Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria

Vierailija
23.08.2019 |

Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.

Kommentit (1890)

Vierailija
721/1890 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se arvata. Joku ääliö pilaa hyvän ketjun. Syö paskaa ihan rauhassa. Anna muiden pitää hyvä ketju. Pitääkö kaikki aina rikkoa??

F97

Vierailija
722/1890 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaa mennä mihinkään ryhmäharrastuksiin koska en osaa jutella ihmisten kanssa. Kokeilut ovat johtaneet kiusallisia tilanteisiin. Olen yksinäinen mutta mulla ei siis ole tästä tilanteesta oikein mitään irtipääsyä. Häpeän syrjäytyneisyyttäni mutta en voi korjata tilannetta mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1890 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa lasketella, ja en uskalla edes hiihtäessä laskea mäkeä. En ole saanut mitään opetusta laskemiseen, ja en hallitse tekniikkaa sitten alkuunkaan. 

Haluaisin oppia laskemaan mäkeä, ja lähipiirissä moni laskettelee. En kehtaa mennä mukaan. Nyt odottelen kauhulla, milloin lapsi alkaa kinuta rinteeseen, jos hän odottaa samalla minua auttamaan ja neuvomaan tarvittaessa.

Ei se kyllä vaikeatakaan ole. Itse laskettelin aikoinaan aika paljon, mutta kun sain lapsia niin ostin heille kamat ja laskettelukurssin. Se oli minusta paras ratkaisu. Kumpikin oppi laskettelemaan ihan helposti, kun ammattilainen ohjasi. Ostin yhteisen yksityiskurssin, jolloin saivat tarkkaa neuvontaa ja tietoa.

Vierailija
724/1890 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienenköhän joskus jo vastannut tähän keskusteluun, mutta vastaukseni kaikessa yksinkertaisuudessaan on se, että en uskalla lähestyä yhtäkään naista ns. "romanttisessa mielessä". Miksikö? Koska olen sen joskus tehnyt ja palkaksi sain vain rankkaa kiusaamista ja totaalisen itsetunnon romuttamisen. Kannattiko lähestyä kyseistä tyttöä? No eipä kyllä kannattanut. Jäi sellaiset traumat siitä kiusaamisesta, että minuun upotettiin syvälle ajatus siitä, että ei minua kukaan nainen koskaan halua. Se ajatus on päässäni pysynyt näihin päiviin asti, enkä yksinkertaisesti kykene lähestymään ketään naista omana itsenäni, koska pelkään taas jotain julkista nöyryyttämistä ja pilkkaamista. Eihän kukaan normaali aikuinen tuollaista harrasta, mutta enhän itsekään mikään normaali ole.

Terveisin Naispelko26

Kuulostaa siltä että olet lähestynyt vain totaalista kusipäätä/kusipäitä. Ei kukaan normaali ihminen ala pilkkaamaan tai kiusaamaan ketään, vaikka torjuisikin tämän! Tarvitset selkeästi jotain apua jos et tuosta pääse yksin yli eikä se ole häpeä ollenkaan! Itsekin käyn terapiassa, tosin muista syistä. Se ei ole sinun vikasi jos joku muu ei osaa käyttäytyä!

Mä olen vähän kuin naispuolinen versio tuosta. Uskon että en kelpaa miehille. Pääasiassa sen takia miten solmussa elämäni on, ulkonäön puolesta kai saattaisin kelvatakin.

Vierailija
725/1890 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa lasketella, ja en uskalla edes hiihtäessä laskea mäkeä. En ole saanut mitään opetusta laskemiseen, ja en hallitse tekniikkaa sitten alkuunkaan. 

Haluaisin oppia laskemaan mäkeä, ja lähipiirissä moni laskettelee. En kehtaa mennä mukaan. Nyt odottelen kauhulla, milloin lapsi alkaa kinuta rinteeseen, jos hän odottaa samalla minua auttamaan ja neuvomaan tarvittaessa.

Ei se kyllä vaikeatakaan ole. Itse laskettelin aikoinaan aika paljon, mutta kun sain lapsia niin ostin heille kamat ja laskettelukurssin. Se oli minusta paras ratkaisu. Kumpikin oppi laskettelemaan ihan helposti, kun ammattilainen ohjasi. Ostin yhteisen yksityiskurssin, jolloin saivat tarkkaa neuvontaa ja tietoa.

Mä taas en pysty siihen lajiin. Kokeilin kerran ja mulla on joku outo fobia joka estää, tärisin sen kokeilun jälkeen varmaan tunnin.

Vierailija
726/1890 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras Irma kirjoitti:

Miksi joku ajattelee olevansa vieraiden ihmisten mielestä niin kiinnostava, että he tuijottaisivat tai muuten kiinnittäisivät huomiota? Ajattelen, eähes jokaista kiinnostaa esim. kaupassa käydessä omien ostosten tekeminen ja omien asoiden ajatteleminen. Ei minua ainankaan ulkona liikkuessa tai kaupassa käydessä kiinnosta vieraat ihmiset.

No aika monilla kiusatuilla esim. on kokemusta siitä että niitä muita on joskus kiinnostanut ihan liikaa tuijottaa ja kytätä pahantahtoisena. Muutenkin tuo ihmisten tarkkaileminen ja arvosteleminen kulttuuri on meillä ilmeisesti aika vahva, tuli mieleen tuosta englanniksi puhumisen häpeämisestä kun rallienglannista ja korostuksesta pilkataan, että onkohan muualla tällaista vai onko tuo joku suomalainen erikoisuus?

Vierailija
727/1890 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kirjoittaa Av:lla ketjuihin, joissa on tekstiä useamman sivun. Nytkään en tiedä saanko enää vastata alkuperäiseen kysymykseen vaan pitääkö antaa tilaa rönsyileville keskusteluille.

Ja sitten bensakäyttöisen ruohonleikkurin käyttö. Sellainen äänetön on ok.

Vierailija
728/1890 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitihän se arvata. Joku ääliö pilaa hyvän ketjun. Syö paskaa ihan rauhassa. Anna muiden pitää hyvä ketju. Pitääkö kaikki aina rikkoa??

F97

Mä ilmoitin ne asiattomiksi ja näköjään poistui. Tää on ollut asiallinen ja hyvä ketju.

Vierailija
729/1890 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa tilata pizzaa tai muutakaan ruokaa kotiin. Aiemmin luulin että syynä oli tilauksen tekeminen mutta nyt kun netin kautta voi puhelimen sijaan, ei tilanne ole muuttunut. Nyt nolottaa se oven avaaminen... En oikein tiedä mitä siinä pitäisi sanoa ja miten maksaa. No tuleepa halvaksi.

Vierailija
730/1890 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa olla päällä.

Vierailija
731/1890 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan seksiä harrastaessa ratsasta miehelläni. En vaan jotenkin osaa ja tuntuu hölmöltä hyppiä siinä päällä. Kikkeli myös tuntuu luiskahtelevan pois. Muuten kyllä en koe olevani estoinen, mutta tuo ratsastus ei vaan luonnistu.

Ei siinä ole tarkoitus hyppiä, vaan ikäänkuin liukua edestakaisin. Ei siis ylös-alas, vaan eteen-taakse.

No en ymmärrä miten siinä muka liutaan.. Pelkään että miehen muna menee sijoiltaan tai jotain.

Kaiken maailman neuvoja ja kikkoja voi kokeilla, mutta joillakin ihmisillä on sellainen rakenne, että tietyt jutut ei vaan onnistu. Sitten alkaa ahdistamaan, kun toiset väittää, että kyllä se siitä kun vaan niin ja näin. Ei kukaan pysty kaikkeen ja se on ihan ok.

Jos normaali seksi onnistuu, niin onnistuu tämäkin. Sehän on vain suunnasta kiinni.

No mulla se ei vaan tunnu koskaan hyvältä, ihan sama miten siinä liikkuu. Miehet tykkäisi siitä joten silloin tällöin kokeilen mutta mulle ei ole koskaan tuntunut hyvältä tuo asento.

Vierailija
732/1890 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa mennä kampaajalle sillä pelkään että siellä sääliteltäisiin ohutta tukkaani. Leikkaan hiukseni aina itse. Ja samoista syistä en koskaan pidä hiuksia auki.

Vierailija
733/1890 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Greta X kirjoitti:

En uskalla ajaa ajokorttia, koska pelkään unohtavani liikennesäännöt, että tulee ns. blackout. Mulle on pari kertaa käynyt tuo "blackout", kun olen ollut jännittynyt ja siitä jäänyt trauma. Pelkään varsinkin gynekologia, lääkäriinmenoa ja sairaaloita paniikinomaisesti. Englanninpuhuminen on ehdoton ei, mikäli kuulemaassa on suomenkielisiä - jos ei ole, voin kyllä puhua. Vihaan ( siis vihaan, kyllä ) suomalaisia ja varsinkin suomen-ruotsalaisia, jotka irvailevat supmenkielisten englannin ääntämiselle.

( Mitä helvetin väliä sillä, miten ääntää, jos tulee ymmärretyksi? Missä muissa maissa nähdään niin jumalattomasti vaivaa sen suhteen miten ääntää? Muiden maiden aksentit ovat kiehtovia tai cooleja - tai ainakin ihan ookoo - ja vain suomalaiset ovat itse nujertaneet toisensa hiljaisiksi - ja sitten sitä ihmetellään kilpaa, että miksi suomalainen ei kehtaa puhua. Nykyään onneksi kai kaikki alle 40v puhuvat sujuvasti enkkua + moni muitakin kieliä, mutta tiedän omasta ikäluokastastani useita itseni kaltaisia ( olen kohta 50v ja pikkukaupungista ). Myös esim. media edelleen ruokkii tätä "rallienglanti" hahahaha. Vi**u että ärsyttää. 

Sama tuo ajokortti asia sekä lääkäripelko, gyne pahin. Enpä käykään.

Heh, ei niitä liikennesääntöjä unohda kun oikeasti ajaa. Ihan takaraivosta tulee se jatkuva tarkkailu ja kärkikolmioiden etsiminen, jotta tietää onko itsellä etuajo-oikeus vai ei. Tähän nyt joku tulee v*ttuilemaan, että miksi sitä kolmiota pitää ETSIÄ. Oman kolmion näkee heti, mutta risteävän tien kolmio täytyy erikseen etsiä katseella.

Vierailija
734/1890 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiihtokeskuksissa saa kyllä opetusta. Itselleni oli paljon hyötyä yhdestä ainoasta yksityistunnista, ja opettaja oli mukava eikä mikään ylimielinen nuori jannu., mitä olin pelännyt, kun itse olin lähempänä neljääkymppiä. Opit heti oikeat tekniikat ja saat henkilökohtaista palautetta.

Itse en tosin kovin paljon lasketellut ja polvien takia en enää ollenkaan, mutta ehdottomasti kannatti kokeilla ja ihan mukavaa oli mäessä ne kerrat, kun tuli käytyä. Kapulahissin kanssa kyllä pikku ongelmia tuli joskus myöhemmin :).

Vierailija
735/1890 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa käyttää tiskinpesukonetta, koska minulla ei ole sellaista ollut.

Kammoan sitoutumista, koska siihen on syynsä.

Vierailija
736/1890 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla ajaa autoa (enkä siis hankkinut korttia, koska en uskaltanut mennä autokouluun), en edes tossumopoa. Ja nyt noloin: en uskalla ajaa pyörällä Helsingissä enää. Maalla ajelen. 

En uskalla käydä yksin lenkkipolulla sen jälkeen, kun siellä tuli liian monta kertaa vastaan vapaana juoksevia isoja koiria.

Vierailija
737/1890 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää uskalla tai ainakaan tykkää ajaa pyörällä Helsingissä.

Muistan kyllä suurimman osan  pyöräilijän liikennesäännöistä ja ajan aina autotiellä/ pyörätiellä, mutta joskus teen virheitä. Esim. viime viikolla ajoin suojatien yli, vaikka siinä ei ollut pyöräkaistaa. Ja eikös samassa joku nainen alkanut huutaa minulle ihan ihme solvauksia: "millaista esimerkkiä sinäkin näytät lapsille, ei hyvää päivää, kyllä olisin luullut että sinun ikäinen jo tajuaisi liikennesäännöt".

Ajan siis 99% mielestäni oikein, mutta joskus vaan lipsahtaa kun olen ajatuksissani. Ja sitten menen ihan sekaisin, kun tulee näitä huutelijoita jotka arvostelevat minut maailman pahimmaksi ihmiseksi. En vaan enää uskalla mennä tuonne liikenteeseen, kohta joku varmaan hakkaa minut tai ajaa kuoliaaksi.

Vierailija
738/1890 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa käydä työpaikalla tai missään vieraassa paikassa kakalla jos ei ole siis niin pakko, että tulee housuun. Ihan järjettömän noloa jos joku on siinä oven takana odottamassa.

Vierailija
739/1890 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa kaupasta kaljaa

Olen 59v nainen

Itse en mutta miehelle en voi ostaa

Vierailija
740/1890 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa kehua ketään. Esim. työmiestä tehdystä työstä tai naista kauniiksi. Hirveä polte olis kyllä ollut yhtäkin tanssija naista kehua, mutta kun ei vaan suusta saa sanaakaan.

Toinen on osanottojen sanominen, ei sitten millään saa sitä sanaa sanottua vaikka päivätolkulla etukäteen ajattelee että sanon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi