Ihmisten oudoimmat kodinhoitotavat, mitä tiedätte
- Ensin imuroi ja sitten pyyhkii pölyt pinnoilta.
- Ei säilytä kotona MITÄÄN ylimääräistä. Mikä on tietysti hyvä periaatteessa, mutta tämä menee niin pitkälle, että jos juuri lähipäivinä ei tarvita tiettyjä sukkahousuja tms., ne heitetään roskiin...
- Itsekin nuorempana harrastin tarpeetonta vaivaa, kun JOKA kerta imuroidessa vein matot ulos ja tamppasin. Ei kai niin outoa, mutta tarpeetonta ja turhaan aikaavievää.
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se vessaharja sitten pestään puhtaaksi, jos sitä ei saa tehdä lavuaarissa? Vessanpytyssä vai? Minä ainakin pesen sen ihan niin kuumalla vedellä kuin hanasta tulee ja pesen altaan sen jälkeen.
Siis itse asiassa olen kaikissa vauvaperheissä nähnyt, että vauvan pylly pestään kylppärin altaassa. Eli kakkaa sinne altaaseen joutuu ainakin siinä tapauksessa ja monenlaista muutakin mömmöä. Mutta vessaharjaa ei voisi siinä pestä? Eikö kuumalla vedellä ja pesuaineella ole mitään vaikutusta?
Tietäisittepä romanitavat. On yläosat ja alaosat, jotka pidetään erillään ja jos lusikka tippuu lattialle, se heitetään roskiin jne. Keittiöön ei saa tulla yö- eikä alusvaatteissa eikä synnyttänyt nainen saa mennä keittiöön ollenkaan kuin vasta tietyn
Mitä ihmettä? Jaa siis että on vessoja, joissa ei ole vessanpyttyä - Suomessa? Ei se sitten vessa olekaan.
Harja otetaan kätetään ja roikotetaan sitä vc-pytyn päällä. Toiseen käteen otetaan suihku ja sillä suihkutetaan vessaharja puhtaaksi. Helppoa!
Tuo imuroiti ja pölyjen pyyhinta toimii, jos on keskuspölynimuri. Siinä ei ilma palaudu huoneisiin, vaan menee ulos
Itsellä harvoin tarvetta pyyhkiä pölyjä, koska niitä ei laskeudu muun siivouksen yhteydessä