Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria

Vierailija
23.08.2019 |

Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.

Kommentit (1890)

Vierailija
1721/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan järkyttävän huono suunnanvaisto, siksi en pysty matkustamaankaan, koska eksyisin heti. En uskalla kertoa tästä kenellekään. Monta  koulutusmatkaa on tullut peruutettua kyseisen asian takia, joten se haittaa elämääni aika paljon.

Sama..käytän navia

Minä taas olen kertonut kaikille tuntemilleni ihmisille, että suuntavaistoni on olematon, ja että siksi käytän sen TomTomia että Google Mapsia ajaessani. Ei mitään noloa. Olen sitten taas joissain muissa asioissa tosi hyvä.

Vierailija
1722/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa/uskalla tehdä kuperkeikkaa. Lapsesta asti tää sama. En tykkää siitä ylösalaisin menemisestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä lentokentissä on, miksei niihin voi laittaa kunnon opasteita. Itsekin jouduin aina ennen löhtöjä katsomaan opastevideoita vaikka reissaan kerran vuodessa koneilla.

Vierailija
1724/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei uskaltanut rakastella. 0-3 työntöö tai reisille. Ei siis yhtään mitään siitä ehtinyt saada.

Ålikå håmå?

Vierailija
1725/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla käydä enää kampaajalla, koska pelkään saavani syyhytartunnan. Tämä pelko alkoi viime syksynä kun uutisoitiin kuinka tartunnat levinneet runsaasti. En pelkää itseni puolesta vaan sitä, että tartuttaisiin sen sitten läheisiini.

Vierailija
1726/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muka niin tasa-arvon kannattaja, mutta vanhemmiten minusta on tulossa nössö kuski. Ajelin ennen paljon ja vaikka missä, nykyään mies ajaa oudoissa paikoissa, varsinkin pääkaupunkiseudulla. Lisäksi kärryllä peruuttaminen nolottaa ja stressaa, mies hoitaa sen vaikka ei se sitä sen paremmin osaa. Hävettää edes tunnustaa tätä.

Osaahan se miehesi peruuttaa paremmin, kun se kerran häneltä onnistuu ja sinulta ei.

Vierailija
1727/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muka niin tasa-arvon kannattaja, mutta vanhemmiten minusta on tulossa nössö kuski. Ajelin ennen paljon ja vaikka missä, nykyään mies ajaa oudoissa paikoissa, varsinkin pääkaupunkiseudulla. Lisäksi kärryllä peruuttaminen nolottaa ja stressaa, mies hoitaa sen vaikka ei se sitä sen paremmin osaa. Hävettää edes tunnustaa tätä.

Miehesi saa peräkärryn peruutettua.

Sinä et saa peräkärryä peruutettua.

Tietenkin mies on silloin asiassa parempi, koska kerran tekee jotain johon sinä et pysty. "Kyllä minäkin osaisin" ei kelpaa selitykseksi. Tee tai ole tekemättä, mutta älä väheksy sitä, joka saa asian tehtyä.

Vierailija
1728/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä lentokentissä on, miksei niihin voi laittaa kunnon opasteita. Itsekin jouduin aina ennen löhtöjä katsomaan opastevideoita vaikka reissaan kerran vuodessa koneilla.

Kansainvälisillä lentokentissä *on* kunnon opasteet. Lisäksi ne ovat kaikkialla maailmassa samanlaisia. Jos osaa lukea kylttejä, pärjää lentokentällä. Minä, normaalissa maailmassa täysin suuntavaistoton tollo, pärjään aivan hyvin millä lentokentällä vaan, kun osaan lukea kylttejä ja telkkareiden lähtöaika- ja porttitietoja. Kun sen on kerran tehnyt yhdessä asian jo taitavan kanssa, homma on helpompaa kuin heinänteko.

Vierailija
1729/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikeaa ylittää katua silloin kun liikennevaloja ei ole. Kävelen harvoin, jos koskaan, punaisia päin. Jos liikennevaloja ei ole, ämpyilen tien ylittämistä pitkään. Jotkut aina tästä huomauttelevat. Olen lapsena joutunut auton töytäisemäksi maantietä ylittäessäni, ja siitä on jäänyt pelko.  

