Olette kaikki tervetulleita palstahäihin 29.11. !!!! Tervetuloa!!
Pikaisella vauhdilla tapahtuvat häät
Morsiamena pukeudun Munsalan pukuun ja sulhanen miessten versioon Munsalan puvusta. Olemme komea pari niin että teitä vieraita käy kateeksi! Ei hätää koska myymme puvut heti joulun jälkeen tori.fissä ja face kirpulla!
Mitä lahjoja tuotte?
Tervetuloa!
Kommentit (9)
Kiitos kutsusta! Kerrotko vielä, mitä lahjoja toivotte ja miten ne toimitetaan perille? Laitathan tänne tilinumerosi?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kutsusta. Rakastan häitä.
Lahjaa täytyy vielä miettiä. Nähdään muutaman viikon päästä.
Niin mekin rakastamme häitä
Sanomme tahdon jo kolmatta kertaa..hupsista..minulle jo neljäs kerta mutta kolmas kerta saman ukon kanssa.
Nähdään muutaman viikon päästä. Lämpimästi tervetuloa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kutsusta! Kerrotko vielä, mitä lahjoja toivotte ja miten ne toimitetaan perille? Laitathan tänne tilinumerosi?
0000-00xx00-000 kiitos kiitos!! Kaikki käy olemme kaikki ruokaisia
Olisin minäkin mennyt naimisiin mutta ei löytynyt akateemista vaaleaa tatuoimatonta lävistämätöntä yamk-vaimoa. Turha siis lähetellä minulle avec kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Olisin minäkin mennyt naimisiin mutta ei löytynyt akateemista vaaleaa tatuoimatonta lävistämätöntä yamk-vaimoa. Turha siis lähetellä minulle avec kutsua.
Ei hätää kunhan tulet itse paikalle
Yksi morsiusneidoista on tayuoimaton ja vapaa.. kelpaako?
Tervetuloa !!
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee 🥳🎉
Näin juuri.
Tervetuloa !!
Vierailija kirjoitti:
Kehtaako pyytää jauhenlihapakettia 200 grammaan makaronilaatikkoa ja tulevalle rouvalle oikein kirjoitus kurssia ? olen tuleva sulhanen
Kiitos kutsusta. Rakastan häitä.
Lahjaa täytyy vielä miettiä. Nähdään muutaman viikon päästä.