Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria
Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.
Kommentit (1890)
Tankkaamisen maksaminen kassalla on sama kun ostaisi mitä tahansa kaupasta. Sen kun menee kassalle ja ilmoittaa, mistä tankista otti bensaa. Nehän on numeroitu ja numero selvästi näkyvillä. Kassa rahastaa sitten ihan normaalisti.
Minulla on pomminvarma tapa ottaa bensaa. Kun mittarissa on vain kaksi tolppaa, menen ja ostan kuudella- tai seitsemälläkympillä. Senhän näkee siitä, kun sekä polttoaineen määrä että hinta juoksee koko ajan siinä näytöllä samalla kun tankkaa. Tankki tulee melkein täyteen. En mieti sen enempää.
On tietysti tiedettävä, millä letkulla sitä alkaa ottaa, ettei vahingossa ruiski sinne vaikka dieseliä jos on bensalla käyvä auto. Otan aina ysikasia.
En uskalla ajaa autolla, koska en osaa/usko osaavani parkkeerata. En vaan hahmota sitä auton kokoa, puutuu joku aivoyhteys sen hahmottamiseen varmaan. Nykyaikaisissa autoissa on se tutka, että ehkä jonain päivänä hankin vielä auton...
En myöskään tilaa koskaan mitään ruokaa kotiin, vaan lähden itse ravintolaan hakemaan. Jotenkin noloa, en tiedä miksi.
Sosiaalisten aloitteiden teko on minulle lähes mahdotonta. Olen ihan normaalin ja rohkean oloinen ihminen, en pelkää pitää mitään esitelmiä tai tehdä töitä ryhmässä, mutta emotionaalista yhteyttä en uskalla hakea muihin. Olin koulukiusattu ja kaveriton kriittisten kehitysvaiheiden aikana. Olen opetellut pois sosiaalisten tilanteiden pelosta ja varsinaisesta ujoudesta, mutta pelkään torjutuksi tulemista, jos en vedä työ- tai kouluroolia.
Minusta on noloa pitää pipoa päässä. Vedän talvella hupun päähän jos tulee kylmä. Tiedän naurettavaa. Nyt olen yrittänyt pitää pipoa talvella kovimmilla pakkasilla.
Osaan ajaa mutta suuremmat kaupungit pelottaa valtavasti. Pystyn ajamaan vain Chicagon esikaupungissa, en keskustassa.
Asun ulkomailla...
En kehtaa tai uskalla kutsua ketäään käymään, tai järjestää kekkereitä. Pelkään että ihmiset kieltäytyvät tulemasta, tai jos tulevat, niin ovat kiusaantuneita, tai eivät tule toimeen keskenään. Pojan ylioppilasjuhlat, noin vuoden kuluttua, jännittävät siis kauheasti.
Joo sama työ elämässä sade housut äidin pojille....Mä vedän ekana sade housut sit vasta takin kuivana mukavampi.
En pääsisi lentokoneella yksin mihinkään. Siis en osaa kulkea oikein kentällä (lennän yyberharvoin). Olisin varmaan väärässä koneessa. Opasteista ei saa selvää. Sitten kaveri kertoo lennonvaihdosta jossain hornantuutti -kentällä. Olisin itse varmaan jäänyt sille tielle, miten se selvisi. Menen kivasti noissa aina sinne mihin kaveri kulkee, sillain menee hyvin!
Sama junalla kulkemisen kanssa, kamalaa etsiä oikea juna. Kerran olen istunut väärään junaan, tosin yhtä pölkyn kaverin kanssa. Yksin tai lapsen kanssa (jännitysmomentti "kyllä äiti tietää") olen kuitenkin junamatkustamisessa onnistunutkin, vaikka aina se oikean laiturin, junan ja vaunun löytyminen vähän ahdistaakin.
Muutenkin suuntavaisto laskee kuin lehmän häntä kun ikää tulee..
Vierailija kirjoitti:
Taksiuudistuksen jälkeen en ole uskaltanut tilata taksia, koska en tiedä, miten.
Sen voi tilata ihan niinkuin ennenkin. Välitysyhtiöiden alla toimivat taksit toimivat siellä edelleen, eikä üllatüskuljettajia sitä kautta ole mahdollista saada.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että tämä on varmaan tyhmä pelko, mutta nolottaisi synnyttää mieheni läsnäollessa. Tietysti mies tulisi mukaan synnytykseen ja haluaisinkin hänet tueksi, mutta toisaalta pelkään, että siinä hänen nähtensä tulee kakka, näkee, kun p*llu repeää jne., eikä sen jälkeen pysty näkemään minua enää romanttisessa seksuaalisessa mielessä. Ääh, tyhmää tiedän...
No tämä ei ole tyhmä pelko, ihan aiheellinen
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni alastomaksi ilman pyöräilykypärää. Olen muutaman kerran elämässäni polkenut ilman kypärää ja olo on tuntunut rikolliselta. Tätä fiilistä voi varmaan verrata siihen, että istuisi auton kyydissä ilman turvavyötä.
Tuntuu oudolta käyttää turvavyötä silloin kun ajaa alasti. Tuntuu kuin jotain oleellista puuttuisi. Ajan yleensä silloin ilman vöitä ja olo on kuin rikollisella.
Mutta tämä on mahtava ketju, harvoin tunnen oloani niin normaaliksi kuin tämän luettuani.
Lentokentät ovat minulle täydellinen kauhistus. En osaa ollenkaan toimia niissä, onneksi on aina ollut joku mukana. Jo Helsinki- Vantaalla katson kauhulla ja kiitän onnea seuralaisestani. Muuten olisin aivan avuton.
Miksi te haukutte itseänne, jos menette vahingossa vaikka väärään junaan, tai ette osaa toimia lounasravintolassa? Sehän on vain merkki siitä, että teitä on opastettu huonosti. Eli henkilökunta/ graafikko/ muu hommaan palkattu henkilö on mokannut. Ei asiakkaan tarvitsisi joutua arvuuttelemaan, miten toimitaan ”oikein”. Itseäni alkaa vain ärsyttää, jos opasteet ovat hanurista ja joudun säheltämään; ei ole käynyt mielessäkään, että se johtuisi omasta tyhmyydestäni.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään tai ahdistelen seuraavia:
-Pizzerioita joita pitävät ulkomaalaiset.
En ole rasisti mutta pelkään niitä pizzamiehiä. Nuorempana joka kerta kun meni pizzeriaan, "pizzamiehet" flirttailivat tosi ronskisti tai katsoivat päästä varpaisiin himokkaasti. Tosi ujona nuorena ne tilanteet ahdistivat niin paljon että ahdistus jäi enkä vielä nytkään 36v uskalla niihin mennä. Viime synttäreilläni ajattelin että aivan naurettavaa, nyt menen ja ostan sen pizzan, viime metreillä ahdistus nousi kuitenkin niin isoksi että käännyin sydän täysillä hakaten pois ja menin viereiseen markettiin.
:D
Tuskin kuitenkaan ahdistelet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se tankkaamisen maksaminen kassalle sitten tapahtuu? T. Myös yksi joka ei koskaan ole käynyt muualla kuin kylmäasemalla
Ääk, kauheeta! Mää en osaa käydä kylmäasemalla, koska siellähän pitää käyttää korttia! Kammo tuli joskus kauan sitten, kun yritin ottaa bensaa sellaisesta, ja joku neuvoi, että pitää laittaa johonkin, että kuinka paljon aikoo ottaa ainetta. No mistä minä sen olisin voinut tietää, kun en tiennyt, paljonko sinne tankkiin sillä kertaa olisi mahtunut. Olisin siis ottanut tankin täyteen. Pelkäsin, että tankki tulee täyteen, mutta bensaa lorottaa vaan edelleen siitä letkusta, kun olen laittanut liian ison määrän. En tiedä pitääkö tämmöinen enää paikkaansa, mutta minä sain heti kammon.
Mene rohkeasti vaan kylmäasemalle tankkaamaan, tuommoinen bensan ylilorottelu ei ole mahdollista ellei bensapumpussa ole vikaa, ja se ei sinun vikasi silloin ole. Automaattiin syötetään maksimisumma joka kortilta veloitetaan, ja jos et ole varma paljonko tankkiin mahtuu niin kannattaa laittaa tarpeeksi iso summa, vaikka 100-120€. Se bensaletkun nokka (heh, terminologia hukassa) tunnistaa kyllä kun tankki on täynnä - bensan tulo loppuu joko kun päätteelle syötetty maksimisumma täyttyy, lopetat itse tankkaamisen, tai kun tankkiin ei enää mahdu enempää.
Kortiltasi veloitetaan tankatun bensamäärän mukainen summa, eli jos olet syöttänyt päätteelle vaikka sen 100€ maksimisummaksi mutta tankkaat vain 30€ edestä niin kortiltasi veloitetaan se 30€. Katevarauksessa tosin saattaa jonkin aikaa näkyä se 100€ mutta muuttuu kyllä sitten oikeaksi summaksi. Kuitti kannattaa varmuuden vuoksi ottaa, sen saa yleensä niin että kävelet tankkauksen jälkeen päätteelle ja painat "kuitti" -nappulaa.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa tilata pizzaa tai muutakaan ruokaa kotiin. Aiemmin luulin että syynä oli tilauksen tekeminen mutta nyt kun netin kautta voi puhelimen sijaan, ei tilanne ole muuttunut. Nyt nolottaa se oven avaaminen... En oikein tiedä mitä siinä pitäisi sanoa ja miten maksaa. No tuleepa halvaksi.
Käytä Woltia tai muuta vastaavaa, jossa maksetaan etukäteen tilausta tehdessä. Sitten ei tarvitse kuin avata ovi, ottaa ruoka ja sanoa kiitos. Minulla toimii hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan seksiä harrastaessa ratsasta miehelläni. En vaan jotenkin osaa ja tuntuu hölmöltä hyppiä siinä päällä. Kikkeli myös tuntuu luiskahtelevan pois. Muuten kyllä en koe olevani estoinen, mutta tuo ratsastus ei vaan luonnistu.
Ei siinä ole tarkoitus hyppiä, vaan ikäänkuin liukua edestakaisin. Ei siis ylös-alas, vaan eteen-taakse.
No en ymmärrä miten siinä muka liutaan.. Pelkään että miehen muna menee sijoiltaan tai jotain.
Kaiken maailman neuvoja ja kikkoja voi kokeilla, mutta joillakin ihmisillä on sellainen rakenne, että tietyt jutut ei vaan onnistu. Sitten alkaa ahdistamaan, kun toiset väittää, että kyllä se siitä kun vaan niin ja näin. Ei kukaan pysty kaikkeen ja se on ihan ok.
Jos normaali seksi onnistuu, niin onnistuu tämäkin. Sehän on vain suunnasta kiinni.
No mulla se ei vaan tunnu koskaan hyvältä, ihan sama miten siinä liikkuu. Miehet tykkäisi siitä joten silloin tällöin kokeilen mutta mulle ei ole koskaan tuntunut hyvältä tuo asento.
Tämäkin on aika yksilöllinen asia, mutta monesti tuota asentoa kehutaan juuri siitä syystä, että siinä nainen pääsee valitsemaan sopivan kulman ja tahdin ja pääsee näin nauttimaan paremmin.
Auton ajaminen parkkiin jännittää aina hieman vaikka tiedän osaan kyllä homman. Enkä varsinkaa halua tehdä sitä jos ystävär/ sukulaiset katselee tien sivussa.
Juu , inhoan laskettelua ja autolla ajoa. Kumpaakin olen kokeillut ja kortti tuli ekainssissä. Ei ole vain mun juttu . Pelkään ,että joku tulee laskettelurinteessä päin ja samoin autoillessa tapahtuu yllättäen niin paljon onnettomuuksia.
Kakkea muuta elämässä voin tehdä rennosti ja ilolla.
Matkustaa bussilla niin että pysäkillä pitää huitoa se bussi pysähtymään.
En osaa meikata tai tehdä kaunista kampausta.
N 47