Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi arvostat dipomi-insinöörin niin korkealle parisuhdemarkkinoilla

Vierailija
23.08.2019 |

Onko syynä että kyseessä isotuloinen ja harkitseva oikea mies hyvässä asemassa

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En arvostakaan.

Dissaatko kateuden takia

Ne on kuivakoita ja kuvittelee huumorinsa olevan hauskaa. Huoh. ”Kovaa menoa insinöörien bileissä”

En ole tuo, jolle vastasit, mutta DI ei ole minunkaan toivelistallani.

Vierailija
62/92 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei herätä suuria tunteita. Tekniikan tohtori? Eka ajatus ois varmaan, että hyi mikä nörtti, ei old varmaan koskaan saanut naista. Eivätkä tee mitääm hyödyllistä, mutta tienaavat varmaan enemmän kuin vaikka LTO:t tai sairaanhoitajat. Mutta ne onkin naisvaltaisia aloja niin!

Kuvantamislaitteita käyttävä rtg-hoitaja on paljon arvokkaampi kuin kuvantamislaitteita suunnitteleva TkT?

Ainakin kuumempi = arvokkaampi minun silmissäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta. En kadehdi. Säälin.

Vierailija
64/92 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys on mulle se juttu, ei niinkään tutkinto. Oma mies on ikiteekkari, ei haittaa vaikka koulut on jääneet kesken. On about niin älykäs kuin pystyy olemaan olematta asperger, mie tykkään!

Vierailija
65/92 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaajat ovat kovin negatiivisia mutta kovasti tuntuu tosielämässä naisille DI kelpaavan

Kun DI saa ensimmäisen tyttöystävän samaan aikaan kuin tutkintotodistuksen, niin naimisiinhan sen on päästävä. Naista imartelee kosinta ja siinä sitä ollaan kuivassa liitossa.

Vierailija
66/92 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla näkee usein DI:tä korkealle arvostavia avauksia

Vissiin joku dippainssi tekee näitä aloituksia. Yleensä he ovat teekkarivuosien typeriä ja ketään kinnostamaatomia tempauksia muistelevia tylsimyksiä.

Vierailija
67/92 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys on mulle se juttu, ei niinkään tutkinto. Oma mies on ikiteekkari, ei haittaa vaikka koulut on jääneet kesken. On about niin älykäs kuin pystyy olemaan olematta asperger, mie tykkään!

Uteliaisuuttani kyselen, mitä tekee työkseen ja minkä ikäinen?

Vierailija
68/92 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehutko kavereille jos saat pokattua DI:n?

Vierailija
69/92 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on DI ja mua kiehtoo hänen monipuolisuutensa - tuntuu tekevän mitä vain. Ja jos ei osaa, niin opettelee. On kiinnostunut monista asioista oman alan asioiden lisäksi, kuten taiteet, ruoanlaitto, remontointi, psykologia, filosofia, jne. On tosi eläinrakas. Kunnioittaa mua aina - myös silloin kun olemme eri mieltä asioista. On aina kohtelias ja hellä ja pitää mua kuin kukkaa kämmenellä.  

Vierailija
70/92 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on DI. Suhteemme alkoi intohimolla ja samaan tyyliin jatkunut jo yli yli 10 vuotta. Ei ole ollut tylsää. Jossain asioissa on hieman hidas ja tosikko mutta kaipa mussakin jotain negatiivisia puolia on. Kukaan ei ole täydellinen

Vierailija
71/92 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä arvostan korkealle. Varsinkin se suunnitelmallisuus on aivan ihanaa, kun seksikin on ennalta mietitty ja aikataululutettu ja mies tulee aina samalla minuutilla kuin ennenkin.

Vierailija
72/92 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse DI ja mies ikiteekkari. Kyllä arvostan itseäni kovasti parisuhdemarkkinoilla, oon niin monipuolinen ja hyvä kaikessa. Lipastossa on niin monia hömppäaloja, jotkut humanistit ei tiedä kvanttifysiikasta mitään ja KTM:ksi opiskelu kestää 3 vuotta ja on helpoin tutkinto. Minusta on mukavaa, kun voi keskustella älyllisistä asioista, miten maailmankaikkeus toimii, taiteet, voi korjata itse omat elektroniikkalaitteensa, jos ne on rikki. En ikinä jaksaisi jotain elämäm koululaista jonnea, joka osaa vain yhden asian ja puhuu vain siitä.

Vierailija
73/92 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju todistaa että DI (mies) on erittäin haluttu kumppani

Vierailija
74/92 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
75/92 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Moni kiinnostava syy vielä kuulematta?

Vierailija
76/92 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He osaavat kirjoittaa sanan diplomi

Vierailija
77/92 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistynyt kirjoitti:

Itse DI ja mies ikiteekkari. Kyllä arvostan itseäni kovasti parisuhdemarkkinoilla, oon niin monipuolinen ja hyvä kaikessa. Lipastossa on niin monia hömppäaloja, jotkut humanistit ei tiedä kvanttifysiikasta mitään ja KTM:ksi opiskelu kestää 3 vuotta ja on helpoin tutkinto. Minusta on mukavaa, kun voi keskustella älyllisistä asioista, miten maailmankaikkeus toimii, taiteet, voi korjata itse omat elektroniikkalaitteensa, jos ne on rikki. En ikinä jaksaisi jotain elämäm koululaista jonnea, joka osaa vain yhden asian ja puhuu vain siitä.

Miksi humanistin täytyisi osata kvanttifysiikkaa? Juuri tämä ylimielisyys ja muiden kuin STEM-alojen halveksunta tekee diplomi-insinööreistä ja teekkareista todella vastenmielisiä eikä lainkaan houkuttelevia kumppaneita.

Vierailija
78/92 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä komeita ole mutta talous ja pää toimii.

Vierailija
79/92 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta. Pidän duunareista, jotka tekee oikeita töitä, eikä vain näpelöi papereita ja tietokoneita.

Vierailija
80/92 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan siksi, että dippainssi on hyvin älykäs ihminen.

En voisi jakaa elämääni tyhmän, osaamattoman ja tietämättömän ihmisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi