäntapa. Sitten siihen pitää aina alkaa ja kun sitä ei ole, siihen tuntee halua. Syynä on seksuaalisuus. Eli tahdon olla vaikeassa suhteessa, koska olen tuomittu siihen hetetoseksuaalisuuteni takia. Ihan sama se on naisilla.
Ei kai sillä mitään väliä ole? Jos ei halua, niin ei halua, eihän parisuhde mikään pakollinen asia ole.
Minä pidän joistain miehistä. Kokeile sinäkin!
Eivät läheskään kaikki miehet ole naisia panettelevia luuserijuoppoja.
n