Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian maailmalla libanonilainen Stefano sen sanoi! Naisen on oltava naisellinen!

Vierailija
22.08.2019 |

Sanoi, ettei se tarkoita sitä että naisen paikka olisi keittiössä. Mutta naisen on oltava tyylikäs ja naisellinen.

Olen miehenä niin 100% samaa mieltä noista puheista! Koittakaa nyt naiset lopultakin ymmärtää, että naisellisuus on naisessa se juttu, mikä miehiä viehättää!

Kommentit (510)

Vierailija
201/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itä-Eurooppa-taustaiset naiset ovat vielä naisia, eivätkä pyri olemaan miehiä. Etenkin PK-seudulla he ovat hyvä vaihtoehto puolisoa harkittaessa.

Heh väärin, aivan samalla tavalla siellä itä-euroopassa nuoret naiset muuttavat tyyliään, ottavat tatuointeja jne;) Ainostaan ne lompakko"vaimot" saattavat pitää yllä vanhaa tyyliä kun tietävät että se puree keski-ikäisiin suomalais rölleihin. 

Vierailija
202/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nyt jokaiseen yleistämättä niin kyllä miehet viehättyy naisellisista naisista ja toisin päin. Poikkeuksiakin kyllä toki on.

Määrittelisin asiaa näin: Ei se naisellisuus tarkoita että pitää puljata kosmetiikan kanssa tuntitolkull, olla punat ja korkkarit jalassa jatkuvasti tms. Se voi olla muuta pienempää, esim. Sopusuhtainen kroppa, kauniit kasvot tai iloinen elämänasenne. Jokaisella lienee oma mistä viehättyy ihmisessä.

Itse olen naisellinen sitä erityisemmin miettimättä tai tyrkyttämättä. Muodot ja ulkonäkö on vain sellaisia että miehet viehättyy. En koe että minun pitäisi muuttaa itseäni suuntaan tai toiseen.

Sitä vaan mietin miksi ei saisi sanoa ääneen että pitää vaikka perinteiseksi määritellystä naisellisesta naisesta? Ihan samoin kuin koku toinen voi sanoa että ei yhtään pidä sen tuyppisestä?

Saa sanoa ääneen. Itekin tykkään välillä pukeutua naisellisesti. Otin tuohon rinnalle seisomaan miehekkään miehen millä on tapoja. Perusjuntin takia ei kannata laittautua.

Luulisi nainen itsensä vuoksi haluavan laittautua? Kai ne vaatteet on sittenkin naisen aatteet, jos haluaa pukeutua sukupuolettomasti.

Miksi niin luulisi? Älä luule. Itsehän tässä istun etäluennolla helmasta purkautuva villapaita päällä, jalassa reikäiset villasukat, hiukset sotkunutturalla. Ei minulla tässä mitään peiliä ole joten en ihan hirveästi tiedosta miltä näytän ja olo on ihan mukava kun on lämmin. Jos haluan kelvata miehelleni niin otan nämä vaatteet pois ja avaan hiukset ja tadaa! Kelpaan! Meinaatko nyt ihan oikeasti että olisin vetänyt aamulla meikit päähän, suoristanut hiukset ja laittanut jotkut epämukavat vaatteet, sitten tullut tähän tietokoneelle istumaan? Arvaa uudelleen.

Aloin miettiä, että näytätkö joltain muurahaiselta hiukset nutturalla vai miksi et kelpaa miehelle kuin hiukset  aukinaisena, ilman villapaitaa, mutta rikkinäiset villasukat jalassa? Meillä vaimolla ei edes ole rikkinäisiä villapaitoja ja -sukkia. Hänelläkin on nyt etäpäivä ja kyllä hän on kaunis ja seksikäs, koska hän harjaa aamulla pitkät hiuksensa ja siinä se. Tuo kaunis aamutakki on paljon seksikkäämpi, kuin joku rönttäinen villapaita.

olen valmis näkemään sen verran vaivaa että avaan hiukseni. Aamutakissa tulee kylmä, enkä nyt erityisesti yritä olla seksikäs tässä. Ei tarvitse yrittää kun on. Ei minun tarvitse muuta kuin katsoa miestäni tietyllä tavalla silmiin ja hän lakkaa kiinnittämästä huomiota siihen mitä minulla on päällä. Hiuksia en harjaa, luonnonkiharat pitkät hiukset pörhöttyy harjaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ette te suomipojatkaan mitään adoniksia ole. Kuljetaan kauheissa retkuissa päivät pitkät ja käytöstavoista ei tietoakaan. Että jos nyt tälle linjalle lähdetään.

Totta. Suomalaisen miehen asu:

- lököttävät farkut

- paskaiset lenkkarit

- nyppyyntynyt ja kulahtanut huppari/ ruttuinen flanellipaita

Ja tuollainenkaan mies ei kelpuuta sinua?

Vierailija
204/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi v*ttujen kevät mitä torttua taas 😂💩🙈"Naisen pitää olla naisellinen byyhyhyy muuten en ala" Hanki elämä, oikeesti 😂😂😂 Laitappas adonis kuva ittestäs ni tiedetään millasen miehen pitäis olla 😁

Vierailija
205/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itä-Eurooppa-taustaiset naiset ovat vielä naisia, eivätkä pyri olemaan miehiä. Etenkin PK-seudulla he ovat hyvä vaihtoehto puolisoa harkittaessa.

Heh väärin, aivan samalla tavalla siellä itä-euroopassa nuoret naiset muuttavat tyyliään, ottavat tatuointeja jne;) Ainostaan ne lompakko"vaimot" saattavat pitää yllä vanhaa tyyliä kun tietävät että se puree keski-ikäisiin suomalais rölleihin. 

Puree muihinkin länkkäreihin. Helppo elämä tiedossa, jos vaan malttaa filmata Tinderiin.

Vierailija
206/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiitos, En halua miellyttää miehiä ulkonäöllisesti. En yleensäkään halua miellyttää toisia. Olen mikä olen ja se siitä. Osa viehättyy ja kunnioittaa. Elämä perustuu siihen, että on itse onnellinen siinä mikä on ja toiset pystyvät hyväksymään jokaisen sellaisena kuin he ovat. En todellakaan haluaisi Stefanin kaltaista , kaltaisesti ajattelevaa miestä. Joten hyvä näin. Koen olevani vahvasti nainen ja osaan kävellä korkokengillä ja mennä taksiin minihameessa. Mutta en todellakaan halua miellyttää randomi miehiä.

Vierailija
207/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ette te suomipojatkaan mitään adoniksia ole. Kuljetaan kauheissa retkuissa päivät pitkät ja käytöstavoista ei tietoakaan. Että jos nyt tälle linjalle lähdetään.

Totta. Suomalaisen miehen asu:

- lököttävät farkut

- paskaiset lenkkarit

- nyppyyntynyt ja kulahtanut huppari/ ruttuinen flanellipaita

Ja tuollainenkaan mies ei kelpuuta sinua?

Et koskaan sanoisi päin naamaa minulle noin, jos tavattaisiin. Olisit aika hiljaista poikaa.

Vierailija
208/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä aloituksia tulee joissa mies kertoo kaikille naisille millaisia heidän pitäisi olla?

Haluan ymmärtää millainen mieli tämän takana on. Elätkö siis ap uskossa että kaikki naiset haluavat miellyttää juuri sinua? Että he aamulla heräävät ja pohtivat miten tänään voisivat olla sellaisia että juuri sinä heistä pitäisit?

Onko tälle harhalle joku nimi? Pakko olla kun vastaavat aloitukset palstalla usein toistuu?

En ole aloittaja, mutta voin ihan muidenkin miesten puolesta sanoa, että tuskin sinusta on kyse ollenkaan. Jo tuollainen typerä vuodatus paljastaa, ettei sinusta saa sillä tavalla naisellista tekemälläkään, millaista me miehet arvostamme.

Kuitenkin sinä kirjoitit minusta aivan kuin sillä millainen minä olen olisi merkitystä sinulle ja muille miehille. Miksi sinä muute sen ottaisit esille.
Mutta miksi te miehet luulette että naiset joukolla välittävät juuri teidän mielipiteestä? Miksi ajattelet että minä välittäisin olenko juuri sinun mielestä naisellinen sillä tavalla kuin sinä haluat?

Kinnostaa todella joten olisi kiva jos viitsisit vastata.

Kurkkaa välillä, montako kommenttia keskustelussa on. Aika monta ja taatusti enemmistö teistä on naisia. Ja aiheena miehen toivomus naisellisesta naisesta.

Vierailija
209/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hyvä haltia tulisi luoksesi ja sanoisi, että nyt saat itsellesi pitkät ja paksut hiukset, hyvän rintavarustuksen, hoikan ja kurvikkaan vartalon, kauniit kasvot ja mukavan luonteen, sekä olisit hyvä makuuhuoneessa, niin sinä kieltäytyisit kaikesta?

Tällä ulkonäölläni ja kokemuksellani sanoisin "hyvälle" haltialle, että opettaa ennemmin miehet kohtelemaan naisia paremmin kuin luo lisää esineellistettävää miehille.

-eri

Vierailija
210/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä aloituksia tulee joissa mies kertoo kaikille naisille millaisia heidän pitäisi olla?

Haluan ymmärtää millainen mieli tämän takana on. Elätkö siis ap uskossa että kaikki naiset haluavat miellyttää juuri sinua? Että he aamulla heräävät ja pohtivat miten tänään voisivat olla sellaisia että juuri sinä heistä pitäisit?

Onko tälle harhalle joku nimi? Pakko olla kun vastaavat aloitukset palstalla usein toistuu?

En ole aloittaja, mutta voin ihan muidenkin miesten puolesta sanoa, että tuskin sinusta on kyse ollenkaan. Jo tuollainen typerä vuodatus paljastaa, ettei sinusta saa sillä tavalla naisellista tekemälläkään, millaista me miehet arvostamme.

Kuitenkin sinä kirjoitit minusta aivan kuin sillä millainen minä olen olisi merkitystä sinulle ja muille miehille. Miksi sinä muute sen ottaisit esille.
Mutta miksi te miehet luulette että naiset joukolla välittävät juuri teidän mielipiteestä? Miksi ajattelet että minä välittäisin olenko juuri sinun mielestä naisellinen sillä tavalla kuin sinä haluat?

Kurkkaa välillä, montako kommenttia keskustelussa on. Aika monta ja taatusti enemmistö teistä on naisia. Ja aiheena miehen toivomus naisellisesta naisesta.

Vastaa nyt herranjumala tuohon kysymykseen.

Vierailija
211/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luemme varmaan eri ketjua. Minä tulin tähän siksi, että avauksessa sanottiin, että naisen on oltava. En keskustele tässä ketjussa yksittäisten miesten toiveista, niiden suhteen linjani on sama kuin aina ennenkin eli että jokaisella on oikeus etsiä juuri haluamansa kaltaista kumppania. Minä keskustelen siitä, miksi minun naisena olisi oltava tietynlainen, ellen halua.

Vierailija
212/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, ovat niin naisellisia, että haluavat miehen elättävän hänet. Kun ei tarvitse käydä töissä on aikaa hoitaa näitä naisellisia juttuja. Eipä siinä mitään, jos se sinulle on hyvä vaihtoehto.

Venäjällä naiset pystyvät yhdistämään naiseuden ja urakehityksen. Sieltä pitäisi kopioida lasten kasvatus sellaisenaan Suomeen. Naisista ei tule feministejä, mutta pärjäävät silti miehiä paremmin opinnoissa ja työelämässä.

Jep, ja Venäjällä nainen myös tekee naisellisesti kaikki kotityöt, miehen ei tarvitse. Venäjällä on myös parisuhteessa tapahtuva lievempi väkivalta dekriminalisoitu. Eipä kyllä ole mitään sellaista, mitä venäläiseltä naiselta kadehtisin.

Suomessa tapahtuu enemmän perheväkivältaa vaikka se on kielletty. Venäjällä suututaan ja huudetaan paljon helpommin, mutta fyysinen väkivalta on harvinaista. Miehinen mies ja naiselllinen nainen harvoin tappelee. Kaksi puolikasta, jotka kyttäävät toisiaan ettei toinen pääse helpommalla, aiheuttaa sitä riitaa.

Koh­tuul­li­nen vaimon lyö­mi­nen ja rais­45a­mi­nen avio­lii­tos­sa sal­li­taan – Venäjän duuma har­kit­see, pitääkö puo­li­son hak21aa­mi­nen mää­ri­tel­lä ri­kok­sek­si.

Lain puolesta ei tule sanomista, jos mies pieksää vaimonsa tai kumppaninsa kerran vuodessa. Sellainen on mahdollista ilman oikeudellisia seuraamuksia. Syyte pahoinpitelystä voi tulla vasta, jos uhrilta katkeaa luita tai hän menee tajuttomaksi. Venäjän nykyinen laki sallii mustelmat ja ruhjeet, jotka eivät jätä pysyviä vammoja.

https://www.lapinkansa.fi/kohtuullinen-vaimon-lyominen-ja-raiskaaminen-…

Yli 12 000 naista kuolee joka vuosi Venäjällä perheväkivallan seurauksena.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005084826.html

Tuossa valossa ei ole kovin uskottavaa, että naisellinen nainen ei kohtaisi väkivaltaa.

Täytyy suhteuttaa asukaslukuun.

12 000 ei ole paljon verrattuna Suomen lukuihin, kun Venäjällä on 145 miljoonaa asukasta.

Vierailija
213/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä vilkaisi mieheen, joka ei minua kelpuuttaisi myös rikkinäisissä villapaidoissa (tuolla edellä mainittu jonkun kommentissa). En mene sillä edes töihin ja osaan pukeutua tilanteen mukaan. Sitä odotan myös mieheltä, mutta hyväksyn miehen pieruverkkarit. Kyllä se miehekkyys tulee pään sisältä. Aloitus ei kuulosta kovin miehekkääktä. Sorry, vaan tämä ei ole mikään kosto kommentti, vaan ihan tosi asia. Tuollainen ei anna viitteitä miehekkäästä, vahvasta miehestä.

Vierailija
214/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitää pystyä etenemään urallani, jotta pystyn maksamaan asuntolainan ja elämisen. Millä työpaikalla otetaan vakavasti ns. naisellinen nainen? Olen alalla, joka on perinteisesti ollut miesvaltainen. Ei tulisi mieleenkään ilmaantua töihin esim. kynsilakat päällä tai korkkareissa! Jotta pääsen johtotehtäviin, pidän tahallani hiukseni lyhyenä, enkä missään nimessä tuo naisellisuuttani mihinkään tilanteeseen, vaan menen asiallisuus edellä. On toiminut.

Sinä päivänä kun naisellisia naisia aletaan pitää työelämässä tasa-arvoisina ja heidät nähdään uskottavina, vahvoina johtajina, niin näette valtavan tulvan naisellisia naisia Suomessa. Nyt se on täysi mahdottomuus - miehekkyyttä pidetään uskottavana, naisellisuutta ei. Ja naisten pitää elättää itsensä.

Höpö höpö. Tuo on just naisten itsensä tyypillinen määritelmä, jonka ovat itselleen asettaneet. Mennään johonkin ” rooliin” et oltais pätevämpiä. En voi laittaa kynsilakkaa( huoh).

Itse olen naisellinen nainen ja johtaja todella miesvaltaisella alalla. Voin näyttää miltä näytän. Ne ennakkoasenteet lyön kumoon kun avaan suuni. Asiaosaaminen ja kokemus riittävä, ei mun tarvii näytellä mitään hyväveljeä.

Musta tuo osoittaa äärimmäisen huonoa itsetuntoa kun pitää määrittää itsensä siihen muottiin jonka olettaa olevan oikea.

Vierailija
215/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju todistaa miten suurin osa kommentoijista on kuin 5 -vuotias lapsi. Jokainen olkoon mitä on. Jos joku haluaa olla naisellinen niin saa olla tai joku kulkee eltaantuneissa verkkareissa niin täysin fine.

Vierailija
216/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun luet kommentteja niin niissä uudelleen ja uudelleen kysytään mitä sitten ja miksi miehet luulevat että kiinnostaa.

Miehet eivät osaa vastata mutta sen verran saatu selville että jotkut miehet tällä palstalla ovat etsimässä seuralaista.

Vierailija
217/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan kokenut naisellisuutta ongelmaksi, esineellistämisen kokisin kyllä. 

Mulla on ollut se onni että olen saanut työelämässä pukeutua ns parempiin vaatteisiin - hameisiin, mekkoihin, juhlapukuihin, jakku- ja housupukuihin yhdistettynä kauniisiin paitoihin. Viihdyn tuollaisissa vaatteissa. Ei mitään rimpsujuttuja mutta kauniin värisiä, tyylikkäästi leikattuja vaatteita. Aina kauniit pitsiset/silkkiset (ostan ulkomailta kun Suomesta ei saa) alusvaatteet ja korkkarit. Hiukset aina laitettuna ja hyvin kevyt meikki. 

Kotona tilanteen mukaan, kesällä kyllä pihahommissakin mekossa. Raksahommat sitten farkuissa tai lökäreissä ja hupparissa. Edelleenkin hiukset aina puhtaina ja laitettuina. 

Mun mies rakastaa tuota kun pukeudun kauniisti. Työpaikalla mun älykkyyttä ei ole koskaan epäilty pukeutumistyylini takia. 

Mutta jos joku mies edellyttäisi suhteen jatkumiselle sen että olisin tietyn tyylinen torppaisin sen heti. Tuo lähtee minusta itsestäni, ei toisen vaatimuksista. 

Vierailija
218/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kun katsoo ihmisiä katukuvassa niin tuntuu että suurin osa haluaa olla rumia. Miksi?

Vierailija
219/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule akilainen, etkö ole tämän kohun aikana oppinut edes sitä, että nainen on ihminen, eikä kaipaa huomiota jokaiselta mieheltä.

Seuraavaksi ihmettelet mihin tarvitaan feminismiä.

Vierailija
220/510 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nyt jokaiseen yleistämättä niin kyllä miehet viehättyy naisellisista naisista ja toisin päin. Poikkeuksiakin kyllä toki on.

Määrittelisin asiaa näin: Ei se naisellisuus tarkoita että pitää puljata kosmetiikan kanssa tuntitolkull, olla punat ja korkkarit jalassa jatkuvasti tms. Se voi olla muuta pienempää, esim. Sopusuhtainen kroppa, kauniit kasvot tai iloinen elämänasenne. Jokaisella lienee oma mistä viehättyy ihmisessä.

Itse olen naisellinen sitä erityisemmin miettimättä tai tyrkyttämättä. Muodot ja ulkonäkö on vain sellaisia että miehet viehättyy. En koe että minun pitäisi muuttaa itseäni suuntaan tai toiseen.

Sitä vaan mietin miksi ei saisi sanoa ääneen että pitää vaikka perinteiseksi määritellystä naisellisesta naisesta? Ihan samoin kuin koku toinen voi sanoa että ei yhtään pidä sen tuyppisestä?

Saa sanoa ääneen. Itekin tykkään välillä pukeutua naisellisesti. Otin tuohon rinnalle seisomaan miehekkään miehen millä on tapoja. Perusjuntin takia ei kannata laittautua.

Luulisi nainen itsensä vuoksi haluavan laittautua? Kai ne vaatteet on sittenkin naisen aatteet, jos haluaa pukeutua sukupuolettomasti.

Laittaudun toki nimenomaan vain itseni vuoksi. Se tarkoittaa sellaisia kankaita, jotka eivät hiosta, eivätkä hierrä ihoa, sellaisia leikkauksia, jotka eivät kiristä edes liikkeessä jne. Mitä lienee sukupuoleton pukeutuminen? Aika harvoin ihmisille jää epäselväksi onko joku mies vai nainen olipa sitten punk, gootti tai farkkutyyli. Ehkäpä sinulla on joku hahmotushäiriö, mikäli tunnistat naiset vain korkokengistä ja hameesta.

-eri

Minun mielestäni nainen, joka käyttää aina matalapohjaisia lenkkareita eikä koskaan käytä käsilaukkua tai hametta, ei edes halua näyttää naisellista eikä tunne sisäisesti olevansa naisellinen.

Jännää, kyllä minut on aina tunnistettu lenkkareissa ja lököcollareissakin naiseksi :)

Ja varmasti fiksumpi ja kauniinpi kuin Sofiat ja Marttinat. olet aito nainen.