Hääyö - kekemuksia, omista ja muiden
Hei,
Kertokaas miten se menee noin yleensä nykypäivänä.
Kommentit (16)
Hääyöllä ei ole enää samanlaista virkaa kuin ennen jolloin esiaviollista seksiä ei harrastettu (nykyisessä mittakaavassaan).
Pitäisikö minun muka tietää tuttujeni hääöistä tarkemmin?!
Vierailija kirjoitti:
Hääyöllä ei ole enää samanlaista virkaa kuin ennen jolloin esiaviollista seksiä ei harrastettu (nykyisessä mittakaavassaan).
Sen takia juuri harrastetaan yllä olevan linkin mukaisia rituaaleja, jotta olisi jokin porkkana jota odottaa.
Saavutaan pikkutunneilla enemmän tai vähemmän humalassa hotelliin (tai missä nyt hääyön viettää), hyvällä tuurilla jaksaa riisua juhlavaatteet ennen nukahtamista. Suunnilleen näin se nykyään yleisimmin menee.
Siivoiltiin vähän vieraitten lähdettyä ja juteltiin, sitten käytiin iltapesuilla ja juteltiin lisää. Fiilisteltiin hääpäivää ja tunnelmaa. Miehellä ei ollut seksiolo, joten halailtiin ja pusuteltiin hyvän aikaa kunnes nukahdettiin. Vähän säälitti, koska tuntui että nyt olisi "pitänyt" sekstailla, mutta se saatiin hoidettua onneksi myös seuraavana päivänä. :)
Me biletettiin muu porukan mukana aamukuuteen, ja kun päästiin hotellille, mentiin vaan nukkumaan. Taidettiin siinä muutama väsynyt pusu vaihtaa, mutta ei sen kummempaa. Seksiä voidaan harrastaa koska vaan, mutta yhtä hyviä bileitä ei järjestetä ehkä koskaan enää.
Meillä oli hotellista sviitti varattuna. Lämmitettiin sauna, juotiin shampanjaa porealtaassa ja saunottiin pitkän kaavan mukaan. Kyllä me peittoa heilutettiin pikaisesti mutta se ei missään nimessä ollut pääasia 😅 oli ihanaa viettää aikaa ihan vaan kaksin.
Käveltyämme hääpaikalta kotiin huomasimme, että sängyssämme nukkui sisareni ja hänen poikaystävänsä. He antoivat meille häälahjaksi henkilövaa'an. Olimme hoikkia, itse olin raskaana.
Seuraavana päivänä joku oli rikkonut asuntomme ovesta lasin ja ilmeisesti käynyt läpi häälahjamme toiveenaan löytää käteistä tai jtn helposti rahaksi muutettavaa.
Tultiin puolenyön jälkeen hotelliin, mies nappasi syliin ja kantoi huoneeseen, kuskina ollut kaveri nappasi kuvan ja toivotti antoisaa yötä. Juotiin skumppaa, riisuttiin ja hypättiin sänkyyn touhuamaan, jätin hääkampauksen ja hunnun päähäni (lyhyehkö). Heräsin muuten yöllä siihen, että huntu oli jotenkin kietoutunut ympärilleni ja hetken taistelin että pääsin siitä irti. Aamulla mies irrotti hiuksistani kymmeniä pinnejä.
Kännissä saavuttiin "pilkun" jälkeen hotellin sviittiin. Ei hirveästi muistikuvia, mutta seksiä oli. Oletuksena oli, että oli käytettiin ehkäisyä mutta näin ei tainnut olla, koska esikoinen sai tuolloin alkunsa.
Mahtaakohan moni lapsi enää nykypäivänä saada alkunsa hääyönä? :D No, ollaan muutenkin perinteisiä ihmisiä.
Mies kantoi minut kynnyksen yli kotiin ja alettiin riisuutua klo 3:15. Mies kävi suihkussa. Minulla oli työ ja tuska saada kasa pinnejä päästäni pois, harjata hiukset auki tupeerauksesta ja mennä suihkuun. Tulin pesulta ja mies jo nukkui makeasti. En raaskinut herättää, vaan kömmin kainaloon. Aamulla sitten virallistettin avioliitto ja sain huomenlahjankin :)
Vierailija kirjoitti:
Kännissä saavuttiin "pilkun" jälkeen hotellin sviittiin. Ei hirveästi muistikuvia, mutta seksiä oli. Oletuksena oli, että oli käytettiin ehkäisyä mutta näin ei tainnut olla, koska esikoinen sai tuolloin alkunsa.
Mahtaakohan moni lapsi enää nykypäivänä saada alkunsa hääyönä? :D No, ollaan muutenkin perinteisiä ihmisiä.
Mun kuopus sai alkunsa hääyönä. Tiedän varmasti koska seksiä ei hääkiireiden ja toisen lapsen ollessa vasta 6kk vanha olllut pariin viikkoon ennen häitä eikä heti jälkeenkään. Olin just lopettanut imettämisen eikä menkat olleet vielä alkaneet eli eka kierto ja yksi laaki...
Tultiin kalliiseen hotelliin, jossa mieheni kaatui (humalassa) lavuaariin ja katkoi kätensä. Loppuhääyö meni ensiavussa.
Nukkuessa.