Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monessako maassa olet käynyt?

Vierailija
23.08.2019 |

Minkä ikäinen olet ja monessako maassa olet käynyt? Mulla on 30 maata ja olen 29. Aika keskiverto tapaus.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK

Vierailija
42/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 29 ja vasta viidessä: Espanja, Ruotsi, Viro, Saksa ja Japani.

Tunnustan olevani ylpeä tästä, etten ole kolunnut maailmaa enempää ja varsinkaan lentäen. Ennen tyypit jaksoivat ihmetellä miksen ole matkustellut enempää ja mulle irvailtiin että olen juntti kun en halua kokea uusia elämyksiä... 

En aio tehdä loppuelämäni aikana enää yhtään lento- tai laivamatkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopassa parin viikon autolomalla tuli kerralla yhdeksän maata. Osassa toki olen käynyt useammankin kerran. Toisaalta, vaikka Yhdysvalloissa on käynyt useammassa osavaltoissa, se lasketaan yhdeksi. Noiden lisäksi seitsemän maata eli 17.

N41

Vierailija
44/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49v ja käynyt 27 maassa. Oma lapsuudenperhe ei matkustanut, ei ollut varaa. Meidän 18v tytär on käynyt 21 maassa, hän on saanut matkustaa jo pienestä.

Vierailija
45/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 maata ja ikää on 27 vuotta. Monissa maissa olen käynyt useita kertoja, mutta en samassa kaupungissa. Välissä oli muutama vuosi, jolloin en matkustanut rahatilanteesta ja puolison vaikeasta sairastumisesta johtuen. Nyt vaikeudet on voitettu ja ollaan taas päästy matkustelemaankin.

Vierailija
46/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 maata, ikää 30v.

Vierailija
47/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 maata, ikää 34v. Ja Ruotsia ja Viroa lukuunottamatta, olen aloittanut ulkomaanmatkailun vasta 6v. sitten eli 8 eri maata on nyt tullut kuudessa vuodessa.

Vierailija
48/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 51

18

Vierailija
49/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 50 ja 26 valtiota käytynä. Tosin Italiassa, Espanjassa ja Ranskassa tullut käytyä reilut parikymmentä kertaa. Ensi talvena tulee kaksi uutta maata listalle. En näitä ole varsinaisesti bongaillut. Nyt kun kysyttiin, niin tuli laskettua. 

Vierailija
50/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 vuotta ja 45 maata

Vierailija
51/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas kuinka jumalattomasti ihmiset matkustelee! Vielä 90-luvulla matkustelu oli varakkaiden lystiä ja itse pääsin ekaa kertaa ulkomaille vasta 10-vuotiaana, Kanarialle. 11-14-vuotiaana kävin Kanarialla vielä 2 kertaa ja yhden kerran Kyproksella. Aikuisena en ole käynyt lentäen kuin Saksassa ja tehnyt pari kotimaanlentoa. Mulla on kyllä rahaa että kateuskorttia on turha heittää. Olen jo hyvin pitkään ollut ilmastotietoinen. Joskus mua oikein suututtaa kavereiden jatkuva ramppaaminen viikonloppulomilla ja se instaaminen... AAAARGH ihminen on niin itsekäs pska.  

Vierailija
52/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette mieltä onko ID lipuilla lentäminen perustellumpaa ilmaston kanalta kuin normaalimatkustajana? Tuolloinhan koneeseen pääsee vain jos sinne on jäänyt tilaa.

Vierailija
53/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas kuinka jumalattomasti ihmiset matkustelee! Vielä 90-luvulla matkustelu oli varakkaiden lystiä ja itse pääsin ekaa kertaa ulkomaille vasta 10-vuotiaana, Kanarialle. 11-14-vuotiaana kävin Kanarialla vielä 2 kertaa ja yhden kerran Kyproksella. Aikuisena en ole käynyt lentäen kuin Saksassa ja tehnyt pari kotimaanlentoa. Mulla on kyllä rahaa että kateuskorttia on turha heittää. Olen jo hyvin pitkään ollut ilmastotietoinen. Joskus mua oikein suututtaa kavereiden jatkuva ramppaaminen viikonloppulomilla ja se instaaminen... AAAARGH ihminen on niin itsekäs pska.  

Lentomatkustamisella on vain pieni osuus ilmastonmuutokseen.

Vierailija
54/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oikeesti kiinnosta monessako maassa matkustelette, vaan se kuinka usein.

Käyttekö joka vuosi ulkomailla? Tai monta kertaa vuodessa jopa?

Mulla on näköjään ollut pitkähkö tauko, taisin viimeksi käydä.. 2010? Ehkä 2012 tms Virossa. Lentäen viimeksi vuonna 2008.

Lentäen tai autolla olisi tarkoitus käydä Saksassa seuraavan viiden vuoden sisällä. Muita ulkomaanmatkoja ei ole nyt suunnitteilla.

Nainen 31

Vierailija
55/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei oikeesti kiinnosta monessako maassa matkustelette, vaan se kuinka usein.

Käyttekö joka vuosi ulkomailla? Tai monta kertaa vuodessa jopa?

Mulla on näköjään ollut pitkähkö tauko, taisin viimeksi käydä.. 2010? Ehkä 2012 tms Virossa. Lentäen viimeksi vuonna 2008.

Lentäen tai autolla olisi tarkoitus käydä Saksassa seuraavan viiden vuoden sisällä. Muita ulkomaanmatkoja ei ole nyt suunnitteilla.

Nainen 31

Yleensä noin 6 lentäen tehtävää matkaa vuodessa, lentoja yhteensä noin 20 kpl vuodessa. Lisäksi matkoja lähimaihin (Ruotsi, Venäjä, Viro, Latvia, Liettua) laivalla/linja-autolla/junalla.

Vierailija
56/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päälle 20 maata on tullut kierrettyä ja ikää 45 vuotta. Monissa olen käynyt vähintään 5 kertaa ja yhdessä asunut vuoden verran.

Nykyään matkustan enää 1-2 kertaa vuodessa, joskus on kyllä ollut villkaampaa. 

Vierailija
57/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1990-luvulla oli paljon edullisempia äkkilähtöjä kuin nykyään, usein sai viime hetken matkoja 100-300 markalla/viikko. Minun tuttavapiirissäni työttömät matkusti paljon enemmän kuin työssäkäyvät.

Vierailija
58/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna kaksi kertaa Aasiassa, kerran Amerikassa ja Euroopan sisällä neljä kertaa. Lennän ID lipuilla, muuten ei olisi varaa käydä näin usein tai kaukana.

Vierailija
59/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 maata ja ikää on 37

Vierailija
60/65 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jengi täällä kertoo kuinka monta kertaa on jossain maassa käynyt? Kun kysyttiin että monessako eri maassa olet käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä