Maajussille morsian maailmalla libanonilainen Stefano sen sanoi! Naisen on oltava naisellinen!
Sanoi, ettei se tarkoita sitä että naisen paikka olisi keittiössä. Mutta naisen on oltava tyylikäs ja naisellinen.
Olen miehenä niin 100% samaa mieltä noista puheista! Koittakaa nyt naiset lopultakin ymmärtää, että naisellisuus on naisessa se juttu, mikä miehiä viehättää!
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ette te suomipojatkaan mitään adoniksia ole. Kuljetaan kauheissa retkuissa päivät pitkät ja käytöstavoista ei tietoakaan. Että jos nyt tälle linjalle lähdetään.
Totta. Suomalaisen miehen asu:
- lököttävät farkut
- paskaiset lenkkarit
- nyppyyntynyt ja kulahtanut huppari/ ruttuinen flanellipaitaTässä on se ero, että Suomessa naiset toivovat miesten omaksuvan perinteisiä naisellisia luonteenpiirteitä ja päinvastoin nainen omaksuisi perinteisiä miehisiä luonteenpiirteitä. Tällöin muka miehiä saataisiin enemmän miehiä naisvaltaisille aloille ja naisia miesvaltaisille aloille. Se olisi muka tasa-arvoa. Ei se tule niin menemään. Tällainen oppi tuottaa vain valtavia määriä mielenterveysongelmia. Miehet eivät missään tapauksessa toivo naisten muuttuvan maskuliinisemmaksi.
Naiset ei odota miehiltä mitään. Voitte aivan vapaasti jättäytyä pois deittimarkkinoilta. Ihan ite meette sinne ja mahdollisesti tuotte perinteitä tahtovia morsiamia. He vaatii, eikä av:laiset.
Mä sanon vielä arabimiehistä sen että mies elättää perheen vaikka nainen olisi koulutetumpi tai parempituloisempi. Arabinainen saa käyttää palkkansa mihin haluaa. Itse vaihdoin suomalaisen juopon ja mamman pojan arabiin. Se kannatti. Islamissa alkoholi on kielletty joten sen takia perhe- ja parisuhdeväkivaltaa ei ole. Arabimieheni ihmettelee että miksi joku nainen haluaisi olla poliisi tai automekaanikko koska niissä voi olla jopa vaaroja ja ne on raskaita. Arabinaiset ei suostuisi sellaisiin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ette te suomipojatkaan mitään adoniksia ole. Kuljetaan kauheissa retkuissa päivät pitkät ja käytöstavoista ei tietoakaan. Että jos nyt tälle linjalle lähdetään.
- lököttävät farkut
- paskaiset lenkkarit
- nyppyyntynyt ja kulahtanut huppari/ ruttuinen flanellipaitaTässä on se ero, että Suomessa naiset toivovat miesten omaksuvan perinteisiä naisellisia luonteenpiirteitä ja päinvastoin nainen omaksuisi perinteisiä miehisiä luonteenpiirteitä. Tällöin muka miehiä saataisiin enemmän miehiä naisvaltaisille aloille ja naisia miesvaltaisille aloille. Se olisi muka tasa-arvoa. Ei se tule niin menemään. Tällainen oppi tuottaa vain valtavia määriä mielenterveysongelmia. Miehet eivät missään tapauksessa toivo naisten muuttuvan maskuliinisemmaksi.
Naiset ei odota miehiltä mitään. Voitte aivan vapaasti jättäytyä pois deittimarkkinoilta. Ihan ite meette sinne ja mahdollisesti tuotte perinteitä tahtovia morsiamia. He vaatii, eikä av:laiset.
Ai ei odota vai? Jatkuvasti puhutaan kuinka miehiä halutaan lisää naisvaltaisille aloille. Naisten mielestä sukupuoleton kasvatus ja yhteiskunta on avain tähän. Ei se valittettavasti tule tuolla tavalla toimimaan.
En kyllä jaksa montaa ajatusta uhrata sille, miten naisellinen jonkun mielestä olen. Saati että viitsisin miettiä omaa "naiseuttani" ja "uhkua" sitä jotenkin ulospäin :D Elämässä on tärkeämpiä ja kiinnostavampia asioita.
Kummasti on kiinnostuneita miehiä riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- lököttävät farkut
- paskaiset lenkkarit
Ai ei odota vai? Jatkuvasti puhutaan kuinka miehiä halutaan lisää naisvaltaisille aloille. Naisten mielestä sukupuoleton kasvatus ja yhteiskunta on avain tähän. Ei se valittettavasti tule tuolla tavalla toimimaan.
Puhe on halpaa. Puheen pystyy päästämään toisesta korvesta sisään ja toisesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan nyt jokaiseen yleistämättä niin kyllä miehet viehättyy naisellisista naisista ja toisin päin. Poikkeuksiakin kyllä toki on.
Määrittelisin asiaa näin: Ei se naisellisuus tarkoita että pitää puljata kosmetiikan kanssa tuntitolkull, olla punat ja korkkarit jalassa jatkuvasti tms. Se voi olla muuta pienempää, esim. Sopusuhtainen kroppa, kauniit kasvot tai iloinen elämänasenne. Jokaisella lienee oma mistä viehättyy ihmisessä.
Itse olen naisellinen sitä erityisemmin miettimättä tai tyrkyttämättä. Muodot ja ulkonäkö on vain sellaisia että miehet viehättyy. En koe että minun pitäisi muuttaa itseäni suuntaan tai toiseen.
Sitä vaan mietin miksi ei saisi sanoa ääneen että pitää vaikka perinteiseksi määritellystä naisellisesta naisesta? Ihan samoin kuin koku toinen voi sanoa että ei yhtään pidä sen tuyppisestä?
Saa sanoa ääneen. Itekin tykkään välillä pukeutua naisellisesti. Otin tuohon rinnalle seisomaan miehekkään miehen millä on tapoja. Perusjuntin takia ei kannata laittautua.
Luulisi nainen itsensä vuoksi haluavan laittautua? Kai ne vaatteet on sittenkin naisen aatteet, jos haluaa pukeutua sukupuolettomasti.
Laittaudun toki nimenomaan vain itseni vuoksi. Se tarkoittaa sellaisia kankaita, jotka eivät hiosta, eivätkä hierrä ihoa, sellaisia leikkauksia, jotka eivät kiristä edes liikkeessä jne. Mitä lienee sukupuoleton pukeutuminen? Aika harvoin ihmisille jää epäselväksi onko joku mies vai nainen olipa sitten punk, gootti tai farkkutyyli. Ehkäpä sinulla on joku hahmotushäiriö, mikäli tunnistat naiset vain korkokengistä ja hameesta.
-eri
Minun mielestäni nainen, joka käyttää aina matalapohjaisia lenkkareita eikä koskaan käytä käsilaukkua tai hametta, ei edes halua näyttää naisellista eikä tunne sisäisesti olevansa naisellinen.
Jännää, kyllä minut on aina tunnistettu lenkkareissa ja lököcollareissakin naiseksi :)
Vierailija kirjoitti:
Virossa, Ruotsissa ja Venäjällä naiset ovat kauniita, hoikkia ja laittautuvia.
Miksi suomalaiset naiset ovat lihavia ja eivät meikkaa?
Liettuassa tuli nähtyä edellisellä reissulla todellinen uros. Eipä moisia näy täällä ;)
Ihanaa oli kuulla kunnon murahdus miehen lopetettua leuanvedot 😍
Jännä ettei nouse akimaista kohua näistä sovinisteista siinä ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Virossa, Ruotsissa ja Venäjällä naiset ovat kauniita, hoikkia ja laittautuvia.
Miksi suomalaiset naiset ovat lihavia ja eivät meikkaa?
Kysyn jälleen: What's in it for me? Miksi minun pitäisi laihdutta ja/tai meikata? Mitä siitä hyötyisin?
En lukenut ainuttakaan kommenttia joten tämä on varmaan sanottu jo tuhat kertaa.
Olen naisellinen tasan silloin kun siihen jää aikaa. Jos mun ei tarvitsisi ajaa nurmikkoa, vaihtaa renkaita, maksaa laskuja, maalata ja rempata, käyttää autot katsastuksessa ja korjauksissa, hoitaa lapsia, tehdä lumitöitä, käydä kaupassa, tehdä kaikki omakotitalon työt, kuskata harrastuksiin,huolehtia polttopuut, korjata tietokoneet ja hommata laitteet ja käydä töissä. Lista on jokseenkin loputon. Eli heti kunhan mies alkaa hoitamaan ne miesten työt niin minä alan naiseksi.
Nykyajan naisissa on enemmän munaa kuin monessa miehessä. Voin luvata etten tee miesten eteen mitään saamatta jotain itsellekkin.
Viehätän jo tällaisena ilmeisesti miehiä vähän liikaakin, kun ottaa huomioon, miten paljon seksuaalista häirintää koen lähes päivittäin.
N19
Tosiaan. Älkää sanoko sille mitään. Liputtakaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan nyt jokaiseen yleistämättä niin kyllä miehet viehättyy naisellisista naisista ja toisin päin. Poikkeuksiakin kyllä toki on.
Määrittelisin asiaa näin: Ei se naisellisuus tarkoita että pitää puljata kosmetiikan kanssa tuntitolkull, olla punat ja korkkarit jalassa jatkuvasti tms. Se voi olla muuta pienempää, esim. Sopusuhtainen kroppa, kauniit kasvot tai iloinen elämänasenne. Jokaisella lienee oma mistä viehättyy ihmisessä.
Itse olen naisellinen sitä erityisemmin miettimättä tai tyrkyttämättä. Muodot ja ulkonäkö on vain sellaisia että miehet viehättyy. En koe että minun pitäisi muuttaa itseäni suuntaan tai toiseen.
Sitä vaan mietin miksi ei saisi sanoa ääneen että pitää vaikka perinteiseksi määritellystä naisellisesta naisesta? Ihan samoin kuin koku toinen voi sanoa että ei yhtään pidä sen tuyppisestä?
Ja yksi hyvä piirre naisellisissa naisissa on juuri kuten sinulla, eli jo pelkästä tekstistä huokuu sopiva lempeys, iloisuus ja hauskuus. Sellainen rentous, joka taas kaunistaa naista entisestäänkin.
Kaunistaahan se kun sellainen antaa pettämisen ja muun lusmuilun helpommin anteeksi. Jatkaa vaan kauniisti hymyilemistä.
Siksi minulla on collariverkkareiden ja jumpperin alla upeat alusvaatteet. Mutta en todellakaan halua olla hemaiseva kaikkien silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yksi hyvä piirre naisellisissa naisissa on juuri kuten sinulla, eli jo pelkästä tekstistä huokuu sopiva lempeys, iloisuus ja hauskuus. Sellainen rentous, joka taas kaunistaa naista entisestäänkin.
Kaunistaahan se kun sellainen antaa pettämisen ja muun lusmuilun helpommin anteeksi. Jatkaa vaan kauniisti hymyilemistä.
Rahalla voi kuitata pahat teot 🤢
Suomessa on sellainen kulttuuri, että miehet eivät tee mitään naisten eteen ja naiset eivät tee mitään miesten eteen.
Ilmankos suomalaiset tallukat eivät ole kovassa huudossa itseensä ja muihin panostavien ulkomaalaisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-Eurooppa-taustaiset naiset ovat vielä naisia, eivätkä pyri olemaan miehiä. Etenkin PK-seudulla he ovat hyvä vaihtoehto puolisoa harkittaessa.
Näin on, ovat niin naisellisia, että haluavat miehen elättävän hänet. Kun ei tarvitse käydä töissä on aikaa hoitaa näitä naisellisia juttuja. Eipä siinä mitään, jos se sinulle on hyvä vaihtoehto.
Venäjällä naiset pystyvät yhdistämään naiseuden ja urakehityksen. Sieltä pitäisi kopioida lasten kasvatus sellaisenaan Suomeen. Naisista ei tule feministejä, mutta pärjäävät silti miehiä paremmin opinnoissa ja työelämässä.
Jep, ja Venäjällä nainen myös tekee naisellisesti kaikki kotityöt, miehen ei tarvitse. Venäjällä on myös parisuhteessa tapahtuva lievempi väkivalta dekriminalisoitu. Eipä kyllä ole mitään sellaista, mitä venäläiseltä naiselta kadehtisin.
Suomessa tapahtuu enemmän perheväkivältaa vaikka se on kielletty. Venäjällä suututaan ja huudetaan paljon helpommin, mutta fyysinen väkivalta on harvinaista. Miehinen mies ja naiselllinen nainen harvoin tappelee. Kaksi puolikasta, jotka kyttäävät toisiaan ettei toinen pääse helpommalla, aiheuttaa sitä riitaa.
Kohtuullinen vaimon lyöminen ja rais45aminen avioliitossa sallitaan – Venäjän duuma harkitsee, pitääkö puolison hak21aaminen määritellä rikokseksi.
Lain puolesta ei tule sanomista, jos mies pieksää vaimonsa tai kumppaninsa kerran vuodessa. Sellainen on mahdollista ilman oikeudellisia seuraamuksia. Syyte pahoinpitelystä voi tulla vasta, jos uhrilta katkeaa luita tai hän menee tajuttomaksi. Venäjän nykyinen laki sallii mustelmat ja ruhjeet, jotka eivät jätä pysyviä vammoja.
https://www.lapinkansa.fi/kohtuullinen-vaimon-lyominen-ja-raiskaaminen-…
Yli 12 000 naista kuolee joka vuosi Venäjällä perheväkivallan seurauksena.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005084826.html
Tuossa valossa ei ole kovin uskottavaa, että naisellinen nainen ei kohtaisi väkivaltaa.
Ennen kuin julistaudut Venäjä-asiantuntijaksi, niin käy edes kerran siellä Venäjällä ja tutustu venäläisiin ihmisiin, äläkä kirjoita kaikkia kuulemasi stereotypioita tänne
Naisellinen kyllä, mutta ei meikki feikki pelle silareineen.