Nelikymppiset miehet ei enää halua aitoa suhdetta
2 kk ne jaksaa ensin jahdata ja sitten tsempata, ja kun itse innostuu ja ihastuu niin jo loppuu flirtti, viestit ja puhelut. Ja alkaa selittelyt: edetään hitaasti, en osaa puhua tunteista, mihin meillä on kiire blaablaa, katsotaan rauhassa mihin tämä johtaa... Juuri sen verran yritetään pitää juttua yllä että seksiä saisi. Tämä viimeisin on alkanut laittaa viestit siihen aikaan kun tietää minun olevan joko työmatkalla tai nukkumassa ettei tarttisi sen enempää jutella. En ole naimisiin hinkumassa mutta olishan se ihan kiva vaikka saada avoimesti puhua tykkäämisestä sun muusta ilman että herra kiemurtaa kuin mato ongenkoukussa. Kyllä se vaan niin on että en taida enää tämän jälkeen vaivautua. Viisi vuotta erosta, kymmeniä treffejä, neljä ihan tavallista miestä joista itse innostui enemmän, ja melkein päivälleen samassa aikataulussa joka tyyppi alkaa vetää liinoja kiinni.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
yli 35 vuotiaalla miehellä ei ole enää tunteita, on vain läski ja kalja
yli 35 vuotiaalla naisella ei ole enää tunteita, vain viini, kissat, katkeruus, poikamainen kampaus ja läskimakkarat
Terveisin katkera katkera mies, joka ei saa minkään ikäistä naista
Terveisin katkera katkera nainen, joka ei saa rakkauta ja läheisyyttä ja kelpaa miehille vain seksiin, tai noh jos siihenkään
Menikö tunteisiin- meni ja pahasti näköjään😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
yli 35 vuotiaalla naisella ei ole enää tunteita, vain viini, kissat, katkeruus, poikamainen kampaus ja läskimakkarat
Sinullehan kelpaavat vain alle 30-vuotiaat hoikat, kauniit naiset, eli tämä keskustelu ei siis koske siis sinua.Heippa
sinulle kelpaa vain pitkät, komeat, vahvaleukaiset ja rikkaat miehet. eli tämä keskustelu ei koske sinua. Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
Terveisin katkera katkera nainen, joka ei saa rakkauta ja läheisyyttä ja kelpaa miehille vain seksiin, tai noh jos siihenkään
Menikö tunteisiin- meni ja pahasti näköjään😂
menikö rummolla tunteisiin? no voi ei :( onko sinulla menkat kun loukkaannut niin pienestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
Parempaa seksiä saa omin avuin, paljon parempaa.Kaksi työntöä ja tuijotus -alle 1min +pieni m+na.Joo ei kannata.Katkera nainen ei siis tarvitse miestä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
Parempaa seksiä saa omin avuin, paljon parempaa.Kaksi työntöä ja tuijotus -alle 1min +pieni m+na.Joo ei kannata.Katkera nainen ei siis tarvitse miestä mihinkään.
Silti katkerat rummot vain valittavat miehistä kaiken päivät vaikka selitetään ettei sellaista tarvita :D aika tekopyhää toimintaa
Oma kokemukseni on päinvastainen. Olen nainen, joka halusi parisuhteen, jossa ei muutettaisi saman katon alle. Miehillä tuntui olevan kauhea hinku muuttaa yhteen jopa hyvin nopeasti. Halusivat myös tavata useammin kuin minä. Se, että haluan myös omaa aikaa ei tarkoita, ettenkö sitoutuisi mieheen. Erään miehen kanssa tapailin jonkin aikaan. Mies kertoi suureen äänen, ettei ole koskaan halunnut naimisiin. Itse kerroin hänelle, etten minäkään halua naimisiin. No eipäs kulunut pitkää aikaa, kun kyseinen mies kosi minua. Onneksi lopulta tapasin miehen, jolle sopii suhde, jossa ei asuta saman katon alla.
Minulla myös ihan erilaisia kokemuksia. Itse halusin lähinnä tapailla, ja eikö samaan aikaan kolme miestä (juurikin nelikymppisiä) pyytänyt muuttamaan yhteen, ruvennut mustasukkaisiksi, ryhtynyt puhumaan avioliitosta jne.
Ei kiitos. Haluan vain seuraa ja kenties seksiä.
AP kuulostaa tavalliselta touhulta nettideiteillä ja Tinderissä.Mätsätään ja treffataan useita naisia.Jos mies sanoo, että haluaa edetä hitaasti, tarkoittaa se samaa kuin että ei ole tosissaan, ja näihin miehiin ei kannata haaskata aikaa ja vaivaa-next.Pitää sinua varalla.Miksi et itse toimisi samalla tavalla kuin miehet toimivat?Eli mätsää useita sopivia, treffaa useita ja monta kertaa -sitten vasta voit tietää, että kuka on se oikea ja kiinnostava.Eikä kannata ihastua heti alussa, jos vain mahdollista.Toki, jos se molemminpuolinen ihastus ja rakkaus iskee vaikka ensi tapaamisella, niin vielä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös ihan erilaisia kokemuksia. Itse halusin lähinnä tapailla, ja eikö samaan aikaan kolme miestä (juurikin nelikymppisiä) pyytänyt muuttamaan yhteen, ruvennut mustasukkaisiksi, ryhtynyt puhumaan avioliitosta jne.
Ei kiitos. Haluan vain seuraa ja kenties seksiä.
Alussa on varmasti hyvä selvittää, että minkälaisia suhdetta kumpikin haluaa, ettei tule yllätyksiä. Turha on suhdetta jatkaa, jos toinen haluaa vain fb suhdetta ja toinen naimisiin
Pitää paikkansa.
Hyvä kaverisuhde, omat asunnot, seksuoptio.
Kiitos.
M45
Vierailija kirjoitti:
Komistukset olen minäkin raakannut sivuun jo alkuvaiheessa. Ei ole auttanut. Ap
Et voi syyttää koko sukupuolta, syy on sinussa. Et eroa kilttiksistä. Hmm koita kilttistä, tämä olis winwin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa.
Kiitos.
M45
Ok jos olet rehellinen, etkä vedätä ketään tuon kuvion saadaksesi.
Minulla on kokemuksia siitä, että kolmekymppisissä miehissä on paljon niitä, jotka eivät halua sitoutua vaan etsivät vain seksiseuraa, ja ne miehet , jotka ovat ns parisuhdematskua ovat viimeistään noin kolmikymppisinä avo-tai avioliitossa.Kävin deiteillä ennen kuin tapasin aviomiehen usean 30-40vuotiaan sinkkumiehen , nd peräkammarinpojan kanssa, En tiedä, onko sattumaa, mutta usealla oli aika haasteellinen persoonallisuus tai alkoholin/päihteiden runsasta käyttöä, elämhallintaongelmia yms.
Ei nuoremmatkaan miehet halua. Ihan sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa.
Kiitos.
M45
Minusta on ok, jos molemmat osapuolet a)haluavat samaa ja b)tietävät molemmat mitä tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla yli 30-vuotiaista naisista on agendalla taloudellisen turvan ja parisuhdestatuksen hakeminen ennen omaa totaalista rupsahtamista ja lapsettomilla kilkattaa biologinen kello niin, ettei järjen ääni kuulu. Miehelle vakava parisuhde tarkoittaa todennäköisesti merkittävää rahanmenoa, naisen agendan eteen työskentelyä ja omista vapauksista luopumista. Palkaksi saa puukkoja selkään näillä uusfeminismiä ja miesvihaa tihkuvilla foorumeilla, jos ei toimi naisen mieleisellä tavalla.
Vain sinisilmäinen, masokisti tai seinähullu mies lähtee vielä vuonna 2019 vakavaan parisuhteeseen saman katon alle puhumattakaan lisääntymisestä suomalaisen naisen kanssa.
Sä et taida tuntea yhtään nelikymppistä naista? Meillä on yleensä lapset jo isoja (mulla omillaan), jos niitä on halunnut, ja sen verran työuraa takana, että taloudellinen turva on ihan omasta takaa. Kahden aviomehen kokemuksella voin kertoa myös, että nuo parisuhdestatusjutut ovat ihan omien korviesi välissä, joko hyvin nuorten tai hyvin naiivien kuvitelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemuksia siitä, että kolmekymppisissä miehissä on paljon niitä, jotka eivät halua sitoutua vaan etsivät vain seksiseuraa, ja ne miehet , jotka ovat ns parisuhdematskua ovat viimeistään noin kolmikymppisinä avo-tai avioliitossa.Kävin deiteillä ennen kuin tapasin aviomiehen usean 30-40vuotiaan sinkkumiehen , nd peräkammarinpojan kanssa, En tiedä, onko sattumaa, mutta usealla oli aika haasteellinen persoonallisuus tai alkoholin/päihteiden runsasta käyttöä, elämhallintaongelmia yms.
Sitten on vielä meitä, jotka eivät vain enää jaksa tuota vaivaa mitä suhde tuottaa. Elämä on paljon helpompaa yksin. En kaipaa seksiä, ja jos kaipaan, suuntaan maksullisiin. Minulla ei mitään naisia vastaan, mutta haluan käyttää vapaa-aikaani muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Katkeruus on, muut puuttuu. N40
Mitään "aitoa" suhdetta ei ole olemassakaan. Eksistentiaalinen probleema!
Sinullehan kelpaavat vain alle 30-vuotiaat hoikat, kauniit naiset, eli tämä keskustelu ei siis koske siis sinua.Heippa