Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset miehet ei enää halua aitoa suhdetta

Vierailija
22.08.2019 |

2 kk ne jaksaa ensin jahdata ja sitten tsempata, ja kun itse innostuu ja ihastuu niin jo loppuu flirtti, viestit ja puhelut. Ja alkaa selittelyt: edetään hitaasti, en osaa puhua tunteista, mihin meillä on kiire blaablaa, katsotaan rauhassa mihin tämä johtaa... Juuri sen verran yritetään pitää juttua yllä että seksiä saisi. Tämä viimeisin on alkanut laittaa viestit siihen aikaan kun tietää minun olevan joko työmatkalla tai nukkumassa ettei tarttisi sen enempää jutella. En ole naimisiin hinkumassa mutta olishan se ihan kiva vaikka saada avoimesti puhua tykkäämisestä sun muusta ilman että herra kiemurtaa kuin mato ongenkoukussa. Kyllä se vaan niin on että en taida enää tämän jälkeen vaivautua. Viisi vuotta erosta, kymmeniä treffejä, neljä ihan tavallista miestä joista itse innostui enemmän, ja melkein päivälleen samassa aikataulussa joka tyyppi alkaa vetää liinoja kiinni.

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 40 kymppiset naiset ole vielö rumia. Osa miehistä saattaa jo tosin olla.

Vierailija
122/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 40 kymppiset naiset ole vielö rumia. Osa miehistä saattaa jo tosin olla.

40 kymppiset? Kerrotko mistä näitä 400 vuotiaita löytyy? Ihan kaverille ja tieteen nimissä kysyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla yli 30-vuotiaista naisista on agendalla taloudellisen turvan ja parisuhdestatuksen hakeminen ennen omaa totaalista rupsahtamista ja lapsettomilla kilkattaa biologinen kello niin, ettei järjen ääni kuulu. Miehelle vakava parisuhde tarkoittaa todennäköisesti merkittävää rahanmenoa, naisen agendan eteen työskentelyä ja omista vapauksista luopumista. Palkaksi saa puukkoja selkään näillä uusfeminismiä ja miesvihaa tihkuvilla foorumeilla, jos ei toimi naisen mieleisellä tavalla.

Vain sinisilmäinen, masokisti tai seinähullu mies lähtee vielä vuonna 2019 vakavaan parisuhteeseen saman katon alle puhumattakaan lisääntymisestä suomalaisen naisen kanssa.

Mistä ihmeestä näitä mielikuvia tulee? Itse olen 37v uussinkkunainen enkä tunnista tuosta kyllä itseäni pätkääkään. Ennemminkin se olen ollut minä joka miesten laskuja maksellut, no en siihen enää lähde. Aikuisiällä minua ei ole kukaan elättänyt vaikka parisuhteessakin olin yli 10v.

Vierailija
124/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla yli 30-vuotiaista naisista on agendalla taloudellisen turvan ja parisuhdestatuksen hakeminen ennen omaa totaalista rupsahtamista ja lapsettomilla kilkattaa biologinen kello niin, ettei järjen ääni kuulu. Miehelle vakava parisuhde tarkoittaa todennäköisesti merkittävää rahanmenoa, naisen agendan eteen työskentelyä ja omista vapauksista luopumista. Palkaksi saa puukkoja selkään näillä uusfeminismiä ja miesvihaa tihkuvilla foorumeilla, jos ei toimi naisen mieleisellä tavalla.

Vain sinisilmäinen, masokisti tai seinähullu mies lähtee vielä vuonna 2019 vakavaan parisuhteeseen saman katon alle puhumattakaan lisääntymisestä suomalaisen naisen kanssa.

Peräkammarin poika ei taida tietää, että Suomessa naiset käyvät töissä ja elättävät itsensä. Aika moni myös siinä sivussa siipeilevän miehensä.

Paitsi että naiset ovat lähinnä matalapalkkaisilla aloilla ja tarvitsevat yhteiskunnan tukea lähes kaikessa jos ei ole miestä osallistumassa kustannuksiin.

Poikkeuksia toki on, puhutaan nyt massasta ja tilastollisesi, ei yksilönä.

Vierailija
125/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peräkammarin poika ei taida tietää, että Suomessa naiset käyvät töissä ja elättävät itsensä. Aika moni myös siinä sivussa siipeilevän miehensä.

Paitsi että naiset ovat lähinnä matalapalkkaisilla aloilla ja tarvitsevat yhteiskunnan tukea lähes kaikessa jos ei ole miestä osallistumassa kustannuksiin.

Onko sekin nyt suuri ongelma miehille, kun joutuvat osallistumaan perheessä eläessään yhteisiin kustannuksiin? Harvassa maassa naiset maksavat pääsääntöisesti puolet menoista, kuten Suomessa on tapana.

Vierailija
126/133 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sekin nyt suuri ongelma miehille, kun joutuvat osallistumaan perheessä eläessään yhteisiin kustannuksiin? Harvassa maassa naiset maksavat pääsääntöisesti puolet menoista, kuten Suomessa on tapana.

Kommentoin vain väitettä jonka mukaan naiset saavat haluamansa elintason ilman miehiä.

Ja voin kertoa että ette muuten maksa. Mihin miehet laittaisivat kaiken yli jäävän rahansa? 

Vierailija
127/133 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko ap ensin mikä on EPÄAITO suhde?

Sellainen jossa on fyysistä läheisyyttä mutta ei juuri henkistä. Ei puhuta tunteista, suhteen laadusta, yhteydenpito tapaamisten välissä on minimissä ja meno on hyvinkin kaverillista ja tuttavallista. Yhdessä ollessa on mukavaa ja seksin lisäksi voi hyvinkin olla halimista ja sylikkäin makoilua sohvalla. Kuitenkaan ei ole puhuttu seurustelusta ja toinen, usein nainen, joutuu miettimään että mitä toinen ajattelee tai tuntee. Homma jää polkemaan paikalleen. Ap

Rekisteröidy muihin deitti palveluihin kuin tinderi. Käy ihan mielenkiintoa lukemassa miesten profiileja, ilman että rajaat ulkonäön tai minkään muun takia. Huomaat että aika paljon on miehiä jotka kaipaavat juuri noita aitoja suhteita. En nyt tarkoita et sinun pitäisi niitä alkamaan suosia jos ulkonäkö ei miellytä mutta nostetaan esiin aloituksesi väitteen takia.

Epäilen suuresti että olet valinnut kumppaniksi, ”pahoja poikia”.

-eri

Vierailija
128/133 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin vain väitettä jonka mukaan naiset saavat haluamansa elintason ilman miehiä.

Ja voin kertoa että ette muuten maksa. Mihin miehet laittaisivat kaiken yli jäävän rahansa? 

Tasan tarkkaan maksetaan puolet ja monesti vielä enemmänkin perheen yhteisistä menoista. Minun mieheni tienasi vähän minua enemmän, mutta aina valitti, kun ei ollut rahaa mihinkään. Itselläni taas jäi rahaa reilusti säästöönkin vielä pakollisten menojen jälkeen. Puoliksi maksettiin kaikki perheen yhteiset kulut ja minä maksoin vielä useita tuhansia euroja enemmän talon remonteista (salaojat ja kattoremontti). Kun asiaa selviteltiin, niin huomattiin, että miehen rahat kuluivat kalliisiin harrastuksiin, johon liittyi lisäksi paljon matkustelua, alkoholiin ja tupakkaan. Itsekin harrastin useampaa eri lajia, mutta ne olivat joko ilmaisia tai niihin meni vain murto-osa siitä, mitä miehen harrastuksiin meni. Sama tilanne näyttää olevan useimmissa tuntemissani perheissä. Vaimo käyttää rahaa minimaalisen vähän ja mies hassaa menemään kaiken mahdollisen turhuuksiin.

Vierailija
129/133 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläiset naiset ne kuulemma kalliiksi käyvät. Vaativat elatusta ja lahjoja aivan eri tavalla kuin suomalaisnaiset.

Saksassa, Sveitsissä ja Itävallassa, Espanjassa, Italiassa yms. noissa muissa maissa on aivan normaalia, että mies elattaa naisen ja nainen pysyy kotirouvana, vaikka lapset lähtevät jo kouluunkin. Se kuuluu niiden kulttuuriin. 

Suomessa taas hyvin moni nainen tienaa itse rahansa eli Suomessa miehellä ei mene naiseen läheskään niin paljon rahaa kuin mitä ulkomaalaiset miehet laittavat naisiinsa.

No multa meni kaikki. Siis ihan kaikki.

Sitten jäin yksin.

Vierailija
130/133 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä käy parin vuoden päästä kun täytän 40. Mutta toistaiseksi kyllä ihan oikean kunnon ja pitkän parisuhteen haluan.

Eipä vaan tule vastaan kotona ollessa (=etätöissä). Ja netin kiemuroista ei oikein tunnu löytyvän tarpeeksi kiinnostavaa tapausta edes antamaan "like":ä. Joten ehkä joskus itsekin joudun tuohon kierteeseen ettei enää oikea parisuhde maistu, kun joutuu odottamaan kiinnostavia henkilöitä tai siis profiileja.

Eli olet nelikymppinen. Itsekin samoissa luvuissa olevana annan neuvon:

Vaihdat reippaasti nuorempiin (pidät hauskaa) tai reippaasti vanhempiin (uskomattoman hyvällä tuurilla löytyy ihka oikea kumppani). Tai sitten vaihdat naisiin.

Älä tuhlaa aikaasi 40-vuotiaisiin miehiin. Otat vaan takkiin ja itseluottamuksesi laskee. Näillä 40-vuotiailla miehillä on näet usein pieni ikäkriisi, ja he etsivät aivan järjestään nuorempia.Löydät rakastajankin helpommin nuoreata miehestä! Nelikymppinen tuskin tulee koskemaan suhun pitkällä tikullakaan. Lapsettomat saattaa lisäksi haluta jälkikasvua (jota saa varmimmin nuoren naisen kanssa). Ne joilla on jo lapsia, ei kaipaa meidän ikäistä naista nekään. ELI: vältä oman ikäisiä miehiä KUIN RUTTOA!!!! Nämä väittävät deittiprofiileissaan etsivänsä 18-42 -vuotiasta naista tms. Valheellinen ikähaarukka on tarkoitettu vain hämäämään nuoria naisia, jotteivat nämä luulisi miesten nyt aivan oikeasti vain nuoria metsästävän Oikeasti näiden 4-kymppisten miesten haarukka on siinä 18-30.

Olen 40-vuotias nainen ja löysin deittisivustolta kumppanikseni saman ikäisen miehen. JOS hän olisi ilmoittanut hakevansa 18(!)- whatever ikäistä NAISTA, en ikimaailmassa olisi halunnut tavata häntä. Se, että hän varmasti pitää nuoria kauniita naisia seksuaalisesti erittäin puoleensa vetävänä, on varmasti fakta, ja se on ihan ok. Saan olla ilmeisen kiitollinen kuitenkin että kelpasin hänelle ja toisin kuin exäni (joka oli minua reilut 10 vuotta vanhempi) hän saa minut joka päivä tuntemaan itseni kauniiksi ja halutuksi.

Miksi tämä nyt olisi mikään fakta? Pidätkö sinä 18-vuotiaita poikia seksuaalisesti erittäin puoleensavetävinä?  Et pidä, koska ne on lapsia. Nuorten ihmisten kauneus on ilmeistä ja sitä voi arvostaa haluamatta heitä seksuaalisesti. Niinkun kuka tahansa kunnollinen normaali ihminen tekee. Miehet eivät ole tässä mikään poikkeus. Hyväksikäyttäjyys on heille mahdollisempaa ja sallitumpaa, joten harvempi yltää vähäisimmän peruskelvollisuuden rimaan. Tuskin kuitenkaan ajattelet että miehestäsi olisi hyväksikäyttäjäksi.

Vierailija
131/133 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen vielä vanhana ja viisaana tahtoo parisuhteeseen? Pyykkäämään, siivoamaan, käymään kaupassa, laittamaan ruokaa?

Minä etsin vain hyvää seuraa. Asutaan erillään, taloudet toki eri. Hyvää seksiä ja hellyyttä, yökyläilyä. Lämpimät tunteet muttei tarvetta omistaa toista, rajoittaa tai olla mustasukkainen.

Kyllä ihme saisi tapahtua, että lähtisin vielä parisuhteeseen.

Nuorempia miehiä löytyy Fwb-suhteeseen. Heillä on hyvät halut ja jaksavat. Mitä muuta nainen mieheltä tarvii?

Yllättävän moni mies yrittää muuntaa tätä parisuhteeksi, vaikka on puhuttu ihan suoraan mistä on kyse.

Miksei ap:lle riitä se yhdessäolo, hellyys ja seksi kun molemmille sopii?

Ja joo, heillä on ollut monta kierroksessa ja olet kokenut kuuluisan pump&dumpin.

Vierailija
132/133 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Miksi nainen vielä vanhana ja viisaana tahtoo parisuhteeseen? Pyykkäämään, siivoamaan, käymään kaupassa, laittamaan ruokaa?

Minä etsin vain hyvää seuraa. Asutaan erillään, taloudet toki eri. Hyvää seksiä ja hellyyttä, yökyläilyä. Lämpimät tunteet muttei tarvetta omistaa toista, rajoittaa tai olla mustasukkainen.

Nuorempia miehiä löytyy Fwb-suhteeseen. Heillä on hyvät halut ja jaksavat. Mitä muuta nainen mieheltä tarvii?

Yllättävän moni mies yrittää muuntaa tätä parisuhteeksi, vaikka on puhuttu ihan suoraan mistä on kyse.

Ja joo, heillä on ollut monta kierroksessa ja olet kokenut kuuluisan pump&dumpin.

Minä olen parisuhdeihminen ja halusin ehdottomasti löytää loppuelämän kestävän parisuhteen. Emme asu yhdessä, emmekä ehkä koskaan muutakaan yhteen. Olemme silti parisuhteessa ja sitoutuneet toisiimme. Olen ollut myös fwb-suhteissa, mutta en halua jatkuvasti miettiä, milloin saan sukupuolitaudin tai toinen löytääkin vielä parempaa seuraa ja joudun taas etsimään uuden kaverin itselleni.

Vierailija
133/133 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Joo, on se ihanaa kun noita ei tarvitse sinkkuna tehdä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan