Maajussille morsian maailmalla libanonilainen Stefano sen sanoi! Naisen on oltava naisellinen!
Sanoi, ettei se tarkoita sitä että naisen paikka olisi keittiössä. Mutta naisen on oltava tyylikäs ja naisellinen.
Olen miehenä niin 100% samaa mieltä noista puheista! Koittakaa nyt naiset lopultakin ymmärtää, että naisellisuus on naisessa se juttu, mikä miehiä viehättää!
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kun katsoo ihmisiä katukuvassa niin tuntuu että suurin osa haluaa olla rumia. Miksi?
Miksi ihminen ei saa olla sellainen kuin haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-Eurooppa-taustaiset naiset ovat vielä naisia, eivätkä pyri olemaan miehiä. Etenkin PK-seudulla he ovat hyvä vaihtoehto puolisoa harkittaessa.
Näin on, ovat niin naisellisia, että haluavat miehen elättävän hänet. Kun ei tarvitse käydä töissä on aikaa hoitaa näitä naisellisia juttuja. Eipä siinä mitään, jos se sinulle on hyvä vaihtoehto.
Venäjällä naiset pystyvät yhdistämään naiseuden ja urakehityksen. Sieltä pitäisi kopioida lasten kasvatus sellaisenaan Suomeen. Naisista ei tule feministejä, mutta pärjäävät silti miehiä paremmin opinnoissa ja työelämässä.
Edelleen kysyn: miksi? Mitä hyötyä siitä naisellisuudesta minulle olisi?
Ihmisellä on hyvä olla jos psykologinen kasvatus ja biologinen kehitys vastaa toisiaan. Ihminen tuntee tällöin huomattavasti vähemmän negatiiviisia tunteita.
Lähde, kiitos.
Tiedätkö, mikä minulle antaa positiivisia tunteita? Se, kun vedän päälleni ulkoiluhousut ja toppatakin ja mukavat retkeilykengät ja lähden koiran kanssa metsään. Nyt on aika rämpimistä, kun lunta sataa koko ajan lisää ja muutenkin kapeat polut peittyvät kerta toisensa jälkeen. Mutta siellä me rämmimme ja nautimme luonnosta, lämpiminä ja mukavasti puettuina. Sen jälkeen palaan kotiin ja vaihdan ylle mukavat kotivaatteet (trikoot ja tunika, ajattele!)ja istun koneelle tekemään töitä. Välillä käyn vaihtamassa muutaman sanan puolisoni kanssa, joka tekee omia töitään, tai hän käy kysymässä, ottaisinko minäkin kahvia.
Iltapäivällä töiden jälkeen me molemmat pukeudumme mukavasti ja lämpimästi ja lähdemme yhdessä sinne samaiseen metsään koiran kanssa. Viivymme tunnin-pari. Sen jälkeen jatkamme omia hommiamme, mitä milloinkin. Minulla on nyt puutarhajutut päällimmäisinä, joten todennäköisimmin minut löytää tänäki iltana puutarhaessu edessä kylvämässä siemeniä ja samalla vaihtamassa multia huonekasveihin.
Illalla käperrymme niissä kotitrikoissa ja -verkkareissa ja muissa lökäpöksyissä sohvalle syömään ja samalla katsomaan uutiset/lukemaan lehdet ja juttelemaan.
En oikein keksi, mitä negatiivista päivääni ja elämääni tuo se, etten käytä hametta, käsilaukkua enkä korkkareita.
Kuulostaapa tylsältä. Teillä ei siis ole seksielämääkään lainkaan. Kuinka vanhoja olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-Eurooppa-taustaiset naiset ovat vielä naisia, eivätkä pyri olemaan miehiä. Etenkin PK-seudulla he ovat hyvä vaihtoehto puolisoa harkittaessa.
Näin on, ovat niin naisellisia, että haluavat miehen elättävän hänet. Kun ei tarvitse käydä töissä on aikaa hoitaa näitä naisellisia juttuja. Eipä siinä mitään, jos se sinulle on hyvä vaihtoehto.
Venäjällä naiset pystyvät yhdistämään naiseuden ja urakehityksen. Sieltä pitäisi kopioida lasten kasvatus sellaisenaan Suomeen. Naisista ei tule feministejä, mutta pärjäävät silti miehiä paremmin opinnoissa ja työelämässä.
Ihmisellä on hyvä olla jos psykologinen kasvatus ja biologinen kehitys vastaa toisiaan. Ihminen tuntee tällöin huomattavasti vähemmän negatiiviisia tunteita.
Lähde, kiitos.
Tiedätkö, mikä minulle antaa positiivisia tunteita? Se, kun vedän päälleni ulkoiluhousut ja toppatakin ja mukavat retkeilykengät ja lähden koiran kanssa metsään. Nyt on aika rämpimistä, kun lunta sataa koko ajan lisää ja muutenkin kapeat polut peittyvät kerta toisensa jälkeen. Mutta siellä me rämmimme ja nautimme luonnosta, lämpiminä ja mukavasti puettuina. Sen jälkeen palaan kotiin ja vaihdan ylle mukavat kotivaatteet (trikoot ja tunika, ajattele!)ja istun koneelle tekemään töitä. Välillä käyn vaihtamassa muutaman sanan puolisoni kanssa, joka tekee omia töitään, tai hän käy kysymässä, ottaisinko minäkin kahvia.
Iltapäivällä töiden jälkeen me molemmat pukeudumme mukavasti ja lämpimästi ja lähdemme yhdessä sinne samaiseen metsään koiran kanssa. Viivymme tunnin-pari. Sen jälkeen jatkamme omia hommiamme, mitä milloinkin. Minulla on nyt puutarhajutut päällimmäisinä, joten todennäköisimmin minut löytää tänäki iltana puutarhaessu edessä kylvämässä siemeniä ja samalla vaihtamassa multia huonekasveihin.
Illalla käperrymme niissä kotitrikoissa ja -verkkareissa ja muissa lökäpöksyissä sohvalle syömään ja samalla katsomaan uutiset/lukemaan lehdet ja juttelemaan.
En oikein keksi, mitä negatiivista päivääni ja elämääni tuo se, etten käytä hametta, käsilaukkua enkä korkkareita.
Kuulostaapa tylsältä. Teillä ei siis ole seksielämääkään lainkaan. Kuinka vanhoja olette?
Ei ole tapanani levitellä seksielämää keskustelupalstoille.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat kuin miehiä
Käytös, ulkonäkö, kaikki
Minun mielestä miehet kyllä käyttäytyvät paremmin ja näyttävätkin paremmilta.
Jaa no mua ei kiinnosta kyllä p*skaakaan mikä teitä miehiä viehättää ja mikä ei. :D Jos ei seura kiinnosta niin oivoi sitten vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kun katsoo ihmisiä katukuvassa niin tuntuu että suurin osa haluaa olla rumia. Miksi?
Miksi ihminen ei saa olla sellainen kuin haluaa?
Saa olla lökö jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kopiosimme lasten kasvatuksen suoraan Venäjältä, niin saisimme samalla ratkaistua alhaisen syntyvyyden ja ison osan mielenterveysongelmista. Sinä ja muutkin naiset hyötyisivät ainakin siten, että ura lähes varmasti ei missään vaiheessa katkeaisi johonkin masennukseen, ahdistukseen tms. tai edes haittaisi sitä mitenkään.
Muuta sinä Venäjälle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kopiosimme lasten kasvatuksen suoraan Venäjältä, niin saisimme samalla ratkaistua alhaisen syntyvyyden ja ison osan mielenterveysongelmista. Sinä ja muutkin naiset hyötyisivät ainakin siten, että ura lähes varmasti ei missään vaiheessa katkeaisi johonkin masennukseen, ahdistukseen tms. tai edes haittaisi sitä mitenkään.
En haluaisi kasvattaa tytärtäni kullankaivajaksi. Luin yhdestä blogista miten joissakin päiväkodeissa tytöille ihan semmoisille parivuotiaille sanotaan ettei saa huutaa muuten tuleva aviomies suuttuu
(??!!)
Haloo, antakaa lasten olla lapsia siellä Venäjällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muslimi siis. Tedetään kyllä, mitä se niiden naisellisuus on: kurjuutta nyrkin ja hellan välissä.
Tämä Stefano on kyllä kristitty. Taisi jäädä ohjelma näkemättä?
Stefano taitaa olla nimellisesti kristitty, siis semmoinen tapa- eli kulttuurikristitty. Niillä on samat elämäntavat kuin pakanoilla, tai nimimus1imeilla.
Oikeita uskovaisia on harvassa.
Olkoon harvassa tai ei, mutta on kyllä valtavan iso asia etenkin noilla seuduilla, oletko kristitty vai muslimi. Vain täällä sekulaarisessa Suomessa kuvitellaan, ettei uskonto - nimellinenkin - määrittäisi ihmistä. Vaikeahan sitä on täällä ymmärtää, jos kokemuksia on historiallisesti vain enemmän tai vähemmän (tapa)kristityistä. Etelä-Euroopassa asia on jo aivan toisin, puhumattakaan Pohjois-Afrikasta.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Kun äijät pysyisi loitolla. Ei todellakaan mitään halua viehättää miehiä. Kyse ei todellakaan ole siitä että ei tietäisi mistä miehet pitää vaan siitä, että kun pysyisitte kaukana. Ettekä pysy vaikka miten olisi hirveän näköinen. Miksi?
Taidat olla hoikka? Musta kyllä pysytään loitolla kun olen lihava. Lähetä muutaman innokasta mun luo! Huomio kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Kun äijät pysyisi loitolla. Ei todellakaan mitään halua viehättää miehiä. Kyse ei todellakaan ole siitä että ei tietäisi mistä miehet pitää vaan siitä, että kun pysyisitte kaukana. Ettekä pysy vaikka miten olisi hirveän näköinen. Miksi?
Taidat olla hoikka? Musta kyllä pysytään loitolla kun olen lihava. Lähetä muutaman innokasta mun luo! Huomio kelpaisi.
Mee Alaston Suomeen. Kaikille tuntuu irtoovan
Maskuliiniset miehet (en tarkoita ulkonäköä) tykkäävät naisellisista naisista ja maskuliiniset naiset sopivat paremmin yhteen naisellisten miesten kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä aloituksia tulee joissa mies kertoo kaikille naisille millaisia heidän pitäisi olla?
Haluan ymmärtää millainen mieli tämän takana on. Elätkö siis ap uskossa että kaikki naiset haluavat miellyttää juuri sinua? Että he aamulla heräävät ja pohtivat miten tänään voisivat olla sellaisia että juuri sinä heistä pitäisit?
Onko tälle harhalle joku nimi? Pakko olla kun vastaavat aloitukset palstalla usein toistuu?En ole aloittaja, mutta voin ihan muidenkin miesten puolesta sanoa, että tuskin sinusta on kyse ollenkaan. Jo tuollainen typerä vuodatus paljastaa, ettei sinusta saa sillä tavalla naisellista tekemälläkään, millaista me miehet arvostamme.
Kuitenkin sinä kirjoitit minusta aivan kuin sillä millainen minä olen olisi merkitystä sinulle ja muille miehille. Miksi sinä muute sen ottaisit esille.
Mutta miksi te miehet luulette että naiset joukolla välittävät juuri teidän mielipiteestä? Miksi ajattelet että minä välittäisin olenko juuri sinun mielestä naisellinen sillä tavalla kuin sinä haluat?
Kinnostaa todella joten olisi kiva jos viitsisit vastata.Kurkkaa välillä, montako kommenttia keskustelussa on. Aika monta ja taatusti enemmistö teistä on naisia. Ja aiheena miehen toivomus naisellisesta naisesta.
Sitten kun luet kommentteja niin niissä uudelleen ja uudelleen kysytään mitä sitten ja miksi miehet luulevat että kiinnostaa.
Miehet eivät osaa vastata mutta sen verran saatu selville että jotkut miehet tällä palstalla ovat etsimässä seuralaista.
Seuran etsiminen täältä on kyllä vihonviimeisen hyypiön merkki :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytös, ulkonäkö, kaikkiJust tuollainen luokittelu vain lisää näitä transuajatuksia nuorilla tytöillä.
Minä tunnen olevani nainen, XX-kromosomin omaava. En ole kiinnostunut hoivajutuist enkä äänestä Vihreitä, vaan kannatan kovia arvoja. Enkä ole mikään pulaan joutuva neito, vaan minullakin ns. munaa sanoa asiat. Seta-logiikalla olen varmaan trans tai miehille sitten epänainen.
Tuntuu näissä ei-feministipiireissäkin olevan sellaisia huonoitsetuntoisia miehiä, jotka ei kestä, jos naisellakin on mielipiteet vaan pitäisi olla jonkun söpön tyttöystävän roolissa. Kaikki muu onkin feminististä ja uhkaavaa.
Naisella saa ja pitääkin olla omat mielipiteensä. Useimmiten kaikki on kiinni siitä miten tuot ne esiin. Mietipä, kun mies sanoo naisjoukossa, että hänellä on munaa sanoa asiat ja kannattaa kovia arvoja. En usko, että kovin suosittu miehestä tulee.
Söpöissä ja yleensäkin kauniissa, ehkä vähän hiljaisemmissa tai ainakin vähemmän itseään esiin tuovissa naisissa onkin se viehättävä puoli, että he yleensä yllättävät. Kauhean suulas, ja kovia arvoja kannattava nainen on kuin sovinisti naisen vartalossa. Maltillisempi ja pohtivampi nainen on yleensä paljon äkykkäämpi, koska hienovaraisuus ja tilannetaju ovat sellaisialla aivan eri luokkaa. Siksi ehdottomasti annan ääneni söpöille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytös, ulkonäkö, kaikkiMinun mielestä miehet kyllä käyttäytyvät paremmin ja näyttävätkin paremmilta.
Koska sinä olet kaapissa, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä aloituksia tulee joissa mies kertoo kaikille naisille millaisia heidän pitäisi olla?
Haluan ymmärtää millainen mieli tämän takana on. Elätkö siis ap uskossa että kaikki naiset haluavat miellyttää juuri sinua? Että he aamulla heräävät ja pohtivat miten tänään voisivat olla sellaisia että juuri sinä heistä pitäisit?
Onko tälle harhalle joku nimi? Pakko olla kun vastaavat aloitukset palstalla usein toistuu?En ole aloittaja, mutta voin ihan muidenkin miesten puolesta sanoa, että tuskin sinusta on kyse ollenkaan. Jo tuollainen typerä vuodatus paljastaa, ettei sinusta saa sillä tavalla naisellista tekemälläkään, millaista me miehet arvostamme.
Kuitenkin sinä kirjoitit minusta aivan kuin sillä millainen minä olen olisi merkitystä sinulle ja muille miehille. Miksi sinä muute sen ottaisit esille.
Mutta miksi te miehet luulette että naiset joukolla välittävät juuri teidän mielipiteestä? Miksi ajattelet että minä välittäisin olenko juuri sinun mielestä naisellinen sillä tavalla kuin sinä haluat?
Kinnostaa todella joten olisi kiva jos viitsisit vastata.Minusta tuolla jossain edellisellä sivulla oli kyllä mielenkiintoinen lipsahdus, kun joku mies kirjoitti, että jos blaablaa, niin tämänkin palstan miehet varmaan siirtyisivät hakemaan seuraa muualta.
En ole koskaan ajatellut, että joku todella olisi tällä palstalla siksi, että kuvittelee löytävänsä täältä seuraa. Tai ylipäänsä nuoria/nuorehkoja sinkkunaisia. Mutta sehän sen selittää, miksi täällä on niin kova tarve kertoa, millainen naisen pitäisi olla ja millainen ei saisi olla (yh, lihava, tatuoitu, koiran omistaja jne). Voi hyvänen aika...!
N58
Onko tämä siis mielestäsi paikka, jossa on täysin parisuhteeseen kelpaamattomia sinkkunaisia? Minulle on kyllä tullut otsikoita selatessani käsitys, että ainakin tinderissä tämän palstan naiset ovat hyvinkin ahkerasti. Ehkäpä sitten lihavat yh:t, tatuoidut koiranomistajat eivät käytä mitään seuranhakuja.
Itsekin joskus kauan sitten, kun etsin kumppania, eksyin keskustelupaikkoihin, missä oli paljon naisia ja antaahan se paljon kattavamman käsityksen naisista, kun saa lukea heidät rehellisiä ajatuksiaan. Deitti-ilmoituksiin herkästi laitetaan kaunistellumpi kuva itsestä. Olisi suorastaan tehtävä laki, että jokaisen naista etsivän miehen on pakko lukea vähintään puoli vuotta erilaisia naisten valtaamia keskustelufoorumeita.
Palstalla voi olla vaikka minkälaisia ihmisiä mutta se kuulostaa oudolta että täältä olisi seuraa hakemassa.
Samoin useiden mieskeskustelijoiden tarve arvostella ja keksiä millaisia naiskeskutelijat on outoa. Järkeväksi se muuttuu vain jos nämä miehet ihan tosissaan ovat palstalla sillä mielellä että täältä löytäsivät naisen ja naisten täällä siksi pitäisi olla heitä miellyttäviä.Ensimmäinen vastaus viestiin jonka kirjoitin oli ulkonäköni arvostelua. Vaikka henkilö ei minua näe.
Viestini sisältöön siinä ei otettu kantaa tai vastattu.
Jotenkin hyvin kummallinen reaktio joka pistää vain lisää ihmettelemään tätä ketjua. Aihe tuntuu herättävän miehissä kauhesti tunteita vaikka eivät siitä kykene keskustelemaan.
Miehet on niin tunteellisia. Milloin itketään itsesäälissä, milloin rikotaan huonekaluja, kun tunteet vie. Moni ei pääse yli jätetyksi tulemisesta, ja jopa tappaa omat lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kinnostaa todella joten olisi kiva jos viitsisit vastata.Kurkkaa välillä, montako kommenttia keskustelussa on. Aika monta ja taatusti enemmistö teistä on naisia. Ja aiheena miehen toivomus naisellisesta naisesta.
Sitten kun luet kommentteja niin niissä uudelleen ja uudelleen kysytään mitä sitten ja miksi miehet luulevat että kiinnostaa.
Miehet eivät osaa vastata mutta sen verran saatu selville että jotkut miehet tällä palstalla ovat etsimässä seuralaista.Seuran etsiminen täältä on kyllä vihonviimeisen hyypiön merkki :D
Niinhän se onkin. Mutta kun ei muuallakaan "tapaa" naisia. Eikä tämä johdu koronasta, sama pieni häiriytyneiden poppoo oli täällä ennenkin kivaa palstaa pilaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi kasvattaa tytärtäni kullankaivajaksi. Luin yhdestä blogista miten joissakin päiväkodeissa tytöille ihan semmoisille parivuotiaille sanotaan ettei saa huutaa muuten tuleva aviomies suuttuu
(??!!)
Haloo, antakaa lasten olla lapsia siellä Venäjällä!
Nämä on taas näitä kuvitelmia siitä, millaisia venäläiset muka ovat. Huomaa, ettei ole tultu käytyä Suomen ulkopuolella vuotuista Kanarian lomaa lukuunottamatta.
Onhan tuo aika mieskarkki! Kait hänelläkin saa mieltymykset olla naisen suhteen. Parempi olla rehellinen kuin feikata kiinnostunutta.
(sivusta)