Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria

Vierailija
23.08.2019 |

Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.

Kommentit (1890)

Vierailija
61/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pieraissut tahalleen miehen kuullen. Yhdessä olemme olleet 13-vuotta.

Vierailija
62/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä on älyttömän noloa jos kauppaan mennessä kassaneiti on sillä hetkellä toimettomana ja tervehtii minua, sitten joutuu tervehtiä taas kun menee ostostensa kanssa kassalle. Yritänkin vältellä näitä "monitervehdys"tilanteita esim. valitsemalla toisen kassan mikäli mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lukkoon ravintoloissa. Tiedän, että baareista tilataan juomia, mutta entäs ne muut paikat. Minä en osaa arvioida, mistä saa vain pikkupurtavaa ja mistä vatsansa täyteen.

Mihin menen, kun astun ovesta sisään. Jos katsonkin juuri väärään suuntaan ja jään jumiin siihen oven tukkeeksi, kun en tiedä mitä tehdä. Voiko mennä vaan johonkin pöytään vai ei. Otanko takin pois, mihin laitan sen. Ja missä on vessa?!

Onneksi minulla on mies, jolle kerron jo lähtiessä, mitä haluan syödä. Hän ohjaa sitten minua ja joskus saamme kummastuneita katseita, kun hän sanoo "istu tuonne". Luulevat minun olevan joku alistettu kotiorja.

Vierailija
64/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen lukkoon ravintoloissa. Tiedän, että baareista tilataan juomia, mutta entäs ne muut paikat. Minä en osaa arvioida, mistä saa vain pikkupurtavaa ja mistä vatsansa täyteen.

Mihin menen, kun astun ovesta sisään. Jos katsonkin juuri väärään suuntaan ja jään jumiin siihen oven tukkeeksi, kun en tiedä mitä tehdä. Voiko mennä vaan johonkin pöytään vai ei. Otanko takin pois, mihin laitan sen. Ja missä on vessa?!

Onneksi minulla on mies, jolle kerron jo lähtiessä, mitä haluan syödä. Hän ohjaa sitten minua ja joskus saamme kummastuneita katseita, kun hän sanoo "istu tuonne". Luulevat minun olevan joku alistettu kotiorja.

Ovella lukee "odota pöytään ohjausta." Jos ei lue, voit valita pöydän itse🙂

Vierailija
65/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä on älyttömän noloa jos kauppaan mennessä kassaneiti on sillä hetkellä toimettomana ja tervehtii minua, sitten joutuu tervehtiä taas kun menee ostostensa kanssa kassalle. Yritänkin vältellä näitä "monitervehdys"tilanteita esim. valitsemalla toisen kassan mikäli mahdollista.

Tämä on pikkuisen huvittavaa tiskin toisellakin puolella. Yleensä sanon "hei taas!" 😁

Terveisin se myyjä joka ei osaa matkustaa bussilla

Vierailija
66/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näppärä auton kanssa, olen tottunut ajamaan isoilla henkilöautoilla, pakettiautollakin. Ahtaat paikat, peruutukset, parkkeeraukset jopa kärryn kanssa sujuu, mutta en osaa tankata! Tai en edes uskalla mennä kokeilemaan... Mies on tankannut mun auton kohta 20 v, eikä se edes tiedä mun tankkauskammosta. Olen vain aina onnistunut muiluttamaan tankkauksen sille. Miettikää nyt, kuinka säälittävää. 🙈

Olin tulossa kirjoittamaan samaa😄En osaa tankata autoa.

Vierailija
67/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveleminen ulkona. Kun kävelen ja joku tulee vastaan, en osaa tai muista mihin pitää katsoa. En kehtaa vilkaista ja ottaa katsekontaktia mutta tuntuu kunnon bitchiltä vaan katsoa eteenpäin ja lampsia ohi. Inhoan myös autotien vieressä jalkakäytävällä kävelemistä, etenkin sillä puolella missä autot tulee vastaan. Tuntuu että kaikki tuijottaa ja en taas muista mihin sitä kävellessä kuuluu katsoa. Kuitenkin kävelen lähes kaikki mahdolliset matkat joten olen ratkaissut tämän ongelman käyttämällä lippistä tai aurinkolaseja lähes aina.

Vierailija
68/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tilataan pikaruokaravintolassa? Tuoko tarjoilija ruoat pöytään vai pitääkö ne hakea itse jostain? Saako juomat ym tarjoilijalta siitä tiskiltä?

Vuosia sitten tilasin mäkkäristä annoksen ja menin ulos pöytään odottamaan kun oli kaunis ilma. Ruoalla kesti ja kesti. Lopulta menin kysymään, minun olisi pitänyt älytä hakea se jostain. Ruoka odotti minua siellä kylmäksi jäähtyneenä. Hävetti.

Tilasin itse joskus pikaruokaravintolasta kahvin ja donitsin. En muista, sainko kahvin tiskiltä vai otinko sitä itse jostain, ja menin pöytään istumaan, kun en nähnyt donitseja missään, joten oletin että ehkä se tuodaan pöytään tai minulle huudellaan, kun se on valmis. Olin melkein ainoa asiakas, ja työntekijä siivoili paikkoja. En saanut donitsia. Minun piti jo lähteä bussiin, joten menin kysymään tiskiltä sitä donitsia. Työntekijä huudahti, että minun olisi heti pitänyt sanoa, ettei donitseja ollut enää jäljellä tiskillä! Itse se olisi pitänyt jostain ottaa, mutta mistäpä otat kun ei niitä ollut. Oli kuulemma siinä siivotessaan itsekseen ihmetellyt, että enkö otakaan donitsia. Sain sen sitten mukaani. Tosin enpä ole sen jälkeen sellaista enää tilannut.

No huh, olipas asiakaspalvelua. Kytätään sen verran, että huomataan, ettei asiakas ota tilaamansa tuotetta, mutta ei katsota, että tarjoilupöytä on tyhjä!

Vierailija
69/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tilataan pikaruokaravintolassa? Tuoko tarjoilija ruoat pöytään vai pitääkö ne hakea itse jostain? Saako juomat ym tarjoilijalta siitä tiskiltä?

Vuosia sitten tilasin mäkkäristä annoksen ja menin ulos pöytään odottamaan kun oli kaunis ilma. Ruoalla kesti ja kesti. Lopulta menin kysymään, minun olisi pitänyt älytä hakea se jostain. Ruoka odotti minua siellä kylmäksi jäähtyneenä. Hävetti.

Tilasin itse joskus pikaruokaravintolasta kahvin ja donitsin. En muista, sainko kahvin tiskiltä vai otinko sitä itse jostain, ja menin pöytään istumaan, kun en nähnyt donitseja missään, joten oletin että ehkä se tuodaan pöytään tai minulle huudellaan, kun se on valmis. Olin melkein ainoa asiakas, ja työntekijä siivoili paikkoja. En saanut donitsia. Minun piti jo lähteä bussiin, joten menin kysymään tiskiltä sitä donitsia. Työntekijä huudahti, että minun olisi heti pitänyt sanoa, ettei donitseja ollut enää jäljellä tiskillä! Itse se olisi pitänyt jostain ottaa, mutta mistäpä otat kun ei niitä ollut. Oli kuulemma siinä siivotessaan itsekseen ihmetellyt, että enkö otakaan donitsia. Sain sen sitten mukaani. Tosin enpä ole sen jälkeen sellaista enää tilannut.

No huh, olipas asiakaspalvelua. Kytätään sen verran, että huomataan, ettei asiakas ota tilaamansa tuotetta, mutta ei katsota, että tarjoilupöytä on tyhjä!

Samaa mietin minäkin

Vierailija
70/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua nolottaa laittaa sadehousut jalkaan, vaikka ne on ehdottoman tarpeen sateella pyöräillessä. Mikä lie lapsuuden trauma, mutta tulee sellainen "ei kai kukaan nyt näe ja naura", vaikka kukaan ei ole koskaan mitään asiasta sanonut. Samaa materiaalia olevaa sadetakki on ihan ok, ei nolota ollenkaan.

