Suurin osa naisista ei saa viestejä deittisovelluksissa
Myytti purettu sen osalta, että kaikki naiset saavat satoja viestejä deittisovelluksissa. OK Cupidkn mukaan miesten käytös aiheuttaa sen ettei deittisovellukset toimi. Lähde HS.
"RUDDERIN mukaan miehet myös lähettävät melkein aina viestin ”kuumimman” näköiselle naiselle täysin muista tiedoista piittaamatta ja yhteensopivuutta pohtimatta.
Käytös aiheuttaa sivustojen ylläpitäjille harmaita hiuksia, sillä se johtaa kierteeseen, jossa kaikki häviävät. Muutama nainen saa satoja viestejä sekalaiselta joukolta miehiä, pelästyy ja lähtee palvelusta. Suurin osa miehistä ei saa vastauksia lähettämiinsä viesteihin, eikä suurin osa naisista saa lainkaan viestejä miehiltä."
Kommentit (349)
Ei saa suurin osa miehistäkään viestejä eli turha naisten valittaa. Nuoret ja varakkaat miehet saa viestit.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät koskaan ole suostuneet lukemaan käyttöohjetta.
Ai luleeko noiden saittien ohjeissa, että lähetä rumillekin viestejä, vaikka et halua, jotta tämä meidän yksityisyritys tuottaa enemmän voittoja?
Kyllä, jos olet itse ruma. Muuten yritys ei kykene täyttämään palvelulupaustaan Sinulle, eli mahdollisuutta löytää kumppani, joka sinulle sopii ja joka pitää sinua viehättävänä puutteistasi huolimatta. Jos käytät sovellusta väärin, lähettämäsi roskaposti 20. v kaunottarelle vain pelästyttää hänet pois palvelun piiristä ja lopulta te runkkarit jäätte keskenään ihmettelemään palvelun ”heikkoa” tarjontaa.
Pakko katsella nuorempia koska oman ikäiset eivät ylläpidä itseään
Suomalaismiehet on lihavempia kuin naiset....
Mitä väliä? Miehen pitää olla naista isompi.
Juurikin näin.Siksi miesystäväni kaikki ovat olleet ei suomalaisia, suomalaiset miehet kun ovat lyhyitä. Harvemmin löytää täältä yli 190cm pitkää miestä.Olen aina seurustellut yli 190 cm pitkien miesten kanssa.t.Nainen, malli 178 cm
Vierailija kirjoitti:
Oho. Mä olen yksi niitä, joka saa satoja viestejä noissa palveluissa. Oon luullut, että kaikilla naisilla on sama tilanne.
Eikös tämä todista, että ne kauniit, kuvan perusteella halutut naiset eivät ole kovin välkkyjä?
Jopa minä ymmärrän, että tavispullukat eivät saa paljonkaan yhteydenottoja.
Enkä ole yllättynyt, kun saan huomiota lisäämällä kuvani.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Lähes kaikki naiset saavat viestejä, ja suurinosa saa niin paljon viestejä ettei ehdi millään kaikkia edes katsoa päivän aikana. Mene vaikka Suomi24 Treffit osioon, siellä aika moni nainen valittaa biossa että saa niin paljon viestejä ettei välttämättä ehdi vastata kaikille.
Sama on todettu kymmeniä kertoja tekemällä ihan tavisnaisen kuvilla Tinder profiili jossain vähänkin isommassa kaupungissa (200k+ asukasta). Viestejä tulee useita kymmeniä päivässä. Saman testin voit tehdä itsekin jos tiedät miten Tinderin paikannusta huijataan. Ihan rumatkin naiset saavat hurjia määriä matcheja ja viestejä Tinderissä ellei asu ihan perä-Hikiällä.
Tinderissä ja deittipalveluissa yleensäkin on naisten ja hyvännäköisten miesten markkinat. Kaiken mitä olen tässä viestissä väittänyt voi jokainen itse testata ja todeta totuudenmukaiseksi.
Tässäkin ketjussa on todettu, että monet miehet swaippaavat Tinderissä kaikki naiset oikealle, eli matcheista on aivan turha päätellä yhtään mitään. Ja mitä tulee nettideitteihin, niin viimeksi kun noin viisikymppisenä niitä kokeilin, sain yhden asiallisen viestin ja pari sellaista, joissa haettiin salaista seksiseuraa. Se asiallinen viesti tuli ikäiseltäni Kainuussa asuvalta peruskoulun tai ammattikoulun käyneeltä maajussilta, minä olen (olin) Helsingissä asuva maisteri. Match made in heaven?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy varmaan pitää omille lapsille erityisesti pojille juttutuokiota siitä kuinka ihmissuhteissa tärkeintä ei ole ulkonäkö tai varallisuus vaan yhteiset arvot ja tapa elää. Tai onneksi tästä on tavallaan puhuttuihin aina. Ja ovat nähneet muutenkin kuinka me vanhemmat rakastetaan ja tuetaan toisiamme.
Ymmärrän että miehille visuaalinen kauneus on tärkeää. Mutta nykyään tuntuu että monet miehet pitävät sitä ainoana parin valinnan perusteena. Normaali elämässä kuitenkin pitäisi luonteiden ja yhteisten arvojenkin sopia. Eli jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei niin eipä siitä taida onnellista liittoa syntyä vaikka kumpikin olisi tarjonnan komeimpia/kauneimpia.
Joo pidä vaan mutta silti ne haluaa sen seksikkäimmän tytön.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka käy punttisalilla tai plastiikkakirurgilla, niin +30 vuotias mies oli mielestäni, 25- vuotiaasta mielestäni ajatuksena erittäin epämiellyttävä.En ole ainoa, jolle kävi näin, usealle noin samanikäiselle ystävälleni on käynyt samoin, ja he ovat samaa mieltä asiasta
Mitä? Olet varmasti katsonut tuhat kertaa ulkona ollessassi, että tuossapa komea mies ja jota luulit ikäiseksesi, mutta joka oikeasti oli 30-35v. Sinulla on kuvitelma päässäsi jostain 30v roikkopallista, vaikka tuossa iässä on vielä todella vaikea sanoa, minkä ikäinen kukakin on.
Vierailija kirjoitti:
Ai taas naiset nostamassa itse itseään harhaiselle jalustalleen?
Mitä tarjottavaa teillä on yhdellekään miehelle?
Lukemani perusteella, 25 ikävuoden jälkeen ei yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin totta. Mulla on jo yli 200 matchiä kerättynä mutta ei yhtään viestiä. Miehet?? Miksi ette laita viestiä jos matchaatte?
Et vaan ole tarpeeksi laadukas, jos nyt totuuden halusit kuulla.
No sen takia te miehetkään ette saa ollenkaan nättejä Tinderissä, kun ette ole riittävän laadukkaita
Naiset itse sallivat seksimarkkinat ja yhden illan jutut. Sitten ruikutetaan kun miehet eivät halua parisuhteisiin :D
Ymmärrän että 40 v mies voi haluta vaikka 18 v missin. Mutta miksi pommittaa tuota missiä viesteillä jos hän kertoo profiilissaan etsivänsä max 25 v ikäistä miestä. Miksi mies kokee oikeudekseen tyrkyttää itseään ihmiselle joka ei häntä halua? Eikä ensimmäinen kieltokaan mene perille ja sitten lähetetään vielä tuolle 18 v missille huorittelu viestejä lopuksi.
Sitten jos näille kaupataan ikäisiään naisia niin ne haukutaan. Mutta ei suostuta ymmärtämään millään että ei ne 18 v ikäisetkään halua häntä vanhusta.
Onko nämä lie jotain narsisteja jotka eivät välitä muiden haluista mitään? Valehtelu, pettäminen, haukkuminen ym on luvallista kunhan sais nuoren... idiootteja
Kokemuksiani deittailusta (okcupid, tinder, suoli24):
Saan kyllä todella paljon yhteydenottoja, mutta niistä on roskaa yli 90%. Lähinnä seksinvokaajia suurin osa. Suoli24:ssä oli se ongelma että koko ajan tuli varatuilta itseäni paljon vanhemmilta miehiltä viestiä. Ockupidista en nähnyt ketään naamattain ja tuli myös hämmentävän paljon outoa spämmiä, nyt kuulemma sovellusta on muutettu paremmaksi.
Tinderissä onneksi ei tätä ongelmaa kun yhteyttä voi ottaa vain matchin jälkeen, ja jos mies näyttää omituisen elähtäneelle suhteessa ikäänsä tarkoittaa se joko todella huonoja elintapoja tai iän valehtelemista, eli automaattisesti ruksia. Nytkin matcheja yli 250, mutta vain muutamat miehet aloittavat keskustelun. Olen itse panostanut todella paljon profiilitekstiini ja myös kuviini, eli kuvat hyvälaatuisia ja niissä näkyy harrastuksiani jne. Matchien määrä ei tarkoita yhtään mitään, siis ihan oikeasti yhtään mitään. Liian iso osa miehistä pelaa peliä niin että annetaan match jokaiselle ja sitten valkataan muodostuneista pareista parhaat. Olen myös täysin lopettanut aloitteiden tekemisen kun ei siitä ole mitään hyötyä, suosittelen samaa kaikille naisille paitsi jos kuulut siihen kauneimpaan yhteen prosenttin, muiden ei kannata vaivautua. Ainut keino millä voi todeta miehen olevan oikeasti jollain tasolla kiinnostunut on se että mies ottaa itse yhteyttä ja aloituksesta voi päätellä että mies on jopa lukenut tekstisi tai katsonut kuvasi.
Niin ja todellakin olen huomannut miten huono "markkina-arvo" tällaisella lapsettomalla urheilullisella kolmekymppisellä tavisnaisella on. Haluaisin itsekin löytää urheilullisen miehen sillä liikunta on minulle elämäntapa. Mutta jos et ole itse fitness ei ne urheilulliset miehet sinua kelpuuta, kelpaat vaan itseäsi vanhemmille möhömahoille ja ne taas ei minua säväytä...
N34
Jokainen nainen on joskus ollut nuori. Jos naiset eivät osaa nuorena valita hyvää miestä ja pitää siitä kiinni, niin tässä on tulos. Ei 3-kymppinen nainen enää herätä samanlaisia tunteita, oli kuinka kaunis tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti nämä masentaa aina todella paljon. Pystyykö miehet (yleisesti ottaen, aina löytyy poikkeuksia) rakastumaan/haluamaan yli 30-vuotiasta? Tämän perusteella ei, sillä ollaan vaan vastentahtoisen tyytymisen kohde.
Luettuani tämän en enää halua ikinä koskea yhteenkään mieheen. Tässä todella kaikki osapuolet häviää.
Eniten ehkä säälittää miehet, jotka hamaan vanhuuten asti haikailevat muna kädessä sitä 18 vuotiasta.
Kannattaisikin varmaan selvittää ne mt ongelmat eka ennenkun jotain parisuhdetta alat suunnittelemaan.
Ja todellakin kelpaa miehille 30v plus nainen jos se vielä on kaunis ja lapseton. Ehkä jopa paremminkin kuin joku 20vee. Mutta jos on töpeksinyt elämänsä niin turha valittaa, ei se ole miesten vika.
Tutkimusten mukaan iästään huolimatta mies haaveileen eniten n. 20 vuotiaista. Naiset omanikäisistä. Miksi olisin tämän iän ylittäneenä enää muuta kuin vastentahtoisen tyytymisen kohde?
Niin elämänkumppaniksi vai satunnaiseksi seksiseuraksi? Eivät miehetkään ihan apinoita ole. Kyllä miehelle merkkaa myös se henkinen yhteys ja jaettu elämä, niin väittävät paitsi trollaavat jonnet. Siitä huolimatta niin kyllä, olisin itsekin mielelläni fysiikaltani 20-vuotias krempaton kaunotar kuin mitä olen - 38-vuotias arjessa väsynyt äiti, ihan timmihkö, mutta polvi jo sökönä. Ei minua haittais vaikka mieskin jaksais vähän enemmän. En nyt silti sanoisi, että preferoisin nuorempia miehiä vaikka ihminen iästä ja sukupuolesta huolimatta arvostaa terveyttä.
Ja miksi miehet spämmää kauniita naisia deittisovelluksissa? Koska siellä kasvokuva on aika oleellisesti korostunut, eipä siellä muuhun kiinnitä ensimmäisenä huomiota. Parisuhdetta etsivät naiset ehkä välttelevät lähestymästä ylikomeaa miestä, oletettavasti naiset eivät halua liian menevää miestä. Ja sitten tosiaan niissä sovelluksissa on paljon miehiä, jotka etsii seksiä, eivät suhdetta, jossa saa seksiä. Niin tottakai seksiä ehdotellaan ensin kauneimmalle objektille. Toivottavasti se kaunis saa myös hyväätarkoittavia yhteydenottoja.
Aika moni vanhempi ja vähemmän teinistä meneväkin nainen elää onnellisessa parisuhteessa. Miten se on mahdollista? Eikö se ole biologian vastaista?..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai luleeko noiden saittien ohjeissa, että lähetä rumillekin viestejä, vaikka et halua, jotta tämä meidän yksityisyritys tuottaa enemmän voittoja?
Huoh.
Jos esim. 20-vuotias nainen on laittanut ikäkriteeriksi, että hakee 18-22-vuotiasta miestä, ei 30-vuotias mies silloin täytä kriteereitä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on joskus ollut nuori. Jos naiset eivät osaa nuorena valita hyvää miestä ja pitää siitä kiinni, niin tässä on tulos. Ei 3-kymppinen nainen enää herätä samanlaisia tunteita, oli kuinka kaunis tahansa.
Tarkoitiko "tunteilla" erektiota?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti nämä masentaa aina todella paljon. Pystyykö miehet (yleisesti ottaen, aina löytyy poikkeuksia) rakastumaan/haluamaan yli 30-vuotiasta? Tämän perusteella ei, sillä ollaan vaan vastentahtoisen tyytymisen kohde.
Luettuani tämän en enää halua ikinä koskea yhteenkään mieheen. Tässä todella kaikki osapuolet häviää.
Eniten ehkä säälittää miehet, jotka hamaan vanhuuten asti haikailevat muna kädessä sitä 18 vuotiasta.
Vieraile sivuilla useamminkin, näitä aloituksia tuntuu tulevan kuin sieniä sateella. Välillä sitten vingutaan, kuinka naiset on niin kyynisiä, ja tavismiehet ei kelpaa. Kyllä siinä maailmankuva alkaa muotoutua realistisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka käy punttisalilla tai plastiikkakirurgilla, niin +30 vuotias mies oli mielestäni, 25- vuotiaasta mielestäni ajatuksena erittäin epämiellyttävä.En ole ainoa, jolle kävi näin, usealle noin samanikäiselle ystävälleni on käynyt samoin, ja he ovat samaa mieltä asiasta
Mitä? Olet varmasti katsonut tuhat kertaa ulkona ollessassi, että tuossapa komea mies ja jota luulit ikäiseksesi, mutta joka oikeasti oli 30-35v. Sinulla on kuvitelma päässäsi jostain 30v roikkopallista, vaikka tuossa iässä on vielä todella vaikea sanoa, minkä ikäinen kukakin on.
Miehillä on tutkitusti harha omasta fyysisestä viehättävyyfestään.Kaikki miehet pitävät itseään keskimääräistä komeampana. Alamäki alkaa sekä naisilla että miehillä 35 vuotiaana.Plastiikkakirurgilla voi itseään "freesata", mutta biologista kelloa ei saa taaksepäin.Nelikymppinen on nelikymppinen botoksista tai filleristä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän ennenkin kertonut mutta toistanpa taas: elämäni "tasokkaimman" miehen kanssa seurustelin, kun olin 36-37 vuotias yh. Kansainvälisen yhtiön suomalainen mutta Jenkeissä asuva CEO. Seurustelumme päättyi aikanaan siihen, ettei hän verotuksen takia palannutkaan Suomeen vaan muutti Monacoon, ja minä puolestaan en lapseni takia halunnut muuttaa ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos olet itse ruma. Muuten yritys ei kykene täyttämään palvelulupaustaan Sinulle, eli mahdollisuutta löytää kumppani, joka sinulle sopii ja joka pitää sinua viehättävänä puutteistasi huolimatta. Jos käytät sovellusta väärin, lähettämäsi roskaposti 20. v kaunottarelle vain pelästyttää hänet pois palvelun piiristä ja lopulta te runkkarit jäätte keskenään ihmettelemään palvelun ”heikkoa” tarjontaa.
Pakko katsella nuorempia koska oman ikäiset eivät ylläpidä itseään
Suomalaismiehet on lihavempia kuin naiset....
Mitä väliä? Miehen pitää olla naista isompi.
Isompi. Ei läskimpi.
eri
Väärin. Lähes kaikki naiset saavat viestejä, ja suurinosa saa niin paljon viestejä ettei ehdi millään kaikkia edes katsoa päivän aikana. Mene vaikka Suomi24 Treffit osioon, siellä aika moni nainen valittaa biossa että saa niin paljon viestejä ettei välttämättä ehdi vastata kaikille.
Sama on todettu kymmeniä kertoja tekemällä ihan tavisnaisen kuvilla Tinder profiili jossain vähänkin isommassa kaupungissa (200k+ asukasta). Viestejä tulee useita kymmeniä päivässä. Saman testin voit tehdä itsekin jos tiedät miten Tinderin paikannusta huijataan. Ihan rumatkin naiset saavat hurjia määriä matcheja ja viestejä Tinderissä ellei asu ihan perä-Hikiällä.
Tinderissä ja deittipalveluissa yleensäkin on naisten ja hyvännäköisten miesten markkinat. Kaiken mitä olen tässä viestissä väittänyt voi jokainen itse testata ja todeta totuudenmukaiseksi.