Mariannea hävettää tienata 20 000 e/kk: ”Näen miten muut kituuttavat ja minä ajan kahdella uudella Bemarilla”
Kommentit (163)
Ihailen Mariannea. En osaa ajaa edes kahdella polkupyörällä. On yritetty, mutta kaaduin ja käsi murtui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
h_ki kirjoitti:
Ikävää, jos pitää potea huonoa omaa tuntoa siitä, että on menestynyt.
Kyllä, se on ikävää. Ikävää on myös se, että tämä henkilö häpeää, mutta tuskin on kuitenkaan valmis vapaaehtoisesti lahjoittamaan varoistaan esim. 10 000 €/kk jollekin muulle tai vaikka palkkaamaan työntekijän hoitamaan asioitaan tuolla summalla.
Aikamoista tekopyhyyttä.
Mihin pyrit tuolla, että pidät kirjoitustani tekopyhyytenä, jota se ei edes ole? Tietysti itse mielelläni tienaisin 20 000 €/kk ja myös 10 000 €/kk riittäisi oikein mainiosti.
Marianne on tekopyhä, et sinä.
Asianaja saattaa työsuhteessakin tienata 20.000 e/kk. Provisiolaskutus vaikkapa 45 % alv 0 % laskutuksesta. Esimerkkilaskutus 150 h/kk á 300 e/h, palkka 20250 e/kk. Itse olen asianajayrittäjä ja minulle provikalla työskentelevät eivät saa aikaan noin kovaa tuntilaskutusta, mutta tienaavat kuitenkin yli 10.000 e/kk
Vierailija kirjoitti:
h_ki kirjoitti:
Vuosikymmenten vasemmistolainen aivopesu on tehnyt tehtävänsä tälle kansalle. Suurin osa ajattelee, että on paha asia ja menestyjät ilkeitä ihmisiä.
No tottahan se on. Toiset alleen polkevia egoisteja, joille mikään raha ei riitä ja suurin tavoite saada muut kateellisiksi.
Vierailija kirjoitti:
h_ki kirjoitti:
Kyllä, se on ikävää. Ikävää on myös se, että tämä henkilö häpeää, mutta tuskin on kuitenkaan valmis vapaaehtoisesti lahjoittamaan varoistaan esim. 10 000 €/kk jollekin muulle tai vaikka palkkaamaan työntekijän hoitamaan asioitaan tuolla summalla.
Ei taatusti pode mitään huonoa omaatuntoa tai häpeä rahojaan. Päinvastoin! Nauttii, että saa laittaa köyhät kyykkyyn.
Bemari on kyllä täysi köyhät kyykkyyn auto, ja jos niitä on kaksin kappalein niin ei voi väittää häpeävänsä rahojaan. On olemassa paljon kalliimpia, mutta hillitympiä autoja, kuten esim joku Bentley tms.
Hän maksaa teidän tulevat eläkkeet. Itse tienaan puolet tuosta, mutta tuo on tavoite. En tiedä pääsenkö tuohon koskaan mutta yritän. Ei tartte nykyäänkään miettiä alennuksia mutta eipä hirveästi jää säästöönkään (max 400-800€/kk) ja ikää on jo 45v.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää etten kerskaile. Asutaan tavallaan leveästi. Ystäväni eivät ole rikkaita. Elävät kädestä suuhun suurin osa.
Lomia on ollut varmaan yli 7 viikkoa 6 eri maahan tälle vuodelle ja kyllä olen osan matkoista jättänyt mainitsematta. Ja myös sen että hotelli ollut 5*. Ajan vanhalla (17v) farkulla vaikka pihassa on uudehkot sekä Mersu että bemsku. Ostan vaatteita tarpeeseen enkä mitään cuccia.
Uudet tuttavat kuvittelivat pitkään että olen persauki kunnes kutsuin kylään.
Nuorempana tahdoin rahan näkyvän vaikka sitä ei ollut. Nyt rahaa on mutta piilotan sen hyvin. Hyvin outoa.
bemsku?
cucci?
Vierailija kirjoitti:
Joko IS on huijattu tai IS huijaa lukijoita. Ei kukaan yritys anna alaiselle tällaisessa taloudellisessa tilanteessa 6000 euron palkankorotusta! 20 000€/kk työntekijän roolissa! Haha! Vaikeaa uskoa. Joko yrityksellä menee super hyvin ja johtaja on avokätinen hyväntekijä tai tämä ”Marianne” on esimiehen salarakas. Tai sitten koko juttu on toimittajan jorinaa.
Keksitty tarina. Tuollaisille palkoille pääsee Suomessa vain joku Kataisen kaltainen Sitran yliasiamies.
Siis ei kai kukaan oikeasti uskonut tuota juttua? Täysin keksitty tarina. Pitäisi olla ison yrityksen ylimmässä johdossa, että saisi tuollaisia palkkoja. Eli ei työntekijäasemassa.
Luin Ilta-Sanomien artikkelin, ja tuohan oli jonkun lukijan netin kautta lähettämä kertomus itsestään. Tosi uskottava! LOL
Tai siis tarkalleen alunperin Me Naisiin netin kautta lähetettyjä lukijoiden kirjoituksia. Eihän tuota ole ilmeisesti tsekattu mitenkään, eli sinne on voinut tarinoida mitä vain.
"Me Naisten kysely osoittaa, että nämä kysymykset askarruttavat suomalaisten mieliä. Artikkelin yhteydessä kysyimme lukijoiltamme rahaan liittyvästä häpeästä ja kehtaamattomuuden kokemuksista. Vastauksia kertyi nopeasti yli 200."
Minä en ajaisi Bemarilla vaikka maksettais. Ennemmin vaikka Ladalla.
Oliskohan Mariannella maailman vanhin ammatti? Kaksi autoo, eri autot arki- ja työmatka- ajoihin.
Ja Mariannelle tiedoksi, jos tilillesi ei enää mahdu rahaa, saat laittaa mun tilille liiat.
”Nimi muutettu” Noilla tuloilla on jo lehtien verolistoilla ja löydettävissä, naisia näyttäisi olevan kymmenkunta prosenttia. Laittaisitko sinä näennäisen anonyymisti hyvätuloisena kirjoituksen tulojesi aiheuttamasta häpeästä, jos tulot ovat sitä luokkaa että vain muutama kymmenen naista Suomessa saavuttaa ne? Ei ihan fiksua eikä uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
h_ki kirjoitti:
Vuosikymmenten vasemmistolainen aivopesu on tehnyt tehtävänsä tälle kansalle. Suurin osa ajattelee, että on paha asia ja menestyjät ilkeitä ihmisiä.
Jep. Suuri osa ihmisistä myös määrittelee rahan oikean käytön siten, että sitä pitäisi antaa pois vastikkeetta.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla kaikki tienaa vähintään 100 000 euroa vuodessa, joten ei luulisi hetkauttavan ketään palstailijaa.
Marianne saakin vuodessa 240 000 tuhatta euroo ja se on enenmän kuin 100 000 yli 2 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Marianne on toimittajan mielikuvitushenkilö.
Haluaa provota, jotta "someraivo".
Olen myös taipuvainen uskomaan, että tämä on toimittajan mielikuvitusta. Vaikea uskoa, että missään työssä Suomessa saisi kerralla 6000e palkankorotuksen ja vielä pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Marianne saa käteen kai jotain 11000 jos maksaa palkkatuloveroa. Jos siis tekee töitä Suomessa. Mulle toi on elinikäiset säästöt. En osaa edes kuvitella millaista olisi jos saisi tuon summan joka kuukausi tilille. Se on vaan kokonaan niin paljon kokemusmaailmani ulkopuolella:D Nyt saan urani huipulla 1600e kk nettona. Toivottavasti edes kuluttaa rahojaan Suomessa luoden kulutuskysyntää mistä monen työt ovat kiinni.
Mä olen miettinyt, että jos yhtäkkiä saisin tuollaista järjetöntä palkkaa, mä en varmaan osaisi edes tuhlata sitä. Edelleen koluaisin kirppareita ja ostaisin vaatteita Tokmannilta.
Ai hitsi, nyt rupes tekeen ihan älyttömästi mielie Marianne-karkkeja, pakko lähteä kauppaan :P
Ihanaa. Onnea hänelle!