Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria
Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.
Kommentit (1890)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käynyt Subwayssa enkä haluakaan käydä. Jotenkin pelkään, etten osaa sanoa mitä haluan enkä vaikka joistain kastikkeistakaan edes tiedä mitä ne ovat. Ja ihan varmastihan maailma siis kaatuisi, jos tilaisin pahaa kastiketta tai oudot täytteet...
Mun miehellä on ihan sama! Se pyytää mua aina tilaamaan itselleenkin. XD
tee nettitilaus tai tutustu netissä mistä koostat subberon, valitse kotona rauhassa. mites pitsatilaus, siinäkin soosit vihannekset liha kalat juustot,,etkö sitäkään tilaa, vai netti-puh tilauksena paperista luettuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa käydä salilla ja urheilla tai käyttää uimapukua, ihmiset tuomitsevat painoni vaikka yritän laihduttaa ja olen laihtunut jo yli 50kg. Kaikki vain luulevat etten tee asialle mitään, koska näkevät vain miltä näytän nyt. Olisi ihanaa, että voisin urheilla ilman salakuvaamista ja ikäviä nauruja.
Saisipa olla olemassa.
Salakuvaako joku vajacci kun toinen treenaa? Hyvän siivun olet laihduttanut ja ilmeisesti homma jatkuu vielä. Älä välitä muista, tee itsellesi. Ei sillä ole mitään väliä mitä muut ajattelevat. Kyllä pässinpäihin ajatuksia mahtuu, ei niistä kannata huolta kantaa. Tsemppiä!
Kuntosaleilla on toisten kuvaaminen kielletty. Vaikee kuvitella että meidän salilla joku alkaisi kuvata toisia. Siellä on valvontakameratkin eli sikailija jäisi heti kiinni.
valvontakamera kuvaa ja illat tsiikaa filmejä ja pyllistyksiä
Mulle on lentokentät jotain ihan käsittämättömän hirveää. Ihan kuin menettäisin viimeisetkin järjen rippeet, kun astun sisälle. Yhtäkkiä en ymmärrä mistään mitään, mihin pitää mennä, mihin ihmeeseen ne laukut viedään jne. Hävettää tunnustaa, että jos minulla ei olisi ollut seuraa, niin olisin eksynyt Helsinki- Vantaan lentoasemalla. Olisi joskus kiva matkustaa yksin, mutta ajatuskin siitä että olisin jossain Frankfurtin lentokentällä saa minut täysin paniikkiin. Please, kertokaa, että teitä on muitakin jotka ovat täysin avuttomia lentokentällä
Vierailija kirjoitti:
Mulle on lentokentät jotain ihan käsittämättömän hirveää. Ihan kuin menettäisin viimeisetkin järjen rippeet, kun astun sisälle. Yhtäkkiä en ymmärrä mistään mitään, mihin pitää mennä, mihin ihmeeseen ne laukut viedään jne. Hävettää tunnustaa, että jos minulla ei olisi ollut seuraa, niin olisin eksynyt Helsinki- Vantaan lentoasemalla. Olisi joskus kiva matkustaa yksin, mutta ajatuskin siitä että olisin jossain Frankfurtin lentokentällä saa minut täysin paniikkiin. Please, kertokaa, että teitä on muitakin jotka ovat täysin avuttomia lentokentällä
Minä!
Pelkään tilata ravintolassa ruokaa/juomaa, jota en osaa lausua oikein. Siksi sanon yleensä annoksen numeron jos se on vaihtoehtona. (Miksi kaikesta ei voisi olla suomennosta??!😁)
Pahinta on vielä se jos ravintola on vähän fiinimpi ja siellä on hiljaista. Kuvittelen, että monet kuuntelee mitä sanon. Kai tämä menee sen piikkiin, että muutenkin koen ravintolassa asioinnin kiusallisena enkä osaa niissä käyttäytyä "oikein".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla kuunnella kuulokkeilla musiikkia esim. bussissa, koska pelkään, että hengitän äänekkäästi ja joku huomaa :(
Minä pelkään että rupean laulamaan tai hyräilemään 😁
Mulla taas "pelko" että kuuloke irronnut /yhteys katkennut ja kuuntelenkin musiikkia kuulokkeet päässä , mutta puhelimen kaiuttimista 😂
Juu. Ennen matkustelin paljonkin mutta nyt lentokentät on ihan mysteeri. Etenkin Helsinki-Vantaa. En yhtään tiedä miten pitää toimia. Ihan liikaa stressiä. Eli olenpa sitten kotona.
Kahvin kaataminen vieraiden kuppiin. Aina se kannu lorottaa jotenkin oudosti tai kaadan liikaa tai liian vähän ja jos on liina niin menee liinalle.
Kompressoriin liittyvät asiat, pelottaa koko vehje. pihisee ja pihisee ja varmaan räjähtää jos kosken.
Vanhanmalliset sulakkeet ja sulakkeen vaihto. En koske.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä lentänyt yksin.
Nyt suunnittelen matkaa ulkomaille, mutta pelottaa osaisinko vaihtaa lentoja, löydänkö oikeat paikat lentokentällä ajoissa.
Aion suunnitella matkan hyvin, ja kerätä rohkeutta, niin jospa uskaltaisin lähteä :)
Minä tein hiljattain yksin, mutta oli vain lyhyt parin päivän matka Lontooseen ja ainoastaan käsimatkatavarat mukana, oikein hyvin meni.
Pidän autolla ajamisesta. Mutta en halua ottaa kyytiin kuin lapseni ja lastenlapseni. Pelkään muiden arvostelua, vaikka ei ajamisessani mitään vikaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut niin kauan (noin 24 vuota) ilman seksiä kumppanin kanssa, että en tiedä miten tilanne voisi enää edetä siihen luontevasti ja kivuttomasti. - Olenko siis loppu iäkseni tuomittu olemaan "ilman"...
Normitahti. Tiheämmin pillua saanu on ahne ja seksin himossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa tarkistaa auton renkaiden ilmanpaineita enkä täyttää tarvittaessa. Pelottaa, että tulee liikaa ja räjähtää koko rengas.
Sama. En osaa myöskään käyttää autopesua, en ole koskaan edes yrittänyt. Tai sitä imuria, millä auto puhdistetaan sisältä. Aivan hassua, koska veneen kanssa taas osaan tehdä aika paljon itse.
Käytät veneen autopesulassa, kätevää. Tulee alusta pestyä kunnolla, ei tarvitse itse rapata simpukoita pois.
En koskaan oppinut kuperkeikkaa, enkä luistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ennen matkustelin paljonkin mutta nyt lentokentät on ihan mysteeri. Etenkin Helsinki-Vantaa. En yhtään tiedä miten pitää toimia. Ihan liikaa stressiä. Eli olenpa sitten kotona.
Surullista, että tällainen asia estää sinua matkustamasta. Hyvät opasteet siellä lentokentällä on ja näyttötauluja joka puolella. Henkilökunnalta saa apua.
SAMA! ja isäni hoisi minulle jonkun vihreän bonuskortin vihreisiin kauppoihin(ei citymarketit-kmarketit)
Olen nyt jopa kerryttänyt jotain bonkusia mutta ketä niiitä osaa käyttää?? pitää olla äppi? ja mitä vielä?
En osaa mitään käsitöitä; siis ompelu, kutominen tai virkkaaminen.
En käy kuntosaleilla sillä en ymmärrä niiden vekottimien käytöstä mitään. Kerran kokeiltu juoksumattoa mutta sekin ajoi satasta joten sen vauhtiin en päässyt mukaan. Join sitten vesipullon tyhjäksi penkillä ja lähdin vetään juoksujalkaa pois. Kuntoilua sekin.
En uskalla yrittää iskeä naista koska kokemattomuus näkyisi.
Sama. Lensin Franfurtista vahingossa Moskovaan kun piti lentää Helsinkiin. Matkatavarat menivät Milanoon josta ne sitten palautuivat kolmen päivän päästä Helsinkiin. Tämä tapahtui jo vuosia sitten mutta huomaat että et ole yksin tämän lentokenttä sokeuden kanssa. Olen myös useamman kerran ohittanut lentoni odotellessa, siis huomasin lentoni jo lähteneen vaikka odottelin check-in tilassa lähtöä, tapahtunut useamman kerran.
Mä taas osaan tankata, mutta kammoan oudoilla reiteillä ajamista yli kaiken ja joku peräkärryn kanssa ajelu ei tulisi kyseeseen ikinä.