Mun hyvä kaveri harrasti partiota ja laittoi aina talvella baariin mennessä toppahousut jalkaan, ja lämpimät kengät. Jätti ne sitten narikkaan ja kaivoi laukustaan korkkarit. Ei hävennyt yhtään eikä kukaan naureskellut, paitsi oma porukka alkuun (pelkässä hyvässä mielessä).

Vierailija
71/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy Subwayssa, koska en osaa tilata. Nolottaa käydä Alkossa, kun ajattelen myyjän pitävän minua deekuna. En kehtaa piereskellä edes kotona perheen seurassa. Mutta onneksi moni asia, jotka ennen nolotti, ei enää tunnu missään, ikä armahtaa.

Vierailija
72/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin laulaa, mutta en koskaan laula, jos tiedän jonkun kuulevan. Asun kerrostalossa, joten en laula. Ajokorttia ei ole,  muuten laulaisin automatkoilla. Ihailen ihmisiä, jotka voivat laulaa estoitta esim. suihkussa. 

Minua ei haittaa, jos muut laulavat.

Välillä tämä häiritsee aivan hirvittävästi. Pitäisi päästä jonnekin korpimetsään karhuille ulvomaan :D

Vierailija
73/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi. Olen kolmekymppinen, mutten ole harrastanut seksiä, ja pelkään että juna meni jo. Tuntuu, että helpompaa olla ilman kuin opetella tässä iässä.

Vierailija
74/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten pitää toimia jos haluaa syödä ravintolassa lounaan seisovasta pöydästä; milloin maksan, jne.... Siksi tilaan aina listalta 😅

Menet kassalle, sanot "Yksi lounas, kiitos ", maksat ja ruokailet.

Vierailija
75/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin laulaa, mutta en koskaan laula, jos tiedän jonkun kuulevan. Asun kerrostalossa, joten en laula. Ajokorttia ei ole,  muuten laulaisin automatkoilla. Ihailen ihmisiä, jotka voivat laulaa estoitta esim. suihkussa. 

Minua ei haittaa, jos muut laulavat.

Välillä tämä häiritsee aivan hirvittävästi. Pitäisi päästä jonnekin korpimetsään karhuille ulvomaan :D

Älä ulko karhuille, liity kuoroon.

Vierailija
76/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Kiihdytyskaistalta päätielle ajaminen autolla. Yritän aina valita sellaisen liittymän jossa kiihdytyskaista puuttuu, saa noloilematta pysätä kolmion taakse. Onneksi meilläpäin ei ole yhtään moottoritietä.

Minua pelottaa moottoritiellä ajaessa ne kiihdytyskaistalta liittyvät. Minunhan pitäisi pitää oma nopeuteni, mutta hermostun, kun kiihdytyskaistaa tulee joku joka ei osaa sopeuttaa vauhtiaan ja liittyä sujuvasti. Pelkään, että tulevat kylkeen.

Vierailija
77/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen joukkuepelejä tms kaveriporukan kans illanviettojuttuja esim.lentopallo,pokerin peluu, keilaus ja biljardi, koska olen aivan umpisurkea

Vierailija
78/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten pitää toimia jos haluaa syödä ravintolassa lounaan seisovasta pöydästä; milloin maksan, jne.... Siksi tilaan aina listalta 😅

Eli maksu ensin. Kiitos sinä ystävällinen sielu 🙏

Vierailija
79/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy Subwayssa, koska en osaa tilata. Nolottaa käydä Alkossa, kun ajattelen myyjän pitävän minua deekuna. En kehtaa piereskellä edes kotona perheen seurassa. Mutta onneksi moni asia, jotka ennen nolotti, ei enää tunnu missään, ikä armahtaa.

Subwayn henkilökunta opastaa tilaamisessa, kysyy ensin mitä leipää ja etenee täytteisiin ja juomaan. Se kuuluu palveluun.

Vierailija
80/1890 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli maksu ensin. Kiitos sinä ystävällinen sielu 🙏

Ole hyvä vain. Ja hyvää ruokahalua! T. Entinen jännittäjä.