Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin osa naisista ei saa viestejä deittisovelluksissa

Vierailija
23.08.2019 |

Myytti purettu sen osalta, että kaikki naiset saavat satoja viestejä deittisovelluksissa. OK Cupidkn mukaan miesten käytös aiheuttaa sen ettei deittisovellukset toimi. Lähde HS.

"RUDDERIN mukaan miehet myös lähettävät melkein aina viestin ”kuumimman” näköiselle naiselle täysin muista tiedoista piittaamatta ja yhteensopivuutta pohtimatta.

Käytös aiheuttaa sivustojen ylläpitäjille harmaita hiuksia, sillä se johtaa kierteeseen, jossa kaikki häviävät. Muutama nainen saa satoja viestejä sekalaiselta joukolta miehiä, pelästyy ja lähtee palvelusta. Suurin osa miehistä ei saa vastauksia lähettämiinsä viesteihin, eikä suurin osa naisista saa lainkaan viestejä miehiltä."

Kommentit (349)

Vierailija
81/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät koskaan ole suostuneet lukemaan käyttöohjetta.

Ai luleeko noiden saittien ohjeissa, että lähetä rumillekin viestejä, vaikka et halua, jotta tämä meidän yksityisyritys tuottaa enemmän voittoja?

Kyllä, jos olet itse ruma. Muuten yritys ei kykene täyttämään palvelulupaustaan Sinulle, eli mahdollisuutta löytää kumppani, joka sinulle sopii ja joka pitää sinua viehättävänä puutteistasi huolimatta. Jos käytät sovellusta väärin, lähettämäsi roskaposti 20. v kaunottarelle vain pelästyttää hänet pois palvelun piiristä ja lopulta te runkkarit jäätte keskenään ihmettelemään palvelun ”heikkoa” tarjontaa.

Pakko katsella nuorempia koska oman ikäiset eivät ylläpidä itseään

Suomalaismiehet on lihavempia kuin naiset....

Mitä väliä? Miehen pitää olla naista isompi.

Vierailija
82/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin totta. Mulla on jo yli 200 matchiä kerättynä mutta ei yhtään viestiä. Miehet?? Miksi ette laita viestiä jos matchaatte?

Et vaan ole tarpeeksi laadukas, jos nyt totuuden halusit kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi en joudu turvautumaan joihinkin onnettomiin deittisovelluksiin, ne eivät ole mitään verkkokauppoja, joista voi lisätä mieleisensä ostoskoriin. Ne eivät toimi. Löysin mieheni 19-vuotiaana enkä siitä luovu. Tätäkin pskapalstaa kun lukee niin ajatus sinkkuudesta hirvittää. Tuollaisia pinnallisia ääliöitä vapaat miehet on? Sinkkunaisten logiikkaakaan en täysin ymmärrä. Jumankauta ihmisiä kaikki olemme. Mitä te oikein haluatte

ette vissiin rakastavia parisuhteita? Sama kuin mäkkärin kassa vaatisi toimarin tuloja. Ei vain voi kaikille kassoille ja paistohenkilöille maksaa toimarin palkkioita. Tulkoon jokaiselle tarpeen mukaan tosiaan, palstasinkut (eivät kaikki tietenkään) ovat harhaisia.

Vierailija
84/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti nämä masentaa aina todella paljon.  Pystyykö miehet (yleisesti ottaen, aina löytyy poikkeuksia) rakastumaan/haluamaan yli 30-vuotiasta? Tämän perusteella ei, sillä ollaan vaan vastentahtoisen tyytymisen kohde.

Luettuani tämän en enää halua ikinä koskea yhteenkään mieheen. Tässä todella kaikki osapuolet häviää.

Eniten ehkä säälittää miehet, jotka hamaan vanhuuten asti haikailevat muna kädessä sitä 18 vuotiasta.

Kannattaisikin varmaan selvittää ne mt ongelmat eka ennenkun jotain parisuhdetta alat suunnittelemaan.

Ja todellakin kelpaa miehille 30v plus nainen jos se vielä on kaunis ja lapseton. Ehkä jopa paremminkin kuin joku 20vee. Mutta jos on töpeksinyt elämänsä niin turha valittaa, ei se ole miesten vika.

Miksi vitussa jokaisen miehen pitäisi saada KAUNIS jos on itse ruma? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. minun mielestä vain komean miehen pitäisi saada se kaunis.

Vierailija
85/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti nämä masentaa aina todella paljon.  Pystyykö miehet (yleisesti ottaen, aina löytyy poikkeuksia) rakastumaan/haluamaan yli 30-vuotiasta? Tämän perusteella ei, sillä ollaan vaan vastentahtoisen tyytymisen kohde.

Luettuani tämän en enää halua ikinä koskea yhteenkään mieheen. Tässä todella kaikki osapuolet häviää.

Eniten ehkä säälittää miehet, jotka hamaan vanhuuten asti haikailevat muna kädessä sitä 18 vuotiasta.

Kannattaisikin varmaan selvittää ne mt ongelmat eka ennenkun jotain parisuhdetta alat suunnittelemaan.

Ja todellakin kelpaa miehille 30v plus nainen jos se vielä on kaunis ja lapseton. Ehkä jopa paremminkin kuin joku 20vee. Mutta jos on töpeksinyt elämänsä niin turha valittaa, ei se ole miesten vika.

Tutkimusten mukaan iästään huolimatta mies haaveileen eniten n. 20 vuotiaista. Naiset omanikäisistä. Miksi olisin tämän iän ylittäneenä enää muuta kuin vastentahtoisen tyytymisen kohde?

Vierailija
86/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai luleeko noiden saittien ohjeissa, että lähetä rumillekin viestejä, vaikka et halua, jotta tämä meidän yksityisyritys tuottaa enemmän voittoja?

Kyllä, jos olet itse ruma. Muuten yritys ei kykene täyttämään palvelulupaustaan Sinulle, eli mahdollisuutta löytää kumppani, joka sinulle sopii ja joka pitää sinua viehättävänä puutteistasi huolimatta. Jos käytät sovellusta väärin, lähettämäsi roskaposti 20. v kaunottarelle vain pelästyttää hänet pois palvelun piiristä ja lopulta te runkkarit jäätte keskenään ihmettelemään palvelun ”heikkoa” tarjontaa.

Ei minulla ole läski fetissiä. Treenattu kroppa on seksikkäin.

Vierailija
87/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma, eronneet naisystäväni ovat kuitenkin saaneet pitkäaikaisia suhteita kivojen miesten kanssa helposti tutkimustuloksesta huolimatta. Heidän miehensä sen sijaan eivät ole saaneet, vaikka ovat ihan varakkaita ja kohtuullisen näköisiä. Ollut jotain lyhyempiä suhteita samanikäisten naisten kanssa, ei todellakaan nuorten. Naiset ottavat eron jälkeen usein vähän nuoremman kumppanin, näin ainakin omassa tuttavapiirissä. 

Vierailija
88/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, onneksi en joudu turvautumaan joihinkin onnettomiin deittisovelluksiin, ne eivät ole mitään verkkokauppoja, joista voi lisätä mieleisensä ostoskoriin. Ne eivät toimi. Löysin mieheni 19-vuotiaana enkä siitä luovu. Tätäkin pskapalstaa kun lukee niin ajatus sinkkuudesta hirvittää. Tuollaisia pinnallisia ääliöitä vapaat miehet on? Sinkkunaisten logiikkaakaan en täysin ymmärrä. Jumankauta ihmisiä kaikki olemme. Mitä te oikein haluatte

ette vissiin rakastavia parisuhteita? Sama kuin mäkkärin kassa vaatisi toimarin tuloja. Ei vain voi kaikille kassoille ja paistohenkilöille maksaa toimarin palkkioita. Tulkoon jokaiselle tarpeen mukaan tosiaan, palstasinkut (eivät kaikki tietenkään) ovat harhaisia.

No mitä teet jos miehesi jättää/kuolee?

Vierailija
89/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vitussa jokaisen miehen pitäisi saada KAUNIS jos on itse ruma? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. minun mielestä vain komean miehen pitäisi saada se kaunis.

Minun (N) mielestäni jokaisen kannattaa pyrkiä saamaan vain ja ainoastaan sellainen ihminen, johon aidosti ihastuu. Ei ole mitään järkeä ryhtyä parisuhteeseen sellaisen kanssa, jota ei koe haluttavaksi. Parisuhteeseen kuuluu olennaisesti myös seksi.

Vierailija
90/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näy tosielämässä eikä katukuvassa. Tilastot ovat sitten ihan oma juttunsa. 

Vierailija
91/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näy tosielämässä eikä katukuvassa. Tilastot ovat sitten ihan oma juttunsa. 

Miehet ei huomaa omaa rumuuttaan ja ikääntymistään. Naiset näkee vain 1% miehistä komeina.

Vierailija
92/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin miten paljon pieni vanheneminen vaikuttaa. 16-vuotiaana tuli kymmeniä viestejä heti kun julkaisin profiilin. 90% tuli +30v miehiltä, ja sellaisilta jotka halusivat tavata jossain syrjässä... Täysi-ikäisenä kun tein profiilin uudestaan, tuli samana päivänä "vain" 3 muistaakseni. Mutta sillä kertaa kaikki viestiä laittaneet olivat max 25v ja löysinkin puolisoni. Noin iso muutos. Molemmilla kerroilla kuvaton profiili. 

Vierailija
93/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinulla ei sellaista ole. Turha sitten vaatia miehiltä sellaista.

Vierailija
94/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä teet jos miehesi jättää/kuolee?

Olen yksin tai sitten aikoinaan, jos alan kaivata ihmistä lähelleni, aktivoidun taas tutustumaan ihmisiin livenä. Ennen nykyisen puolisoni tapaamista olin seitsemän vuotta sinkku. Kokeilin kerran tai kaksi jotain nettipalvelua (Tinderiä ei silloin vielä ollut) ja poistin profiilini muutamassa päivässä huomattuani, ettei sieltä mitään löydy. Ei tulisi mieleenikään jättää elämän tärkeimmän ihmissuhteen löytämistä jonkun nettipalvelun varaan.

eri

Vierailija
95/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ja kumma, eronneet naisystäväni ovat kuitenkin saaneet pitkäaikaisia suhteita kivojen miesten kanssa helposti tutkimustuloksesta huolimatta. Heidän miehensä sen sijaan eivät ole saaneet, vaikka ovat ihan varakkaita ja kohtuullisen näköisiä. Ollut jotain lyhyempiä suhteita samanikäisten naisten kanssa, ei todellakaan nuorten. Naiset ottavat eron jälkeen usein vähän nuoremman kumppanin, näin ainakin omassa tuttavapiirissä. 

Totta kai vanhemmatkin naiset saavat suhteita, vieläpä haluamansa ikäisten kumppanien kanssa. Mutta se on miesten puolelta vain pakotettua teatteria, sillä he tyytyvät koska eivät nuorta saa.

Vierailija
96/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullisintahan tässä on se, että yli 25v. naiset eivät ikinä tule saamaan aitoa rakkautta ja haluamista, vaan pelkkää tyytymistä miesten puolelta. Kuten artikkeli data osoittaa, naiset tykkäävät omanikäisistään suunnilleen ja miehet iästä riippumatta 20 vuotiaista (yhden tutkimuksen mukaan jopa 18 ikävuodesta alkaen haluttavuus laskee jyrkästi). Miksi kukaan yli 25 v. nainen alkaisi millekään enää kun tietää tuon? On koko loppuelämän vaan joku 20v. missin korvike?

Olen sitä mieltä että miehet eivät rakastu muuhun kuin nuoruuteen ja kauneuteen, ja artikkeli vahvasti tukee näkemystäni. Olen 26v., mutta miksi tekisin lapset jonkun miehen kanssa joka vaan tyytyi minuun kun ei saanut nuorempaa?

Juuri näin. Muutama vaihtoehto: olla yksin ilman miehiä, pysyä hedonistisesti seksisuhteissa, tai alkaa pelata sikaa ja etsiä mies hyötynäkökulma mielessä ilman tunteita. Helpompaa, jos et itsekään niitä lapsia välttämättä halua.

Vierailija
97/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaikki miehet, öliöööööööööööööööööööööööö.

ja te otatte nämä paskaartikkelit vielä tosissanne? 

Vierailija
98/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinulla ei sellaista ole. Turha sitten vaatia miehiltä sellaista.

Miehet näkee hoikan kropan naiselle seksikkäimpänä ja naiset miehelle treenatun kropan. Nämä siis mätsää.

Vierailija
99/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, myönnän olen just tuollainen mies.

Saan tyyliin 3-7 tykkäystä päivittäin mutta melkein kaikki ovat jotain kulahtaneita 30v plus muijia.

Ei ne voisi vähempää kiinnostaa. Mielummin lähetän itse viestiä nuorille ja kauneille tai sitten olen yksin, käyn maksullisissa tms.

Miksei viestejä myös vanhemmille ja kauneille? Hahahaha, onkohan sellaisia edes olemassa. Siis lapsettomia sellaisia.

Ikäsi? Oletko katsonut peiliin viimeisen 10 v aikana? PS. Joka suunnasta ja kokovartalopeiliin.

Pahalta nimittäin vaikuttaa, että et saa naisseuraa ilmaiseksi. Olet arvioinut oman tasosi silloin legendaarisen väärin.

Kyllä saan. Ainoat mikä tuottaa vaikeuksia ovat ne ysin ja kympin nuoret muijat. Niitäkin joskus mutta aina jotain muuta vikaa sitten jonka takia eivät ole ns vaimomatskuu.

Paino on sama kuin 20 vuotiaana (vihdoin!). Kroppa on kyllä myös samanlainen, tai vähän vähemmän lihaksia riippuen mihin ikään verrataan. Kasvojen iho on vähän löysistynyt mutta se ei ole niin paha juttu kun oon mies. Ultralla ja fillereillä mennään. Hiuksia on vielä runsaasti.

Niin, ja olen 42v.

Kuulun vissiin tähän ryhmään naisia, joita "pommitetaan" esim Tinderissä(kun olin sinkku vähän aikaa, mies löytyi livenä).Eli siis olen alle 30- vuotias, kaunis .Paljon tuli viestejä itseltäni jopa 20- vuotta vanhemmilta miehiltä nettideiteillä, vaikka itse hain oman ikävistäni seuraa +/- 5 vuotta.Minusta tämä oli tosi hämmentävää, eikö miehet osaa lukea vai eivätkö he ymmärrä tekstiä?Lisäksi, alkuun kun yritin olla lphtelias ja kohteliaasti kieltäytyä näitten yli 20vuotta vanhempien miesten treffi ym kutsuista kävi niin, että miehet eivät jättäneet rauhaan, kunnes piti laittaa estot tai sitten haukuttiin "hraksi" tai "pikkuplluksi".

Voin sanoa, että ei ollut imartelevaa.Vaikka kuinka käy punttisalilla tai plastiikkakirurgilla, niin +30 vuotias mies oli mielestäni, 25- vuotiaasta mielestäni ajatuksena erittäin epämiellyttävä.En ole ainoa, jolle kävi näin, usealle noin samanikäiselle ystävälleni on käynyt samoin, ja he ovat samaa mieltä asiasta

En siis ymmärrä, miksi nämä omasta näkökulmasta "vanhat miehet" eivät voi hyväksyä sitä, että ovat "vanhoja", ja että haluan olla oman ikäiseni miehen kanssa- monesta syystä ja heidän oman ikäistensä kanssa

Vierailija
100/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan pitää omille lapsille erityisesti pojille juttutuokiota siitä kuinka ihmissuhteissa tärkeintä ei ole ulkonäkö tai varallisuus vaan yhteiset arvot ja tapa elää. Tai onneksi tästä on tavallaan puhuttuihin aina. Ja ovat nähneet muutenkin kuinka me vanhemmat rakastetaan ja tuetaan toisiamme.

Ymmärrän että miehille visuaalinen kauneus on tärkeää. Mutta nykyään tuntuu että monet miehet pitävät sitä ainoana parin valinnan perusteena. Normaali elämässä kuitenkin pitäisi luonteiden ja yhteisten arvojenkin sopia. Eli jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei niin eipä siitä taida onnellista liittoa syntyä vaikka kumpikin olisi tarjonnan komeimpia/kauneimpia.