Nelikymppiset miehet ei enää halua aitoa suhdetta
2 kk ne jaksaa ensin jahdata ja sitten tsempata, ja kun itse innostuu ja ihastuu niin jo loppuu flirtti, viestit ja puhelut. Ja alkaa selittelyt: edetään hitaasti, en osaa puhua tunteista, mihin meillä on kiire blaablaa, katsotaan rauhassa mihin tämä johtaa... Juuri sen verran yritetään pitää juttua yllä että seksiä saisi. Tämä viimeisin on alkanut laittaa viestit siihen aikaan kun tietää minun olevan joko työmatkalla tai nukkumassa ettei tarttisi sen enempää jutella. En ole naimisiin hinkumassa mutta olishan se ihan kiva vaikka saada avoimesti puhua tykkäämisestä sun muusta ilman että herra kiemurtaa kuin mato ongenkoukussa. Kyllä se vaan niin on että en taida enää tämän jälkeen vaivautua. Viisi vuotta erosta, kymmeniä treffejä, neljä ihan tavallista miestä joista itse innostui enemmän, ja melkein päivälleen samassa aikataulussa joka tyyppi alkaa vetää liinoja kiinni.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
yli 35 vuotiaalla miehellä ei ole enää tunteita, on vain läski ja kalja
Komppaan.
M43
Teitä on nyt sitten kaksi jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
yli 35 vuotiaalla miehellä ei ole enää tunteita, on vain läski ja kalja
yli 35 vuotiaalla naisella ei ole enää tunteita, vain viini, kissat, katkeruus, poikamainen kampaus ja läskimakkarat
Tästä sainkin näkymän päähäni tuollaisesta +35 v. ikä"neidosta".
Jossain positiossa X olevassa itsenirhausyksiösään lojuu sohvalla/sängyllä, punaisena ja turvonneena kuin pikkupossu, takkuinen kananpersetukka silmillä ja melkein tyhjä 3L viinitonkka kainalossa.
Nälkiintyneet ja luurankomaiset vesikauhuiset puolivillit kissat loputtomasti naukuen. Ja tuossa tilanteessa ikäneito on ainoastaan katkera siitä että viinitonkka kohta tyhjä eikä kämpillä ole lisää.
Eli kissan hankkiminen ei kannata, jos ne ei saa käytyä edes nälkiintyneinä ja vesikauhuisina ranteeseen kuolettavasti kiinni ennen tonkan tyhjenemistä. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä käy parin vuoden päästä kun täytän 40. Mutta toistaiseksi kyllä ihan oikean kunnon ja pitkän parisuhteen haluan.
Eipä vaan tule vastaan kotona ollessa (=etätöissä). Ja netin kiemuroista ei oikein tunnu löytyvän tarpeeksi kiinnostavaa tapausta edes antamaan "like":ä. Joten ehkä joskus itsekin joudun tuohon kierteeseen ettei enää oikea parisuhde maistu, kun joutuu odottamaan kiinnostavia henkilöitä tai siis profiileja.
Eli olet nelikymppinen. Itsekin samoissa luvuissa olevana annan neuvon:
Vaihdat reippaasti nuorempiin (pidät hauskaa) tai reippaasti vanhempiin (uskomattoman hyvällä tuurilla löytyy ihka oikea kumppani). Tai sitten vaihdat naisiin.Älä tuhlaa aikaasi 40-vuotiaisiin miehiin. Otat vaan takkiin ja itseluottamuksesi laskee. Näillä 40-vuotiailla miehillä on näet usein pieni ikäkriisi, ja he etsivät aivan järjestään nuorempia.Löydät rakastajankin helpommin nuoreata miehestä! Nelikymppinen tuskin tulee koskemaan suhun pitkällä tikullakaan. Lapsettomat saattaa lisäksi haluta jälkikasvua (jota saa varmimmin nuoren naisen kanssa). Ne joilla on jo lapsia, ei kaipaa meidän ikäistä naista nekään. ELI: vältä oman ikäisiä miehiä KUIN RUTTOA!!!! Nämä väittävät deittiprofiileissaan etsivänsä 18-42 -vuotiasta naista tms. Valheellinen ikähaarukka on tarkoitettu vain hämäämään nuoria naisia, jotteivat nämä luulisi miesten nyt aivan oikeasti vain nuoria metsästävän Oikeasti näiden 4-kymppisten miesten haarukka on siinä 18-30.
No entäs sitten ??!!
Eihän kukaan järkevä mies mene kaupan HeVi-osastolle ja poimi sieltä niitä puoliksi maatuneita, nahistuneita ja rupisia kasviksia tai hedelmiäkään kärreihinsä. Kyllä sieltä lonitaan ne tuoreimmat ja parhaimman näköiset, koska niistähän joutuu maksamaan saman kilohinnan kuin niistä nahistuneista ja rupisista. On kuule ihan vain luonnonvalintaa.
Vertauksesi ontuu. Ei miehet poimi kaupoista hedelmiä mielensä mukaan, vaan maailmassa on suunnilleen yhtä paljon miehiä kuin naisiakin, eri-ikäisinä. Nuoria naisua ei riitä kaikille. Eivätkä komeita js fiksuja miehiä. Mutta maailma muuttuu, ja kohta ihmiset tyydyttävät tarpeensa roboteilla yms. Jokainen voi valita haluamansa virtuaalisen elämänpolun. Ehkä silloin ketään ei voi enää polkea ihan arvoasteikon pohjalle. Mutta toisaalta. Katoaako se, mikä ihmisestä on tehnyt ihmisen? Yhteisöllisyys, vastuunkantaminen ja syvempi ymmärrys ihmisyydestä? Kadottaako ihminen ihmisen, ja siirrymmekö yksilöiden autistiseen universumiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä käy parin vuoden päästä kun täytän 40. Mutta toistaiseksi kyllä ihan oikean kunnon ja pitkän parisuhteen haluan.
Eipä vaan tule vastaan kotona ollessa (=etätöissä). Ja netin kiemuroista ei oikein tunnu löytyvän tarpeeksi kiinnostavaa tapausta edes antamaan "like":ä. Joten ehkä joskus itsekin joudun tuohon kierteeseen ettei enää oikea parisuhde maistu, kun joutuu odottamaan kiinnostavia henkilöitä tai siis profiileja.
Vaihdat reippaasti nuorempiin (pidät hauskaa) tai reippaasti vanhempiin (uskomattoman hyvällä tuurilla löytyy ihka oikea kumppani). Tai sitten vaihdat naisiin.Älä tuhlaa aikaasi 40-vuotiaisiin miehiin. Otat vaan takkiin ja itseluottamuksesi laskee. Näillä 40-vuotiailla miehillä on näet usein pieni ikäkriisi, ja he etsivät aivan järjestään nuorempia.Löydät rakastajankin helpommin nuoreata miehestä! Nelikymppinen tuskin tulee koskemaan suhun pitkällä tikullakaan. Lapsettomat saattaa lisäksi haluta jälkikasvua (jota saa varmimmin nuoren naisen kanssa). Ne joilla on jo lapsia, ei kaipaa meidän ikäistä naista nekään. ELI: vältä oman ikäisiä miehiä KUIN RUTTOA!!!! Nämä väittävät deittiprofiileissaan etsivänsä 18-42 -vuotiasta naista tms. Valheellinen ikähaarukka on tarkoitettu vain hämäämään nuoria naisia, jotteivat nämä luulisi miesten nyt aivan oikeasti vain nuoria metsästävän Oikeasti näiden 4-kymppisten miesten haarukka on siinä 18-30.
Vaihda nuorempiin ja hauskanpitoon, tai suhteeseen ja reippaasti vanhempiin? Mitä on reippaasti vanhempi, 50? Koska sen ikäisillä miehillä ei ole ikäkriisiä, eikä ne hae nuorempaa? Vai johonkin vielä vanhempaan? eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten täysin samaa mieltä.. mutta ei kannata vanhempia katsella. Paras seksuaalienergiakombo syntyy 25-35v. miehestä + nelikymppisestä naisesta. Tuon ikäiset miehet on vielä avomielisiä, innostuvia ja ylipäätään naista arvostavia. Tuollainen miesseura pitää naisenkin nuorekkaana. Vanhempi mies vain imisi viimeisenkin nuorekkuuden.
Se miten sä Ap kuvasit sitä kuinka innoissaan ne miehet aluksi pommittaa viesteillä, kannattaa jatkossa pitää varoitusmerkkinä. Fiksu aikuinen mies, joka etsii elämänkumppania, malttaa edetä rauhassa ja eikä pommita viestejä ”aamu kuudelta”. Oon huomannut että noi nopeasti roihahtavat jutut loppuu yhtä nopeasti kuin alkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias nainen ja löysin deittisivustolta kumppanikseni saman ikäisen miehen. JOS hän olisi ilmoittanut hakevansa 18(!)- whatever ikäistä NAISTA, en ikimaailmassa olisi halunnut tavata häntä. Se, että hän varmasti pitää nuoria kauniita naisia seksuaalisesti erittäin puoleensa vetävänä, on varmasti fakta, ja se on ihan ok. Saan olla ilmeisen kiitollinen kuitenkin että kelpasin hänelle ja toisin kuin exäni (joka oli minua reilut 10 vuotta vanhempi) hän saa minut joka päivä tuntemaan itseni kauniiksi ja halutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, että syynä on miesten olematon itsetunto, joka ei kestä pettymyksiä, torjuntaa ja epäonnistunutta aiempaa avioliittoa. Nelikymppinen mies on tullut jätetyksi, ehkä petetyksi, ehkä rakkaus vain kuoli, mutta mies ottaa sen liian raskaasti, liian henkilökohtaisesti eikä osaa toipua eikä uskalla enää koskaan avata sydäntään uudelle rakkaudelle. Kaiken tämän syynä on se, että pojille ei opeteta tunnetaitoja.
Tai sitten ne miehet ovat löytäneet sen itsetuntonsa sen jälkeen kun heille on opetettu tunnetaitoja useamman naisen taholta. Jos tunnetaidoiksi lasketaan se, että osaa pettää ja jättää, niin olen mieluusti ilman niitä taitoja. Nämä tunneoppikokemukset kyllä varmasti tekevät monista miehistä kyynisiä parisuhteita kohtaan. Jos olet jo kerran tai kaksi sijoittanut 100% itsestäsi pitkään suhteeseen ja ne loppuvat tylyyn tunneoppikokemukseen, niin jossain vaiheessa pitää miettiä itseään ja montako kertaa kannattaa itseään rikkoa. Jostain syystä nämä kokemukset ovat melko henkilökohtaisia, eivätkä kaikki niistä toivu oikeasti koskaan.
Tämä kuulostaa sopivan siihen, mitä minäkin olen kokenut. Naisten tunnemaailma on niin tuulella käyvä, että koskaan ei ole täyttä varmuutta suhteen kestävyydestä. Rakkaus saattaa vain kadota jonnekin yhtäkkiä, tai luovutetaan pieniin erimielisyyksiin. Toisaalta taas roikutaan jonkun juopon tai hakkaajan kyljessä järkähtämättä vuosikaudet. Ei teistä ota selvää millään. Ja kun ero tulee, miehenä sen ottaa todella raskaasti, mutta nainen vain liihottelee seuraavaan paikkaan kuin kesäperhonen.
Todella vaikeaa olla se romanttisempi sukupuoli.
Minusta tämä on aika surullinen ja samaan aikaan naurettava kuvio... melko iso osa noista 40v miehistä jää lapsettomiksi. Harva 20v nainen haluaa suhteen isänsä ikäisen miehen kanssa.
Onko tuo nyt ihme? Monilla jo lapsia edellisistä parisuhteista eli suku jatkuu ja sitä on huomannut kuinka helppoa ja rentoa yksin eläminen on. Tottakai joskus kaipaa seuraa ja läheisyyttä tai hetken hupia.
Kutsutko suhdettani feikiksi? M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemuksia siitä, että kolmekymppisissä miehissä on paljon niitä, jotka eivät halua sitoutua vaan etsivät vain seksiseuraa, ja ne miehet , jotka ovat ns parisuhdematskua ovat viimeistään noin kolmikymppisinä avo-tai avioliitossa.Kävin deiteillä ennen kuin tapasin aviomiehen usean 30-40vuotiaan sinkkumiehen , nd peräkammarinpojan kanssa, En tiedä, onko sattumaa, mutta usealla oli aika haasteellinen persoonallisuus tai alkoholin/päihteiden runsasta käyttöä, elämhallintaongelmia yms.
Sitten on vielä meitä, jotka eivät vain enää jaksa tuota vaivaa mitä suhde tuottaa. Elämä on paljon helpompaa yksin. En kaipaa seksiä, ja jos kaipaan, suuntaan maksullisiin. Minulla ei mitään naisia vastaan, mutta haluan käyttää vapaa-aikaani muuhun.
Tämä on omakin näkemys. Muutaman parisuhteen jälkeen on viisaampi ja sen verran aikuinen, että voi myöntää ettei minulla ole niin paljon energiaa, että jaksaisin panostaa toiseen ihmiseen niin paljon kuin parisuhteen pitäminen vaatii, joten olen ilman. Jos joku malli saaattaisi toimia niin voisin kuvitella omaavani jonkin ystävyyssuhteen jossa harrastettaisiin seksiä, ehkä matkustettaisiin toisinaan ja sellaista seuralaisena oloa ilman toisen elämään muuten puuttumista. Sitäkin hyvin löyhästi ehkä tapaaminen muutaman kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs sitten ??!!
Eihän kukaan järkevä mies mene kaupan HeVi-osastolle ja poimi sieltä niitä puoliksi maatuneita, nahistuneita ja rupisia kasviksia tai hedelmiäkään kärreihinsä. Kyllä sieltä lonitaan ne tuoreimmat ja parhaimman näköiset, koska niistähän joutuu maksamaan saman kilohinnan kuin niistä nahistuneista ja rupisista. On kuule ihan vain luonnonvalintaa.
Ei ne nuoret tytöt/naisetkaan poimi nahistuneita rupipottuja. Luonnonvalinta. Eli lopettakaa ukot valittamasta siitä, että ette kelpaa. Ette kelpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset naiset ne kuulemma kalliiksi käyvät. Vaativat elatusta ja lahjoja aivan eri tavalla kuin suomalaisnaiset.
Saksassa, Sveitsissä ja Itävallassa, Espanjassa, Italiassa yms. noissa muissa maissa on aivan normaalia, että mies elattaa naisen ja nainen pysyy kotirouvana, vaikka lapset lähtevät jo kouluunkin. Se kuuluu niiden kulttuuriin.
Suomessa taas hyvin moni nainen tienaa itse rahansa eli Suomessa miehellä ei mene naiseen läheskään niin paljon rahaa kuin mitä ulkomaalaiset miehet laittavat naisiinsa.
Jaahas, näinkö on ??!
Jos on, niin mikis sitten kiistatta suurin osa suomen sosiaalituista menee naisille ja niiden yh-projektien pyörittämiseen. Sekä suomen suurin asiakasryhmä Kelan & Soskujen luukuilla, vyötäröään myöden sisällä notkuvista on naisia ?! Jos nyt leikitään ja oletetaan että nämä niin voimaantuneet femakkopeikot, ovat itse rahansa tienaavia. Kyllä kun tilastoja ja todellisuutta katsotaan, niin tuo naisten rahojen "tienaaminen" on yhtä tyhjän kanssa. Se ei ole mitään muuta kuin veronmaksajien rahojen koijaamista itselle mitä erinäisimpien häkkyröiden kautta. Ne naiset jotka OIKEASTI tekevät ja tienaamalla tienaavat omat rahansa, ne eivät ole kuin pisara meressä.
Missä ihmeessä oikein pyörit, jos todellisuutesi on tämä? Jokaisella yh-äidin lapsella on myös isä, joka voisi huolehtia jälkikasvustaan ehkä paremmin.. Näyttää miehiä kiinnostavan seksi, mutta seurauksista liuetaan takavasemmalle. Eli tätä sun logiikkaa myötäillen, kaikki miehet on laiskoja alkoholisoituneita sikoja, jotka jättää taakseen laumoittain kakaroita äitinsä huolehdittavaksi.
