Sitokaa ne hiton trampoliinit kiinni jos myrskyä ennustetaan! Ei ole mikään vitsi että painava trampoliini pyörii tuulessa pitkin korttelia
Kommentit (11)
Voi purkaa ja viedä trampoliinin varastoon, jos ei saa kunnolla kiinnitetyksi niitä.
Myös pihakalusteet ja muut irtotavarat kannattaa viedä varastoon.
Sidon jos on tarpeen. Toistaiseksi näyttää ettei ole.
Kauhea tapa kuolla. Pikku-Veetin trampoliini murskasi Helvikki-Tuulikin 78v. hengiltä.
Eikös se tramboliini pompsahda kaikesta mihin se osuu?
Vierailija kirjoitti:
sinähän et minua määrää
Jooh, mäkin pidän mun trampoliinin kytkemättömänä, se on tosi kiltti. ei tee kellekään mitään.
Meille tuli naapurin trampoliini rytinällä aidan läpi ja jysähti viinamarjapensaisiin. Naapuri leikki ettei ole kotona kun koetin käydä keskustelemassa kaatuneesta aidasta ja lytätyistä viinimarjoista. Eivät myöskään hakeneet vääntynyttä romuaan,mies kippasi sen heidän puolelleen.
Hulluinta että heillä oli vain yksi lapsi,teinipoika jonka en koskaan trampoliinilla nähnyt hyppivän joten miksi se oli pihassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se tramboliini pompsahda kaikesta mihin se osuu?
Eri vehje kuin pomppulinna.
Riittääköhän että ottaa maton irti trampasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinähän et minua määrää
Jooh, mäkin pidän mun trampoliinin kytkemättömänä, se on tosi kiltti. ei tee kellekään mitään.
Niin kaikki trampan omistajat aina väittää ja luulee.
Sä et näe, miten se mulkoilee ilkeästi aidanraosta ja kuiskaa, että "odotas, prkl maanantaihin".
Toivottavasti menevät ihan paskaksi. Vihaan noita vi#un trampoja.