Mariannea hävettää tienata 20 000 e/kk: ”Näen miten muut kituuttavat ja minä ajan kahdella uudella Bemarilla”
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
”Nimi muutettu” Noilla tuloilla on jo lehtien verolistoilla ja löydettävissä, naisia näyttäisi olevan kymmenkunta prosenttia. Laittaisitko sinä näennäisen anonyymisti hyvätuloisena kirjoituksen tulojesi aiheuttamasta häpeästä, jos tulot ovat sitä luokkaa että vain muutama kymmenen naista Suomessa saavuttaa ne? Ei ihan fiksua eikä uskottavaa.
Itse tienasin viime kuussa bruttona noin 30 000€, muuten tulot noin 20 000€/kk ja olen nainen. Yritäpä etsiä minut listoilta niin katsotaan kuinka helppoa se on.
p.s sinne lehtien verolistoille todellakin pääsee jo 100 000€ vuosituloilla eli ei tarvitse tienata kuin reilu 8 tonnia kuussa.
Vit tu mikä tekopy hä ku sipää.
Mua hävettää vielä enemmän. Tienaan enemmän kuin Marianne ja menen töihin miljoonia maksaneella Länsimetrolla... Välillä käytän bussia mutta hyvää hyvyyttäni annan muidenkin matkustaa sillä...
Onkohan tämän "Mariannen" oikea nimi Susanna Koski(KOK)
Hei "Marianne"! Jos olet paikalla täällä, niin voin auttaa sinua pääsemään tunnontuskistasi laittamalla tilinumeroni yyveenä. Mulla on tällä hetkellä matti kukkarossa ja jääkaapissa ainoastaan lähes tyhjä sinappituubi. Ja maanantaina menen taas seitsemäksi jotta voisin maksaa ainoastaan laskuja.
mistä työstä mukamas nainen tienaa noin paljon? Etenkin kun itse sanoo ettei ole mikään asiantuntija? Luulen ettei ole edes totta koko juttu. Antakaas esimerkkejä mikä työ muka olisi noin tuottavaa, kun esim. ylilääkäritkään ei tienaa tuollaisia määriä, ehkä harvoin vain? Eikä yliopiston professori?
Vierailija kirjoitti:
eikös se oo työtön ja elelee niillä eläkkeillä( köyhäinavustus potkut saaneille ex kansanedustajille, joita kukaan ei halua minnekkään)
Kyllä varmasti "hävettää"juu, minua ei hävettäis yhtään eikä hävetä nytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Nimi muutettu” Noilla tuloilla on jo lehtien verolistoilla ja löydettävissä, naisia näyttäisi olevan kymmenkunta prosenttia. Laittaisitko sinä näennäisen anonyymisti hyvätuloisena kirjoituksen tulojesi aiheuttamasta häpeästä, jos tulot ovat sitä luokkaa että vain muutama kymmenen naista Suomessa saavuttaa ne? Ei ihan fiksua eikä uskottavaa.
Itse tienasin viime kuussa bruttona noin 30 000€, muuten tulot noin 20 000€/kk ja olen nainen. Yritäpä etsiä minut listoilta niin katsotaan kuinka helppoa se on.
p.s sinne lehtien verolistoille todellakin pääsee jo 100 000€ vuosituloilla eli ei tarvitse tienata kuin reilu 8 tonnia kuussa.
no jos olet yrittäjä tai sulla on muita tuottoja esim. isukin perinnöstä tai ex miehen sulle antamia elatusapuja ja muita köyhäinhuoltoavustuksia, niillä ei kannata leuhkia. Eikä osakesalkuilla. Nekun kurssit voi romahtaa millon vaan. Oon näitä leveilijöitä nähny omissa piireissänikin, kun äiti antoi kaksion, ja tytär möi sen omanaan ja leuhkii "tuloillaaan". Todellisuudessa avuton tyhjäntoimittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös se oo työtön ja elelee niillä eläkkeillä( köyhäinavustus potkut saaneille ex kansanedustajille, joita kukaan ei halua minnekkään)
On baaripirkkona miehensä ravintolassa.
Onneksi Marianne ajaa vain kahdella bemarilla yhtä aikaa. Neljällä bemarilla ajaminen lisäisi häpeän määrää katastrofaalisesti. Marianne parka, mikä häpeän taakka.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla kaikki tienaa vähintään 100 000 euroa vuodessa, joten ei luulisi hetkauttavan ketään palstailijaa.
Ei hetkauta, mutta se, että ajaa kahdella autolla, se on jo jotain!
Minuakin hävettää Mariannen somehuo..raus, taitaa muutenkin olla se fyysinen ammattitaito jolla rahansa tienaa.
Miksi Marianne tekee 10 ihmisen työt? Jakamalla työt toisten kanssa elättäisi monta perhettä.
Jos tällä palstalla oikeasti niin paljon asiantuntijoita kuin kirjoituksissa, niin hyvin monet tienaa melkoisia summia.
100k vuositulot tulee melkein kaikilla asiantuntijoilla, sitten sellaiset harvinaisemmat tietäjät laskuttaa tuplasti .
Mutta jos niputtaa itsensä asiantuntijaksi ( istuu kelan toimistossa,lastentarhassa) niin se nyt on vain tittelinkipeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla, koska Susanna ei häpeä mitään.
Vierailija kirjoitti:
h_ki kirjoitti:
Ikävää, jos pitää potea huonoa omaa tuntoa siitä, että on menestynyt.
Vuosikymmenten vasemmistolainen aivopesu on tehnyt tehtävänsä tälle kansalle. Suurin osa ajattelee, että on paha asia ja menestyjät ilkeitä ihmisiä.
:D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
p.s sinne lehtien verolistoille todellakin pääsee jo 100 000€; vuosituloilla eli ei tarvitse tienata kuin reilu 8 tonnia kuussa.
Kaipa huomasit että listat pystyy järjestämään myös palkkatulojen mukaan?
Samaa ajattelin. Tuli mieleen että on toimittaja tainnut vähän johdatella ja siistiä juttua. Ei sitä hävetä tienata niin paljon vaan puhua siitä ääneen ja julkisesti. Tulee puoli sukua käsi ojossa kylään.