Onneksi Suomessa suurin osa ihmisistä ansaitsee elantonsa ihan itse. Sekä miehet että naiset.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla yli 30-vuotiaista naisista on agendalla taloudellisen turvan ja parisuhdestatuksen hakeminen ennen omaa totaalista rupsahtamista ja lapsettomilla kilkattaa biologinen kello niin, ettei järjen ääni kuulu. Miehelle vakava parisuhde tarkoittaa todennäköisesti merkittävää rahanmenoa, naisen agendan eteen työskentelyä ja omista vapauksista luopumista. Palkaksi saa puukkoja selkään näillä uusfeminismiä ja miesvihaa tihkuvilla foorumeilla, jos ei toimi naisen mieleisellä tavalla.
Vain sinisilmäinen, masokisti tai seinähullu mies lähtee vielä vuonna 2019 vakavaan parisuhteeseen saman katon alle puhumattakaan lisääntymisestä suomalaisen naisen kanssa.
Okei. Saat sitten syyttää ihan itseäsi jos noin käy. Kyllä kuvauksesi kaltaisia naisia löytyy paljonkin, mutta onko pakko valita sellainen? Minua ei pätkääkään kiinnosta miehen rahat tai sosiaalinen status. Minä tienaan hyvin ja elätän itse itseni. Ostin juuri tontin ja alan rakentaan itselleni taloa. Joo, kyllä sinne voisi mieskin mahtua, mutta en laske mitään sen varaan. Rakennan elämäni itselleni sopivaksi, mutta teen siihen kyllä tilaa, jos hyvän miehen löydän.
Minun kanssani vakava parisuhde ei merkitsisi miehelle minkäänlaista rahanmenoa. Omista harrastuksista ei tarvitsisi luopua, koska en ole itsekään valmis luopumaan omistani, ja miksi pitäisi? Molemmilla saisi myös olla omat vapautensa, kunhan keskinäinen luottamus ja toisen kunnioitus säilyy ja on yhteisymmärrys kaikesta. Olen lapseton nelikymppinen enkä kyllä enää tässä vaiheessa himoitse kenenkään siittiöitä joutuakseni vaipparalliin.
En tiedä mistä kaikki miehet ovat saaneet niin tiukkaan iskostuneen kuvan nykyajan naisista etteivät edes yritä enää ottaa selvää onko olemassa muunkinlaisia naisia. Minusta he voisivat ottaa ne päänsä pois perseestä ja katsella ympärilleen. Kivojakin naisia on olemassa. Sellaisia, jotka eivät ole vaatimassa mitään. Minulle riittää kumppanuus, sopivassa määrin yhteistä aikaa ja riittävästi hyvää seksiä. (huonoa on tähän ikään mennessä saatu ihan tarpeeksi)
P.S. Mitä on "naisen agendan eteen työskentely"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen totaalisen kyllästynyt yhden illan juttuihin ja FWB/p*nosuhteisiin. Kahden aikuisen ihmisen parisuhde on ainoa asia, mitä tällä hetkellä enää kaipailen. Seksi ja läheisyys on tärkeää tietenkin, mutta haluaisin kokea ne molemmat vain yhden, sen minulle tärkeimmän ihmisen kanssa.
Harmikseni en ole vielä kohdannut eri sovelluksien kautta naista, joka haluaisi oikean parisuhteen. Kaikkea muuta on toki ollut tarjolla, joista olen kauniisti sitten lopulta kieltäytynyt. Minulla ei ole lapsia, enkä enää tässä iässä halua perhettä perustaa. Naisella lapsia saa olla, minulle ei ole väliä onko perheellinen tai perheetön. Saman katon allekaan ei tarvitse välttämättä muuttaa, voidaan pitää ihan hyvin omat kodit.
Yllättävän tiukassa tuntuvat parisuhdetta etsivät naiset hakemassani ikäluokassa (40-46 vuotta) olevan. Mutta uskon vielä siihen, että elämä kuljettaa sopivan ihmisen kohdalle, kun sen aika on. Oli se sitten sovellusten kautta tai "ulkomaailmassa"..
M43
Laajenna tiukkaa ikähaitariasi edes muutamalla vuodella molempiin suuntiin, tuossa iässä suhteellinen ikäero on huomattavasti pienempi kuin parikymppisenä. Moninkertaistat mahdollisuutesi.
Suosittelen samaa. Löysin treffisivuston kautta alkuvuodesta täydellisen 44 vuotiaan miehen ja ollaan nyt täysin rakastuneita toisiimme. t. n48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkö olen panostanut? Alkuvaiheessa olen ensin jutellut aktiivisesti deittisovelluksessa. Kun siirrymme whatsappiin vastaan aktiivisesti miehen viesteihin, joita tulee sen verran usein että en oikeastaan koskaan ehdi lähettää viestiä ensin, koska on työt ja muu elämä hoidettavana. Mies saattaa soittaa aamukuudelta, lähetellä kuvia ja viestejäties mistä random-asioistaan pitkin päivää ja illalla soittaa kahdesti. Minusta niin tiivis rytmi ei vielä tunnu luontevalta koska emme tunne toisiamme enkä tiedä hänestä juuri mitään. Suostun treffeille, olen innolla mukana ja suostun toisillekin kun mies ehdottaa. Hän pursuu ideoita ja ehdotuksia. Jatkamme tapailua molempien ollessa aktiivisia, tosin mies ehtii jatkuvasti suunnitella ensin. Hän on kiinnostava ja alan ihastua. Hän soittaa joka päivä ainakin kerran.
Alan miettiä häntä enemmän ja enemmän, odottaa hänen viestejään. Tuntuu hyvältä jakaa asioita, lähetän itsekin kuvia ja arjen tapahtumia. Olemme tavanneet jo usean viikon ajan, ja yhdessä on ihanaa. Tuntuu luontevalta pitää yhteyttä, alan itsekin soitella hänelle aktiivisesti. Sitten yhtäkkiä havahdun siihen, ettei hän enää flirttaile tai osoita mitään lämpimiä tunteita, viestit ovat varsin asiallisia. Tulevien tapaamisten suunnittelut loppuvat.Olen soittanut hänelle edellisenä iltana, ja pidän itsestään selvänä että hän soittaa. Mutta puhelua ei tulekaan. Eikä toisena tai kolmantenakaan päivänä. Tulee ehkä jokin viesti, "ollut kiirettä tai nukuin koko illan". Näin se vaan joka kerta menee. Ja ehkä vika tosiaan on minussa, mutta kyllä näiden kokemusten jälkeen on vaikea innostua vaikka alkuun olisi miten kiinnostuneen oloinen mies. Ap
Sinä haet kirjeenvaihtokaveria, et suhdetta.
Ööö, miten niin? Olemme tavanneet monta kertaa viikossa ja viikonloppuisin. Mutta puhelimitsehan niitä tapaamisia olisi sovittava kun ei yhdessä asuta. Ja olenkohan sitten liian arka, mutta kyllä itsestä suhde tai mikä säätö lieneekään menee jotenkin hankalaksi kun toisesta aistii selkeän jarruttelun. Ei tee mieli itsekään ottaa kontaktia, kun itse olisi juuri päässyt siihen kuumimpaan ikävöintivaiheeseen. Ja kun mieheltä tulee ne muodolliset rutiiniviestit pari kertaa viikossa, niin pitäisikö sitä teeskentelyä pitää yllä vai ei. En tiedä. Viimeisimmän kanssa oli viimeisellä tapaamisella todella kivaa ja läheistä, mutta siihen se sitten jäi. Ap
Mitä jos olet yksinkertaisesti tylsää seuraa pidemmän päälle, jos kukaan ei kiinnostu elämänkumppanuudesta kanssasi?
Mielenkiintoisien ja hauskojen ihmisten kanssa halutaan monesti suhdetta kyllä, koska heidän seurassaan viihtyy ja tuovat elämään lisäarvoa.
Jokaiselle temperamentille on ottajansa. Minä etsin nimenomaan tylsää, arjen realiteetit ymmärtävää ja normielämää velvollisuuksineen ja rutiineineen hyvin kestävää ihmistä rinnalleni. Sellaisen myös löysin.
Parisuhteet ja seksin harrastaminen nyt on muutenkin aika by gones juttu...semmosia harrastettiin 2000-luvulla. Nykyään on muita intressejä ihmisillä. Minä ainakin aion lopun elämääni keskittyä vain ihan oman navan kaiveluun. t. Nainen 45v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs sitten ??!!
Nyt meni vertaus vähän metsään :D Et sinä parisuhdemarkkinoilla noin vain poimi niitä tuoreimpia vaan jäät kokonaan ilman, se on totuus.
No entäs sitten ??!!