Mariannea hävettää tienata 20 000 e/kk: ”Näen miten muut kituuttavat ja minä ajan kahdella uudella Bemarilla”
Kommentit (163)
h_ki kirjoitti:
Ikävää, jos pitää potea huonoa omaa tuntoa siitä, että on menestynyt.
Kyllä, se on ikävää. Ikävää on myös se, että tämä henkilö häpeää, mutta tuskin on kuitenkaan valmis vapaaehtoisesti lahjoittamaan varoistaan esim. 10 000 €/kk jollekin muulle tai vaikka palkkaamaan työntekijän hoitamaan asioitaan tuolla summalla.
Vierailija kirjoitti:
h_ki kirjoitti:
Kyllä, se on ikävää. Ikävää on myös se, että tämä henkilö häpeää, mutta tuskin on kuitenkaan valmis vapaaehtoisesti lahjoittamaan varoistaan esim. 10 000 €/kk jollekin muulle tai vaikka palkkaamaan työntekijän hoitamaan asioitaan tuolla summalla.
Aikamoista tekopyhyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
h_ki kirjoitti:
Aikamoista tekopyhyyttä.
Mihin pyrit tuolla, että pidät kirjoitustani tekopyhyytenä, jota se ei edes ole? Tietysti itse mielelläni tienaisin 20 000 €/kk ja myös 10 000 €/kk riittäisi oikein mainiosti.
:D. Jotenkin tosi huvittavaa. Oliko pakko ostaa kaksi Bemaria? Mariannelle tiedoksi: Ei ole pakko ostaa autoja, eikä yhtään mitään, mikä hävettäisi. Nyt on tainnut IS mennä lankaan, ei oikeasti kukaan 20 000€ tienaava voi olla noin tyhmä. Kai noille palkoille jotain osaamistakin vaaditaan?
humble brag.
Pääsipä lehteen kehuskelemaan tienesteillään :)
Joko IS on huijattu tai IS huijaa lukijoita. Ei kukaan yritys anna alaiselle tällaisessa taloudellisessa tilanteessa 6000 euron palkankorotusta! 20 000€/kk työntekijän roolissa! Haha! Vaikeaa uskoa. Joko yrityksellä menee super hyvin ja johtaja on avokätinen hyväntekijä tai tämä ”Marianne” on esimiehen salarakas. Tai sitten koko juttu on toimittajan jorinaa.
Kymmenen kertaa sairaanhoitajan palkka?
Kyllähän hoitsut sen 3k kuussa vetävät.
Jäisi työttömäksi jos noin kovasti hävettää.
Tämä palkankorottaja-esimies kenties Hjallis? Harkimo kuulemma maksaa hyviä liksoja alaisilleen...
No voihan ne rahat antaa pois, jos hävettää. Halukkaita ottajia olisi varmaan paljon.
Myötähäpeä tulee lähinnä noista Bimmeri jutuista.
Täälläkin taas monesta kirjoituksesta paistaa kateus läpi, vaikka kuvitellaan olevansa nokkelia kirjoituksillaan 🤣🤣 Säälin saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin taas monesta kirjoituksesta paistaa kateus läpi, vaikka kuvitellaan olevansa nokkelia kirjoituksillaan 🤣🤣 Säälin saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita.
Kateus, eikö tuo ole jo sanana kulutettu loppuun?
Täällä kotosuomessa eläkeläiset, opiskelijat, pienituloiset perheet sinnittelevät ja joku kehtaa valittaa miten tulot ja kaksi bemsua hävettää, voi voi poloista... Ni syytäkin olisi hävetä että tuollaista sontaa suoltaa. Auttaisi muita jos ei rahoilleen muuta keksi kuin häpeän.
Henkisesti varmasti aivan kamalaa, olla tuollaisessa häpeän tilassa eikä näe siitä minkäänlaista ulospääsyä. Jaksuhali!
Saa sitä omasta palkastaan nauttia. Mitä hävettävää siinä on? Itse en tienaa edes kolmea tonnia kuussa mutta eipä tuota ole ollut ikinä aikaa ja intoa kadehtia jonkun muun palkkaa. Usein näissä kovapalkkaisissa töissä on työn kanssa kiinni koko ajan. Itsellä ei työpäivän jälkeen paina huolet miten töissä menee tai tarvi vastailla mihinkään puheluihin.
Palkankorotuksesta puheenollen. Olin käymässä Dubaissa, ja paikalliset miljardöörit tarjosivat minulle "20 000e palkankorotusta" jos saavat käyttää minua leikeissä pp:na!
Siinä vasta olisikin ollut "palkankorotus", hyi hitto. Nyt kaikki on varmaan tosi kateellisia minulle.
Tuttu on Suomen Bemarilla töissä, eikä tiennyt tuollaisesta naishenkilötapauksesta joka ajaisi kahta luksusbemaria.
Toimittajien mielikuvitushenkilö, aivan selvästi.
No voivoi, jaxuhalit Mariannelle.
T. 1300e/kk brutto
Marianne saa käteen kai jotain 11000 jos maksaa palkkatuloveroa. Jos siis tekee töitä Suomessa. Mulle toi on elinikäiset säästöt. En osaa edes kuvitella millaista olisi jos saisi tuon summan joka kuukausi tilille. Se on vaan kokonaan niin paljon kokemusmaailmani ulkopuolella:D Nyt saan urani huipulla 1600e kk nettona. Toivottavasti edes kuluttaa rahojaan Suomessa luoden kulutuskysyntää mistä monen työt ovat kiinni.
Mene Marianne pois.