Vierailija
1730/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää ajaa autoa. Pelkään, että ajaudun vastaantulevien kaistalle tai ojaan. Olen ollut aina hyvä ajaja, olen yhä, mutta nyt pelkään. En tiedä mistä tämä pelko on äkkiä tullut. Jos nykyisin joudun rattiin, ajan alinopeutta ja kaikilta menee hermot. Vältän autoilua.

Vierailija
1731/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne asiat voi tähän ilman sensuuria kirjoittaa kun mode sensuroi heti?

Vierailija
1732/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa seksiä koska pieni miehuus, olisiko 14 cm täydessä "komeudessaan". Olen neitsyt ja tapaillut itseäni hieman vanhempaa yksinhuoltajanaista, enkä tiedä vähäisen seurustelukokemukseni takia ollaanko kavereita vai jotenkin romanttisessa suhteessa. Nainen tuli istumaan syliin viime kerralla, en tiedä onko tuo kaverillinen vai romanttinen ele.

En kyllä uskaltaisi harrastaa edes neitsytnaisen kanssa seksiä, mutta tuo nainen vielä synnyttänyt muutaman lapsen. Olen aika varma, että aiheuttaisin "valtavan" pettymyksen, niin olen ollut vain aina ihan passiivinen naisen koskiessa minuun. Kaverisuhdekin on tosi kiva, harmittelen vain mitä voisin ehkä tehdä, ellen ole tulkinnut täysin väärin, jos olisin hyvin varusteltu.

Vierailija
1733/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metron käyttäminen

Vierailija
1734/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on lentokentät jotain ihan käsittämättömän hirveää. Ihan kuin menettäisin viimeisetkin järjen rippeet, kun astun sisälle. Yhtäkkiä en ymmärrä mistään mitään, mihin pitää mennä, mihin ihmeeseen ne laukut viedään jne. Hävettää tunnustaa, että jos minulla ei olisi ollut seuraa, niin olisin eksynyt Helsinki- Vantaan lentoasemalla. Olisi joskus kiva matkustaa yksin, mutta ajatuskin siitä että olisin jossain Frankfurtin lentokentällä saa minut täysin paniikkiin. Please, kertokaa, että teitä on muitakin jotka ovat täysin avuttomia lentokentällä

Mä olen eksynyt helsinki-vantaalla. En löytänyt lähtöaulaa ja kävelin hädissäni pariinkin kertaan edestakaisin ennen kuin tajusin miten sinne pääsee.

Vierailija
1735/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla liittyä LinkedIniin tai muuten verkostoitua työelämää varten koska cv:ni on niin nolo ja olen välillä edennyt uralla alaspäinkin. Olen siis ollut esim. puhelinmyyjän töissä vaikka olen valmistunut yliopistosta. 

Vierailija
1736/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen kaikkia mahdollisia tuleen /polttavaan kuumuuteen liittyviä hommia, onneksi niitä on näin kaupunkilaisena vähän. En kehtaisi mökillä sanoa muille että en esim. saunaa osaisi enkä uskaltaisi lämmittää. Vierestä katson kun mies koskee siihen kuumaan luukun nuppiin ja laittaa puita suoraan liekkeihin, itse en pystyisi ollenkaan. Monilla näpit kestävät esim. grillauksessa kuumiin asioihin tarttumista, itse en pystyisi. En myöskään varmaan uskaltaisi mennä paljuun sen lämmityspöntön takia. 

Vierailija
1737/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metron käyttäminen

No Helsingin seudulla nyt minkä tahansa julkisen liikennevälineen käyttäminen on tehty mahdollisimman hankalaksi. Tampereellakin rahan käyttö on tehty mahdottomaksi, mutta sentään lähimaksu toimii niin bussissa kuin ratikassakin. Hesassa ei kuulemma osata tätäkään, joten en tule käymään koko kaupungissa.

Vierailija
1738/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisesti tanssiminen. M55

Vierailija
1739/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa oikein laittaa ruokaa kahvit, teen keitän. Ja jotain valmisruokia lämmitän. En uskalla mennä esim. kuntosalille pelkään jos joku karjaisee ei noin tehdä laitteella, ohjeet monesti englanniksi, saksaksi ja jotain suomeksi. 

Vierailija
1740/1890 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa kertoa kenellekään kannattavani persuja, koska pitäisivät minua vähän tyhmänä, naiivina ja yksinkertaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän