Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosin miestä, hän kieltäytyi, mitäs nyt

Vierailija
22.08.2019 |

Elikkäs sanoi ei, mutta kuulemma silti rakastaa. Mitä mieltä

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rakkaus ja naimisiinmeno ei tarkoita samaa asiaa. Olen siis miehen kanssa sanaa mieltä.

Vierailija
2/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö sinua, että ette ainakaan lähitulevaisuudessa ole solmimassa avioliittoa?

Vierailija
4/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tai ehkä koskaan valmis sitoutumaan sinuun kokonaan. Hankala selvittää, koska jos ei ole vielä, ei tiedä itsekään, milloin on. Joudut odottelemaan. Tivaaminen pahentaa asiaa. Voit tietysti rohkeasti kysyä, että kumpi vaihtoehto on kyseessä, ei vielä vai ei koskaan. Vastauksen perusteella tiedät, onko aika lähteä. Siipeensä siinä saa ja hirveä surku lähteä rakkaimman luota, mutta ei siitä mitään tule, jos toinen ei ole valmis koko sydämestään aidosti sitoutumaan. Ei semmoista elämää jaksa, että koko ajan on toisella takaovi raollaan. Suhde ei kasva ja kehity, ikuinen epävarmuus jäytää.

Vierailija
5/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää kosi ketään. Koskaan.

Vaikutat myös tyhmältä.

Vierailija
6/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hylkäsin exnaisen kosinnan. Oli liian kova paikka kun en tahdo "todistaa rakkauttani". Avioehto ei kuitenkaan olisi tullut kysymykseenkään. En oikein ole osannut luottaa enää naisiin, kuinka voi vuosia teeskennellä jotakin, ja sitten kyse on kuitenkin rahasta.

Vierailija
7/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskelkaa vapaina

Vierailija
8/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit miettinyt ennen kosintaa.

Mä olin päättänyt ennen kosintaa, jos vastaa kieltävästi, erotaan. 30 vuotta yhteistä taivalta nyt takana.

Vierailija
9/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle avioliitto on emotionaalisen puolensa lisäksi tärkeä juridinen sopimus, jota vastaavaa turvaa ei saa millään muilla sopimuksilla. Tarvittaessa tekisin avioehdonkin, tietenkin.

Tuttavapiirini perusteella sellaiset suhteet eivät kestä, joissa nainen haluaa naimisiin ja mies kieltäytyy.

En siis jatkaisi tuota suhdetta. Selvittäisin kyllä ensin miksi ajatus avioliitosta ei miehelle sovi, ja perustelisin vielä oman kantani.

Vierailija
10/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi miehen perusteluista jatkaisinko vai en.

Vierailija
11/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin hylkäsin exnaisen kosinnan. Oli liian kova paikka kun en tahdo "todistaa rakkauttani". Avioehto ei kuitenkaan olisi tullut kysymykseenkään. En oikein ole osannut luottaa enää naisiin, kuinka voi vuosia teeskennellä jotakin, ja sitten kyse on kuitenkin rahasta.

No, taisi olla sitten ihan hyvä juttu että hylkäsit kosinnan ja nainen ymmärsi lähteä suhteesta. En minä ainakaan haluaisi olla suhteessa missä mies ajattelee että olen kuitenkin vain rahan perässä - itsekin teeskentelit rakastavasi vaikka oikeasti koko ajan ajattelit alhaisia.

Lue tämä ajatuksella, AP. Näin se sinunkin miehesi saattaa hyvinkin ajatella, juuri näin tai sitten jotain yhtä ilkeää ja kyynistä. Haluatko tosissaan olla tällaisen tyypin kanssa, vai olisiko parempi ihan suosiolla erota ja kokeilla jos löytyisi sellainen tyyppi joka haluaa oikeasti sitoutua eikä ajattele katalia.

Vierailija
12/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakaan rahasta ei ole kyse, koska minä olen se varakkaampi osapuoli eikä avioehto olisi ongelma. 

Vierailija
13/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitolla on ainoastaan juridisia hyötyjä. Jos tavoittelee taloudellista hyötyä toisesta, niin sitten kannustimia on enemmän.

Vierailija
14/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti varmaan kuvitellaan, että kosinta = Suuret hulppeat kirkkohäät, paljon vieraita, ollaan huomion keskipisteenä ja rahaa palaa niin perkeleesti kaikkeen morsiuspuvusta pöytäkoristeisiin... Kaikki eivät todellakaan tällaista halua.

Vierailija
15/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota etäisyyttä mieheen, ainakin joksikin aikaa. Jos homma on oikealla tolalla, niin te palaatte yhteen ja kosinnastakin voi tulla hyvä lopputulos.

Vierailija
16/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakaan rahasta ei ole kyse, koska minä olen se varakkaampi osapuoli eikä avioehto olisi ongelma. 

Kaikki parisuhteessa olevat ihmiset eivät vain halua naimisiin ja se pitää hyväksyä. Nyt on aika miettiä mitä sinä haluat. Haluatko jatkaa miehen kanssa , jonka kanssa et mene koskaan naimisiin vai erota ja etsiä sellaisen, joka haluaa naimisiin?

Vierailija
17/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosi naapuria, älä lannistu!

Vierailija
18/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se vanhan liiton ero ei ole vielä selvä?

Vierailija
19/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt jonkun elikkäs-naikkosen haluais?

Vierailija
20/81 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosi naapuria, älä lannistu!

Kosasepa tosiaan! Multa joutas hyvin puolpijetty ukko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi