Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria

Vierailija
23.08.2019 |

Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.

Kommentit (1890)

Vierailija
1401/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida enää mennä ohjatuille liikuntatunneille noin 10 v tauon jälkeen koska en tiedä miten siellä käyttäydytään. Kuntosalit on ollut ehdoton nounou jo kauemmin. N40+

Vierailija
1402/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se perus puhelimella soittaminen vaikka neuvontaan tai ajanvaraukseen. Mutta sen lisäksi itseäni ahdistaa ihan hirveästi kysyä myyjältä neuvoa tavaran etsimiseen, sillä tulee olo että sitoudun sillä jo ostamaan ko. asian kun myyjä jää viereen hengaamaan ja tuijottamaan että otanko vai enkö ota enkä halua aiheuttaa pettymystä. :( Mielummin harhailen 30 minuuttia myymälässä ymmälläni. On se ihmiskontakti vaikeaa. Ja onneksi woltissa saa nykyisin kontaktittoman toimituksen, en uskaltanut ennen tilata ruokaa koska ahdisti avata ovea tuntemattomalle joka v*ttuuntunut ilme naamallaan ojensi ruokaani. :D Ja olen mielestäni näitä lukuunottamatta ihan tavallinen ja normaali ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierettää  aina tylsissä kokouksissa, mutta kun ei voi poistua ja pieraisua vastaan on estoja, toistaiseksi.

Vierailija
1404/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa käyttää Netflixiä enkä muitakaan vastaavia. En osaa luoda Wi-fi-yhteyttä, kun en edes ymmärrä mitä se tarkoittaa.

Vierailija
1405/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy uimahallissa koska olen lihava

Menepä kokeeksi katsomaan ja huomaat muidenkin olevan. 90% allasliikkujista on ylipainoisia. Näistä puolet sairaalloisen lihavia.

Hämmästyneenä olen pannut merkille myös nuorten uimarityttöjen pyöreyden. Murkkuikäiset uimaripojat ovat solakoita, mut tytöillä alkaa olla selluliittia reisissä ja pakaroissa. En sano tätä arvostellakseni, vaan mietin miten hemmetin vinoutuneet ruokatottumukset nykynuorilla on, jos rankasta ja säännöllisestä liikunnasta huolimatta pääsevät lihomaan?

Mitä tästä kaikesta seuraa?

No naispuolisille ihmisille nyt vaan tulee selluliittia, laihoille ja pulskemmille, se on ihan luonnollista. Ja  naisten kypsyvät usein poikia aikaisemmin, eli tulee muotoja. Ainoastaan se on harmi, että monet tytöt eivät juuri sinunkaltaistesi takia uskalla käydä uimahalleissa, koska pelkäävät tuollaisia tuomitsevia katseita.

Vierailija
1406/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja stadilaiset kuvittelee, että stadilaisuus (ja varsinkin monen sukupolven ylittävä stadilaisuus) on jotain erinomaisen hienoa... LOL. Yrittäkää ymmärtää, etteivät ne "maalaiset" katso teitä ylöspäin vaan vähän säälien alaspäin ja itseriittoisuudellenne naureskellen.

Vierailija
1407/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja stadilaiset kuvittelee, että stadilaisuus (ja varsinkin monen sukupolven ylittävä stadilaisuus) on jotain erinomaisen hienoa... LOL. Yrittäkää ymmärtää, etteivät ne "maalaiset" katso teitä ylöspäin vaan vähän säälien alaspäin ja itseriittoisuudellenne naureskellen.

Eihän kuvittele. Mitä räyhäät? Ja väärässä ketjussa vieläpä?

Vierailija
1408/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enkä pysty sanomaan eräälle henkilölle sitä kaikkea mitä hänelle haluaisinkaan kertoa yli 30v tauon jälkeen. Kuolisin häpeästä jos jostain syystä sanoisin ne, siihenkin tarvittas molemminpuolinen vähintään promillen humalatila jotta saisin mitään suustani.

Vierailija
1409/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä osannut luistella, koulussakin vaihtopenkillä lämmittäjänä. Hiihtokin perinteisesti, muuten ei.

Ei muuten mutta lapsia tullut ja kai sitä hiihtää ja luistella joskus niiden kanssa pitäs käydä?

Vierailija
1410/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulkenut vuosikymmeniä pyörällä työ- ja harrastusmatkat, mutta en vieläkään osaa vaihtaa talvirengasta. Katselen videoita aiheesta ja pyöräilypäivänä joku nuori opasti vieressä, mutta yksin en siitä suoriudu.

Vierailija
1411/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan kaupassakäyntiä, koska luulen, ett kaikki tuijottaa minua.

Mä olin samassa tilanteessa, kun uupumuksen yhteydessä aloin kärsiä,paniikkihäiriöistä. Aivan kamala tunne, kun tuntuu, että kaikki tuijottaa ja paniikki nousee ja nousee....

Vierailija
1412/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla ostaa älyluuria! Olen ollut ent. työpaikkani mikrotuki, mutta älyluuri ei toimi loogisesti. :/ En uskalla, koska pelkään ihmeellistä kosketusnäyttöä.

Se on ihan helppo. Oikeasti.

Vierailija
1413/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kulkenut vuosikymmeniä pyörällä työ- ja harrastusmatkat, mutta en vieläkään osaa vaihtaa talvirengasta. Katselen videoita aiheesta ja pyöräilypäivänä joku nuori opasti vieressä, mutta yksin en siitä suoriudu.

Kun mieskin aina tuskailee renkaidenvaidossa. Osti sitten toisen pyörän talveksi, ettei tarvii talven takia renkaita vaihdella.

Vierailija
1414/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla käyttää mitään appiksia, joissa joku yhteys luottokorttiin tai tiliin, kun olen sitä mieltä, että hakkerit on koko ajan askeleen edellä ja voi tyhjentää tilini.

olesuhteiden pakosta avasin paypallin ja mitä, jos sitä kautta joku ryöstää mut.

Vierailija
1415/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mieskin aina tuskailee renkaidenvaidossa. Osti sitten toisen pyörän talveksi, ettei tarvii talven takia renkaita vaihdella.

Tuo muuten täytyisi minunkin tehdä. Muutamaan talveen en ole vaihdattanut rengasta ja siksi yleensä talven mittaan kerran kaatunut.

Vierailija
1416/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nousta polkupyörän selkään "oikeaoppisesti" eli potkaisemalla sen vauhtiin ja sitten vasta nostamalla toisen jalan tangon yli. Mieluummin menen valmiiksi jalat molemmin puolin tankoa ja vain nousen polkimille. Oikeaoppisessa nousussa on liian monta asiaa tehtävä samaan aikaan tasapainoilun kanssa ja pelkään ajavani samalla kuoppaan tai auton alle tms. kun pitää keskittyä pyörään.

Vierailija
1417/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa leipoa, en sitten mitenkään.. Mitä enemmän yritän, sen kamalampi lopputulos. Yrittänyt olen kyllä ja synttäreille teen kakun, mutta siihen jää minun leipomiset. Monesti leipomukseni ovat ihan hyviä, mutta aivan järkyttävän rumia räpellyksiä.

Vierailija
1418/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kutoa/onmella/parsia sukkaa/tms. En koskaan oppinut näitä taitoja koulussa/lapsuudenkodissa, olen vasenkätinen eikä kukaan aikuinen osannut minua opettaa 90-luvulla. Nyt vanhemmiten en ole jaksanut opetella. On hienoa katsoa ihmisiä, jotka kutovat villasukat tai islanninneuleita tyylillä tippui puikoilta.

Vierailija
1419/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen sivun luettuani, huomasin et kaikki nää kommentit on kuin meikäläisen normielämästä🤭 Kiva tietää etten oo ainut kompleksien kanssa paininut eläjä. Nykyään tosin helpottanut, varmaan kun asun maalla, eikä joudu tilanteisiin. Mut varmasti jos kerrostaloon muuttaisin, niin varmistaisin ikkunasta, ettei naapureita ole näkyvissä, kun poistuisin kotoa.

Vierailija
1420/1890 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla mennä etelän lomalle. Olen ylipainoinen enkä kehtaisi olla altaalla tai rannalla vaikka sitä rakastaisin.

En uskalla matkustaa taksilla. Omalla paikkakunnalla suomenkielen taitoisia kuskeja ei juuri ole. Mieluummin kävelen tai menen julkisilla.