Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin osa naisista ei saa viestejä deittisovelluksissa

Vierailija
23.08.2019 |

Myytti purettu sen osalta, että kaikki naiset saavat satoja viestejä deittisovelluksissa. OK Cupidkn mukaan miesten käytös aiheuttaa sen ettei deittisovellukset toimi. Lähde HS.

"RUDDERIN mukaan miehet myös lähettävät melkein aina viestin ”kuumimman” näköiselle naiselle täysin muista tiedoista piittaamatta ja yhteensopivuutta pohtimatta.

Käytös aiheuttaa sivustojen ylläpitäjille harmaita hiuksia, sillä se johtaa kierteeseen, jossa kaikki häviävät. Muutama nainen saa satoja viestejä sekalaiselta joukolta miehiä, pelästyy ja lähtee palvelusta. Suurin osa miehistä ei saa vastauksia lähettämiinsä viesteihin, eikä suurin osa naisista saa lainkaan viestejä miehiltä."

Kommentit (349)

Vierailija
61/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis suurinta osaa naisista ei halua yksikään mies, jutun mukaan yli 22-vuotiaat naiset ovat jätettä, kun taas miehet kelpaavat iästä riippumatta. 

Vierailija
62/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt ihan itsestäänselvä asia. Kun on tarjontaa ja vertailukohteita, voi valikoida.

Tuskin kukaan kaupassakaan valikoi litistyneitä, vuotavia ja homeisia tomaatteja, kun vieressä on täydellisiä yksilöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset itse laita viestejä miehille?!

Tottakai laitoin viestejä kiinnostaville miehille silloin, kun deittipalvelussa olin. Edellytyksenä oli, että mahduin miehen kriteereihin ja hän oli aidosti hakemassa ikäistäni naista (so. kun itse olin nelikymppinen niin en laittanut viestiä nelikymppiselle miehelle, jonka ikäkriteerit naiselle alkoivat alle 30-vuotiaasta).

Jätin viestin laittamatta myös siinä tapauksessa, että mies oli jo vieraillut profiilissani laittamatta viestiä tai flirttiä.

Mutta laitoin sinkkuvuosinani lukuisia viestejä miehille. Hulluahan se olisi, että näkisi todella kiinnostavan profiilin ja jättäisi laittamatta.

Miehetkin laittavat viestiä naisille josta ovat kiinnostuineita joten mistä tämä ulina on? Naiset ovat kateellisia toisille naisille koska eivät saa yhtä paljon huomiota miehiltä kuin ne kauneimmat naiset?

Vierailija
64/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai laitoin viestejä kiinnostaville miehille silloin, kun deittipalvelussa olin. Edellytyksenä oli, että mahduin miehen kriteereihin ja hän oli aidosti hakemassa ikäistäni naista (so. kun itse olin nelikymppinen niin en laittanut viestiä nelikymppiselle miehelle, jonka ikäkriteerit naiselle alkoivat alle 30-vuotiaasta).

Jätin viestin laittamatta myös siinä tapauksessa, että mies oli jo vieraillut profiilissani laittamatta viestiä tai flirttiä.

Mutta laitoin sinkkuvuosinani lukuisia viestejä miehille. Hulluahan se olisi, että näkisi todella kiinnostavan profiilin ja jättäisi laittamatta.

Miehetkin laittavat viestiä naisille josta ovat kiinnostuineita joten mistä tämä ulina on? Naiset ovat kateellisia toisille naisille koska eivät saa yhtä paljon huomiota miehiltä kuin ne kauneimmat naiset?

Mikä ulina? Eiköhän tässä ole vain haluttu osoittaa, että toisin kuin palstalla väitetään, kaikille naisille ei todellakaan ropise viestejä heti kun vain laittaa profiilin nettiin. Ja tämä tullaan muistamaan, kun seuraavan kerran joku mies alkaa valittaa, kuinka vaikeaa on tavismiehellä.

Vierailija
65/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet on oksettavia tuolla deittisovelluksissa. Hyi helvetti.

Ei ne naisetkaan siellä mitään helmiä ole.

Ajan kuluessa olen vaan oppinut olemaan välittämättä siitä että harvoin saan mätchin, useimmat eivät vastaa, nainen voi ghostata milloin tahansa ilman syytä, ulkonäkö on täysin eri kuin mitä kuvissa, mt ongelmia/narsisti/valehtelija jne. Kyllä sitä lopuksi aina joku suht täysjärkinen nainen löytyy jos muutama tuhat käy läpi.

Opi sinäkin sama. Kyllä sullekin varmaan joku sieltä löytyy kunhan teet työtä sen eteen.

Vierailija
66/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät koskaan ole suostuneet lukemaan käyttöohjetta.

Ai luleeko noiden saittien ohjeissa, että lähetä rumillekin viestejä, vaikka et halua, jotta tämä meidän yksityisyritys tuottaa enemmän voittoja?

Vierailija
67/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas naiset nostamassa itse itseään harhaiselle jalustalleen? 

Mitä tarjottavaa teillä on yhdellekään miehelle? 

Vierailija
68/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ulina? Eiköhän tässä ole vain haluttu osoittaa, että toisin kuin palstalla väitetään, kaikille naisille ei todellakaan ropise viestejä heti kun vain laittaa profiilin nettiin. Ja tämä tullaan muistamaan, kun seuraavan kerran joku mies alkaa valittaa, kuinka vaikeaa on tavismiehellä.

Se ulina kun miehet pistävät viestejä vain kauneimmille naisille. Samaa naiset tekevät, laittavat viestiä vain parhaimmille miehille.

Vierailija
69/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin totta. Mulla on jo yli 200 matchiä kerättynä mutta ei yhtään viestiä. Miehet?? Miksi ette laita viestiä jos matchaatte?

Vierailija
70/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se hieman yleistystä mutta turha väittää ettei joku huonompi-kuin-80%-naisista nainen saisi enemmän viestejä kuin komea mies.

Ne naiset joille ei ropise viestejä ovat ne pohja 5-10%.

Vierailija
71/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhat papat lähestyy nuoria naisia? Ettekö tajua että parhaat päivänne meni? :-D

Vierailija
72/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin totta. Mulla on jo yli 200 matchiä kerättynä mutta ei yhtään viestiä. Miehet?? Miksi ette laita viestiä jos matchaatte?

Nainen, miksi et laita viestiä kun matchaat?!

Vierailija
73/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti nämä masentaa aina todella paljon.  Pystyykö miehet (yleisesti ottaen, aina löytyy poikkeuksia) rakastumaan/haluamaan yli 30-vuotiasta? Tämän perusteella ei, sillä ollaan vaan vastentahtoisen tyytymisen kohde.

Luettuani tämän en enää halua ikinä koskea yhteenkään mieheen. Tässä todella kaikki osapuolet häviää.

Eniten ehkä säälittää miehet, jotka hamaan vanhuuten asti haikailevat muna kädessä sitä 18 vuotiasta.

Vierailija
74/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai luleeko noiden saittien ohjeissa, että lähetä rumillekin viestejä, vaikka et halua, jotta tämä meidän yksityisyritys tuottaa enemmän voittoja?

Kyllä, jos olet itse ruma. Muuten yritys ei kykene täyttämään palvelulupaustaan Sinulle, eli mahdollisuutta löytää kumppani, joka sinulle sopii ja joka pitää sinua viehättävänä puutteistasi huolimatta. Jos käytät sovellusta väärin, lähettämäsi roskaposti 20. v kaunottarelle vain pelästyttää hänet pois palvelun piiristä ja lopulta te runkkarit jäätte keskenään ihmettelemään palvelun ”heikkoa” tarjontaa.

Pakko katsella nuorempia koska oman ikäiset eivät ylläpidä itseään

Vierailija
75/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vanhat papat lähestyy nuoria naisia? Ettekö tajua että parhaat päivänne meni? :-D

Koska nuoret tykkäävät vanhemmista ja varakkaista papoista. Money is power. Vanhalla naisella haisee ja roikkuu paikat.

Tää on totta ja miksi ne kauneimmat ovat aina ne jotka ovat just tollaisia onnenonkijoita?

Vierailija
76/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti nämä masentaa aina todella paljon.  Pystyykö miehet (yleisesti ottaen, aina löytyy poikkeuksia) rakastumaan/haluamaan yli 30-vuotiasta? Tämän perusteella ei, sillä ollaan vaan vastentahtoisen tyytymisen kohde.

Luettuani tämän en enää halua ikinä koskea yhteenkään mieheen. Tässä todella kaikki osapuolet häviää.

Eniten ehkä säälittää miehet, jotka hamaan vanhuuten asti haikailevat muna kädessä sitä 18 vuotiasta.

Suosittelen sinua ostamaan tusina kissoja ja paljon kyykkyviiniä.

Vierailija
77/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet rakastuu kauneuteen. Miehet näkee vain nuoren kauniina. Minuun "rakastuttiin" ikävälillä 18-25 koska näytin ikäistäni nuoremmalta, monet kaikenikäiset miehet oli aina perässäni. nyt kukaan ei enää kiinnitä huomiota ja "rakasta" Mutta silloin nuorempana sain rakkaudenosoituksia " olen kanssasi aina ja rakastamme toisiamme""" lupauksia. Siinäpä se miesten rakkaus! Ei enää paljon kiinnosta tutustua tähän sukupuoleen.

Vierailija
78/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisikin varmaan selvittää ne mt ongelmat eka ennenkun jotain parisuhdetta alat suunnittelemaan.

Ja todellakin kelpaa miehille 30v plus nainen jos se vielä on kaunis ja lapseton. Ehkä jopa paremminkin kuin joku 20vee. Mutta jos on töpeksinyt elämänsä niin turha valittaa, ei se ole miesten vika.

Vierailija
79/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha käyttää aikaa sytyttävien naisten etsimiseen, koska jos matchaa ne 5 sytyttävää sieltä palvelusta, niin se on 100% varmaa, ettei matchia tule. Kaikki vaan samantien matchiksi ja silloin kerran kuussa kun matchin saa, niin tsekataan naisen profiili, jolloin päätös viestin laittamisesta tai laittamatta jättämisestä vasta muodostuu. Eli match mieheltä ei tarkoita kuin erittäin harvoin sitä, että miestä oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
80/349 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos olet itse ruma. Muuten yritys ei kykene täyttämään palvelulupaustaan Sinulle, eli mahdollisuutta löytää kumppani, joka sinulle sopii ja joka pitää sinua viehättävänä puutteistasi huolimatta. Jos käytät sovellusta väärin, lähettämäsi roskaposti 20. v kaunottarelle vain pelästyttää hänet pois palvelun piiristä ja lopulta te runkkarit jäätte keskenään ihmettelemään palvelun ”heikkoa” tarjontaa.

Pakko katsella nuorempia koska oman ikäiset eivät ylläpidä itseään

Suomalaismiehet on lihavempia kuin naiset....