Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset miehet ei enää halua aitoa suhdetta

Vierailija
22.08.2019 |

2 kk ne jaksaa ensin jahdata ja sitten tsempata, ja kun itse innostuu ja ihastuu niin jo loppuu flirtti, viestit ja puhelut. Ja alkaa selittelyt: edetään hitaasti, en osaa puhua tunteista, mihin meillä on kiire blaablaa, katsotaan rauhassa mihin tämä johtaa... Juuri sen verran yritetään pitää juttua yllä että seksiä saisi. Tämä viimeisin on alkanut laittaa viestit siihen aikaan kun tietää minun olevan joko työmatkalla tai nukkumassa ettei tarttisi sen enempää jutella. En ole naimisiin hinkumassa mutta olishan se ihan kiva vaikka saada avoimesti puhua tykkäämisestä sun muusta ilman että herra kiemurtaa kuin mato ongenkoukussa. Kyllä se vaan niin on että en taida enää tämän jälkeen vaivautua. Viisi vuotta erosta, kymmeniä treffejä, neljä ihan tavallista miestä joista itse innostui enemmän, ja melkein päivälleen samassa aikataulussa joka tyyppi alkaa vetää liinoja kiinni.

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se menee pääsääntöisesti. Minä muutin hieman taktiikkaa deittisovelluksista elämänkumppania etsiessäni. En antanut komeudesta enää pisteitä, mutta luin tarkkaan, mistä löytyy luonteeltaan, elämäntavoiltaan, harrastuksiltaan, ajattelutavaltaan ja tavoitteiltaan mieleiseni mies. Löysin sellaisen ja nyt ollaan oltu onnellisesti yhdessä yli puoli vuotta ja puhutaan tämän olevan loppuelämän kestävä suhde.

Vierailija
2/133 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komistukset olen minäkin raakannut sivuun jo alkuvaiheessa. Ei ole auttanut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli 40 kun tapasimme, ja oli eronnut 7 v aiemmin. Sano jo aika aikaisessa vaiheessa, että haluaa vakiintua ja oli kyllästy yt lyhyisiin suhteisiin. Mä enemmän hannasin.. Eli kyllä niitä löytyy.

Vierailija
4/133 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä käy parin vuoden päästä kun täytän 40. Mutta toistaiseksi kyllä ihan oikean kunnon ja pitkän parisuhteen haluan.

Eipä vaan tule vastaan kotona ollessa (=etätöissä). Ja netin kiemuroista ei oikein tunnu löytyvän tarpeeksi kiinnostavaa tapausta edes antamaan "like":ä. Joten ehkä joskus itsekin joudun tuohon kierteeseen ettei enää oikea parisuhde maistu, kun joutuu odottamaan kiinnostavia henkilöitä tai siis profiileja.

Vierailija
5/133 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla yli 30-vuotiaista naisista on agendalla taloudellisen turvan ja parisuhdestatuksen hakeminen ennen omaa totaalista rupsahtamista ja lapsettomilla kilkattaa biologinen kello niin, ettei järjen ääni kuulu. Miehelle vakava parisuhde tarkoittaa todennäköisesti merkittävää rahanmenoa, naisen agendan eteen työskentelyä ja omista vapauksista luopumista. Palkaksi saa puukkoja selkään näillä uusfeminismiä ja miesvihaa tihkuvilla foorumeilla, jos ei toimi naisen mieleisellä tavalla.

Vain sinisilmäinen, masokisti tai seinähullu mies lähtee vielä vuonna 2019 vakavaan parisuhteeseen saman katon alle puhumattakaan lisääntymisestä suomalaisen naisen kanssa.

Vierailija
6/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Harrasta ihmissuhteita. M40

Vierailija
7/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla yli 30-vuotiaista naisista on agendalla taloudellisen turvan ja parisuhdestatuksen hakeminen ennen omaa totaalista rupsahtamista ja lapsettomilla kilkattaa biologinen kello niin, ettei järjen ääni kuulu. Miehelle vakava parisuhde tarkoittaa todennäköisesti merkittävää rahanmenoa, naisen agendan eteen työskentelyä ja omista vapauksista luopumista. Palkaksi saa puukkoja selkään näillä uusfeminismiä ja miesvihaa tihkuvilla foorumeilla, jos ei toimi naisen mieleisellä tavalla.

Vain sinisilmäinen, masokisti tai seinähullu mies lähtee vielä vuonna 2019 vakavaan parisuhteeseen saman katon alle puhumattakaan lisääntymisestä suomalaisen naisen kanssa.

Hahhah, jopas vitsin murjaisit. Olin tinderissä ja treffisivustolla viime talvena ja minut yllätti se, kuinka moni yli nelikymppinen mies halusi perustaa perheen. Siinä iässä pitäisi olla jälkikasvun jo isoa, eikä vasta alkaa miettimään vauvojen hankintaa. onnekseni löysin näiden vauvakuumeilijoiden joukosta hyvän miehen, jonka lapsi on jo teini-ikäinen (samaa ikäluokkaa omieni kanssa). Saman katon alle minä en aio muuttaa loisijamiesten kanssa enää ikinä. Se on jo nähty. Miehet törsäävät rahansa turhuuksiin. Suuri osa vetää kurkusta alas ja savuna ilmaan ja harrastusmenot ovat lähes jokaisella ylimitoitetut. Sitten vingutaan, kun ei ole rahaa elämiseen, eikä isyyslomallekaan voi jäädä, kun ei ole rahaa. En ala elättämään enää yhtäkään miestä. Omillani pärjään oikein mainiosti.

Vierailija
8/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräkammarin poika ei taida tietää, että Suomessa naiset käyvät töissä ja elättävät itsensä. Aika moni myös siinä sivussa siipeilevän miehensä.

Vierailija
9/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset naiset ne kuulemma kalliiksi käyvät. Vaativat elatusta ja lahjoja aivan eri tavalla kuin suomalaisnaiset.

Saksassa, Sveitsissä ja Itävallassa, Espanjassa, Italiassa yms. noissa muissa maissa on aivan normaalia, että mies elattaa naisen ja nainen pysyy kotirouvana, vaikka lapset lähtevät jo kouluunkin. Se kuuluu niiden kulttuuriin. 

Suomessa taas hyvin moni nainen tienaa itse rahansa eli Suomessa miehellä ei mene naiseen läheskään niin paljon rahaa kuin mitä ulkomaalaiset miehet laittavat naisiinsa.

Vierailija
10/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peräkammarin poika ei taida tietää, että Suomessa naiset käyvät töissä ja elättävät itsensä. Aika moni myös siinä sivussa siipeilevän miehensä.

Näin se on! Pk-seudulla moni mies herää vasta nelikymppisenä lastensaanti haaveisiin. Siinä vaiheessa omanikäisillä naisilla on jo ns. lapset tehty. Jos mies ei ole super komea ja menestynyt saamaan n. kolmekymppistä naista, jää hän lapsettomaksi. Eronneet nelikymppiset miehet, joilla lapset tehty taas eivät halua sitoutua enää aiempien pettymysten vuoksi, vaan keskittyvät omiin harrastuksiin ja harrastavat satunnaisia suhteita.

Vierailija
11/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komistukset olen minäkin raakannut sivuun jo alkuvaiheessa. Ei ole auttanut. Ap

Jospa sinussa on jotain mikä ei saa noita miehiä syttymään. Pitäisikö miesten haluta sinun kanssa suhteeseen koska sinä haluat?

Vierailija
12/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli 42 kun rakastuimme. Puolitoista vuotta tästä olimme jo naimisissa. 

Vierailija
13/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät yksinkertaisesti ole enää sitoutumisen arvoisia.

Vierailija
14/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla itse panostat suhteeseen vai odotatko vain miehen toimia?

Vierailija
15/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät yksinkertaisesti ole enää sitoutumisen arvoisia.

Tämä. Olen itse tuollainen aiemmin kuvattu eronnut nelikymppinen mies, jonka lapset on jo isompia. Nainen petti luottamuksen eikä tosiaan huvita enää mitkään avioliittoleikit. Uusia lapsia ja yhdessä asumista en ole sulkenut pois, mutta sitten naisessa pitäisi olla jo jotain erityistä, todellinen sielunkumppani tai vastaavaa.

Vierailija
16/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se menee pääsääntöisesti. Minä muutin hieman taktiikkaa deittisovelluksista elämänkumppania etsiessäni. En antanut komeudesta enää pisteitä, mutta luin tarkkaan, mistä löytyy luonteeltaan, elämäntavoiltaan, harrastuksiltaan, ajattelutavaltaan ja tavoitteiltaan mieleiseni mies. Löysin sellaisen ja nyt ollaan oltu onnellisesti yhdessä yli puoli vuotta ja puhutaan tämän olevan loppuelämän kestävä suhde.

Eka vuosi on vielä alkuhuumaa. Meillä se alkaa hiipua ja olen todella pettynyt mieheen, kun kaikki se mihin hänessä ihastuin, alkaa kadota.

Vierailija
17/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 45 vuotiaana ja kun aloin etsiä netistä seuraa, mun ikäiset miehet etsi naista perheenperustamista varten. Mulla jo isot lapset, enkä enää halua/saa uusia. Aika myöhään miehet herää lastenhankintaan.

Ja ne keillä oli lapsia, he oli niin aktiivisesti lastensa elämässä ja harrastuksissa mukana ettei siihen oikein seurustelut mahtunut, en halunnut olla sijalla 2 miehen elämässä.

Vierailija
18/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin mieheni 42 v ja menin naimisiin pari vuotta myöhemmin. Sanoin hänelle heti alkuun haluavani pelkän seksisuhteen. Mies muutti luokseni, jotta oli helpompi harrastaa seksiä joka päivä. Sitten aloin myöhemmin katsella muita miehiä ja miehelle tuli kiire sitoutua. Näin sitten menimme naimisiin. Käänteispsykologiaa.

Vierailija
19/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta pldee pitäis kuitenkin saada?

Vierailija
20/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha.Palstan väki -va*li-va*li taas täällä julistaa sanomaansa......

Jos sinä ajattelet näin, niin sitten sinun kannattaa jatkaa elämääsi sinkkuna kuten olet tehnyt tähänkin asti.Älä missään nimessä edes harkitse parisuhdetta, niin säästyt tuolta kaikelta paskalta.Eikö niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme