Maajussille morsian maailmalla libanonilainen Stefano sen sanoi! Naisen on oltava naisellinen!
Sanoi, ettei se tarkoita sitä että naisen paikka olisi keittiössä. Mutta naisen on oltava tyylikäs ja naisellinen.
Olen miehenä niin 100% samaa mieltä noista puheista! Koittakaa nyt naiset lopultakin ymmärtää, että naisellisuus on naisessa se juttu, mikä miehiä viehättää!
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat kuin miehiä
Käytös, ulkonäkö, kaikki
Mutta niin vaan meidän kanssamme tämänkin päivän vietät.
Vierailija kirjoitti:
Käytös, ulkonäkö, kaikki
Miehuus tarkoittaa muutakin kuin ulkoista olemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-Eurooppa-taustaiset naiset ovat vielä naisia, eivätkä pyri olemaan miehiä. Etenkin PK-seudulla he ovat hyvä vaihtoehto puolisoa harkittaessa.
Näin on, ovat niin naisellisia, että haluavat miehen elättävän hänet. Kun ei tarvitse käydä töissä on aikaa hoitaa näitä naisellisia juttuja. Eipä siinä mitään, jos se sinulle on hyvä vaihtoehto.
Venäjällä naiset pystyvät yhdistämään naiseuden ja urakehityksen. Sieltä pitäisi kopioida lasten kasvatus sellaisenaan Suomeen. Naisista ei tule feministejä, mutta pärjäävät silti miehiä paremmin opinnoissa ja työelämässä.
Isoäidithän siellä lapset kasvattaa. Ja kyllä, naiset käy töissä ja maksaa itse kauneudenhoidon, mutta huom! Huom! Mies maksaa kaiken muun! Nainen saa tosiaan käyttää ne omat rahansa ulkonäköönsä. Näytä yksikin suomalainen mies joka tällaisen systeemin hyväksyy.
Hep! Täällä yksi sellainen mies. Minä vielä ostan vaimolle kauniita vaatteita sekä seksikkäitä alusvaatteita. Onneksi vaimoni on ulkonäkönsä puolesta niin hyvä lähtökohtaisesti, että rahaa jää todella paljon säästöön.
Naiset naisellisina ja miehet miehekkäinä. Sitten on tietysti se molempien sukupuolien "välimuoto" joka jätettäköön omaan arvoonsa, ilman väheksyntää ja/tai kiusaamista.
Naiset pukeutuu, puhuu ja tekee omalla feministisellä tavalla, miehet maskuliinisella tavalla. Se on vaan niin luonnollista fysiologisten, fyysisten, henkisten ja evolutiollisten ominaisuuksien vuoksi. Ne jotka muuta sanovat ovat vain äänekkäitä vähemmistöryhmien piipertäjiä jotka ovat kateellisia oikeille naisille ja miehille. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle:
Ok. Ja what's in it for me eli mitä minä siitä hyötyisin, että miellyttäisin jotain libanonilaista miestä ja sinua?
No, miten meni omasta mielestä? Meinaatko, että kun purskautit hapatuksesi ilmoille, niin kaikki aiemmin kauniista ja naisellisista naisista pitävät miehet muuttavat nyt mielensä ja kaltaisesi hapannaama onkin kuuminta hottia?
Tämä sama kysymys aplle. Nyt kun hän päästi hapatuksensa ilmoille kuvitteleeko hän että naiset alkavat muuttamaan itseään hänelle mieleisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on jo sanottukin, että suomalaisia naisia ei naisellinenkaan tyyli kaunista. Ja onhan tällä palstalla muutenkin jatkuvasti haukuttu naisten ulkonäkö ihan tyylistä riippumatta. Joten kertokaapa nyt, luomakunnan kruunut, että miten vaikka minun, kaikin tavoin kauneusihanteiden vastaisen naisen pitäisi pukeutua ja laittautua? Minusta kun ei saa tällä ulkonäöllä naisellista ja teidän mielenne mukaista millään. Naisellinen tyyli siis ei varmaan minulla olisi hyvä vaan aiheuttaisi vain lisää pilkkaa? Pitääkö mennä johonkin komeroon häpeämään ja lakata liikkumasta ihmisten ilmoilla? En tietenkään ole miestä etsimässä, mutta useinhan sitä saa sen käsityksen, että ei saisi edes olla katukuvaa rumentamassa.
Voisiko joku vastata kun muuten kyllä leuat louskuavat? Vaikka kauniin nuoren aasialaisen ukko joka tässäkin keskustelussa jakaa viisauksiaan?
Mitä tällaisen naisen pitää tehdä? Kuolla pois?
Vierailija kirjoitti:
Naiset naisellisina ja miehet miehekkäinä. Sitten on tietysti se molempien sukupuolien "välimuoto" joka jätettäköön omaan arvoonsa, ilman väheksyntää ja/tai kiusaamista.
Naiset pukeutuu, puhuu ja tekee omalla feministisellä tavalla, miehet maskuliinisella tavalla. Se on vaan niin luonnollista fysiologisten, fyysisten, henkisten ja evolutiollisten ominaisuuksien vuoksi. Ne jotka muuta sanovat ovat vain äänekkäitä vähemmistöryhmien piipertäjiä jotka ovat kateellisia oikeille naisille ja miehille. Aamen.
Mitä tapaa oma viestisi mielestäsi edustaa? Minusta vähemmistöryhmien piiperrystä, eli siitä löytyy halua päästä määrittelemään, miten muiden ihmisten pitäisi olla. Et edes kerro mitään konkreettista mistään käyttäytymisestä tai olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ette te suomipojatkaan mitään adoniksia ole. Kuljetaan kauheissa retkuissa päivät pitkät ja käytöstavoista ei tietoakaan. Että jos nyt tälle linjalle lähdetään.
Totta. Suomalaisen miehen asu:
- lököttävät farkut
- paskaiset lenkkarit
- nyppyyntynyt ja kulahtanut huppari/ ruttuinen flanellipaita
Tässä on se ero, että Suomessa naiset toivovat miesten omaksuvan perinteisiä naisellisia luonteenpiirteitä ja päinvastoin nainen omaksuisi perinteisiä miehisiä luonteenpiirteitä. Tällöin muka miehiä saataisiin enemmän miehiä naisvaltaisille aloille ja naisia miesvaltaisille aloille. Se olisi muka tasa-arvoa. Ei se tule niin menemään. Tällainen oppi tuottaa vain valtavia määriä mielenterveysongelmia. Miehet eivät missään tapauksessa toivo naisten muuttuvan maskuliinisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten yllättävää, että tissiposket eivät kerro, mitä heillä on tarjottavana näille haaveidensa naisille. Vaatimuksia esitetään kaikille muille paitsi itselle. Tuskinpa heillä on mitään annettavaa, kun ei siitä löydy edes kirjoitettavaa.
Sinusta tulikin jo selväksi, mitä tarjottavaa sinulla on. Ulkonäkökin on helppo arvata.
No, mitä se on? Sano ihan ääneen. Kuvaile toki itsesi perään, mutta rehellisesti.
Huom. en ole tarjoamassa sinulle yhtään mitään.
Tämä lipsahtaa uudelleen ja uudelleen. Nämä miehet kuvittelee että naiset ovat täällä palstalla hakemassa heistä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Musta on hilpeää ja liikuttavaa, että miehet luulee etteikö naiset tiedä minkänäköisenä huomiota saa. Ihanko oikeasti luulet, että en "tajua" että pitkät, laineilevat hiukset, hame, korolliset kengät ja punahuulinen hymy vetoaa miehiin? Älä nyt putoa penkiltä, mutta voin kertoa että jokainen nainen tietää ja sun hommaksi jää miettiä, miksi niin harva nainen sitä toteuttaa.
Miehenä, jota naisellisuus viehättää, olen eri mieltä kanssasi.
Naisellisuus on jossain määrin ulkosia seikkoja, mutta ei rajoitu mitenkään siihen mitä yllä esität. Naisellisuus on eniten asennetta. Oman naisellisuuden hyväksymistä ja tiedostamista, jota voi halutessaan kotostaa ulkoisilla seikoilla. Itse olen tavannut/viettänyt aikaa kaljun, lattarintaisen, sensuellin ja omaa naisellisuuttaan rakastavan, tennareissa ja risoissa farkuissa, ylisuuren villapaidan alla ja ilman meikkiä viihtyvän, upean jopa jumalaisen seksikkään ja sensuellin naisen kanssa. Naisen, joka oli joka solullaan nainen - siksi että oli ja halusi olla nainen.
Työaikaan olikin sitten jotain muuta, eikä korostanut naisellisuuttaan vaan keskittyi työhönsä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan nyt jokaiseen yleistämättä niin kyllä miehet viehättyy naisellisista naisista ja toisin päin. Poikkeuksiakin kyllä toki on.
Määrittelisin asiaa näin: Ei se naisellisuus tarkoita että pitää puljata kosmetiikan kanssa tuntitolkull, olla punat ja korkkarit jalassa jatkuvasti tms. Se voi olla muuta pienempää, esim. Sopusuhtainen kroppa, kauniit kasvot tai iloinen elämänasenne. Jokaisella lienee oma mistä viehättyy ihmisessä.
Itse olen naisellinen sitä erityisemmin miettimättä tai tyrkyttämättä. Muodot ja ulkonäkö on vain sellaisia että miehet viehättyy. En koe että minun pitäisi muuttaa itseäni suuntaan tai toiseen.
Sitä vaan mietin miksi ei saisi sanoa ääneen että pitää vaikka perinteiseksi määritellystä naisellisesta naisesta? Ihan samoin kuin koku toinen voi sanoa että ei yhtään pidä sen tuyppisestä?
Minulla ei ole sopusuhtaista kroppaa, varsinkaan kauniita kasvoja (päinvastoin!), eikä iloista elämänasennetta - kärsin keskivaikeasta masennuksesta. Sen lisäksi tuntuu, että aivan sama kuinka hyvin yrittäisin pukeutua, ne vaatteet ovat päälläni huonosti istuvia ja nukkavieruja. Koen olevani epänainen, eikä minulla ole edes voimavaroja skarpata. Tosin, tarvitseeko sitä edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on hilpeää ja liikuttavaa, että miehet luulee etteikö naiset tiedä minkänäköisenä huomiota saa. Ihanko oikeasti luulet, että en "tajua" että pitkät, laineilevat hiukset, hame, korolliset kengät ja punahuulinen hymy vetoaa miehiin? Älä nyt putoa penkiltä, mutta voin kertoa että jokainen nainen tietää ja sun hommaksi jää miettiä, miksi niin harva nainen sitä toteuttaa.
Johtuuko siitä, että Suomessa on niin vähän sellaisia naisia, jotka näyttävät upeilta hameessa/mekossa, korkkareissa ja punaa huulissa? Hymykään ei taida olla herkässä.
Sinä vain et olet elämässä sellaisessa asemassa että heidän kanssaan tekemisissä olisit.
Katselin tuossa kollegoitani, kaikilla tyylikkäät vaattet ja kauniit kengät, miehillä myös.
Mutta jokainen töistä lähtiessä vaihtaa korkokengät, en minäkään näitä pehmeä nahkaisia kenkiä tuolla loskassa pilaa.
Tuntemattomiin harva kadulla muutenkaan kiinnittää huomiota saatikka alkaisi niille erikseen hymyillä.Jopas se meni ihon alle. Millaisessa asemassa pitääkään olla, että törmäisi esim. kesäaikaan naisellisiin ja kauniisiin naisiin? Ja ei se vielä naisesta välttämättä tee viehättävää ja kiinnostavaa, jos on tyylikkäät vaatteet ja kauniit kengät. Sinullakin saattaa olla hyvinkin kolho naama ja täysin hymyttömänä hyvinkin karu ilmestys.
Kuten kuvailin oma työsi jo on merkityksellinen millaisia ihmisiä kohtaat. Ylipäätänsä se missä liikkut ja millaisia ihmisiä keräät ympärillesi.
Täällä on hyvä ilmapiiri joten tietysti olemme kohteliaita ja mukavia toisimme kohtaan. Se on ehkä suurin tekijä miten itse kohtelet muita. Et saa hymyjä ja koet että muut ovat karuja, se kertoo paljon sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-Eurooppa-taustaiset naiset ovat vielä naisia, eivätkä pyri olemaan miehiä. Etenkin PK-seudulla he ovat hyvä vaihtoehto puolisoa harkittaessa.
No, totuushan on se, että idässä naisen asema on vielä sellainen, että mahdollisimman hyvä ( eli varakas) naimakauppa on yksi naisen päämääristä. Siksi heille on elinehtona se, että pitää olla ne pitkät paksut hiukset, hyvä rintavarustus, hoikka, mutta kurvikas, kauniit kasvot sekä mukautuvainen ja hiljainen luonne. Ja tietenkin naisen pitää olla kodin hengetär, jonka pääasiallinen tehtävä on tehdä mies tyytyväiseksi, myös makuuhuoneessa. Meillä täällä Suomessa on ollut jo pitkään sellainen tilanne, että nainen ei tarvi elättäjää, eikä luvan antajaa, vaan voi ihan itse päättää omasta elämästään, ja kulkea yksin, missä huvittaa. Oma lukunsa ovat ne miehet, jotka eivät tätä hyväksy, vaan koettavat kontrolloida, väkivalloin tai jotenkin muuten.
Mitäpä luulette, miehet, kummasta elämäntyylistä naiset itse pitävät enemmän?
Tasavertaisesta suhteesta, vai sellaisesta, jossa nainen on alisteisessa asemassa?Jos hyvä haltia tulisi luoksesi ja sanoisi, että nyt saat itsellesi pitkät ja paksut hiukset, hyvän rintavarustuksen, hoikan ja kurvikkaan vartalon, kauniit kasvot ja mukavan luonteen, sekä olisit hyvä makuuhuoneessa, niin sinä kieltäytyisit kaikesta?
Tottakai ottaisin nuo ominaisuudet (makuuhuoneessa toimimisestani päätän kyllä ihan itse). Miten se mihinkään liittyy? Kyse on ominaisuuksista, joita minulla ei ole, mutta joita pidetään positiivisina, joten kyllä minä ne mielelläni ottaisin. Mitään se ei elämässäni kuitenkaan muuttaisi; pukeutuisin metsälenkille ihan kuten nytkin ja istuisin ihan yhtä lailla trikoissa ja tunikassa etäpäivinä tietokoneen äärellä. En usko, että hankkisin korkkareita, hameita tai käsilaukkuja.
eri
Vierailija kirjoitti:
Niin. Palstaulisijat ovat vaatimassa, että kaikki naiset olisivat heidän ilokseen sillä tavalla naisellisia, mikä heidän silmäänsä hivelee. Mutta eivät he kuitenkaan ole valmiita tarjoamaan näille naisellisille naisille upeaa maskuliinista kumppania, vaan valittavan tissiposken, joka ei ole valmis ottamaan vastuuta edes omasta elämästään, saati sitten perheen elämästä. Ehkä tämä Stefano on, en tiedä, en katso telkkaria.
Niinpä. Naisen pitäisi laittautua, pitää huolta vartalostaan, pukeutua hepeniin ja sipsutella korkokengissä, mutta miehelle riittää se että on millikoneella vedetyt sivut, punoittava naama ja rönttöiset vaatteet elintasovatsaa peittämässä. Eipä hirveästi ole tästä naisellisuudesta paasaavia miehiä näkynyt joilla olisi tyylikkäät, hyvinhoidetut hiukset, iho kunnossa, treenattu vartalo ja hyvin istuvat, puhtaat vaatteet. Sellaisia he sitten nimittelevät "hinttareiksi" kun kehtaavat panostaa ulkonäköönsä. Luonteesta puhumattakaan, tälle naiselliselle naiselle pitäisi kelvata kitisevä miehenpuolikas jolle ei tulisi mieleenkään pitää huolta perheestä tai oikeastaan tehdä mitään muuta kuin maata sohvalla juomassa kaljaa tai pelaamassa videopelejä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Näkeehän sen sokeakin otsalla kun arabinaiset menevät ulos, juhliin tai vaikkapa kauppaan. Tyyliä riittää. MUTTA heidän miehet huolehtivat useimmiten perheen elannon että helppo se on korkokengissä keikistellä.
Tykkään naisena nähdä kaunnisti pukeutuneita naisia ja miehiä ,tietty. Muuta kun itse raahasin itseni töistä 7 pv viikossa ,ei siinä korkokenkiä jaksanut käyttää.
Jos taas eurooppalainen mies sanoo että naisten pitää olla naisellisia., hyökkää femarisuset kimppun kun sika limppuun. Mikse eurooppalaiset miehet on vaiennettu ja painettu lyttyyn.
Suosin naisena arabimiehiä. Arabimiehet pitävät naisiaan prinsessoina ja kantavat jopa kauppakassit. Suomalaisista miehistä herrasmiestavat on toki homomaisia ja neitimäisiä. Arabit ei myös ryyppää toisin kuin suomalaiset juoppomiehet.
En kaipaa prinsessakohtelua, mutta se on sanottava että useimmat arabit myös pitävät omasta ulkonäöstään hyvää huolta ja jopa laittautuvat ihmisten ilmoille. Pukeutumiseen kiinnitetään huomiota eikä nakata ensimmäistä käteen osuvaa kampetta päälle vaan illalliselle lähes aina vähintään kauluspaita. Ehkä silloin naistakin huvittaa laittautua?
Ja ihan kulttuurista riippumatta, jos mies on siististi ja tyylikkäästi pukeutunut, tuoksuu hyvältä ja on katsonut naamakarvat kuntoon, niin voi olettaa samantasoista panostusta naiselta kun yhdessä liikutaan. Verkkareissa ja kulahtaneessa hupparissa vaatimuksiaan esittävä ruokkoamaton rölli voi haaveilla korkkareista kotonaan, kun asukin on sinne sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ette te suomipojatkaan mitään adoniksia ole. Kuljetaan kauheissa retkuissa päivät pitkät ja käytöstavoista ei tietoakaan. Että jos nyt tälle linjalle lähdetään.
Totta. Suomalaisen miehen asu:
- lököttävät farkut
- paskaiset lenkkarit
- nyppyyntynyt ja kulahtanut huppari/ ruttuinen flanellipaitaTässä on se ero, että Suomessa naiset toivovat miesten omaksuvan perinteisiä naisellisia luonteenpiirteitä ja päinvastoin nainen omaksuisi perinteisiä miehisiä luonteenpiirteitä. Tällöin muka miehiä saataisiin enemmän miehiä naisvaltaisille aloille ja naisia miesvaltaisille aloille. Se olisi muka tasa-arvoa. Ei se tule niin menemään. Tällainen oppi tuottaa vain valtavia määriä mielenterveysongelmia. Miehet eivät missään tapauksessa toivo naisten muuttuvan maskuliinisemmaksi.
Ei se rohkeus tee naisista miehiä eikä naiset ole voineet mitenkään toimia Raamatun mukaan heikompina astioina, vaan on pitänyt olla etevä. En minä aio naisena olla lempeä ja heikko, vaan puhun tarvittaessa koviakin. Enkä ole feministi.
Jännää, kun tälläkin palstalla näkee, kuinka pehmeitä arvoja syytetään nykyisistä ongelmista, mutta sitten jos naisena onkin tällainen miehisesti ajatteleva, niin sekään ei ole hyvä.
Mun pitää pystyä etenemään urallani, jotta pystyn maksamaan asuntolainan ja elämisen. Millä työpaikalla otetaan vakavasti ns. naisellinen nainen? Olen alalla, joka on perinteisesti ollut miesvaltainen. Ei tulisi mieleenkään ilmaantua töihin esim. kynsilakat päällä tai korkkareissa! Jotta pääsen johtotehtäviin, pidän tahallani hiukseni lyhyenä, enkä missään nimessä tuo naisellisuuttani mihinkään tilanteeseen, vaan menen asiallisuus edellä. On toiminut.
Sinä päivänä kun naisellisia naisia aletaan pitää työelämässä tasa-arvoisina ja heidät nähdään uskottavina, vahvoina johtajina, niin näette valtavan tulvan naisellisia naisia Suomessa. Nyt se on täysi mahdottomuus - miehekkyyttä pidetään uskottavana, naisellisuutta ei. Ja naisten pitää elättää itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Käytös, ulkonäkö, kaikki
Just tuollainen luokittelu vain lisää näitä transuajatuksia nuorilla tytöillä.
Minä tunnen olevani nainen, XX-kromosomin omaava. En ole kiinnostunut hoivajutuist enkä äänestä Vihreitä, vaan kannatan kovia arvoja. Enkä ole mikään pulaan joutuva neito, vaan minullakin ns. munaa sanoa asiat. Seta-logiikalla olen varmaan trans tai miehille sitten epänainen.
Tuntuu näissä ei-feministipiireissäkin olevan sellaisia huonoitsetuntoisia miehiä, jotka ei kestä, jos naisellakin on mielipiteet vaan pitäisi olla jonkun söpön tyttöystävän roolissa. Kaikki muu onkin feminististä ja uhkaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, ovat niin naisellisia, että haluavat miehen elättävän hänet. Kun ei tarvitse käydä töissä on aikaa hoitaa näitä naisellisia juttuja. Eipä siinä mitään, jos se sinulle on hyvä vaihtoehto.
Venäjällä naiset pystyvät yhdistämään naiseuden ja urakehityksen. Sieltä pitäisi kopioida lasten kasvatus sellaisenaan Suomeen. Naisista ei tule feministejä, mutta pärjäävät silti miehiä paremmin opinnoissa ja työelämässä.
Isoäidithän siellä lapset kasvattaa. Ja kyllä, naiset käy töissä ja maksaa itse kauneudenhoidon, mutta huom! Huom! Mies maksaa kaiken muun! Nainen saa tosiaan käyttää ne omat rahansa ulkonäköönsä. Näytä yksikin suomalainen mies joka tällaisen systeemin hyväksyy.
Hep! Täällä yksi sellainen mies. Minä vielä ostan vaimolle kauniita vaatteita sekä seksikkäitä alusvaatteita. Onneksi vaimoni on ulkonäkönsä puolesta niin hyvä lähtökohtaisesti, että rahaa jää todella paljon säästöön.
Tässä taitaa olla ensimmäinen mies joka ymmärtää jutun juonen. Ei voi itse istua sohvalla pieteskelemässä (kuten ensimmäisellä sivulla joku kertoi tekevänsä) vaan pitää myös itse nähdä vaivaa että toinenkin vaivautuu.
Sekä se että naisella pitää olla sitä geneettistä kauneutta valmiiksi.
Veikkaan että sinä pidät huolta myös omasta ulkomuodostasi että siellä makuuhuoneen puolella viehätät vaimoasi.
Tykkäsin Stefanon näköisen miehen vierestä herätä, ottamatta kantaa häneen muuten. Mun silmään todella komea, tasokas ulkoisesti. (sivusta)